abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:22:17 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84778986
Het vorige deel: Slank # 1114 Met duracell konijntjes!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden • Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistsche berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:23:25 #2
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84779034
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef loveli het volgende:

[..]

De gokkast. Als 'ie na 10 keer geld ingooien niet uitbetaalt, issie kapot en zoek je een andere gokkast. Maar er komt zo nu en dan een beetje uit, hij doetut! Dus je blijft bij deze kast hangen, want er zit al zoveel geld van je in, daar moet een keer de jackpot tegenover staan...
ikheb niet alles bijgelezen, maar wilde even _O_ doen voor deze geweldige vergelijking!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_84779042
?
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:24:36 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84779085
Moet 1115 zijn :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84779136
Oh, ik heb ook net een topic gemaakt! Zo heb je er tien minuten geen één en zo heb je er twee :') Jouwe was eerder, though.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84779329
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ikheb niet alles bijgelezen, maar wilde even _O_ doen voor deze geweldige vergelijking!
QFT!
Het nare is alleen, niemand is ooit 100% slecht. Iedereen keert weleens uit. :+

Wordt dit het nieuwe topic?
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? maandag 2 augustus 2010 @ 17:36:37 #7
70532 loveli
N
pi_84779476
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hij is niet van mij, maar ik gebruik 'em graag.
crap in = crap out
pi_84779627
tvp :P

En nog even uit het vorige topic:

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Evergreens/sultana's/ontbijtkoekvarianten staan op mijn zwarte lijst. Er zitten veel snelle koolhydraten in, die niet lang vullen en je suikerspiegel plagen, voornamelijk loze kcals. Daardoor krijg je meer trek in tussendoortjes (de roze koek die weer niet vult).

Probeer een paar van je sultana/evergreen/peperkoek-momenten te vervangen door voedsel waar je meer aan hebt, een eitje, havermout of muesli, stukje kipfilet, kwark, noten.

Vetvrij is niet per se goed. Gewoon lekker dingen met gezonde vetten eten, zoals vette vis, avocado, olijfolie is ook goed. Veel groente is wel goed, dus vooral doorgaan.
Ok, nokken met de peperkoek/evergreen zooi dus.
Maar dan zit ik dus met een probleem, ik ga naar school! Hoe wil ik al die vervangers die je nu opnoemt makkelijk meenemen? Ik moet iets hebben wat makkelijk mee te nemen is, zonder bereiding of whatever..
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:50:54 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84779965
:s)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84780097
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:40 schreef Siral het volgende:
tvp :P

En nog even uit het vorige topic:
[..]

Ok, nokken met de peperkoek/evergreen zooi dus.
Maar dan zit ik dus met een probleem, ik ga naar school! Hoe wil ik al die vervangers die je nu opnoemt makkelijk meenemen? Ik moet iets hebben wat makkelijk mee te nemen is, zonder bereiding of whatever..

dan kun je beter boterhammen nemen. volkorenbrood! geen donkerbruin caramelgekleurd nepmeergranenbrood...

op je brood doe je dan vullende eiwitjes zoals kipfilet, met rauwkost en sla voor de variatie, of 20+/30+kaas met komkommer en sambal, of je maakt een lekkere snelle tonijnsalade (blikje tonijn, stukjes augurk, lepeltje (yoghurt)mayo, een gebakken eitje/koude omelet is ook heel gezond op of bij je boterhammen.

de les is: snelle suikers (voorverpakte troep) vullen niet en veroorzaken snel weer trek. hoogwqaardige onbewerkte granen (volkorenbrood etc), groentes en magere eiwitten en gezonde vetten vullen je goed en zijn ook nog eens gezond!

meenemen kan ook: bakje pastasalade (volkoren)pasta, tomaatjes, beetje olie of dressing, groentetjes, kip of tonijn of mais ofzo erdoor.
andere maaltijdsalade achtige dingen kun je ook goed meenemen. het klaarmaken kost alleen iets meer tijd.

yoghurt kun je ook mee naar school nemen, kan best eventjes buiten de koelkast.

vraag of je moeder voor je wil investeren in wat goed afsluitbare bakjes ^O^
Kwak
pi_84780161
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dan kun je beter boterhammen nemen. volkorenbrood! geen donkerbruin caramelgekleurd nepmeergranenbrood...

op je brood doe je dan vullende eiwitjes zoals kipfilet, met rauwkost en sla voor de variatie, of 20+/30+kaas met komkommer en sambal, of je maakt een lekkere snelle tonijnsalade (blikje tonijn, stukjes augurk, lepeltje (yoghurt)mayo, een gebakken eitje/koude omelet is ook heel gezond op of bij je boterhammen.

de les is: snelle suikers (voorverpakte troep) vullen niet en veroorzaken snel weer trek. hoogwqaardige onbewerkte granen (volkorenbrood etc), groentes en magere eiwitten en gezonde vetten vullen je goed en zijn ook nog eens gezond!

meenemen kan ook: bakje pastasalade (volkoren)pasta, tomaatjes, beetje olie of dressing, groentetjes, kip of tonijn of mais ofzo erdoor.
andere maaltijdsalade achtige dingen kun je ook goed meenemen. het klaarmaken kost alleen iets meer tijd.

yoghurt kun je ook mee naar school nemen, kan best eventjes buiten de koelkast.

vraag of je moeder voor je wil investeren in wat goed afsluitbare bakjes ^O^
Boterhammen eet ik sowieso tussen de middag. Het gaat erom wat ik kan eten als tussendoortje. om 10 uur/3 uur. :) Maar ik kan inderdaad wel gewoon wat yoghurt in een bakje doen en meenemen (als er uberhaupt yoghurt op dat moment is :P).

Maar om mijn pa nu speciaal compleet andere boodschappen alleen voor MIJ te laten doen gaat niet echt werken.. :+
pi_84780168
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84780184
Oh en trouwens, Siral, je kan 's ochtends niet echt veel ontbijten zei je toch? Eet dan een bakje yoghurt of kwark ofzo, het liefst met muesli (geen cruesli!) en eventueel wat lijnzaad. Gezond, vullend en niet te zwaar op de maag.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84780220
Hoi Siral! Alles is alweer gezegd :P succes!

Viking: wat de rest al zei ook. Wel succes met hoe je het ook gaat aanpakken met de mevrouw.

Gisteren verjaardag. Schade:
O: 2x brood (kaas en pindakaas)
T: stukje appelcake
L: bak magere yoghurt met nectarine, zaden en muesli
D: 1 stuk monchoutaart, 3 handjes chips, 3 stukken stokbrood met dip, wat couscoussalade, stukjes feta en olijven, 2 wijntjes
T: koffie

Vandaag:
O: bak magere yoghurt met muesli, zaden en nectarine
T: stukje appelcake :')
L: kom tomaten/paprika soep met 2 sneden brood waarvan 1 met pindakaas
D: weet ik niet niet, misschien broccoli, misschien iets met courgette, en aardappeltjes denk ik

De meneer is depressief aan het worden, hij is echt niet gelukkig in NL.... maar eigenlijk wil ik helemaal niet naar het buitenland... buh...
pi_84780298
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Boterhammen eet ik sowieso tussen de middag. Het gaat erom wat ik kan eten als tussendoortje. om 10 uur/3 uur. :) Maar ik kan inderdaad wel gewoon wat yoghurt in een bakje doen en meenemen (als er uberhaupt yoghurt op dat moment is :P).

Maar om mijn pa nu speciaal compleet andere boodschappen alleen voor MIJ te laten doen gaat niet echt werken.. :+
ik bedoel dat het ook heel goed kan om boterhammen te eten als tussendoortje ;)

ik eet ook mijn 4-5 boterhammen in 2 of 3 eetmomenten, 2 met de lunch, 2 tussendoor en als ik met brood ontbijt nog 1 's ochtends.

er is niks mis met een boterham met ei of een boterham met kipfilet en sambal als 11-uurtje.

enneh, je kunt toch best met je ouders bespreken dat je graag gezonder wilt eten, dat ze die suikerrijke troep niet hoeven te halen voor jou, maar of ze dan wat blikjes tonijn, eieren en extra kipfilet en rauwkost willen kopen voor je?
Kwak
pi_84780360
Oh en siral w.b.t. meenemen: ik nam naar mijn werk graag "gewoon" rauwe groenten mee. Sommige mensen vinden het echt vies, ik erg lekker! Het liefst stukken komkommer, worteltjes en paprika (geel!) in een bakje.

Wat ook lekker is, gewoon een gekookt eitje meenemen (kan makkelijk!) of een stukje gebakken kipfilet. Of eet appels of ander fruit ipv koekjes, het is ook wel suiker, maar wel al gezonder!

Er zijn trouwens ook gewoon kleine bakjes kwark (bij de lidl enzo), die kan je ook meenemen :)

En wat al gezegd is: kaas & vlees op je brood, of vis, of pindakaas, geen jam/hagelslag e.d. ;)
pi_84780362
Daglijstje

O: 2 boterhammen kipkerrie salade
T: appel, banaan
L: bruine pistolet pastrami met honingmosterdsaus
T: appel, banaan
D: aardappelblokjes met spekjes en kruidenboter, tartaartje, mexicaanse groenten (bruine bonen, mais, sperziebonen, paprika, tomaat, ui en één of andere kool)
T: yoghurt
T: meloen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84780405
Ik ben trouwens verslaafd aan Allison zonnepitten brood :9 zooo lekker!!
pi_84780441
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Als je iets anders wilt gaan eten dan je nu al doet, zal dat toch echt moeten. Kun je ook niet zelf naar de supermarkt anders, of meegaan en je eigen dingen uitzoeken?

Welkom en succes nog trouwens! :)
pi_84781276
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Oh en trouwens, Siral, je kan 's ochtends niet echt veel ontbijten zei je toch? Eet dan een bakje yoghurt of kwark ofzo, het liefst met muesli (geen cruesli!) en eventueel wat lijnzaad. Gezond, vullend en niet te zwaar op de maag.
Thuis niet nee, in de trein kan ik wel rustig er voor zitten als ik dat zou willen.
Dan zou ik inderdaad de avond vantevoren een bakje yoghurt met musli kunnen klaar zetten ipv die peperkoek. Goed idee :)

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik bedoel dat het ook heel goed kan om boterhammen te eten als tussendoortje ;)

ik eet ook mijn 4-5 boterhammen in 2 of 3 eetmomenten, 2 met de lunch, 2 tussendoor en als ik met brood ontbijt nog 1 's ochtends.

er is niks mis met een boterham met ei of een boterham met kipfilet en sambal als 11-uurtje.

enneh, je kunt toch best met je ouders bespreken dat je graag gezonder wilt eten, dat ze die suikerrijke troep niet hoeven te halen voor jou, maar of ze dan wat blikjes tonijn, eieren en extra kipfilet en rauwkost willen kopen voor je?
Dus ik kan dan beter 5 boterhammen eten over de dag heen, ipv 3 boterhammen en Evergreen/Sultana?

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en siral w.b.t. meenemen: ik nam naar mijn werk graag "gewoon" rauwe groenten mee. Sommige mensen vinden het echt vies, ik erg lekker! Het liefst stukken komkommer, worteltjes en paprika (geel!) in een bakje.

Wat ook lekker is, gewoon een gekookt eitje meenemen (kan makkelijk!) of een stukje gebakken kipfilet. Of eet appels of ander fruit ipv koekjes, het is ook wel suiker, maar wel al gezonder!

Er zijn trouwens ook gewoon kleine bakjes kwark (bij de lidl enzo), die kan je ook meenemen :)

En wat al gezegd is: kaas & vlees op je brood, of vis, of pindakaas, geen jam/hagelslag e.d. ;)
Groente is inderdaad ook erg lekker ja. Wortels vind ik lekker, en die vullen ook wel goed. Ga ik doen ^O^

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als je iets anders wilt gaan eten dan je nu al doet, zal dat toch echt moeten. Kun je ook niet zelf naar de supermarkt anders, of meegaan en je eigen dingen uitzoeken?

Welkom en succes nog trouwens! :)
Ik ben niet graag een "last" op die manier.., maar ik kan het wel aankaarten, samen boodschappen zit er niet in op normale dagen, want dat gebeurd altijd op tijdstippen dat ik op school zit.

Ik probeer iig de evergreens enzo uit mijn dieet te schrappen! :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:46:49 #21
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84781799
@ Siral, welkom! Alles is zo'n beetje al gezegd merk ik! Succes ^O^

Pfoeh, vandaag weer zware dag gehad op werk. Het begon om half 3 te plenzen, dus iedereen ging schuilen en bij ons eten..
Morgen komen de bazen van la place bij ons kijken. Ik moet tot 12 uur werken en die mensen komen weer precies om 11 uur! Waarom niet gewoon als ik al weg ben? :P
Nouja, hopen dat me baas niet tegen me zegt dat ik moet blijven totdat die mensen weg zijn.. Zie het al weer helemaal gebeuren XD
pi_84781899
Lijstje vandaag

O: Halve mango
S: Uurtje wii fit
L: 2 sneeën brood, een met kaas en tomaat, een met tonijn uit blik (in olie)
D: Veldsla en rucola met paprika, ui, ei en knoflookdressing, kip met een korstje van broodkruim en sesam en in de kip paprika :9 en gekookte aardappelen met jus.
T: Kom meloen in kokosmelk en een kop koffie met suiker

Niet zoveel geloof ik?

Hoest hier verder?
compact en kleverig.
pi_84781983
Tvp
pi_84782035
O!

En mijn broeken passen weer bijna :o
Ik trok een broek aan (dacht dat t een andere was :+ ) en vond dat ie ineens zo strak zat, bleek dat t een broek was die ik twee jaar geleden droeg en nu niet eens meer over mn heupen kreeg :X Wel leuk trouwens (Ok, hij zit nog niet goed :P )
compact en kleverig.
pi_84782121
Nice Brownie! Altijd fijn om te merken :Y
pi_84782126
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef Siral het volgende:

Ik ben niet graag een "last" op die manier.., maar ik kan het wel aankaarten, samen boodschappen zit er niet in op normale dagen, want dat gebeurd altijd op tijdstippen dat ik op school zit.
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:58:25 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84782238
Welkom Siral! *O* Ik heb niks toe te voegen aan de tips op dit moment :+

Al wil ik wel melden dat ik ook de veggie-extra's herontdekt heb :9 Naar mn werk neem ik nu vaak een luchtdicht bakje mee met daarin cherrytomaatjes, plakjes komkommer en blokjes kaas, en/of een zakje wortels! Dan neem je af en toe eens wat, en het houdt de honger best goed weg!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:00:53 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84782341
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Eens! Is lastig.
Ik ben ook wel een beetje opgegroeid in een eetcultuurtje, en dan is eten afslaan bijna onbeleefd oO< Ik vind het heel erg, maar als ik iets heb gebakken voor gasten ben ik ook altijd lichtelijk beteuterd als ze nee zeggen :') Ondanks dat ze misschien goeie redenen hebben.
Gelukkig woon ik nu op mezelf, dat helpt al een boel. Alleen traktaties op werk enzo vind ik best moeilijk. Of als mensen iets zelf gemaakt hebben enzo.
pi_84782400
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Nice Brownie! Altijd fijn om te merken :Y
Wel een beetje stom vind ik om er zo blij mee te zijn :') :@
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik merk dat ik daar veeeel minder moeite mee heb dan ik had verwacht. Ik eet ook altijd wel iets, maar dan pak ik nu een handje nootjes, ipv 4 handjes. Of 2 toastjes ipv 6.

En soms heb ik er wel wat meer moeite mee (ik ben ongesteld en ik heb gisteren nog M&M's gehad nadat ik mn lijstje had gepost en een bitterkoekje :X Dat scheelt voor mij heel veel, de tijd van de maand) maar goed, dan gaat het de rest van de week/maand weer wel goed en dat vind ik ook een goede stimulans. Ik heb niet als ik een keer toegeef zoiets van: O, nu kan ik t net zo goed opgeven! (Heeft een vriendin van me erg. Die raakt daarvan van slag)
compact en kleverig.
pi_84782488
Ik houd trouwens helemaal niet van tomaat, wortel, komkommer enz.. Alleen evt in combinatie met iets anders.
compact en kleverig.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:04:37 #31
236335 neen
schone schijn
pi_84782514
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eens! Is lastig.
Ik ben ook wel een beetje opgegroeid in een eetcultuurtje, en dan is eten afslaan bijna onbeleefd oO< Ik vind het heel erg, maar als ik iets heb gebakken voor gasten ben ik ook altijd lichtelijk beteuterd als ze nee zeggen :') Ondanks dat ze misschien goeie redenen hebben.
Gelukkig woon ik nu op mezelf, dat helpt al een boel. Alleen traktaties op werk enzo vind ik best moeilijk. Of als mensen iets zelf gemaakt hebben enzo.
Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.
het lijkt niet wat het is
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:06:29 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84782610
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef neen het volgende:

[..]

Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.
Ja dat ook! :Y

Gezellig uit eten.
Gezellig een ijsje halen.
Etcetera etcetera >:O
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:09:57 #33
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84782745
:* voor vik! Hoop dat je er een beetje uit komt!

Hmm, m'n vriendje nog steeds niet gesproken vandaag. Ben benieuwd hoe het afloopt en ben te eigenwijs om weer als eerste iets van mezelf te laten horen..
Dan maar bij een vriendin filmpje kijken !?
pi_84782755
Mijn lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: boterham pindakaas
S: fitness
L: kom tomatensoep, 3 crackers (hummus, oude kaas, sinaasappelvijgenjam)
T: half puntje aardbeienkwarktaart
D: 3 stokjes kipsaté (zonder satésaus) en 200 gram gewokte groenten met een ketjapsausje
T: 2 kiwi's en een appel met wat yoghurt er over heen. Misschien nog een cracker hummus als ik trek krijg

Ik heb vandaag gebankdrukt 8-) dat schrijf je vast anders, maar ach
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:13:07 #35
236335 neen
schone schijn
pi_84782847
Hoeveel kg :P
pi_84782886
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef neen het volgende:
Hoeveel kg :P
Eh ja, alleen de stang :') Maar die is ook al vijftien kilo. En volgens Mr Gb kon het de volgende keer wel met gewichten omdat het vrij makkelijk ging.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:32:50 #37
236335 neen
schone schijn
pi_84783644
Boeiend, je doet het tenminste. Ik ken wel iemand die het niet doet :') :')
pi_84784110
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuur :P

Morgen ga ik zwemmen, aangezien dat ook onder mijn sportschool abonnement valt. Maar eigenlijk kan ik helemaal niet goed zwemmen :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:56:55 #39
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84784720
Hi :W Ik heb net een enorm bord (zelfgemaakte) salade op, jammie! :9

Viking: heftig zeg allemaal! Ik had natuurlijk al wel eens eerder wat over 'de mevrouw' gelezen hier, maar nooit echt het hele verhaal meegekregen.. hoop dat je een keuze kunt maken voor je eigen geluk, al besef ik me echt hoe moeilijk dat kan zijn :*

En welkom Siral! ik heb verder niet echt iets toe te voegen aan alle adviezen die je al gekregen hebt, dus rest mij alleen je succes te wensen!

Oh en nog een hele late reactie op het vorige topic: ik vind Jelle Brandt Corstius helemaal niet suf en saai! Hij is echt een cutie (die ogen inderdaad)! Vond hem gisteren in zomergasten inderdaad niet heel sterk maar in dat programma over Rusland is hij echt heel leuk (en goed). Zo. Dat moest ik even kwijt :D

meteen ook maar een lijstje:
O: havermout met banaan en lijnzaad
T: volkoren boterham pindakaas +koffie met koffiemelk ;(
L: dubbele volk boterham smeerkaas +bekertje karnemelk +kmk
T: dubbele volk boterham met beenham-prei salade +kmk
T: sultana peer/kaneel
T: 10? dadels
D: salade met sla, kipfilet, ui, paprika, tomaat en aardappelpartjes uit de oven met caesardressing

als ik straks nog een T wil dan neem ik magere kwark met een beetje jam erdoor
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:06:03 #40
236335 neen
schone schijn
pi_84785107
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuur :P

Morgen ga ik zwemmen, aangezien dat ook onder mijn sportschool abonnement valt. Maar eigenlijk kan ik helemaal niet goed zwemmen :')
Vriend van me heeft zo'n ding in de garage staan bij z'n ouders :P dat is 10 meter lopen vanaf m'n ouders ofzo :') dus erg lastig is het niet.
Ik ging net hardlopen en dat was kut, eerste stuk gemiddeld 13/13.5 ofzo gelopen en dat trek ik dus niet goed :') nou ja overmorgen nog een keer en dan een iets regelmatiger tempo lopen.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:56 schreef Blurred86 het volgende:
koffie met koffiemelk ;(
Wat is daar ;( aan?

[ Bericht 15% gewijzigd door neen op 02-08-2010 20:25:30 ]
pi_84786178
@siral: inderdaad, als je je boterhammen gezond belegt wel. het vult beter, minder kans op snoepen, en de aanbevolen hoeveelheid boterhammen voor een volwassen vrouw is 5-7, jij bent vrij klein dus 5 zou prima moeten kunnen.
Kwak
pi_84786783
Perruche, wat sneu van je meneer! Wil hij terug naar Spanje? Of is het nog niet zo concreet? Lastig zeg!

Ik heb net nog een chocokoekje in mijn mond gepropt, maar daartegenover staat het Brinta-brood, jawel, dat ik vandaag gekocht heb. Plus worteltjes en komkommers voor overdag :)
pi_84787534
Hoi!
Drukke dag vandaag, 8 uur thuis, dus ik zit nu aan de lasagna bolognese van de appie :@
Vik, alles wat er te zeggen viel is al gezegd.

Vanochtend heb ik chico d'r tip opgevolgd en in de shop online gekeken, het jurkje was er weer! :s) Leukleuk, nu maar hopen dat de bestelling niet misgaat.

Oh en morgen houden m'n zenuwen en ik het Grote Praatje ;(
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:04:56 #44
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84787577
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef neen het volgende:

[..]

Wat is daar ;( aan?
Ik O+ koffie met gewone melk. Koffiemelk is viesssss! maar soms heb je geen keus ;(
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:06:51 #45
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84787653
wat voor praatje is het Grote Praatje dan Puff?

en Anna: brintabrood, interesting.. is het lekker?
  Vis een optie? maandag 2 augustus 2010 @ 21:18:54 #46
70532 loveli
N
pi_84788322
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Halterstang kopen? :P
crap in = crap out
pi_84788483
voor de topictitel!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84788752
Wat betreft de tussendoortjes: ik geef mijn lief als hij gaat werken naast z'n boterhammetjes altijd twee bakjes mee; eentje met van die volle griekse yoghurt met wat fruit erdoor, en eentje met gekookte ei en een los zakje zout , of makreel, en, en dat is echt een tip: een klein zakje studentenhaver.

Ik koop van die normale zakjes studentenhaver (half pond denk ik?) en verdeel die over 4 boterhamzakjes. Dan is het een goeie hoeveelheid (ikzelf vreet namelijk anders zo'n half pond nootjes in 1 keer op, da's 1250kcal. Dat is zelfs voor mij wat veel om binnen te krijgen als tussendoortje. Hoewel niet ongebruikelijk :+).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84788825
Siral, welkom! Schrap de suikers, ga door met sporten, eet wat beter en je bent in geen tijd strak & sterk :Y.
pi_84788851
Kwartet! Licht uit & naar bed! Weltrusten :W
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:29:24 #51
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84788900
speaking of snelle suikers: aan mijn lijstje moeten behalve een bakje kwark met jam ook nog een heleboel dadels toegevoegd worden }:| ik wist dat ik die stomme dingen niet had moeten kopen, vanaf nu blijf ik er vanaf!
pi_84788956
1250?! :o Geloof dat ik die zak dan ook maar eens ga opdelen :@ :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84789417
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
@siral: inderdaad, als je je boterhammen gezond belegt wel. het vult beter, minder kans op snoepen, en de aanbevolen hoeveelheid boterhammen voor een volwassen vrouw is 5-7, jij bent vrij klein dus 5 zou prima moeten kunnen.
Ik dacht dus altijd dat ik beter evergreen kon eten ipv NOG een boterham!
Maargoed dan gaan we dat doen! ^O^
pi_84789493
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Blurred86 het volgende:
wat voor praatje is het Grote Praatje dan Puff?

en Anna: brintabrood, interesting.. is het lekker?
Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoiets :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84790052
Mn eerste lijstje hierzo, heb echt weinig gegeten vandaag eigenlijk. :o :+

O: 2 plakken turks brood, op de ene helft 30+ kaas, op de andere helft hagelslag.
T: 1 evergreen koekje ( ja nu weet ik dat ik die dingen niet moet eten!! :D )
L: 1 plak brioche met jam.
D: Spaghettie met tomatensaus, rundvlees, roerbakgroentes, sla, tomaat, augurk, strooikaas
T: Appel

En misschien pak ik straks nog wat vruchtenyoghurt.

Morgen weer fitnessen ^O^
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:59:40 #56
277802 _Calimero_
pi_84790526
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoiets :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 02-08-2010 22:11:39 ]
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:04:26 #57
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84790803
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
Volgens mij is het heel normaal om nerveus te zijn voor dat soort dingen hoor! Ik zou het ook wel zijn in ieder geval :) Verder sluit ik me volledig aan bij wat Cali zegt en onthoud dat dit soort dingen achteraf altijd blijken mee te vallen.. heel veel succes morgen!
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:13:15 #58
331 Merel
Be here now.
pi_84791225
Mijn lijstje is weer prut vandaag. Maarrrr... morgen naar werk fietsen! Wel even bedenken hoe ik dat praktisch ga aanpakken met douchen op werk en kleding meenemen enzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:16:44 #59
277802 _Calimero_
pi_84791408
heb je van die sport-handdoekjes? Die zijn compact en drogen heel snel, superhandig!
hoe ver moet je fietsen?

Zullen we binnenkort even een datum prikken om bij te kletsen @ dinner? oO<

ik duik mijn bed in,morgen ein-de-lijk weer eens hardlopen na 3 weken :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:19:28 #60
331 Merel
Be here now.
pi_84791560
Ja dat gingen we nog doen hè! Mijn socialie leven is non-existent op dit moment, dus pick a date :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84791655
Cali ik heb net als the old days naar je zitten kijken vanochtend met een bak yoghurt (zij zijn groot en ik ben kleeeeein). Was alleen vergeten hoe irritant dat stemmetje was :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:23:15 #62
277802 _Calimero_
pi_84791744
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Cali ik heb net als the old days naar je zitten kijken vaochtend met een back yoghurt (zij zijn groot en ik ben kleeeeein). Was alleen vergeten hoe irritant dat stemmetje was :+
_O- hahahaha ik dacht "naar mij zitten kijken?? :? :?
Maar nu snap ik 'm :')

Ach mjin stem is ook irritant volgens mij, dus dat past wel bij elkaar :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:25:25 #63
277802 _Calimero_
pi_84791863
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Merel het volgende:
Ja dat gingen we nog doen hè! Mijn socialie leven is non-existent op dit moment, dus pick a date :P
Nou ik vertrek dit weekend naar Spain en kom t weekend van de 15e weer terug, dus daarna ergens?

Een donderdag, vrijdag of zaterdagavond?? ergens komt er een date met een vriendin die even over is uit het buitenland, maar weet nog niet waneer dat is (ik vermoed die zaterdag de 21e) en verder is alles nog leeg w/
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:26:56 #64
331 Merel
Be here now.
pi_84791939
Een keer een vrijdag of zaterdag is dan het handigst voor mij, leuk! :) Verder even PM'en?
pi_84791982
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

_O- hahahaha ik dacht "naar mij zitten kijken?? :? :?
Maar nu snap ik 'm :')

Ach mjin stem is ook irritant volgens mij, dus dat past wel bij elkaar :P
Ja ik dacht al ik hoop dat je het snapt, anders klinkt het best freaky haha.

En irritanter dan originele Cali kan niet :P
pi_84792259
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef anna82 het volgende:
Perruche, wat sneu van je meneer! Wil hij terug naar Spanje? Of is het nog niet zo concreet? Lastig zeg!

Ik heb net nog een chocokoekje in mijn mond gepropt, maar daartegenover staat het Brinta-brood, jawel, dat ik vandaag gekocht heb. Plus worteltjes en komkommers voor overdag :)
Nee, hij wil naar een ander land, maar hij vindt het heir gewoon echt niet leuk. En ik vind dat naar, want ik vind het wel leuk! Niet erg om een paar jaartjes ergens anders te wonen, maar uiteindelijk zie ik mezelf wel in de buurt van NL wonen. Belgie, eventueel (kom uit Brabant dus ben een halve belg :+ ) maar ja.. hij wil graag naar Zweden... nah... zo koud!! We zullen zien... :)
pi_84792310
Lijstje:
O: magere yoghurt met zaden, muesli en nectarine
T: appelcake
L: tomatensoep en 2 sneden brood waarvan 1 met pindakaas
D: salade met tonijn, ei, ijsbergsla en ei, en daarbij aardappels uit de oven
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:35:58 #68
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84792360
zit met vriendje op msn. Ben benieuwd of onze relatie nog stand houdt na vanavond.. ;(
pi_84792426
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Noukjee het volgende:
zit met vriendje op msn. Ben benieuwd of onze relatie nog stand houdt na vanavond.. ;(
oeps.. wil je er wat over kwijt? Wat is er gebeurd?
pi_84792734
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

SPOILER
O+ Peptalk! Voor de ene helft is het ter lering en vermaak, voor de andere helft alleen ter vermaak. :+
Ik twijfel of ik op netjes moet gaan. Met een normaal praatje let je daar toch wel op, maar het heeft toch geen effect bij de rest van m'n witte jas outfit 8)7
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:45:24 #71
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84792874
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

oeps.. wil je er wat over kwijt? Wat is er gebeurd?
SPOILER
pi_84793441
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Noukjee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:02:59 #73
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84793825
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_84793954
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Noukjee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_84794130
Nouk, Je gaat dit jaar een andere opleiding doen toch? Je bent bij elkaar sinds puber, je noemt eigenlijk niets positiefs... Zijn jullie elkaar niet ontgroeid?
Wat perruche zegt, maak een lijstje waarom wel/niet.
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:09:43 #76
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84794153
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:12:01 #77
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84794270
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nouk, Je gaat dit jaar een andere opleiding doen toch? Je bent bij elkaar sinds puber, je noemt eigenlijk niets positiefs... Zijn jullie elkaar niet ontgroeid?
Wat perruche zegt, maak een lijstje waarom wel/niet.
Ja, ga dit jaar beginnen met studie.
Een van de vorige berichtjes staan positieve dingen in.
Je hebt idd wel gelijk, maar het gevoel is zegmaar niet helemaal weg.
Ik ben ook echt nog wel gek op 'm,
en hoop gewoon zo dat het een keer verandert. Dat hij het in gaat zien. Hij word in september 20.
Hopen dat dan de MAN en niet het jongetje in hem loskomt!
pi_84794436
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Noukjee het volgende:

[..]

en hoop gewoon zo dat het een keer verandert. Dat hij het in gaat zien. Hij word in september 20.
:) er liggen nog zoveel jaren voor je, dus wat het ook word, het komt toch wel goed. Ik kan niet meepraten, ik heb überhaupt nog nooit zolang een relatie gehad :D
pi_84794464
Wat ga je eigenlijk studeren Noukjee?

Ik ga nu even de goede huisvrouw uithangen en voor vriendje koken zodat ie morgen op zijn werk wat voedsel heeft :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:20:38 #80
236335 neen
schone schijn
pi_84794649
O ik heb er al helemaal geen verstand van maar goed, het is toch altijd een beetje geven en nemen? Iedereen heeft wel positieve en negatieve eigenschappen. Maarja ik weet het eigenlijk niet :') succes er maar mee ofzo.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nou ik vertrek dit weekend naar Spain en kom t weekend van de 15e weer terug, dus daarna ergens?

Ga je ook fietsen in Spanje?

Ik heb net even heel kort met vrienden bijgekletst, degene met de meest vrouwonvriendelijke :') stoere mannenpraat jeweets opmerkingen heeft een vriendin hoorde ik. Dat moet ik sowieso meemaken, hij zal wel poeslief zijn _O-
pi_84794653
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat je wil dat hij verandert. Meer opruimen, volwassener doen. Ik geloof daar niet zo in en ik weet niet of klagen daarbij helpt. Je wil toch een relatie met hèm!
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:25:37 #82
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84794847
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat je wil dat hij verandert. Meer opruimen, volwassener doen. Ik geloof daar niet zo in en ik weet niet of klagen daarbij helpt. Je wil toch een relatie met hèm!
Ja klopt, heb je wel gelijk in. Nouja hij weet nu iig waar ik me een beetje aan erger enzo, en dan kan hij daar rekening mee houden. Hij hoeft niet gelijk te veranderen, maar dan doet ie maar gewoon lekker irritant als hij thuis bij z'n ouders zonder mij is. Haha :@

@ Perruche, Ik ga SPH studeren in Amersfoort :Y ben benieuwd!

@ Vik, is een relatie met een vrouw niet veel, euhm, makkelijker, dan met een jongen/man? :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:26:54 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84794899
Noukjee, ik was vanaf mijn 16de samen met mijn vriend, we zijn getrouwd en 2 jaar geleden gescheiden, we waren toen 16 jaar samen.
Wat je nu omschrijft is precies de reden waarom het niet meer werkte tussen ons, ik wist het eigenlijk al veel langer (al voor ons trouwen) maar vond mijzelf ook een aansteller, wie knijpt er nou niet is haar handjes met zo'n lieve man?
Nou, het wordt op een gegeven moment wel erg frustrerend dat alles maar goed is, geen ruzie kunt maken omdat er geen respons komt.

Stomme situatie is het ja.
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:28:23 #84
236335 neen
schone schijn
pi_84794948
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:

[..]

@ Vik neen, is een relatie met een vrouw niet veel, euhm, makkelijker, dan met een jongen/man? :D
nooit
pi_84795020
@Noukje: eerste lange relatie? Zie je jezelf wel oud worden met hem? (afgezien van het feit dat je nu al zo lang bij elkaar bent) Wel rot dat het nu zo gaat :*

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb echt een hekel aan toerist zijn. Maar je kan er zo moeilijk onderuit he... Zeker als ik mijn camera meeneem :') . Meestal wissel ik het af: dagje camera mee en de echte toerist uithangen en dan weer een dagje rondstruinen met alleen een handtasje. Ik ben dan altijd sort of trots als mensen (toeristen dus) mij de weg gaan vragen enzo! :')
QFT :+. Al loop ik in Amsterdam (officieel mn woonplaats) ook gewoon rond met een camera om mn nek. Afgelopen vakantie was ik duidelijk herkenbaar als toerist (megarugzak), maar we proberen wel altijd de dingen op te zoeken waar niet teveel toeristen komen. Daar word ik sarcastisch van en ga ik andere toeristen belachelijk maken :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_84795085
Lastig Noukjee... Jullie zijn al vanaf zo'n jonge leeftijd bij elkaar dat het ook wel logisch is dat je op gegeven moment gaat denken of dit nou wel is wat je wilt en je afvraagt hoe het met een andere man zou zijn. Dat gebeurde mij in elk geval wel op mijn 20e, ik was toen ook 4 jaar bij mijn vriend. Of je uiteindelijk ook iets met die gedachten moet doen kan niemand anders voor jou beoordelen. Succes ermee. :*
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:36:36 #87
236335 neen
schone schijn
pi_84795316
Mensen die geen toerist willen zijn moeten eigenlijk gewoon in hun eigen woonplaats blijven :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:40:10 #88
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84795465
Bedankt voor jullie berichtjes! Fijn dat jullie iig jullie meningen willen geven en erop reageren!
Vinden jullie het goed als ik het even allemaal op me in laat werken ?!
Want ik weet het allemaal niet zo goed!
Heb nu ook heel erg hoofdpijn (niet door jullie hoor! Had het toestraks al ;) )
Maar wil er toch even goed overnadenken!
iig bedankt dat iedereen zo meeleeft hihi!
't was iig fijn om even helemaal m'n verhaal te doen!
Morgen laatste halve dag werken, daarna, laatste dingen in de stad halen, geld op bankrekening storten, boodschappen doen, met zusje koken, 's avonds komt vriendje (ben benieuwd!), dan slapen, woensdag waarschijnlijk middagje met vriendinnen, 'savonds ergens me koffer inpakken, vroeg slapen, donderdagochtend naar het vliegveld >> SZIGET!
Dus druk druk druk!
Maar wel leuk druk ;)

Tot morgen lieve slankies! :W Slaap lekker!
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:46:42 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84795761
Slaap lekker Noukjee!
Eerst maar even verheugen op Sziget!

Vriend is net weer terug van werken en gaat zo douchen...
Pfff, lange dag, ben moe maar morgen uitslapen *O*
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:58:44 #90
236335 neen
schone schijn
pi_84796309
Ja, veel plezier op Sziget! Camping of appartement daar :o ?

Oh, gutenmorgen morgen alvast

[ Bericht 11% gewijzigd door neen op 03-08-2010 00:38:58 ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 02:53:45 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84800954
Heel moe zijn, maar niet kunnen slapen is echt heel erg sucky.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 06:46:05 #92
277802 _Calimero_
pi_84801663
succes puffje, met het praatje! you'll be great! en als het goed voelt om nette kleding aan te doen, ook al ziet niemand dat: doen!!

Veel plezier op sziget, Noukjee, en succes met het nadenken/uitpraten van je relatie, lastig lijkt me!

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef neen het volgende:
O ik heb er al helemaal geen verstand van maar goed, het is toch altijd een beetje geven en nemen? Iedereen heeft wel positieve en negatieve eigenschappen. Maarja ik weet het eigenlijk niet :') succes er maar mee ofzo.
[..]

Ga je ook fietsen in Spanje?

Ik heb net even heel kort met vrienden bijgekletst, degene met de meest vrouwonvriendelijke :') stoere mannenpraat jeweets opmerkingen heeft een vriendin hoorde ik. Dat moet ik sowieso meemaken, hij zal wel poeslief zijn _O-
nee niet fietsen, wel surfen 8-)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 06:47:06 #93
277802 _Calimero_
pi_84801669
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 02:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel moe zijn, maar niet kunnen slapen is echt heel erg sucky.
sucky indeed, succes vandaag!

Ik heb juist eindelijk weer eens wat makkelijker uit mijn bed kunnen komen. lag dan ook al om 22.45 in bed en sliep direct :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 07:11:05 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84801753
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:
@ Vik, is een relatie met een vrouw niet veel, euhm, makkelijker, dan met een jongen/man? :D
Nee :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 07:12:54 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84801761
En goeiemorgen :W.

Ik voel me geloof ik echt wat beter na gisteren. Nu proberen dat gevoel vast te houden. Ga iig in gesprek met een pro en dat had ik al veel eerder moeten doen, dan was het misschien niet zo ver gekomen.
Had vanochtend mail op het adres waarop ik altijd mail van haar krijg en dan ben ik helemaal zenuwachtig etc en dan is het gewoon iets heel anders :') (en daar stel ik me dan ook wel op in, maar toch).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 07:28:11 #96
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84801824
Goeiemorgen! :W

@ Neen, de eerste 3 dagen zitten we in een hostel en gaan we gewoon Boedapest zelf in. En de dag voordat Sziget begint gaan we daar ons tentje neerzetten en dan 7 dagen Sziget, en als het afgelopen is, zitten we nog 1 nacht in ee hostel, en vliegen we weer terug. Dus het is Sziget, met daarvoor nog een paar daagjes Boedapest! :)

Zo op naar werk en werken tot (hopelijk) 12uur!
Fijne dag!
pi_84801844
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef neen het volgende:
Mensen die geen toerist willen zijn moeten eigenlijk gewoon in hun eigen woonplaats blijven :')
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan :P.

Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 07:36:28 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84801856
Succes Puff vandaag.

Ik zit in de trein, maar ben helemaal kapot. Wakker gelegen van 0:30 tot 4:30. Als ik 4 uur heb geslapen is het veel.

;(.
pi_84801936
Goedemorgen!
Thx voor de succes, ik zal nog posten hoe het ging!

Xm: liggen piekeren? Bij mij werkt een lastig boek lezen heel goed :')

Meestal speel ik wel de toerist: het liefst lopen we alles en daarom sta ik nog weleens met een kaart in de handen. Maar de laatste keren dat we weg waren werd er eerder gevraagd of ik op stage was :) . I wish... :P
pi_84802741
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan :P.

Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe :').
Ja dat! Toen ik in de UK woonde had ik dus na 2 maanden nog niet het Buckinhham Palace gezien en al die andere dingen. ik wil niet snobberig overkomen maar ik was daar gewoon aan het leven zeg maar :+
Toen kwam een vriendin van me die dus in twee dagen alle Londense hotspots wilde zien en er natuurlijk mee op de foto moest. Ik werd er een beetje moe van eigenlijk, zo saai en twee hele dagen verpest. En nu ga ik met haar naar Parijs :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')