abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84782126
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef Siral het volgende:

Ik ben niet graag een "last" op die manier.., maar ik kan het wel aankaarten, samen boodschappen zit er niet in op normale dagen, want dat gebeurd altijd op tijdstippen dat ik op school zit.
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:58:25 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84782238
Welkom Siral! *O* Ik heb niks toe te voegen aan de tips op dit moment :+

Al wil ik wel melden dat ik ook de veggie-extra's herontdekt heb :9 Naar mn werk neem ik nu vaak een luchtdicht bakje mee met daarin cherrytomaatjes, plakjes komkommer en blokjes kaas, en/of een zakje wortels! Dan neem je af en toe eens wat, en het houdt de honger best goed weg!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:00:53 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84782341
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Eens! Is lastig.
Ik ben ook wel een beetje opgegroeid in een eetcultuurtje, en dan is eten afslaan bijna onbeleefd oO< Ik vind het heel erg, maar als ik iets heb gebakken voor gasten ben ik ook altijd lichtelijk beteuterd als ze nee zeggen :') Ondanks dat ze misschien goeie redenen hebben.
Gelukkig woon ik nu op mezelf, dat helpt al een boel. Alleen traktaties op werk enzo vind ik best moeilijk. Of als mensen iets zelf gemaakt hebben enzo.
pi_84782400
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Nice Brownie! Altijd fijn om te merken :Y
Wel een beetje stom vind ik om er zo blij mee te zijn :') :@
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik merk dat ik daar veeeel minder moeite mee heb dan ik had verwacht. Ik eet ook altijd wel iets, maar dan pak ik nu een handje nootjes, ipv 4 handjes. Of 2 toastjes ipv 6.

En soms heb ik er wel wat meer moeite mee (ik ben ongesteld en ik heb gisteren nog M&M's gehad nadat ik mn lijstje had gepost en een bitterkoekje :X Dat scheelt voor mij heel veel, de tijd van de maand) maar goed, dan gaat het de rest van de week/maand weer wel goed en dat vind ik ook een goede stimulans. Ik heb niet als ik een keer toegeef zoiets van: O, nu kan ik t net zo goed opgeven! (Heeft een vriendin van me erg. Die raakt daarvan van slag)
compact en kleverig.
pi_84782488
Ik houd trouwens helemaal niet van tomaat, wortel, komkommer enz.. Alleen evt in combinatie met iets anders.
compact en kleverig.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:04:37 #31
236335 neen
schone schijn
pi_84782514
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eens! Is lastig.
Ik ben ook wel een beetje opgegroeid in een eetcultuurtje, en dan is eten afslaan bijna onbeleefd oO< Ik vind het heel erg, maar als ik iets heb gebakken voor gasten ben ik ook altijd lichtelijk beteuterd als ze nee zeggen :') Ondanks dat ze misschien goeie redenen hebben.
Gelukkig woon ik nu op mezelf, dat helpt al een boel. Alleen traktaties op werk enzo vind ik best moeilijk. Of als mensen iets zelf gemaakt hebben enzo.
Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.
het lijkt niet wat het is
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:06:29 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84782610
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef neen het volgende:

[..]

Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.
Ja dat ook! :Y

Gezellig uit eten.
Gezellig een ijsje halen.
Etcetera etcetera >:O
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:09:57 #33
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84782745
:* voor vik! Hoop dat je er een beetje uit komt!

Hmm, m'n vriendje nog steeds niet gesproken vandaag. Ben benieuwd hoe het afloopt en ben te eigenwijs om weer als eerste iets van mezelf te laten horen..
Dan maar bij een vriendin filmpje kijken !?
pi_84782755
Mijn lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: boterham pindakaas
S: fitness
L: kom tomatensoep, 3 crackers (hummus, oude kaas, sinaasappelvijgenjam)
T: half puntje aardbeienkwarktaart
D: 3 stokjes kipsaté (zonder satésaus) en 200 gram gewokte groenten met een ketjapsausje
T: 2 kiwi's en een appel met wat yoghurt er over heen. Misschien nog een cracker hummus als ik trek krijg

Ik heb vandaag gebankdrukt 8-) dat schrijf je vast anders, maar ach
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:13:07 #35
236335 neen
schone schijn
pi_84782847
Hoeveel kg :P
pi_84782886
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef neen het volgende:
Hoeveel kg :P
Eh ja, alleen de stang :') Maar die is ook al vijftien kilo. En volgens Mr Gb kon het de volgende keer wel met gewichten omdat het vrij makkelijk ging.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:32:50 #37
236335 neen
schone schijn
pi_84783644
Boeiend, je doet het tenminste. Ik ken wel iemand die het niet doet :') :')
pi_84784110
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuur :P

Morgen ga ik zwemmen, aangezien dat ook onder mijn sportschool abonnement valt. Maar eigenlijk kan ik helemaal niet goed zwemmen :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:56:55 #39
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84784720
Hi :W Ik heb net een enorm bord (zelfgemaakte) salade op, jammie! :9

Viking: heftig zeg allemaal! Ik had natuurlijk al wel eens eerder wat over 'de mevrouw' gelezen hier, maar nooit echt het hele verhaal meegekregen.. hoop dat je een keuze kunt maken voor je eigen geluk, al besef ik me echt hoe moeilijk dat kan zijn :*

En welkom Siral! ik heb verder niet echt iets toe te voegen aan alle adviezen die je al gekregen hebt, dus rest mij alleen je succes te wensen!

Oh en nog een hele late reactie op het vorige topic: ik vind Jelle Brandt Corstius helemaal niet suf en saai! Hij is echt een cutie (die ogen inderdaad)! Vond hem gisteren in zomergasten inderdaad niet heel sterk maar in dat programma over Rusland is hij echt heel leuk (en goed). Zo. Dat moest ik even kwijt :D

meteen ook maar een lijstje:
O: havermout met banaan en lijnzaad
T: volkoren boterham pindakaas +koffie met koffiemelk ;(
L: dubbele volk boterham smeerkaas +bekertje karnemelk +kmk
T: dubbele volk boterham met beenham-prei salade +kmk
T: sultana peer/kaneel
T: 10? dadels
D: salade met sla, kipfilet, ui, paprika, tomaat en aardappelpartjes uit de oven met caesardressing

als ik straks nog een T wil dan neem ik magere kwark met een beetje jam erdoor
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:06:03 #40
236335 neen
schone schijn
pi_84785107
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuur :P

Morgen ga ik zwemmen, aangezien dat ook onder mijn sportschool abonnement valt. Maar eigenlijk kan ik helemaal niet goed zwemmen :')
Vriend van me heeft zo'n ding in de garage staan bij z'n ouders :P dat is 10 meter lopen vanaf m'n ouders ofzo :') dus erg lastig is het niet.
Ik ging net hardlopen en dat was kut, eerste stuk gemiddeld 13/13.5 ofzo gelopen en dat trek ik dus niet goed :') nou ja overmorgen nog een keer en dan een iets regelmatiger tempo lopen.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:56 schreef Blurred86 het volgende:
koffie met koffiemelk ;(
Wat is daar ;( aan?

[ Bericht 15% gewijzigd door neen op 02-08-2010 20:25:30 ]
pi_84786178
@siral: inderdaad, als je je boterhammen gezond belegt wel. het vult beter, minder kans op snoepen, en de aanbevolen hoeveelheid boterhammen voor een volwassen vrouw is 5-7, jij bent vrij klein dus 5 zou prima moeten kunnen.
Kwak
pi_84786783
Perruche, wat sneu van je meneer! Wil hij terug naar Spanje? Of is het nog niet zo concreet? Lastig zeg!

Ik heb net nog een chocokoekje in mijn mond gepropt, maar daartegenover staat het Brinta-brood, jawel, dat ik vandaag gekocht heb. Plus worteltjes en komkommers voor overdag :)
pi_84787534
Hoi!
Drukke dag vandaag, 8 uur thuis, dus ik zit nu aan de lasagna bolognese van de appie :@
Vik, alles wat er te zeggen viel is al gezegd.

Vanochtend heb ik chico d'r tip opgevolgd en in de shop online gekeken, het jurkje was er weer! :s) Leukleuk, nu maar hopen dat de bestelling niet misgaat.

Oh en morgen houden m'n zenuwen en ik het Grote Praatje ;(
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:04:56 #44
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84787577
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef neen het volgende:

[..]

Wat is daar ;( aan?
Ik O+ koffie met gewone melk. Koffiemelk is viesssss! maar soms heb je geen keus ;(
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:06:51 #45
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84787653
wat voor praatje is het Grote Praatje dan Puff?

en Anna: brintabrood, interesting.. is het lekker?
  Vis een optie? maandag 2 augustus 2010 @ 21:18:54 #46
70532 loveli
N
pi_84788322
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Halterstang kopen? :P
crap in = crap out
pi_84788483
voor de topictitel!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84788752
Wat betreft de tussendoortjes: ik geef mijn lief als hij gaat werken naast z'n boterhammetjes altijd twee bakjes mee; eentje met van die volle griekse yoghurt met wat fruit erdoor, en eentje met gekookte ei en een los zakje zout , of makreel, en, en dat is echt een tip: een klein zakje studentenhaver.

Ik koop van die normale zakjes studentenhaver (half pond denk ik?) en verdeel die over 4 boterhamzakjes. Dan is het een goeie hoeveelheid (ikzelf vreet namelijk anders zo'n half pond nootjes in 1 keer op, da's 1250kcal. Dat is zelfs voor mij wat veel om binnen te krijgen als tussendoortje. Hoewel niet ongebruikelijk :+).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84788825
Siral, welkom! Schrap de suikers, ga door met sporten, eet wat beter en je bent in geen tijd strak & sterk :Y.
pi_84788851
Kwartet! Licht uit & naar bed! Weltrusten :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')