abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:17:48 #1
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76853442

We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?
Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust
pi_76854413
Mooie OP Pumpkin!

Oke, ik ga denk ik volgende maand nieuwe bestellen. Tenzij ik ze eerder wil .
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_76855205
ik heb alle pagina's eens door zitten lezen.
maar als je dus vanuit amerika bestelt,weet je nooit precies wat je kwijt bent.
doordat ups geen vaste prijzen heeft,of als de verzendkosten niet genoteerd zijn,er zelf maar een prijskaartje aan hangt.
hoe komen de laarzen binnen van sheepskin,in de uggs doos gelevert.
zo zichtbaar voor iedereen ook doanne
of zit er nog een doos omheen zodat het niet zichtbaar is.
zoja,kun je ze misschien mailen en vragen het zo te verpakken dat het niet zichbaar is dat het uggs zijn.

en als de verzendkosten gratis zijn,en niet genoteerd staan op de facture,kun je misschien vragen of ze de verzendkosten toch kunnen melden bij sheepskin.

heeft iemand dit al ooit zo gedaan?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:07:48 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76855683
Die nieuwe kleuren van de classic vind ik echt leuk
pi_76856159
Misschien leuke link, gekregen van een collega die heeft er wel eens besteld schijnt dus wel betrouwbaar te zijn zelf nog geen ervaring mee
http://www.airmaxkey.com/ scheelt toch wel wat in prijs zowel uggs als nike's enzo.
pi_76856547
Mooie OP pumpkin!
All good things are wild and free.
pi_76856587
Joepie! Eindelijk het grote UGG topic
pi_76856602
www.airmaxkey.com verkoopt nep
pi_76857203
Als je bij Sheepskin bestelt en via USPS laat versturen gaat het bijna altijd goed met de kosten aan de deur. Er zit dan een douaneverklaring op die door Sheepskin is ingevuld en daar staan zowel de transportkosten als de waarde van de laarzen op. Als ze het met UPS versturen staan de verzendkosten er meestal NIET op en betaal je vaak veel meer.

USPS duurt wel wat langer dan UPS maar het scheelt soms best wel qua kosten aan de deur.

De Uggs via Sheepskin zitten nog in een 2e doos maar dat doet niet terzake, op de douaneverklaring op het pakket moet worden ingevuld wat er in zit. Aan de verzender vragen om Gift op de doos te zetten of een valse douaneverklaring in te vullen is een federal offense en daar staan in Amerika forse straffen op. Dat kun je dus maar beter niet vragen

Professionele (grote) bedrijven zullen daar zeker niet aan meewerken. Je kunt dat soort trucjes hooguit proberen als je een vriend/kennis in de US hebt die de laarzen voor je kan doorsturen en een valse verklaring voor je op het pakket wil plakken, maar het blijft strafbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 15-01-2010 16:53:31 ]
pi_76857822
Da's een tvp. Zolang het zo frisjes blijft trek ik m'n ultimate cuffs niet uit (heb ze in choco en chestnut)!
I had a signature once. It was awful.
pi_76858699
TVP'tje hier, ik wacht nog steeds op mijn Chocolates.
pi_76860033
oke,
kan ik bij sheepskin dan zelf aangeven via welk postbedrijf het vestuurd moet worden.
of doen kun het uit zich zelf via usps.
dan komt er dus 19% bij over het aankoop bedrag,en 12,50 inklaringskosten
pi_76860895
Mooi Pumpkinsoup!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:27:40 #14
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76861110
Dankje iedereen! Ik vond het nu wel tijd worden voor een duidelijke op.
pi_76862194
Ja, voor internationale klanten zijn er de volgende keuzes bij Sheepskin:
UPS (3-6 dagen)
USPS Express (5-10 dagen)
USPS Priority (10-15 dagen)

Ik neem gewoon altijd de goedkoopste (USPS Priority), nog nooit gezeik gehad. Het pakket is ook meestal maar een week echt onderweg van US>>NL, door de langzame afhandeling van TNT kunnen daar zomaar twee weken bij komen omdat het bij hun blijft liggen. Van mij is er een pakketje de 14e bij TNT aangekomen, ben benieuwd wanneer dat afgeleverd wordt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:13:45 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76870703
Mooie OP! En eindelijk een gewoon ugg-topic hihi, nadat ik het vergeten was afgelopen keer
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:16:30 #17
11458 ivetje
pi_76870825
BTW, nog even een toevoeging. Ik heb mijn uggs sundance in de wasmachine gedaan op het wol-programma. Geen wasverzachter erbij en een heel klein beetje wasmiddel. Ging prima, zijn nog steeds heel mooi. Helaas waren de mijne bij de neus te groezelig voor de machine, dus dat is er niet uit gegaan. Maar het kan dus wel, ze in de wasmachine mikken. Vriendin van me heeft de sunburst erin gedaan en kwamen er ook prima uit. Gewoon niet bij de verwarming laten drogen en er kranten of handdoeken in stoppen.
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:46:42 #18
11458 ivetje
pi_76872275
trouwens, ik zie de laatste tijd in de stad erg veel mensen lopen met uggs met een groot, goudkleurig, metalen label op de hiel. Vind de meeste modellen nogal patserig en poenerig overkomen, maar zag vandaag iemand met een leuk model. Alleen ik heb geen idee welk merk die uggs zijn. Iemand hier een idee toevallig
To infinity…and beyond!
pi_76875074
Oehh, even een tvp dan (:
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_76886025
Ivetje, bedoel je de Kightsbridge of Mayfaire misschien?
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=13872
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=13869

Deze hebben zo'n metalen label op de achterkant maar verder vind ik ze vrij basic, de modellen zijn gewoon van UGG Australia.
  zondag 17 januari 2010 @ 12:34:37 #21
11458 ivetje
pi_76918563
Nee, ik bedoel echt een ander merk. Gen ugg australia. Ik heb zelf ook een paar met metalen label, de roseberry maar dat is gewoon een bepaalde lijn van ugg australia. En het is ook geen gouden label.
To infinity…and beyond!
pi_76918789
Wat zijn de verzendkosten van sheepskinshoes?
  zondag 17 januari 2010 @ 13:16:35 #23
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76919937

zondag 17 januari 2010 @ 13:21:05 #24
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76920091
By the way, wat zijn de verzendkosten van ikwilschoenen.nl ? Want nu zijn de Argyles 103 euro
  zondag 17 januari 2010 @ 13:24:52 #25
11458 ivetje
pi_76920266
Uhm, er staat met koeieletters op de beginsite dat er binnen NL geen verzendkosten zijn Maar ik zie geen 103 euro bij ze hoor. En het is wel een model dat je zeker even moet passen, tenzij je al cardy's ofzo hebt. Ik ben persoonlijk geen fan van deze modellen, vind ze totaal niet lekker lopen. Heb mijn cardy's ook bijna nooit aan...beetje een miskoop.
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')