Twee dagen Lund en een dag Kopenhagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Je hebt er niet veel vleesvervangers zoals in Nederland. Maar, dat heb ik ook nog nergens anders zo gezien dan in Nederland. Maar, vegetarisch eten hoeft natuurlijk (liever niet zelfs) af te hangen van vleesvervangers. Genoeg bonen en noten te koop. Wel duur! Jullie gingen naar Malmö toch? Wanneer ga je weg? En voor hoe lang?
Leuk! Je kunt veel dingen kopen die je hier ook gewoon kunt kopen. Het is alleen allemaal veel duurder, en je kunt niet zoveel pakjes kopen als hier..Wel veel meer uit de diepvries..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Twee dagen Lund en een dag KopenhagenVanavond gaan we weg, tenzij de toestand van
z'n buik roet in het eten gooit (maar hij zegt zelf dat dat niet gaat gebeuren). Het eten moet dus eigenlijk ook licht verteerbaar zijn
Het probleem is meer de andere kant opquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Rennie + norrit doet wonderen Puff! Tenminste voor mij...
Een arts medicijnen aanradenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Rennie + norrit doet wonderen Puff! Tenminste voor mij...
Weet tegen wie je praatquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:59 schreef V1z0R het volgende:
Norit is tegen de spetter****Rennie tegen de buikkramp!
Neuh, niet allemaal. Maar als iemand het wel doet, ben ik meer geneigd zo iemand te helpen (als in, "je hebt extra uitleg nodig omdat je de les hebt moeten missen? Geen probleem." Maar als iemand lessen achter elkaar niet komt opdagen, en dan ineens zegt "ik snap het allemaal niet, help!", ja, sorry, maar dan voel ik me niet geroepen om te helpen.)quote:
Opletten ventquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef V1z0R het volgende:
Het helpt bij mij
En hoe kan ik nou weten dat Puff een arts is
Naja, zo'n ramp is het nu ook weer niet, het helpt alleen geen drol tegen de honger en zeker niet voor lang.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef Perruche het volgende:
net pakje sultana gegeten wegens honger
Nou weet ik toevallig wel wat Puff doet, maar van heel veel hier weet ik het ook niet hoor! En volgens mij weten heel veel mensen hier ook niet wat ik doequote:
Ach, aan de andere kant, heeft ook zeker voordelen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou weet ik toevallig wel wat Puff doet, maar van heel veel hier weet ik het ook niet hoor! En volgens mij weten heel veel mensen hier ook niet wat ik doe
Zie je wel Vik!quote:
Ik welquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou weet ik toevallig wel wat Puff doet, maar van heel veel hier weet ik het ook niet hoor! En volgens mij weten heel veel mensen hier ook niet wat ik doe
Jij bent zelfs op mijn werk geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet t van de meeste wel
Best een aardig blaadje hoor!quote:
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij bent zelfs op mijn werk geweest
Ik weet het!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij weten de meesten hier ook niet wat ik studeeral heb ik het wel eens verteld geloof ik!
Ik had wel een idee, maar Google vertelde me dat ik het toch niet precies goed had.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij weten de meesten hier ook niet wat ik studeeral heb ik het wel eens verteld geloof ik!
huh ik was even in shock dat dat via google te vinden is, maar ik snap hem alquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik had wel een idee, maar Google vertelde me dat ik het toch niet precies goed had.
Van mij staat het gewoon in m'n fobo, ik ben superherkenbaar hier...
Daar heeft XM haarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
Vaste klanten NS mogen eerste klasse reizen
Schijncompensatie:quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
Vaste klanten NS mogen eerste klasse reizen
Idd. De vaste klanten van NS reizen veelal in de spits en die hebben hier dus geen drol aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Schijncompensatie:
reizigersvereniging-ontevreden-compensatie-ns
Daar heb ik straal overheen gelezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heeft XM haarblijheid
al over gespuid
.
Slank 1292 - Met Pief en d'r bospaddenstoelen risottoquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heb ik straal overheen gelezen
Inderdaad, wie denkt er nou dat iemand hier blij mee is? Ze kunnen toch zelf ook wel bedenken dat dit juist averechts werkt... En dan te bedenken dat hier waarschijnlijk mensen achter zitten die hun hele (werkende) leven niks anders doen dan PR.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef V1z0R het volgende:
De NS doet er volgens mij alles aan om zichzelf steeds minder geliefd te maken...
Nachtwacht zei vorige week: als ik niet al een baan had, zou ik bij de NS solliciteren, want die kunnen wel een communicatie-adviseur gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef V1z0R het volgende:
De NS doet er volgens mij alles aan om zichzelf steeds minder geliefd te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |