abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:42:28 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_62809843
Hier maar weer verder.

Mijn laatste reactie :
quote:
Via uggsuitamerika.nl ben je ook maar 20 euro goedkoper uit, dus dat is het ook niet waard denk ik hoor. Je weet dan toch nooit waar ze vandaan komen. Zou ze dan gewoon in de winkel halen. In rotterdam zit van den assem, die zal ze wel op voorraad hebben. Daar kan je ze ook in de webwinkel bestellen btw. www.assem.nl

Die met rits, was dat niet de knightsbridge?
[img]http://www.footnotesonline.com/footnotes/assets/product_images/Ugg-knightsbridge-blk-325.jpg[/img

Kijk anders even op www.cozyboots.com daar staan heel veel modellen. Was het een hoog model met bont ofzo of gespen?
Hier even een rijtje met betrouwbare websites waar je kan bestellen :

www.uggaustralia.com
www.cozyboots.com
www.victoriassecret.com
www.bootbarn.com
www.sheepskinshoes.com
www.assem.nl
www.trendylaarzen.nl (goede verhalen over gehoord, ik heb er geen ervaring mee verder)

Lul lekker verder over deze geweldige schoenen
To infinity…and beyond!
pi_62809872
Hoe durf je daar op lopen
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:48:50 #3
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62810020
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef DutchErrorist het volgende:
T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo erg
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_62810034
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Kom eens met een orginele reactie oid.

OT:

Zou het heel veel schelen als je ze in de zomer koopt? (afprijzingen e.d.)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:49:23 #5
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62810037
Ivetje, ik zit nu te twijfelen, meende echt dat ze van leer waren.... Ik vind de Knightsbridge ook een beetje lomp, kan me niet voorstellen dat het die waren (of misschien ben ik helemaal de weg kwijt, kan ook hoor )

Zucht, waarom zijn die krengen zo duur?

Heeft iemand hier trouwens de Ultimate Tall Braid?
In me Burberry......
pi_62810048
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Koepert het volgende:

[..]

T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo erg

* DutchErrorist krijgt plaats vervangende schaamte
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:51:56 #7
11458 ivetje
pi_62810118
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Chav het volgende:
Ivetje, ik zit nu te twijfelen, meende echt dat ze van leer waren.... Ik vind de Knightsbridge ook een beetje lomp, kan me niet voorstellen dat het die waren (of misschien ben ik helemaal de weg kwijt, kan ook hoor )
Oke, glad leer dus. Lang geleden dat je ze gezien hebt, anders zou het oude collectie kunnen zijn die niet meer verkocht wordt namelijk? En het was zeker een rits achterop, niet aan de zijkant? Platte zool of hak(je)?
To infinity…and beyond!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:54:35 #8
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62810221
Nee hoor, nog niet eens zo lang geleden. Heb m op internet gezien maar zat toen op 100 verschillende sites te kijken. Glad bruin leer, platte zool, rits aan de achterkant, volgens mij een ijzeren plaatje achterop en geen gespjes oid.
In me Burberry......
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:58:40 #9
11458 ivetje
pi_62810351
Niet de broome toevallig?

Kan verder eigenlijk geen ugg vinden van helemaal glad leer zonder iets erop. Verder is volgens mij alles met hak of gespen enzo.
To infinity…and beyond!
pi_62810488
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ze hebben ook hele mooie laarzen met hakken, hoor
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:04:58 #11
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62810545
Nee die zijn het zeker niet, misschien dan toch de Knightsbridge.
In me Burberry......
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:10:18 #12
11458 ivetje
pi_62810684
Maar die is er niet in glad leer. Ik heb in ieder geval een bericht op de hyves gezet, misschien komt daar nog iets uit. Ik ken lang niet alle modellen, dus wie weet
To infinity…and beyond!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:16:27 #13
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62810873
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef ivetje het volgende:
Maar die is er niet in glad leer. Ik heb in ieder geval een bericht op de hyves gezet, misschien komt daar nog iets uit. Ik ken lang niet alle modellen, dus wie weet
Haha, ik zie het! Ben benieuwd en anders heb ik gewoon niet goed gekeken
In me Burberry......
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:35:00 #14
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_62813210
tvp
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:12:46 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_62814388
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Nantes het volgende:

OT:

Zou het heel veel schelen als je ze in de zomer koopt? (afprijzingen e.d.)
In de januari uitverkoop loop ik de winkels af, ik heb vorig jaar al een paar mooie op de kop getikt voor half geld
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_62814603
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ze hebben ook hele mooie laarzen met hakken, hoor
Klop, die zijn echt mooi. En toch zou ik ze niet kopen om de eea reden..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:02:09 #17
11458 ivetje
pi_62815784
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

In de januari uitverkoop loop ik de winkels af, ik heb vorig jaar al een paar mooie op de kop getikt voor half geld
Een vriendin van me had de sunburst ook goedkoper hier in ons dorp. Ook lekker in de uitverkoop, al vraag ik me nu af of ze dat weer doen. Het loopt zo goed met de uggs, dus denk niet dat ze ook maar iets in de uitverkoop gooien. Mensen kopen het zo toch wel Maar ik ga wel ff kijken hier in het dorp als ze weer uitverkoop hebben Ze hebben de Raya staan hier

To infinity…and beyond!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:20:13 #18
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_62818949
tvp voor later
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:14:06 #19
11458 ivetje
pi_62820455
Ik lees net op de hyves dat www.cozyboots.com niet meer internationaal verzend. Schijnen te maken te hebben gehad met een creditcardfraude ofzo en stoppen met het internationale gebeuren. Ik houdt jullie op de hoogte, aangezien dit een site is die dingen vaak op voorraad heeft die nergens anders te krijgen zijn. Wilde daar de cardy stout halen, de enige die mijn maat nog had. Maar alle bestellingen die gedaan zijn voor het buitenland en nog niet zijn verwerkt worden afgekapt helaas
To infinity…and beyond!
pi_62821197
Ik heb vorig jaar de Classic halfhoge oranjekleurigbruin gekocht, en wil nu toch eigenlijk wel nog een paar...

Ik twijfel tussen de

-donkerbruine ultra tall (met dat borduursel op de achterkant)
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&categoryID=283&productID=5245&model=Ultra+Tall
-zwarte cardy's
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&categoryID=283&productID=5819&model=Classic+Cardy

-gouden paisleys
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&categoryID=283&productID=5831&model=Classic+Short+Paisley

Jaja .

Heb alleen over de cardy's van een vriendin gehoord dat het wol een beetje gaat pluizen bij de tenen?? Ook zou het slappe stof zijn? (Misschien dan ik voor mij want mijn onderbenen zijn vrij dun.. dus dan lijkt het net of ik beenwarmers aan heb....

Vervolgens heb ik over de paisleys gehoord dat de print eraf zou slijten.. Naja, kan natuurlijk gebeuren maar bij schoenen van die prijs vind ik eigenlijk dat het niet moet kunnen..

Blijft alleen mijn 1e en misschien meest saaie keuze over.. Maarehhh, in hoeverre hebben jullie ervaring met de negatieve dingen die ik over de cardy's en de paisleys gehoord heb??
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:00:26 #21
11458 ivetje
pi_62821755
Ik zou idd gaan voor de 1e. Zowiezo idd omdat die print van de paisley eraf kan gaan slijten (gehoord op de hyve van een aantal mensen) en dat is zo zonde. Daarom laat ik ze ook staan De cardy heb ik nog niet aan gehad, maar pluizen hoor ik vaker. Ze schijnen ook wat losser te gaan zitten...buiten dat loopt iedereen daarmee De ultra tall is leuk, zie je niet zo vaak. Kan je omslaan en gewoon zo dragen dus variatie, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit type zolen nog beter loopt dan de classics die je al hebt. Ik heb zelf 2 paar met die zolen en vind daarbij de classic hard lopen hoor. Waarschijnlijk vind jij je classics zacht en heerlijk, maar als je dan eenmaal deze zolen hebt loop je helemaal op wolkjes Ik heb ze in de verkeerde volgorde gekocht haha, eerst die en daarna pas de classic
To infinity…and beyond!
pi_62822075
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:00 schreef ivetje het volgende:
Ik zou idd gaan voor de 1e. Zowiezo idd omdat die print van de paisley eraf kan gaan slijten (gehoord op de hyve van een aantal mensen) en dat is zo zonde. Daarom laat ik ze ook staan De cardy heb ik nog niet aan gehad, maar pluizen hoor ik vaker. Ze schijnen ook wat losser te gaan zitten...buiten dat loopt iedereen daarmee De ultra tall is leuk, zie je niet zo vaak. Kan je omslaan en gewoon zo dragen dus variatie, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit type zolen nog beter loopt dan de classics die je al hebt. Ik heb zelf 2 paar met die zolen en vind daarbij de classic hard lopen hoor. Waarschijnlijk vind jij je classics zacht en heerlijk, maar als je dan eenmaal deze zolen hebt loop je helemaal op wolkjes Ik heb ze in de verkeerde volgorde gekocht haha, eerst die en daarna pas de classic
Ok thanks! Vind de andere 2 modellen ook heel leuk, maar als je schoenen in die prijscategorie aanschaft, vind ik ook dat er wat te zeggen valt voor duurzaamheid . Moet wel zo lang mogelijk mooi blijven.. En idd, variatie.... Heb nu lagere, dus dan hoge, en omslaan etc. etc.

Wat betreft de zool -> zie het idd ja dat die anders is. Ben benieuwd dan, ik ben al verliefd op mijn middelhoge classics haha... Dus als het alleen maar beter kan worden, kan ik beter vanavond nog bestellen..

Oeehww.. Wat hou ik van deze trend!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:23:52 #23
11458 ivetje
pi_62822338
Haha!! Kijk ff op www.uggaustralia.com Je hebt namelijk de ultra tall (die jij postte) en de Ultimate tall braid. Beide hebben die streep op de achterkant, maar hebben een andere zool en zijn iets anders van model. Hier ff de 2 laarzen :

Ultimate tall braid :

Ultra tall :

Zijn beide in het zwart te krijgen hoor. De bovenste heeft een wat rondere neus en een subtielere zool. De onderste dus een spitsere, smallere neus en een grove zool. Sommige vinden die bovenste mooier wat zool betreft, vandaar dat ik je er even op wijs
De zolen van die onderste lopen ook zachter dan van de classics, vriendin van me heeft zo'n soort. Ik heb er zelf nog nooit op gelopen, maar de zolen zijn ook dikker dus meer vering
To infinity…and beyond!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:40:20 #24
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62822722
Okay, ik kan kiezen... grijze cardy's of chocolate brown classic talls.... welke zijn leuker?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:44:06 #25
11458 ivetje
pi_62822827
Chocolate brown classic talls Die zijn heerlijk warm voor de winter en een hele mooie kleur. Die grijze cardy's loopt iedereen op Ik wil de cardy, maar da's meer voor de heb. Leuk ugg-item en niet zo heel duur. Echt een klassieker vind ik dat, gezien de vraag die er naar is. Maar de classic brown is gewoon mooi. Zit denk ik ook wat beter dan de cardy, hoor vaak op de hyve dat mensen er met hun hiel uit slippen zeg maar na een tijdje. En voor de winter is die denk ik een stuk warmer en ze zijn niet volgend jaar hartstikke uit. Wat ik wel verwacht van de cardy...de classic is tijdloos Maar bovenal...welke vind je zelf leuker?

Dit klinkt als een heel slecht verkooppraatje..ik heb geen aandelen in classic tall uggs ofzo
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')