Hier even een rijtje met betrouwbare websites waar je kan bestellen :quote:Via uggsuitamerika.nl ben je ook maar 20 euro goedkoper uit, dus dat is het ook niet waard denk ik hoor. Je weet dan toch nooit waar ze vandaan komen. Zou ze dan gewoon in de winkel halen. In rotterdam zit van den assem, die zal ze wel op voorraad hebben. Daar kan je ze ook in de webwinkel bestellen btw.www.assem.nl
Die met rits, was dat niet de knightsbridge?
[img]http://www.footnotesonline.com/footnotes/assets/product_images/Ugg-knightsbridge-blk-325.jpg[/img
Kijk anders even op www.cozyboots.com daar staan heel veel modellen. Was het een hoog model met bont ofzo of gespen?
T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo ergquote:
Kom eens met een orginele reactie oid.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo erg
Oke, glad leer dus. Lang geleden dat je ze gezien hebt, anders zou het oude collectie kunnen zijn die niet meer verkocht wordt namelijk? En het was zeker een rits achterop, niet aan de zijkant? Platte zool of hak(je)?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Chav het volgende:
Ivetje, ik zit nu te twijfelen, meende echt dat ze van leer waren.... Ik vind de Knightsbridge ook een beetje lomp, kan me niet voorstellen dat het die waren (of misschien ben ik helemaal de weg kwijt, kan ook hoor)
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo erg
Haha, ik zie het! Ben benieuwd en anders heb ik gewoon niet goed gekekenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef ivetje het volgende:
Maar die is er niet in glad leer. Ik heb in ieder geval een bericht op de hyves gezet, misschien komt daar nog iets uit. Ik ken lang niet alle modellen, dus wie weet
In de januari uitverkoop loop ik de winkels af, ik heb vorig jaar al een paar mooie op de kop getikt voor half geldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Nantes het volgende:
OT:
Zou het heel veel schelen als je ze in de zomer koopt? (afprijzingen e.d.)
Klop, die zijn echt mooi. En toch zou ik ze niet kopen om de eea reden..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze hebben ook hele mooie laarzen met hakken, hoor
Een vriendin van me had de sunburst ook goedkoper hier in ons dorp. Ook lekker in de uitverkoop, al vraag ik me nu af of ze dat weer doen. Het loopt zo goed met de uggs, dus denk niet dat ze ook maar iets in de uitverkoop gooien. Mensen kopen het zo toch welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In de januari uitverkoop loop ik de winkels af, ik heb vorig jaar al een paar mooie op de kop getikt voor half geld
Ok thanks! Vind de andere 2 modellen ook heel leuk, maar als je schoenen in die prijscategorie aanschaft, vind ik ook dat er wat te zeggen valt voor duurzaamheidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:00 schreef ivetje het volgende:
Ik zou idd gaan voor de 1e. Zowiezo idd omdat die print van de paisley eraf kan gaan slijten (gehoord op de hyve van een aantal mensen) en dat is zo zonde. Daarom laat ik ze ook staanDe cardy heb ik nog niet aan gehad, maar pluizen hoor ik vaker. Ze schijnen ook wat losser te gaan zitten...buiten dat loopt iedereen daarmee
De ultra tall is leuk, zie je niet zo vaak. Kan je omslaan en gewoon zo dragen dus variatie, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit type zolen nog beter loopt dan de classics die je al hebt. Ik heb zelf 2 paar met die zolen en vind daarbij de classic hard lopen hoor. Waarschijnlijk vind jij je classics zacht en heerlijk, maar als je dan eenmaal deze zolen hebt loop je helemaal op wolkjes
Ik heb ze in de verkeerde volgorde gekocht haha, eerst die en daarna pas de classic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |