abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:15:08 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87074103
Omdat we al geruime tijd diverse [SHJN] topics hebben, en een behoorlijk vaste groep hebben opgebouwd, lijkt het mij een erg leuk idee dit jaar een 'Secret Santa' te organiseren.

Wat is 'Secret Santa' :?
Wikipedia zegt er dit over:
"Secret Santa is a Western Christmas tradition in which members of a group are randomly assigned other members to whom they anonymously give a gift. Often practised in workplaces, or amongst large families, participation in it is usually voluntary. It offers a way for many people to give and receive a gift at low cost to those involved."

Een leuke en betaalbare manier om elkaar een cadeautje te geven dus. Als er hier interesse voor is stel ik de volgende guidelines voor:
• Deelnemers melden zich uiterlijk 31 oktober via PM o.v.v. 'Secret Santa' aan
• Hierbij geef je je wishlist op. Dit hoeft NIET nagellak gerelateerd te zijn. Wel moeten het min. 3 items zijn en max. 5 items waarvan geen enkel item duurder is dan ¤ 10,- (indien mensen dit te hoog vinden kunnen we dit terugschroeven naar ¤ 5,-). Ook moet het door de brievenbus passen.
• Je adresgegevens ook graag in deze PM toevoegen zodat ik niet heen en weer hoef te PMen.
• Zodra je je hebt aangemeld is het niet mogelijk je weer af te melden (tenzij je een dringende reden hebt)

November wil ik dan gebruiken om alle gegevens te verzamelen, mensen te matchen en iedereen de juiste info te geven. Tussen 5 december en 23 december is het verstuurtijd! Natuurlijk maak je niet bekend wie jouw ontvanger is.

Wil jij ook vol spanning wachten tussen 6 december en 25 december wanneer jouw cadeautje komt, en wat jouw 'Secret Santa' gekozen heeft O+?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_87074247
Ohhh wat tof O+ ik doe mee! Al is er wel een kans dat het pakje niet op tijd komt als ik al in Californië zit :D maar komt vast goed :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_87074324
Oh Debs wat een leuk idee.
All good things are wild and free.
pi_87074358
nadenkpost ~:)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:27:17 #5
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_87074584
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
nadenkpost ~:)
O-)
Knoei
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:45:33 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87075341
Oeh, leuk idee! Daar ga ik eens over nadenken :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_87079056
ff opgeschoond :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87079265
Vind het een supertof idee!! Ga even bedenken wat ik zou willen. Cadeautjes voor anderen verzinnen is makkelijker dan voor jezelf :)
pi_87081886
Tof idee >:O

Dus het is de bedoeling dat je de ander één item uit het verlanglijstje cadeau doet?
pi_87082378
Leuk idee! Alleen misschien een idee om het vast te stellen op een bedrag, dus niet maximaal. Met een afwijking van 50 cent ofzo :)
pi_87082759
Oehhh... Lijkt me leuk ! *gaat er ook over nadenken*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:10:18 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_87082893
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Omdat we al geruime tijd diverse [SHJN] topics hebben, en een behoorlijk vaste groep hebben opgebouwd, lijkt het mij een erg leuk idee dit jaar een 'Secret Santa' te organiseren.

Wat is 'Secret Santa' :?
Wikipedia zegt er dit over:
"Secret Santa is a Western Christmas tradition in which members of a group are randomly assigned other members to whom they anonymously give a gift. Often practised in workplaces, or amongst large families, participation in it is usually voluntary. It offers a way for many people to give and receive a gift at low cost to those involved."

Een leuke en betaalbare manier om elkaar een cadeautje te geven dus. Als er hier interesse voor is stel ik de volgende guidelines voor:
• Deelnemers melden zich uiterlijk 31 oktober via PM o.v.v. 'Secret Santa' aan
• Hierbij geef je je wishlist op. Dit hoeft NIET nagellak gerelateerd te zijn. Wel moeten het min. 3 items zijn en max. 5 items waarvan geen enkel item duurder is dan € 10,- (indien mensen dit te hoog vinden kunnen we dit terugschroeven naar € 5,-). Ook moet het door de brievenbus passen.
• Je adresgegevens ook graag in deze PM toevoegen zodat ik niet heen en weer hoef te PMen.
• Zodra je je hebt aangemeld is het niet mogelijk je weer af te melden (tenzij je een dringende reden hebt)

November wil ik dan gebruiken om alle gegevens te verzamelen, mensen te matchen en iedereen de juiste info te geven. Tussen 5 december en 23 december is het verstuurtijd! Natuurlijk maak je niet bekend wie jouw ontvanger is.

Wil jij ook vol spanning wachten tussen 6 december en 25 december wanneer jouw cadeautje komt, en wat jouw 'Secret Santa' gekozen heeft O+?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_87082908
Leuk idee! Ik ga even nadenken!
Aids.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:17:02 #14
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_87083142
Ok dronken zijn en quoten gaan niet samen. Morgen lees ik het nog ff goed door :P
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:25:03 #15
318437 Killditzie
Battered Rose
pi_87083482
^Wahhaha ik dacht al wat wil je nu met die post zeggen? :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:32:40 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_87083814
Meldt O+
disclaimer
pi_87084258
Gaaf!!! Ook eerst even nadenken gaat
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:18:33 #18
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_87090787
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef Killditzie het volgende:
^Wahhaha ik dacht al wat wil je nu met die post zeggen? :')
:+ maar nu heb ik het goed gelezen en het lijkt me een heel leuk idee! Count me in! *O*

Ik heb weer heerlijk gekortwiekte nageltjes, mijne groeien zo snel ik moet ze elke maand kortwieken anders wordt het gewoon onmogelijk om nog te tiepen e.d. :')
pi_87090906
Wat een leuk idee O+
pi_87091173
Is het niet handiger om een vast limiet op te stellen? Bijv maximaal 15 euro? En dat je dan gewoon een grotere lijst maakt en dat de ontvanger dan kiest wat zij koopt?

Lijkt mij handiger :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:45:50 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_87091318
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Is het niet handiger om een vast limiet op te stellen? Bijv maximaal 15 euro? En dat je dan gewoon een grotere lijst maakt en dat de ontvanger dan kiest wat zij koopt?

Lijkt mij handiger :P
een maximum is niet tof, want dan kun je ook iets van 3 euro krijgen bij wijze van...
disclaimer
pi_87091457
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een maximum is niet tof, want dan kun je ook iets van 3 euro krijgen bij wijze van...
Oh inderdaad maar zo bedoelde ik het niet, dat iedereen gewoon voor 15 euro koopt :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:54:48 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_87091506
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:52 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Oh inderdaad maar zo bedoelde ik het niet, dat iedereen gewoon voor 15 euro koopt :P
maar zo staat het er toch ook, dat iedereen een lijstje maakt en dat je dan daar uit kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?
disclaimer
pi_87092043
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar zo staat het er toch ook, dat iedereen een lijstje maakt en dat je dan daar uit kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?
Hm ik lees dat iemand 3 tot 5 items mag kopen.. dus als iemand 4 items koopt twv 10 euro dan geeft 1 iemand 40 euro? Of lees ik nou verkeerd :')
pi_87092516
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Hm ik lees dat iemand 3 tot 5 items mag kopen.. dus als iemand 4 items koopt twv 10 euro dan geeft 1 iemand 40 euro? Of lees ik nou verkeerd :')
Lijkt me toch niet dat dat de bedoeling is toch?
Ik bedoel, ik vind jullie allemaal heel lief, maar heb een hele grote familie waar ik ook nog allemaal kerst en sint cadeautjes voor moet kopen, haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')