Hier even een rijtje met betrouwbare websites waar je kan bestellen :quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef ivetje het volgende:
Oke, weer even een kick. Ben net even de stad in geweest en wilde kijken voor een beetje leuke topjes of blouses en waar kom ik mee terug...juist, uggsIk kan me niet meer inhouden, het is een verslaving!! Is er al ergens een uggs afkickcentrum geopend?
Heb de layback gekocht in het zwart met dezelfde stof als de lo pro classic tall. Ze zitten echt heerlijk!! Heel zacht voetbed en sluiten perfect aan. Nu alleen nog aan mijn vriend laten weten...die vermoord meHeb 2 weken terug een Louis Vuitton-tas aangeschaft en nu dit weer...het wordt te erg
Het zijn niet de zolen die niet lekker zitten, maar de bandjes. Het is gewoon plastic en dat plakt op je voet als het warm is. Krijg je van die hele irritante schuurplekken van op je voeten en dat doet echt pijn! En daarvoor hoef je er niet eens zo lang op te lopen helaas.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:59 schreef French het volgende:
Zitten die fluffies ook niet lekker dan? Heb ze een keer aangepast maar vond ze veel stijver dan mijn Giselle Bundchen-slippertjes, daarom heb ik ze niet gekocht. Maar dat loop je er dus niet echt uit?
Bailey buttons en Cardy's zijn beiden leuk! Welke kleur heb je besteld?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bailey buttons zijn gaaf![]()
Ik heb de Cardy's besteld en ze zijn in Nederland dus hopelijk snel hier
Mooi! Warme kleur blauw is datquote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Indogo maar de Baileys zou ik id dook in het grijs nemen
Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de cardy nog steeds niet lekker lopen. Hou het maar gewoon bij de nightfall, die lopen nog altijd het lekkerst. Jammer dat die eruit zijn/gaan.
Klopt idd, die zitten meteen een stuk minder. Maar vond ze zo leuk en had al classics enzo. De cardy staat gewoon erg leuk, maar je moet er geen verre tochten op gaan lopen neequote:Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Sommar het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomen. Mijn vriend was héél verbaasd, die had verwacht dat ik heel lang zou twijfelen, maar de cardy's vond ik gelijk al een heel stuk minder zitten.
Leuk zijn ze zeker! Elke keer als ik ze weer zie dan denk ik: 'Hebbe!' Maar ik vind dat schoenen voor dat geld toch echt lekker en goed moeten zittenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
Klopt idd, die zitten meteen een stuk minder. Maar vond ze zo leuk en had al classics enzo. De cardy staat gewoon erg leuk, maar je moet er geen verre tochten op gaan lopen nee
Bailyes zijn besteldquote:Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Sommar het volgende:
[..]
Mooi! Warme kleur blauw is dat.
Morgen gaat een vriendin waarschijnlijk uggs bestellen, op shopbop.com is er op dit moment free shipping. Misschien kan zij me helpen met een keus maken, Bailey Button Chestnut zien er toch wel erg leuk uit! Nog een grijs paar kan gewoon echt niet
. En anders gewoon geen nieuwe uggs, ik heb tenslotte al een paar
.
[..]
Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomen. Mijn vriend was héél verbaasd, die had verwacht dat ik heel lang zou twijfelen, maar de cardy's vond ik gelijk al een heel stuk minder zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |