Hier even een rijtje met betrouwbare websites waar je kan bestellen :quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef ivetje het volgende:
Oke, weer even een kick. Ben net even de stad in geweest en wilde kijken voor een beetje leuke topjes of blouses en waar kom ik mee terug...juist, uggsIk kan me niet meer inhouden, het is een verslaving!! Is er al ergens een uggs afkickcentrum geopend?
Heb de layback gekocht in het zwart met dezelfde stof als de lo pro classic tall. Ze zitten echt heerlijk!! Heel zacht voetbed en sluiten perfect aan. Nu alleen nog aan mijn vriend laten weten...die vermoord meHeb 2 weken terug een Louis Vuitton-tas aangeschaft en nu dit weer...het wordt te erg
Het zijn niet de zolen die niet lekker zitten, maar de bandjes. Het is gewoon plastic en dat plakt op je voet als het warm is. Krijg je van die hele irritante schuurplekken van op je voeten en dat doet echt pijn! En daarvoor hoef je er niet eens zo lang op te lopen helaas.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:59 schreef French het volgende:
Zitten die fluffies ook niet lekker dan? Heb ze een keer aangepast maar vond ze veel stijver dan mijn Giselle Bundchen-slippertjes, daarom heb ik ze niet gekocht. Maar dat loop je er dus niet echt uit?
Bailey buttons en Cardy's zijn beiden leuk! Welke kleur heb je besteld?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bailey buttons zijn gaaf![]()
Ik heb de Cardy's besteld en ze zijn in Nederland dus hopelijk snel hier
Mooi! Warme kleur blauw is datquote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Indogo maar de Baileys zou ik id dook in het grijs nemen
Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de cardy nog steeds niet lekker lopen. Hou het maar gewoon bij de nightfall, die lopen nog altijd het lekkerst. Jammer dat die eruit zijn/gaan.
Klopt idd, die zitten meteen een stuk minder. Maar vond ze zo leuk en had al classics enzo. De cardy staat gewoon erg leuk, maar je moet er geen verre tochten op gaan lopen neequote:Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Sommar het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomen. Mijn vriend was héél verbaasd, die had verwacht dat ik heel lang zou twijfelen, maar de cardy's vond ik gelijk al een heel stuk minder zitten.
Leuk zijn ze zeker! Elke keer als ik ze weer zie dan denk ik: 'Hebbe!' Maar ik vind dat schoenen voor dat geld toch echt lekker en goed moeten zittenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
Klopt idd, die zitten meteen een stuk minder. Maar vond ze zo leuk en had al classics enzo. De cardy staat gewoon erg leuk, maar je moet er geen verre tochten op gaan lopen nee
Bailyes zijn besteldquote:Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Sommar het volgende:
[..]
Mooi! Warme kleur blauw is dat.
Morgen gaat een vriendin waarschijnlijk uggs bestellen, op shopbop.com is er op dit moment free shipping. Misschien kan zij me helpen met een keus maken, Bailey Button Chestnut zien er toch wel erg leuk uit! Nog een grijs paar kan gewoon echt niet
. En anders gewoon geen nieuwe uggs, ik heb tenslotte al een paar
.
[..]
Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomen. Mijn vriend was héél verbaasd, die had verwacht dat ik heel lang zou twijfelen, maar de cardy's vond ik gelijk al een heel stuk minder zitten.
Zoals in de eerste post na de OP staat: cozyboots verzend niet buiten de US.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal!
ik heb iemand die waarschijnlijk Uggs mee kan nemen uit Amerika!![]()
Ik zat dus te denken om te bestellen bij http://www.cozyboots.com/ en dan de Women's Layback in zwart of Chestnut (als ze de laatste weer in mijn maat hebben). Ze zijn daar namelijk 70 dollar ... En daar wordt ik hebberig van
Ik zag deze hierboven ook staan en vroeg me af of ze idd goed zitten? En ik heb van mijn andere Uggs (Women's Ultimate Tall Braid) maat 7, geldt dat ik dan voor deze dezelfde maat kan bestellen?
Alvast bedankt!
Gewoon via Uggaustralia.com?quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Donderdag de Baileys besteld en nu binnenben wel weer gepakt maar dan zijn ze in totaal ¤ 125 is nog niet duur
nee bij http://www.shopbop.com/ daar was nu gratis verzenden.quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon via Uggaustralia.com?
Ik ga in oktober of november bestellen, maar ik denk dat ik toch voor de Sundance II ga
Ik ben benieuwd hoe ze zitten! Heb je ze een maat kleiner besteld dan normaal, of de maat die je altijd hebt? Heb je een 'aan'foto?quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Donderdag de Baileys besteld en nu binnenben wel weer gepakt maar dan zijn ze in totaal ¤ 125 is nog niet duur
Volgens mij mag je dan wel opschieten, Dacht dat dit model eruit ging binnenkort. Vind ze ook heel leuk, maar heb ook verschillende mensen gehoord die ze heel erg moesten inlopen. Doen schijnbaar erg snel zeer bij je hielen. En volgens mij zijn ze er niet met een lichte zool. Iig niet op de site zelf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:07 schreef miss_colt het volgende:
[ afbeelding ]
HEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBE
maar wel met de lichte zool niet met zwarte zool. Dan lijken ze helemaal zo massief
Je moet even op de grijze Bailey klikken dan zie je dat die in meerdere kleuren te krijgen is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef ivetje het volgende:
Jammer dat shopbob alleen maar de grijze bailey heeft.
ohquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dan wel opschieten, Dacht dat dit model eruit ging binnenkort. Vind ze ook heel leuk, maar heb ook verschillende mensen gehoord die ze heel erg moesten inlopen. Doen schijnbaar erg snel zeer bij je hielen. En volgens mij zijn ze er niet met een lichte zool. Iig niet op de site zelf.
Hoe weet je dat ze nepuggs verkopen?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:50 schreef ivetje het volgende:
Btw, die banner boven en onder bij dit topic (www.511stores.com) is echt vreselijk!! De site ziet er zowat uit als www.uggaustralia.com maar ze verkopen nepuggsHoe slecht...
Die site is idd hartstikke nep. Hopelijk krijg je iets binnen of kan je iig je geld terug krijgen. Let echt goed op met dit soort dingen hoor. Zeker sites uit china etc. belazeren veel mensen door gewoon niet te leveren. En mocht je wel iets krijgen, dan is vaak de kwaliteit erg slecht en loop je er binnen de kortste keren naast. Zonde van je geld dus. En betalen via creditcard is veiliger hoor. Daarbij kan je binnen 30 dagen zelf je geld laten terug storten en ben je verzekerd voor dit soort dingen. Ik koop alles met een CC om deze redenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef mascarpone het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook uggs heb besteld bij een nepsite.![]()
Wist niet dat er nepsites waren, of dat Ugg niet persé een merk is maar een type schoen. De site zag er professioneel uit. Ik heb ze besteld bij www.uggdiy.com. Op het laatste moment besloten dat ik niet per credit card betaalde maar via paypal.
Pas na betaling zag ik dat het paypal account aan een hotmail adres was gekoppeld, en op het overzicht van paypal stonden allemaal chinese letters. Ook kreeg ik helemaal geen bevestiging van de bestelling. Ik heb de volgende dag gemailed en een paar dagen later weer, maar totaal geen reactie.
Paypal heeft iets als 'buyer protection' waardoor ik hopelijk mijn geld terug krijg. Had ik via credit card besteld, kan zeker ik naar mijn geld fluiten.
De nightfall hebben ze in 4 kleuren...die bestaat alleen in chestnut van Decker.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze nepuggs verkopen?
helemaal niet uncool. De kindermaten zijn een stuk goedkoper!quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Hopey het volgende:
75!!! Ja dat is zeker wel de moeite. Hiep hiep hiep hoera voor de sterkere euro.
Ik ga eens neuzen. Maare is het nou zo dat je een maat kleiner moet bestellen?
Ik heb maat 36, normaal dus size 5 in the us. Maar met de uggs zou ik dus een 4 moeten hebben. Dus dan ga ik naar de kindermaten?So uncool
Nemen jullie dan ook een kleinere maat?
Ik wist niet dat je dan je geld terug krijgt als ze niet leveren bij betaling met een CC. Paypal heeft ongeveer hetzelfde principe alleen geldt dat alleen maar onder de 200 euro (en dat is zo bij mji). Ik zie wel hoe het met paypal gaat.quote:Op zondag 20 september 2009 20:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die site is idd hartstikke nep. Hopelijk krijg je iets binnen of kan je iig je geld terug krijgen. Let echt goed op met dit soort dingen hoor. Zeker sites uit china etc. belazeren veel mensen door gewoon niet te leveren. En mocht je wel iets krijgen, dan is vaak de kwaliteit erg slecht en loop je er binnen de kortste keren naast. Zonde van je geld dus. En betalen via creditcard is veiliger hoor. Daarbij kan je binnen 30 dagen zelf je geld laten terug storten en ben je verzekerd voor dit soort dingen. Ik koop alles met een CC om deze reden
Bij http://www.shopbop.com hebben ze nu gratis verzending boven USD 100,quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef Hopey het volgende:
Ok, dit is dan een voordeeltje voor me. Alleen die buttons die zijn zooo cute... die gaan niet vanaf een kindermaatje. Ik ga eens kijkenThx y'all
Ze staan op de site van uggaustralia als dealerquote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef bibi het volgende:
Is het wel een betrouwbare sit die shopbob?
Ik heb ze niet behandeld, want er is geen spul voor om ze te behandelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
(Hoe) moet je de cardy's behandelen voor je ze gaat dragen??
Ik heb vrij brede voeten iddquote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef ivetje het volgende:
Zitten ze bij jou niet heel los dan? Of heb je hele brede voeten? Dat zou verschil kunnen maken. Ik schiet er echt gewoon uit met mijn voet en ze blijven niet goed zitten tijdens het lopen. En ik heb dezelfde klachten al van meer mensen gehoord.
Mooi hoor! Zo schattig hoe blij je er mee bent haha..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef mascarpone het volgende:
Jaaa, ze zijn binnen!! Mijn eerste uggs, sunbursts![]()
Ze passen helemaal goed.
Kijk nou![]()
:
[ afbeelding ]
Wat versta je onder ouderwets? Ik heb zelf de sundance en nightfall ook nog. Die zitten beide heerlijk en zijn lekker warm in de winter. Ik heb echt nooit meer koude voetjesquote:Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb hele smalle voeten dus mss maar geen cardy's voor mij. Ik kijk gewoon even verder welke ik nog meer leuk vind. De ouderwetse modellen vind ik eigenlijk ook leuken hopelijk lekker warm?!
Wat is daar helaas aan? Bestellen via amerika is uiteindelijk ook niet zo heel veel goedkoper. Ik ben nu aan het sparen voor die bailey button in chocolade met logootjes erop en wil nog een paar zwarte uggs. Denk de roseberry hoewel die in het zwart nou net niet echt leuk is jammer genoeg. Maar ga die 2 wel in 1 keer bestellen dan via de website. Dan loont het wel, maar voor zo'n relatief laag bedrag scheelt het niet echt veel. Hooguit 20 tot 30 euro als je btw en invoerrechten meetelt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb mijn Uggs (grijze bailey button) helaas gewoon in de winkel gekocht.Als ik iets wil dan wil ik het ook meteen
Mijn Bailys waren ¤ 75 goedkoper als in de winkel. Ik ben gepakt anders was het nog ¤ 30 meer goedkoper. Mijn Cardy's zijn uiteindelijk maar ¤ 25 goedkoper is niet veel maar tochquote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wat is daar helaas aan? Bestellen via amerika is uiteindelijk ook niet zo heel veel goedkoper. Ik ben nu aan het sparen voor die bailey button in chocolade met logootjes erop en wil nog een paar zwarte uggs. Denk de roseberry hoewel die in het zwart nou net niet echt leuk is jammer genoeg. Maar ga die 2 wel in 1 keer bestellen dan via de website. Dan loont het wel, maar voor zo'n relatief laag bedrag scheelt het niet echt veel. Hooguit 20 tot 30 euro als je btw en invoerrechten meetelt.
Waar bestel jij ze dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn Bailys waren ¤ 75 goedkoper als in de winkel. Ik ben gepakt anders was het nog ¤ 30 meer goedkoper. Mijn Cardy's zijn uiteindelijk maar ¤ 25 goedkoper is niet veel maar toch
Aardige reactiequote:Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb mijn Uggs (grijze bailey button) helaas gewoon in de winkel gekocht.Als ik iets wil dan wil ik het ook meteen
Bij bootbarn.comquote:Op donderdag 24 september 2009 17:46 schreef ivetje het volgende:
148 euro in totaal? Met verzenden? Waar heb je ze vandaan dan als ik vragen mag?
Denk dat ze nu failliet zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef ivetje het volgende:
Ik kom de site momenteel niet op. Maar dat je CC niet werkt vind ik al een nadeel. Of kan je wel gewoon met CC betalen als je dat formulier hebt ingevuld?
Haha, dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Denk dat ze nu failliet zijn![]()
Als je het formulier hebt ingevuld kun je gewoon met CC betalen.
Bij sheepskin was ik voor 1 paar $ 47 kwijt.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef ivetje het volgende:
Hmm, via sheepskin kwam ik al niet veel verder. Kon daar zo snel geen verzendkosten zien.En ze hebben vaak mijn maat niet meer is me opgevallen. En bij shopbop hebben ze de bailey button fancy jammer genoeg niet. Daar is het nu gratis shippen dus dat is dan wel erg voordelig idd. Ben via uggaustralia.com alleen al $250 kwijt aan shippen helaas. Voordeel is wel dat ik ze dan binnen een week op de stoep heb staan en de afhandeling is perfect bij ze. Ik spaar maar even door denk ik zo. En hopelijk krijgt shopbop de fancy nog op voorraad.
Met ouderwets bedoel ik de Classic Tall. De Sundance vind ik ook wel erg mooi. Draag jij er sokken in? Ik heb nog nooit zulke dure schoenen gekochtquote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wat versta je onder ouderwets? Ik heb zelf de sundance en nightfall ook nog. Die zitten beide heerlijk en zijn lekker warm in de winter. Ik heb echt nooit meer koude voetjesEn vind die nog lekkerder lopen dan de classic, omdat ze een dikkere zool hebben. Veert beter en loopt dus zachter.
Ik heb het formulier maandag 14 september opgestuurd, en afgelopen woensdag hebben ze bij me aan de deur gestaan (maar toen was ik er niet). Dus 9 dagen eigenlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, dat zal het zijn ja
Ow, dat is dan wel een voordeel. Misschien toch nog even verder kijken dan uggaustralia.com Hoewel die wel heel snel zijn met leveren en ik heb goede ervaring met ze. Dat is me ook wel wat waard
Zonder sokken wordt het zo zweterigquote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef snkr-xxx het volgende:
Sokken dragen wordt afgeraden, schijnt dat dan je sokken weer tegen het vacht aan schuren waardoor het een beetje ruwig wordt ofzo. Met blote voetjes is ook lekkerder
Haha zal idd ook aan je zweetvoetenfactor liggen jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zonder sokken wordt het zo zweterig. En ze zitten dan ook wat aan de ruime kant. Ik doe dus altijd met
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |