abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:04:13 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_71459868
Hierbij nog even mijn laatste post
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef ivetje het volgende:
Oke, weer even een kick. Ben net even de stad in geweest en wilde kijken voor een beetje leuke topjes of blouses en waar kom ik mee terug...juist, uggs Ik kan me niet meer inhouden, het is een verslaving!! Is er al ergens een uggs afkickcentrum geopend?
Heb de layback gekocht in het zwart met dezelfde stof als de lo pro classic tall. Ze zitten echt heerlijk!! Heel zacht voetbed en sluiten perfect aan. Nu alleen nog aan mijn vriend laten weten...die vermoord me Heb 2 weken terug een Louis Vuitton-tas aangeschaft en nu dit weer...het wordt te erg

Hier even een rijtje met betrouwbare websites waar je kan bestellen :

www.uggaustralia.com
www.cozyboots.com
www.victoriassecret.com
www.bootbarn.com
www.sheepskinshoes.com
www.assem.nl

En weer verder!
To infinity…and beyond!
pi_71465126
Cozyboots kun je niet bestellen, want die leveren niet meer buiten hun eigen continent (Amerika dus).
I had a signature once. It was awful.
pi_71465264
Ik wil de Bailey buttons !!
pi_71471055
Mijn classic tall bomber komen over twee weken....

Als er een afkickcentrum was geweest had mijn vriend mij onder dwang al op laten nemen vrees ik.
En terecht...
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:51:50 #5
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71472248
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook heb ze in de winkel gezien en ze zijn echt
pi_71473283
Oei, die slippers zijn toch ook wel heel leuk!!! Zijn die een beetje betaalbaar nu?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:53:25 #7
11458 ivetje
pi_71521788
Ze waren 90 euro, gewone prijs dus helaas. Maar ze lopen echt heerlijk! Heb ze nu al 2 dagen aan en nog steeds geen zere voeten. Heb dat met andere slippers wel altijd bij mijn hielen. Ze hebben echt een prima voetbed.

De bailey button wil ik ook nog in het zwart

Thanx Zoeper, cozy levert idd niet meer. Vergeten eruit te halen En kan hem niet meer aanpassen haha!
To infinity…and beyond!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:00:15 #8
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71522015
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook! Zag ze in Italië, ze zijn zo mooi
pi_71522131
Tip: op asos.com zijn er nu een hoop UGGs in de sale. Zoals cardy's voor minder dan 90,- .
pi_71523959
Met helaas veel uitverkochte reguliere maten...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:22:32 #11
11458 ivetje
pi_71524247
Ik twijfel nog steeds over de echtheid van asos.com. Ze staan niet als dealer op www.uggaustralia.com en het lijkt me toch dat ze daar wel tussen hadden gestaan als het echte uggs zijn. Heb zelf slippers via asos, maar die heb ik nog nooit vergeleken met echte uit de winkel ofzo.
Overigens vind ik de cardy het minst lekkere paar na de fluffie. Ze gaan echt heel snel lubberen en dat is echt zo zonde. Ze lopen niet echt lekker vind ik, dus die zou ik niet zo snel meer aanschaffen. Buiten het feit dat ze in de regen echt heel weinig tegenhouden
To infinity…and beyond!
pi_71531502
Zitten die fluffies ook niet lekker dan? Heb ze een keer aangepast maar vond ze veel stijver dan mijn Giselle Bundchen-slippertjes, daarom heb ik ze niet gekocht. Maar dat loop je er dus niet echt uit?
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:01:20 #13
238582 Modepopje
Styleguide.nl
pi_71533277
ik heb de uggs ultra tall uit de outlet van asos! voor 122 pond, ipv zoveel geld in nederland. er staan nog meer modellen
Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:31:53 #14
11458 ivetje
pi_71545796
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:59 schreef French het volgende:
Zitten die fluffies ook niet lekker dan? Heb ze een keer aangepast maar vond ze veel stijver dan mijn Giselle Bundchen-slippertjes, daarom heb ik ze niet gekocht. Maar dat loop je er dus niet echt uit?
Het zijn niet de zolen die niet lekker zitten, maar de bandjes. Het is gewoon plastic en dat plakt op je voet als het warm is. Krijg je van die hele irritante schuurplekken van op je voeten en dat doet echt pijn! En daarvoor hoef je er niet eens zo lang op te lopen helaas.

Tja, mooie deal bij Asos. Maar ik twijfel gewoon aan die site dus ik bestel er niets meer.
To infinity…and beyond!
  zondag 6 september 2009 @ 22:47:24 #15
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72503952
ik ga binnenkort bestellen
maar ik weet niet welke, ik denk bailey buttons in chocolate... maar sundance II in chestnut vind ik ook leuk..
  woensdag 9 september 2009 @ 12:00:54 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72577913
Bailey buttons zijn gaaf

Ik heb de Cardy's besteld en ze zijn in Nederland dus hopelijk snel hier
pi_72592979
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bailey buttons zijn gaaf

Ik heb de Cardy's besteld en ze zijn in Nederland dus hopelijk snel hier
Bailey buttons en Cardy's zijn beiden leuk! Welke kleur heb je besteld?

Ik heb al een paar uggs, Classic Short in het grijs. Ze zitten echt heerlijk.
Maar de Bailey Button en Cardy's vind ik ook juist leuk in het grijs, dus ik denk dat ik maar gewoon op zoek ga naar andere schoenen . Of de Bailey Button toch in Chestnut .

[ Bericht 6% gewijzigd door Sommar op 09-09-2009 20:03:56 ]
  donderdag 10 september 2009 @ 17:33:13 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72617543
Indogo maar de Baileys zou ik id dook in het grijs nemen
  donderdag 10 september 2009 @ 17:44:30 #19
11458 ivetje
pi_72617921
Ik vind de cardy nog steeds niet lekker lopen. Hou het maar gewoon bij de nightfall, die lopen nog altijd het lekkerst. Jammer dat die eruit zijn/gaan.
To infinity…and beyond!
pi_72618440
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Indogo maar de Baileys zou ik id dook in het grijs nemen
Mooi! Warme kleur blauw is dat .
Morgen gaat een vriendin waarschijnlijk uggs bestellen, op shopbop.com is er op dit moment free shipping . Misschien kan zij me helpen met een keus maken, Bailey Button Chestnut zien er toch wel erg leuk uit! Nog een grijs paar kan gewoon echt niet . En anders gewoon geen nieuwe uggs, ik heb tenslotte al een paar .
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de cardy nog steeds niet lekker lopen. Hou het maar gewoon bij de nightfall, die lopen nog altijd het lekkerst. Jammer dat die eruit zijn/gaan.
Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomen . Mijn vriend was héél verbaasd, die had verwacht dat ik heel lang zou twijfelen, maar de cardy's vond ik gelijk al een heel stuk minder zitten.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:10:45 #21
11458 ivetje
pi_72618597
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Sommar het volgende:

[..]

Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomen . Mijn vriend was héél verbaasd, die had verwacht dat ik heel lang zou twijfelen, maar de cardy's vond ik gelijk al een heel stuk minder zitten.
Klopt idd, die zitten meteen een stuk minder. Maar vond ze zo leuk en had al classics enzo. De cardy staat gewoon erg leuk, maar je moet er geen verre tochten op gaan lopen nee
To infinity…and beyond!
pi_72619280
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef ivetje het volgende:

[..]

Klopt idd, die zitten meteen een stuk minder. Maar vond ze zo leuk en had al classics enzo. De cardy staat gewoon erg leuk, maar je moet er geen verre tochten op gaan lopen nee
Leuk zijn ze zeker! Elke keer als ik ze weer zie dan denk ik: 'Hebbe!' Maar ik vind dat schoenen voor dat geld toch echt lekker en goed moeten zitten .
  donderdag 10 september 2009 @ 19:23:48 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72621143
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Sommar het volgende:

[..]

Mooi! Warme kleur blauw is dat .
Morgen gaat een vriendin waarschijnlijk uggs bestellen, op shopbop.com is er op dit moment free shipping . Misschien kan zij me helpen met een keus maken, Bailey Button Chestnut zien er toch wel erg leuk uit! Nog een grijs paar kan gewoon echt niet . En anders gewoon geen nieuwe uggs, ik heb tenslotte al een paar .
[..]

Bailyes zijn besteld
pi_72622716
Hee allemaal!

ik heb iemand die waarschijnlijk Uggs mee kan nemen uit Amerika! Ik zat dus te denken om te bestellen bij http://www.cozyboots.com/ en dan de Women's Layback in zwart of Chestnut (als ze de laatste weer in mijn maat hebben). Ze zijn daar namelijk 70 dollar ... En daar wordt ik hebberig van

Ik zag deze hierboven ook staan en vroeg me af of ze idd goed zitten? En ik heb van mijn andere Uggs (Women's Ultimate Tall Braid) maat 7, geldt dat ik dan voor deze dezelfde maat kan bestellen?

Alvast bedankt!
pi_72666334

HEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBE
maar wel met de lichte zool niet met zwarte zool. Dan lijken ze helemaal zo massief
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')