Is poorly alleen voor de griep?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ill is als je dood gaat. Poorly is als je griep hebt.
I'm feeling poorly so I won't be able to attend your class today.
naja, bij mij op werk wordt het gebruikt als je je niet goed genoeg voelt om te werken. Dus griep/verkouden etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is poorly alleen voor de griep?
Je hoorde mij niet klagen inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het ging er om dat de baas betaalt, logisch dat iedereen dan blij is
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoef niet te mailen en aanwezig te zijn maar ik vind het wel netjes!
Maar doen ze dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Geen enkele les van mij is verplicht, maar ik vind het idd wel altijd fijn als mensen zich netjes afmelden
Ja!! Da's grappig, dat dacht ik laatst ook, toen ik dat gebruikte, het tintelt heel licht of zo!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Douchen met rozemarijnshizzle (fit en actief van kneipp) maakt echt dat je je actiever voelt uit de doucheNu geloof ik in kruidentherapiedinges
Natuurlijk kan dat, maar verstandig is het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
je kan ook frituren in de wok (met zonnebloemolie bv)!
Kan een steelpannetje ook? En olijfolie? Ik heb geen wokquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan stinkt je huis zo. Ik had voor ik met kerst jl een frituurpan kreeg, altijd een klein pannetje met deksel dat dienst deed als frituurpan. Stinkt ook wel een beetje, maar niet zo erg als een open wok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt niet? Je bedoelt ivm spetteren?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar verstandig is het niet.
Je kan beter niet in olijfolie frituren, is meervoudig onverzadigd en dat kan niet goed tegen verhitten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan een steelpannetje ook? En olijfolie? Ik heb geen wok. Wel een braadpan, koekenpan enzo.
Nee, Te heet worden van de olie en vlam in de pan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Echt niet? Je bedoelt ivm spetteren?
Heb dat ook maar 2xgedaan ofzo, ben niet zo van frituren.
Ohja zoiets heb ik inderdaad ooit gehoord. Olijfolie gaat hem niet worden, zonnebloemolie beter of is het beste toch maar frituurvet te halen? (en dan van die vaste blokken, of zo'n kan?)quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan beter niet in olijfolie frituren, is meervoudig onverzadigd en dat kan niet goed tegen verhitten.
Lijkt me niet echt nodig hč?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg piet, wil jij ook wat gewicht kwijt?
Ja, ben eigenlijk 10 kilo te zwaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg piet, wil jij ook wat gewicht kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |