Dat is gewoon zwaar vet hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Heb ooit eens bij een bedrijf gewerkt waar een stropdas verplicht was, overgrote deel liep daar met tweety of disney op zijn stropdas omg :$
Das wel leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niks mis met wat variatie! Maar dan moeten ze het natuurlijk wel goed combineren
Omg, wat zijn ze cool.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niks mis met wat variatie! Maar dan moeten ze het natuurlijk wel goed combineren
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nee ik haat patroontjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef porsche1 het volgende:
TS, jij bent zeker zoeen vrouw die van die belachelijke shirts met bloemetjes en streepjes en al draagt.Dan heb ik liever zoeen mooie stropdas met gekke motiefjes.
Een vrouw met een stropdas? Zo'n vrouwenstropdas (breed en kort), of een echte herendas?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind het juist enig. Ik heb zelf een luipaardprint stropdas, een zebraprint en gewoon saai zwart, blauw en roze. Ik ben wel een vrouw trouwens.
Wanneer draag je die? In bed?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind het juist enig. Ik heb zelf een luipaardprint stropdas, een zebraprint en gewoon saai zwart, blauw en roze. Ik ben wel een vrouw trouwens.
Die van Tetris is wel geniaal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hier moest ik hardop om lachen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef electronique het volgende:
Ik had een neuroloog met een stropdas waar hersenen op stonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |