Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef Siral het volgende:
Ik ben niet graag een "last" op die manier.., maar ik kan het wel aankaarten, samen boodschappen zit er niet in op normale dagen, want dat gebeurd altijd op tijdstippen dat ik op school zit.
Eens! Is lastig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Wel een beetje stom vind ik om er zo blij mee te zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Nice Brownie! Altijd fijn om te merken
Ik merk dat ik daar veeeel minder moeite mee heb dan ik had verwacht. Ik eet ook altijd wel iets, maar dan pak ik nu een handje nootjes, ipv 4 handjes. Of 2 toastjes ipv 6.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Is lastig.
Ik ben ook wel een beetje opgegroeid in een eetcultuurtje, en dan is eten afslaan bijna onbeleefdIk vind het heel erg, maar als ik iets heb gebakken voor gasten ben ik ook altijd lichtelijk beteuterd als ze nee zeggen
Ondanks dat ze misschien goeie redenen hebben.
Gelukkig woon ik nu op mezelf, dat helpt al een boel. Alleen traktaties op werk enzo vind ik best moeilijk. Of als mensen iets zelf gemaakt hebben enzo.
Ja dat ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef neen het volgende:
[..]
Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.
Eh ja, alleen de stangquote:
Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuurquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Boeiend, je doet het tenminste. Ik ken wel iemand die het niet doet![]()
Vriend van me heeft zo'n ding in de garage staan bij z'n oudersquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuur![]()
Morgen ga ik zwemmen, aangezien dat ook onder mijn sportschool abonnement valt. Maar eigenlijk kan ik helemaal niet goed zwemmen
Wat is daarquote:
Ikquote:
Halterstang kopen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Boeiend, je doet het tenminste. Ik ken wel iemand die het niet doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |