quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Omdat we al geruime tijd diverse [SHJN] topics hebben, en een behoorlijk vaste groep hebben opgebouwd, lijkt het mij een erg leuk idee dit jaar een 'Secret Santa' te organiseren.
Wat is 'Secret Santa'
Wikipedia zegt er dit over:
"Secret Santa is a Western Christmas tradition in which members of a group are randomly assigned other members to whom they anonymously give a gift. Often practised in workplaces, or amongst large families, participation in it is usually voluntary. It offers a way for many people to give and receive a gift at low cost to those involved."
Een leuke en betaalbare manier om elkaar een cadeautje te geven dus. Als er hier interesse voor is stel ik de volgende guidelines voor:
• Deelnemers melden zich uiterlijk 31 oktober via PM o.v.v. 'Secret Santa' aan
• Hierbij geef je je wishlist op. Dit hoeft NIET nagellak gerelateerd te zijn. Wel moeten het min. 3 items zijn en max. 5 items waarvan geen enkel item duurder is dan € 10,- (indien mensen dit te hoog vinden kunnen we dit terugschroeven naar € 5,-). Ook moet het door de brievenbus passen.
• Je adresgegevens ook graag in deze PM toevoegen zodat ik niet heen en weer hoef te PMen.
• Zodra je je hebt aangemeld is het niet mogelijk je weer af te melden (tenzij je een dringende reden hebt)
November wil ik dan gebruiken om alle gegevens te verzamelen, mensen te matchen en iedereen de juiste info te geven. Tussen 5 december en 23 december is het verstuurtijd! Natuurlijk maak je niet bekend wie jouw ontvanger is.
Wil jij ook vol spanning wachten tussen 6 december en 25 december wanneer jouw cadeautje komt, en wat jouw 'Secret Santa' gekozen heeft?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef Killditzie het volgende:
^Wahhaha ik dacht al wat wil je nu met die post zeggen?
een maximum is niet tof, want dan kun je ook iets van 3 euro krijgen bij wijze van...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Is het niet handiger om een vast limiet op te stellen? Bijv maximaal 15 euro? En dat je dan gewoon een grotere lijst maakt en dat de ontvanger dan kiest wat zij koopt?
Lijkt mij handiger
Oh inderdaad maar zo bedoelde ik het niet, dat iedereen gewoon voor 15 euro kooptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een maximum is niet tof, want dan kun je ook iets van 3 euro krijgen bij wijze van...
maar zo staat het er toch ook, dat iedereen een lijstje maakt en dat je dan daar uit kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh inderdaad maar zo bedoelde ik het niet, dat iedereen gewoon voor 15 euro koopt
Hm ik lees dat iemand 3 tot 5 items mag kopen.. dus als iemand 4 items koopt twv 10 euro dan geeft 1 iemand 40 euro? Of lees ik nou verkeerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar zo staat het er toch ook, dat iedereen een lijstje maakt en dat je dan daar uit kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?
Lijkt me toch niet dat dat de bedoeling is toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hm ik lees dat iemand 3 tot 5 items mag kopen.. dus als iemand 4 items koopt twv 10 euro dan geeft 1 iemand 40 euro? Of lees ik nou verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |