abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:29:24 #51
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84788900
speaking of snelle suikers: aan mijn lijstje moeten behalve een bakje kwark met jam ook nog een heleboel dadels toegevoegd worden }:| ik wist dat ik die stomme dingen niet had moeten kopen, vanaf nu blijf ik er vanaf!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_84788956
1250?! :o Geloof dat ik die zak dan ook maar eens ga opdelen :@ :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84789417
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
@siral: inderdaad, als je je boterhammen gezond belegt wel. het vult beter, minder kans op snoepen, en de aanbevolen hoeveelheid boterhammen voor een volwassen vrouw is 5-7, jij bent vrij klein dus 5 zou prima moeten kunnen.
Ik dacht dus altijd dat ik beter evergreen kon eten ipv NOG een boterham!
Maargoed dan gaan we dat doen! ^O^
pi_84789493
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Blurred86 het volgende:
wat voor praatje is het Grote Praatje dan Puff?

en Anna: brintabrood, interesting.. is het lekker?
Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoiets :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84790052
Mn eerste lijstje hierzo, heb echt weinig gegeten vandaag eigenlijk. :o :+

O: 2 plakken turks brood, op de ene helft 30+ kaas, op de andere helft hagelslag.
T: 1 evergreen koekje ( ja nu weet ik dat ik die dingen niet moet eten!! :D )
L: 1 plak brioche met jam.
D: Spaghettie met tomatensaus, rundvlees, roerbakgroentes, sla, tomaat, augurk, strooikaas
T: Appel

En misschien pak ik straks nog wat vruchtenyoghurt.

Morgen weer fitnessen ^O^
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:59:40 #56
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84790526
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoiets :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 02-08-2010 22:11:39 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:04:26 #57
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84790803
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
Volgens mij is het heel normaal om nerveus te zijn voor dat soort dingen hoor! Ik zou het ook wel zijn in ieder geval :) Verder sluit ik me volledig aan bij wat Cali zegt en onthoud dat dit soort dingen achteraf altijd blijken mee te vallen.. heel veel succes morgen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:13:15 #58
331 Merel
Be here now.
pi_84791225
Mijn lijstje is weer prut vandaag. Maarrrr... morgen naar werk fietsen! Wel even bedenken hoe ik dat praktisch ga aanpakken met douchen op werk en kleding meenemen enzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:16:44 #59
277802 _Calimero_
pi_84791408
heb je van die sport-handdoekjes? Die zijn compact en drogen heel snel, superhandig!
hoe ver moet je fietsen?

Zullen we binnenkort even een datum prikken om bij te kletsen @ dinner? oO<

ik duik mijn bed in,morgen ein-de-lijk weer eens hardlopen na 3 weken :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:19:28 #60
331 Merel
Be here now.
pi_84791560
Ja dat gingen we nog doen hè! Mijn socialie leven is non-existent op dit moment, dus pick a date :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84791655
Cali ik heb net als the old days naar je zitten kijken vanochtend met een bak yoghurt (zij zijn groot en ik ben kleeeeein). Was alleen vergeten hoe irritant dat stemmetje was :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:23:15 #62
277802 _Calimero_
pi_84791744
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Cali ik heb net als the old days naar je zitten kijken vaochtend met een back yoghurt (zij zijn groot en ik ben kleeeeein). Was alleen vergeten hoe irritant dat stemmetje was :+
_O- hahahaha ik dacht "naar mij zitten kijken?? :? :?
Maar nu snap ik 'm :')

Ach mjin stem is ook irritant volgens mij, dus dat past wel bij elkaar :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:25:25 #63
277802 _Calimero_
pi_84791863
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Merel het volgende:
Ja dat gingen we nog doen hè! Mijn socialie leven is non-existent op dit moment, dus pick a date :P
Nou ik vertrek dit weekend naar Spain en kom t weekend van de 15e weer terug, dus daarna ergens?

Een donderdag, vrijdag of zaterdagavond?? ergens komt er een date met een vriendin die even over is uit het buitenland, maar weet nog niet waneer dat is (ik vermoed die zaterdag de 21e) en verder is alles nog leeg w/
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:26:56 #64
331 Merel
Be here now.
pi_84791939
Een keer een vrijdag of zaterdag is dan het handigst voor mij, leuk! :) Verder even PM'en?
pi_84791982
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

_O- hahahaha ik dacht "naar mij zitten kijken?? :? :?
Maar nu snap ik 'm :')

Ach mjin stem is ook irritant volgens mij, dus dat past wel bij elkaar :P
Ja ik dacht al ik hoop dat je het snapt, anders klinkt het best freaky haha.

En irritanter dan originele Cali kan niet :P
pi_84792259
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef anna82 het volgende:
Perruche, wat sneu van je meneer! Wil hij terug naar Spanje? Of is het nog niet zo concreet? Lastig zeg!

Ik heb net nog een chocokoekje in mijn mond gepropt, maar daartegenover staat het Brinta-brood, jawel, dat ik vandaag gekocht heb. Plus worteltjes en komkommers voor overdag :)
Nee, hij wil naar een ander land, maar hij vindt het heir gewoon echt niet leuk. En ik vind dat naar, want ik vind het wel leuk! Niet erg om een paar jaartjes ergens anders te wonen, maar uiteindelijk zie ik mezelf wel in de buurt van NL wonen. Belgie, eventueel (kom uit Brabant dus ben een halve belg :+ ) maar ja.. hij wil graag naar Zweden... nah... zo koud!! We zullen zien... :)
pi_84792310
Lijstje:
O: magere yoghurt met zaden, muesli en nectarine
T: appelcake
L: tomatensoep en 2 sneden brood waarvan 1 met pindakaas
D: salade met tonijn, ei, ijsbergsla en ei, en daarbij aardappels uit de oven
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:35:58 #68
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84792360
zit met vriendje op msn. Ben benieuwd of onze relatie nog stand houdt na vanavond.. ;(
pi_84792426
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Noukjee het volgende:
zit met vriendje op msn. Ben benieuwd of onze relatie nog stand houdt na vanavond.. ;(
oeps.. wil je er wat over kwijt? Wat is er gebeurd?
pi_84792734
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

SPOILER
O+ Peptalk! Voor de ene helft is het ter lering en vermaak, voor de andere helft alleen ter vermaak. :+
Ik twijfel of ik op netjes moet gaan. Met een normaal praatje let je daar toch wel op, maar het heeft toch geen effect bij de rest van m'n witte jas outfit 8)7
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:45:24 #71
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84792874
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

oeps.. wil je er wat over kwijt? Wat is er gebeurd?
SPOILER
pi_84793441
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Noukjee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:02:59 #73
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84793825
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_84793954
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Noukjee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_84794130
Nouk, Je gaat dit jaar een andere opleiding doen toch? Je bent bij elkaar sinds puber, je noemt eigenlijk niets positiefs... Zijn jullie elkaar niet ontgroeid?
Wat perruche zegt, maak een lijstje waarom wel/niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')