ikheb niet alles bijgelezen, maar wilde evenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef loveli het volgende:
[..]
De gokkast. Als 'ie na 10 keer geld ingooien niet uitbetaalt, issie kapot en zoek je een andere gokkast. Maar er komt zo nu en dan een beetje uit, hij doetut! Dus je blijft bij deze kast hangen, want er zit al zoveel geld van je in, daar moet een keer de jackpot tegenover staan...
QFT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ikheb niet alles bijgelezen, maar wilde evendoen voor deze geweldige vergelijking!
Hij is niet van mij, maar ik gebruik 'em graag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ikheb niet alles bijgelezen, maar wilde evendoen voor deze geweldige vergelijking!
Ok, nokken met de peperkoek/evergreen zooi dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Evergreens/sultana's/ontbijtkoekvarianten staan op mijn zwarte lijst. Er zitten veel snelle koolhydraten in, die niet lang vullen en je suikerspiegel plagen, voornamelijk loze kcals. Daardoor krijg je meer trek in tussendoortjes (de roze koek die weer niet vult).
Probeer een paar van je sultana/evergreen/peperkoek-momenten te vervangen door voedsel waar je meer aan hebt, een eitje, havermout of muesli, stukje kipfilet, kwark, noten.
Vetvrij is niet per se goed. Gewoon lekker dingen met gezonde vetten eten, zoals vette vis, avocado, olijfolie is ook goed. Veel groente is wel goed, dus vooral doorgaan.
dan kun je beter boterhammen nemen. volkorenbrood! geen donkerbruin caramelgekleurd nepmeergranenbrood...quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:40 schreef Siral het volgende:
tvp
En nog even uit het vorige topic:
[..]
Ok, nokken met de peperkoek/evergreen zooi dus.
Maar dan zit ik dus met een probleem, ik ga naar school! Hoe wil ik al die vervangers die je nu opnoemt makkelijk meenemen? Ik moet iets hebben wat makkelijk mee te nemen is, zonder bereiding of whatever..
Boterhammen eet ik sowieso tussen de middag. Het gaat erom wat ik kan eten als tussendoortje. om 10 uur/3 uur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan kun je beter boterhammen nemen. volkorenbrood! geen donkerbruin caramelgekleurd nepmeergranenbrood...
op je brood doe je dan vullende eiwitjes zoals kipfilet, met rauwkost en sla voor de variatie, of 20+/30+kaas met komkommer en sambal, of je maakt een lekkere snelle tonijnsalade (blikje tonijn, stukjes augurk, lepeltje (yoghurt)mayo, een gebakken eitje/koude omelet is ook heel gezond op of bij je boterhammen.
de les is: snelle suikers (voorverpakte troep) vullen niet en veroorzaken snel weer trek. hoogwqaardige onbewerkte granen (volkorenbrood etc), groentes en magere eiwitten en gezonde vetten vullen je goed en zijn ook nog eens gezond!
meenemen kan ook: bakje pastasalade (volkoren)pasta, tomaatjes, beetje olie of dressing, groentetjes, kip of tonijn of mais ofzo erdoor.
andere maaltijdsalade achtige dingen kun je ook goed meenemen. het klaarmaken kost alleen iets meer tijd.
yoghurt kun je ook mee naar school nemen, kan best eventjes buiten de koelkast.
vraag of je moeder voor je wil investeren in wat goed afsluitbare bakjes
ik bedoel dat het ook heel goed kan om boterhammen te eten als tussendoortjequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Boterhammen eet ik sowieso tussen de middag. Het gaat erom wat ik kan eten als tussendoortje. om 10 uur/3 uur.Maar ik kan inderdaad wel gewoon wat yoghurt in een bakje doen en meenemen (als er uberhaupt yoghurt op dat moment is
).
Maar om mijn pa nu speciaal compleet andere boodschappen alleen voor MIJ te laten doen gaat niet echt werken..
Als je iets anders wilt gaan eten dan je nu al doet, zal dat toch echt moeten. Kun je ook niet zelf naar de supermarkt anders, of meegaan en je eigen dingen uitzoeken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Boterhammen eet ik sowieso tussen de middag. Het gaat erom wat ik kan eten als tussendoortje. om 10 uur/3 uur.Maar ik kan inderdaad wel gewoon wat yoghurt in een bakje doen en meenemen (als er uberhaupt yoghurt op dat moment is
).
Maar om mijn pa nu speciaal compleet andere boodschappen alleen voor MIJ te laten doen gaat niet echt werken..
Thuis niet nee, in de trein kan ik wel rustig er voor zitten als ik dat zou willen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Oh en trouwens, Siral, je kan 's ochtends niet echt veel ontbijten zei je toch? Eet dan een bakje yoghurt of kwark ofzo, het liefst met muesli (geen cruesli!) en eventueel wat lijnzaad. Gezond, vullend en niet te zwaar op de maag.
Dus ik kan dan beter 5 boterhammen eten over de dag heen, ipv 3 boterhammen en Evergreen/Sultana?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoel dat het ook heel goed kan om boterhammen te eten als tussendoortje
ik eet ook mijn 4-5 boterhammen in 2 of 3 eetmomenten, 2 met de lunch, 2 tussendoor en als ik met brood ontbijt nog 1 's ochtends.
er is niks mis met een boterham met ei of een boterham met kipfilet en sambal als 11-uurtje.
enneh, je kunt toch best met je ouders bespreken dat je graag gezonder wilt eten, dat ze die suikerrijke troep niet hoeven te halen voor jou, maar of ze dan wat blikjes tonijn, eieren en extra kipfilet en rauwkost willen kopen voor je?
Groente is inderdaad ook erg lekker ja. Wortels vind ik lekker, en die vullen ook wel goed. Ga ik doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en siral w.b.t. meenemen: ik nam naar mijn werk graag "gewoon" rauwe groenten mee. Sommige mensen vinden het echt vies, ik erg lekker! Het liefst stukken komkommer, worteltjes en paprika (geel!) in een bakje.
Wat ook lekker is, gewoon een gekookt eitje meenemen (kan makkelijk!) of een stukje gebakken kipfilet. Of eet appels of ander fruit ipv koekjes, het is ook wel suiker, maar wel al gezonder!
Er zijn trouwens ook gewoon kleine bakjes kwark (bij de lidl enzo), die kan je ook meenemen
En wat al gezegd is: kaas & vlees op je brood, of vis, of pindakaas, geen jam/hagelslag e.d.
Ik ben niet graag een "last" op die manier.., maar ik kan het wel aankaarten, samen boodschappen zit er niet in op normale dagen, want dat gebeurd altijd op tijdstippen dat ik op school zit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je iets anders wilt gaan eten dan je nu al doet, zal dat toch echt moeten. Kun je ook niet zelf naar de supermarkt anders, of meegaan en je eigen dingen uitzoeken?
Welkom en succes nog trouwens!
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef Siral het volgende:
Ik ben niet graag een "last" op die manier.., maar ik kan het wel aankaarten, samen boodschappen zit er niet in op normale dagen, want dat gebeurd altijd op tijdstippen dat ik op school zit.
Eens! Is lastig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Wel een beetje stom vind ik om er zo blij mee te zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Nice Brownie! Altijd fijn om te merken
Ik merk dat ik daar veeeel minder moeite mee heb dan ik had verwacht. Ik eet ook altijd wel iets, maar dan pak ik nu een handje nootjes, ipv 4 handjes. Of 2 toastjes ipv 6.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Is lastig.
Ik ben ook wel een beetje opgegroeid in een eetcultuurtje, en dan is eten afslaan bijna onbeleefdIk vind het heel erg, maar als ik iets heb gebakken voor gasten ben ik ook altijd lichtelijk beteuterd als ze nee zeggen
Ondanks dat ze misschien goeie redenen hebben.
Gelukkig woon ik nu op mezelf, dat helpt al een boel. Alleen traktaties op werk enzo vind ik best moeilijk. Of als mensen iets zelf gemaakt hebben enzo.
Ja dat ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef neen het volgende:
[..]
Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.
Eh ja, alleen de stangquote:
Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuurquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Boeiend, je doet het tenminste. Ik ken wel iemand die het niet doet![]()
Vriend van me heeft zo'n ding in de garage staan bij z'n oudersquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuur![]()
Morgen ga ik zwemmen, aangezien dat ook onder mijn sportschool abonnement valt. Maar eigenlijk kan ik helemaal niet goed zwemmen
Wat is daarquote:
Ikquote:
Halterstang kopen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Boeiend, je doet het tenminste. Ik ken wel iemand die het niet doet![]()
Ik dacht dus altijd dat ik beter evergreen kon eten ipv NOG een boterham!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
@siral: inderdaad, als je je boterhammen gezond belegt wel. het vult beter, minder kans op snoepen, en de aanbevolen hoeveelheid boterhammen voor een volwassen vrouw is 5-7, jij bent vrij klein dus 5 zou prima moeten kunnen.
Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Blurred86 het volgende:
wat voor praatje is het Grote Praatje dan Puff?
en Anna: brintabrood, interesting.. is het lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 02-08-2010 22:11:39 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoiets
Volgens mij is het heel normaal om nerveus te zijn voor dat soort dingen hoor! Ik zou het ook wel zijn in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder sluit ik me volledig aan bij wat Cali zegt en onthoud dat dit soort dingen achteraf altijd blijken mee te vallen.. heel veel succes morgen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Cali ik heb net als the old days naar je zitten kijken vaochtend met een back yoghurt (zij zijn groot en ik ben kleeeeein). Was alleen vergeten hoe irritant dat stemmetje was
Nou ik vertrek dit weekend naar Spain en kom t weekend van de 15e weer terug, dus daarna ergens?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Merel het volgende:
Ja dat gingen we nog doen hè! Mijn socialie leven is non-existent op dit moment, dus pick a date
Ja ik dacht al ik hoop dat je het snapt, anders klinkt het best freaky haha.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hahahaha ik dacht "naar mij zitten kijken??
![]()
![]()
Maar nu snap ik 'm![]()
Ach mjin stem is ook irritant volgens mij, dus dat past wel bij elkaar
Nee, hij wil naar een ander land, maar hij vindt het heir gewoon echt niet leuk. En ik vind dat naar, want ik vind het wel leuk! Niet erg om een paar jaartjes ergens anders te wonen, maar uiteindelijk zie ik mezelf wel in de buurt van NL wonen. Belgie, eventueel (kom uit Brabant dus ben een halve belgquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef anna82 het volgende:
Perruche, wat sneu van je meneer! Wil hij terug naar Spanje? Of is het nog niet zo concreet? Lastig zeg!
Ik heb net nog een chocokoekje in mijn mond gepropt, maar daartegenover staat het Brinta-brood, jawel, dat ik vandaag gekocht heb. Plus worteltjes en komkommers voor overdag
oeps.. wil je er wat over kwijt? Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Noukjee het volgende:
zit met vriendje op msn. Ben benieuwd of onze relatie nog stand houdt na vanavond..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peptalk! Voor de ene helft is het ter lering en vermaak, voor de andere helft alleen ter vermaak.
![]()
Ik twijfel of ik op netjes moet gaan. Met een normaal praatje let je daar toch wel op, maar het heeft toch geen effect bij de rest van m'n witte jas outfit![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
oeps.. wil je er wat over kwijt? Wat is er gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Noukjee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Noukjee het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Perruche het volgende:
Ja, ga dit jaar beginnen met studie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nouk, Je gaat dit jaar een andere opleiding doen toch? Je bent bij elkaar sinds puber, je noemt eigenlijk niets positiefs... Zijn jullie elkaar niet ontgroeid?
Wat perruche zegt, maak een lijstje waarom wel/niet.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ja, ga dit jaar beginnen met studie.
Een van de vorige berichtjes staan positieve dingen in.
Je hebt idd wel gelijk, maar het gevoel is zegmaar niet helemaal weg.
Ik ben ook echt nog wel gek op 'm,
en hoop gewoon zo dat het een keer verandert. Dat hij het in gaat zien. Hij word in september 20.
Hopen dat dan de MAN en niet het jongetje in hem loskomt!
Ga je ook fietsen in Spanje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nou ik vertrek dit weekend naar Spain en kom t weekend van de 15e weer terug, dus daarna ergens?
Het valt me wel op dat je wil dat hij verandert. Meer opruimen, volwassener doen. Ik geloof daar niet zo in en ik weet niet of klagen daarbij helpt. Je wil toch een relatie met hèm!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ja, ga dit jaar beginnen met studie.
Een van de vorige berichtjes staan positieve dingen in.
Je hebt idd wel gelijk, maar het gevoel is zegmaar niet helemaal weg.
Ik ben ook echt nog wel gek op 'm,
en hoop gewoon zo dat het een keer verandert. Dat hij het in gaat zien. Hij word in september 20.
Hopen dat dan de MAN en niet het jongetje in hem loskomt!
Ja klopt, heb je wel gelijk in. Nouja hij weet nu iig waar ik me een beetje aan erger enzo, en dan kan hij daar rekening mee houden. Hij hoeft niet gelijk te veranderen, maar dan doet ie maar gewoon lekker irritant als hij thuis bij z'n ouders zonder mij is. Hahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat je wil dat hij verandert. Meer opruimen, volwassener doen. Ik geloof daar niet zo in en ik weet niet of klagen daarbij helpt. Je wil toch een relatie met hèm!
nooitquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:
[..]
@ Vik neen, is een relatie met een vrouw niet veel, euhm, makkelijker, dan met een jongen/man?
QFTquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan toerist zijn. Maar je kan er zo moeilijk onderuit he... Zeker als ik mijn camera meeneem. Meestal wissel ik het af: dagje camera mee en de echte toerist uithangen en dan weer een dagje rondstruinen met alleen een handtasje. Ik ben dan altijd sort of trots als mensen (toeristen dus) mij de weg gaan vragen enzo!
nee niet fietsen, wel surfenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef neen het volgende:
O ik heb er al helemaal geen verstand van maar goed, het is toch altijd een beetje geven en nemen? Iedereen heeft wel positieve en negatieve eigenschappen. Maarja ik weet het eigenlijk nietsucces er maar mee ofzo.
[..]
Ga je ook fietsen in Spanje?
Ik heb net even heel kort met vrienden bijgekletst, degene met de meest vrouwonvriendelijkestoere mannenpraat jeweets opmerkingen heeft een vriendin hoorde ik. Dat moet ik sowieso meemaken, hij zal wel poeslief zijn
sucky indeed, succes vandaag!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel moe zijn, maar niet kunnen slapen is echt heel erg sucky.
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:
@ Vik, is een relatie met een vrouw niet veel, euhm, makkelijker, dan met een jongen/man?
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef neen het volgende:
Mensen die geen toerist willen zijn moeten eigenlijk gewoon in hun eigen woonplaats blijven
Ja dat! Toen ik in de UK woonde had ik dus na 2 maanden nog niet het Buckinhham Palace gezien en al die andere dingen. ik wil niet snobberig overkomen maar ik was daar gewoon aan het leven zeg maarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan.
Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |