abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:04:13 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_71459868
Hierbij nog even mijn laatste post
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef ivetje het volgende:
Oke, weer even een kick. Ben net even de stad in geweest en wilde kijken voor een beetje leuke topjes of blouses en waar kom ik mee terug...juist, uggs Ik kan me niet meer inhouden, het is een verslaving!! Is er al ergens een uggs afkickcentrum geopend?
Heb de layback gekocht in het zwart met dezelfde stof als de lo pro classic tall. Ze zitten echt heerlijk!! Heel zacht voetbed en sluiten perfect aan. Nu alleen nog aan mijn vriend laten weten...die vermoord me Heb 2 weken terug een Louis Vuitton-tas aangeschaft en nu dit weer...het wordt te erg

Hier even een rijtje met betrouwbare websites waar je kan bestellen :

www.uggaustralia.com
www.cozyboots.com
www.victoriassecret.com
www.bootbarn.com
www.sheepskinshoes.com
www.assem.nl

En weer verder!
To infinity…and beyond!
pi_71465126
Cozyboots kun je niet bestellen, want die leveren niet meer buiten hun eigen continent (Amerika dus).
I had a signature once. It was awful.
pi_71465264
Ik wil de Bailey buttons !!
pi_71471055
Mijn classic tall bomber komen over twee weken....

Als er een afkickcentrum was geweest had mijn vriend mij onder dwang al op laten nemen vrees ik.
En terecht...
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:51:50 #5
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71472248
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook heb ze in de winkel gezien en ze zijn echt
pi_71473283
Oei, die slippers zijn toch ook wel heel leuk!!! Zijn die een beetje betaalbaar nu?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:53:25 #7
11458 ivetje
pi_71521788
Ze waren 90 euro, gewone prijs dus helaas. Maar ze lopen echt heerlijk! Heb ze nu al 2 dagen aan en nog steeds geen zere voeten. Heb dat met andere slippers wel altijd bij mijn hielen. Ze hebben echt een prima voetbed.

De bailey button wil ik ook nog in het zwart

Thanx Zoeper, cozy levert idd niet meer. Vergeten eruit te halen En kan hem niet meer aanpassen haha!
To infinity…and beyond!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:00:15 #8
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71522015
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook! Zag ze in Italië, ze zijn zo mooi
pi_71522131
Tip: op asos.com zijn er nu een hoop UGGs in de sale. Zoals cardy's voor minder dan 90,- .
pi_71523959
Met helaas veel uitverkochte reguliere maten...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:22:32 #11
11458 ivetje
pi_71524247
Ik twijfel nog steeds over de echtheid van asos.com. Ze staan niet als dealer op www.uggaustralia.com en het lijkt me toch dat ze daar wel tussen hadden gestaan als het echte uggs zijn. Heb zelf slippers via asos, maar die heb ik nog nooit vergeleken met echte uit de winkel ofzo.
Overigens vind ik de cardy het minst lekkere paar na de fluffie. Ze gaan echt heel snel lubberen en dat is echt zo zonde. Ze lopen niet echt lekker vind ik, dus die zou ik niet zo snel meer aanschaffen. Buiten het feit dat ze in de regen echt heel weinig tegenhouden
To infinity…and beyond!
pi_71531502
Zitten die fluffies ook niet lekker dan? Heb ze een keer aangepast maar vond ze veel stijver dan mijn Giselle Bundchen-slippertjes, daarom heb ik ze niet gekocht. Maar dat loop je er dus niet echt uit?
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:01:20 #13
238582 Modepopje
Styleguide.nl
pi_71533277
ik heb de uggs ultra tall uit de outlet van asos! voor 122 pond, ipv zoveel geld in nederland. er staan nog meer modellen
Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:31:53 #14
11458 ivetje
pi_71545796
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:59 schreef French het volgende:
Zitten die fluffies ook niet lekker dan? Heb ze een keer aangepast maar vond ze veel stijver dan mijn Giselle Bundchen-slippertjes, daarom heb ik ze niet gekocht. Maar dat loop je er dus niet echt uit?
Het zijn niet de zolen die niet lekker zitten, maar de bandjes. Het is gewoon plastic en dat plakt op je voet als het warm is. Krijg je van die hele irritante schuurplekken van op je voeten en dat doet echt pijn! En daarvoor hoef je er niet eens zo lang op te lopen helaas.

Tja, mooie deal bij Asos. Maar ik twijfel gewoon aan die site dus ik bestel er niets meer.
To infinity…and beyond!
  zondag 6 september 2009 @ 22:47:24 #15
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72503952
ik ga binnenkort bestellen
maar ik weet niet welke, ik denk bailey buttons in chocolate... maar sundance II in chestnut vind ik ook leuk..
  woensdag 9 september 2009 @ 12:00:54 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72577913
Bailey buttons zijn gaaf

Ik heb de Cardy's besteld en ze zijn in Nederland dus hopelijk snel hier
pi_72592979
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bailey buttons zijn gaaf

Ik heb de Cardy's besteld en ze zijn in Nederland dus hopelijk snel hier
Bailey buttons en Cardy's zijn beiden leuk! Welke kleur heb je besteld?

Ik heb al een paar uggs, Classic Short in het grijs. Ze zitten echt heerlijk.
Maar de Bailey Button en Cardy's vind ik ook juist leuk in het grijs, dus ik denk dat ik maar gewoon op zoek ga naar andere schoenen . Of de Bailey Button toch in Chestnut .

[ Bericht 6% gewijzigd door Sommar op 09-09-2009 20:03:56 ]
  donderdag 10 september 2009 @ 17:33:13 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72617543
Indogo maar de Baileys zou ik id dook in het grijs nemen
  donderdag 10 september 2009 @ 17:44:30 #19
11458 ivetje
pi_72617921
Ik vind de cardy nog steeds niet lekker lopen. Hou het maar gewoon bij de nightfall, die lopen nog altijd het lekkerst. Jammer dat die eruit zijn/gaan.
To infinity…and beyond!
pi_72618440
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Indogo maar de Baileys zou ik id dook in het grijs nemen
Mooi! Warme kleur blauw is dat .
Morgen gaat een vriendin waarschijnlijk uggs bestellen, op shopbop.com is er op dit moment free shipping . Misschien kan zij me helpen met een keus maken, Bailey Button Chestnut zien er toch wel erg leuk uit! Nog een grijs paar kan gewoon echt niet . En anders gewoon geen nieuwe uggs, ik heb tenslotte al een paar .
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de cardy nog steeds niet lekker lopen. Hou het maar gewoon bij de nightfall, die lopen nog altijd het lekkerst. Jammer dat die eruit zijn/gaan.
Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomen . Mijn vriend was héél verbaasd, die had verwacht dat ik heel lang zou twijfelen, maar de cardy's vond ik gelijk al een heel stuk minder zitten.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:10:45 #21
11458 ivetje
pi_72618597
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Sommar het volgende:

[..]

Ik heb toendertijd ook getwijfeld tussen classics en cardy's. Nadat ik ze beiden had aangepast, was de beslissing heel snel genomen . Mijn vriend was héél verbaasd, die had verwacht dat ik heel lang zou twijfelen, maar de cardy's vond ik gelijk al een heel stuk minder zitten.
Klopt idd, die zitten meteen een stuk minder. Maar vond ze zo leuk en had al classics enzo. De cardy staat gewoon erg leuk, maar je moet er geen verre tochten op gaan lopen nee
To infinity…and beyond!
pi_72619280
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef ivetje het volgende:

[..]

Klopt idd, die zitten meteen een stuk minder. Maar vond ze zo leuk en had al classics enzo. De cardy staat gewoon erg leuk, maar je moet er geen verre tochten op gaan lopen nee
Leuk zijn ze zeker! Elke keer als ik ze weer zie dan denk ik: 'Hebbe!' Maar ik vind dat schoenen voor dat geld toch echt lekker en goed moeten zitten .
  donderdag 10 september 2009 @ 19:23:48 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72621143
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Sommar het volgende:

[..]

Mooi! Warme kleur blauw is dat .
Morgen gaat een vriendin waarschijnlijk uggs bestellen, op shopbop.com is er op dit moment free shipping . Misschien kan zij me helpen met een keus maken, Bailey Button Chestnut zien er toch wel erg leuk uit! Nog een grijs paar kan gewoon echt niet . En anders gewoon geen nieuwe uggs, ik heb tenslotte al een paar .
[..]

Bailyes zijn besteld
pi_72622716
Hee allemaal!

ik heb iemand die waarschijnlijk Uggs mee kan nemen uit Amerika! Ik zat dus te denken om te bestellen bij http://www.cozyboots.com/ en dan de Women's Layback in zwart of Chestnut (als ze de laatste weer in mijn maat hebben). Ze zijn daar namelijk 70 dollar ... En daar wordt ik hebberig van

Ik zag deze hierboven ook staan en vroeg me af of ze idd goed zitten? En ik heb van mijn andere Uggs (Women's Ultimate Tall Braid) maat 7, geldt dat ik dan voor deze dezelfde maat kan bestellen?

Alvast bedankt!
pi_72666334

HEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBE
maar wel met de lichte zool niet met zwarte zool. Dan lijken ze helemaal zo massief
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
  zaterdag 12 september 2009 @ 08:31:56 #26
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72666430
ow ja geen uggs meer deze winter
pi_72666638
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal!

ik heb iemand die waarschijnlijk Uggs mee kan nemen uit Amerika! Ik zat dus te denken om te bestellen bij http://www.cozyboots.com/ en dan de Women's Layback in zwart of Chestnut (als ze de laatste weer in mijn maat hebben). Ze zijn daar namelijk 70 dollar ... En daar wordt ik hebberig van

Ik zag deze hierboven ook staan en vroeg me af of ze idd goed zitten? En ik heb van mijn andere Uggs (Women's Ultimate Tall Braid) maat 7, geldt dat ik dan voor deze dezelfde maat kan bestellen?

Alvast bedankt!
Zoals in de eerste post na de OP staat: cozyboots verzend niet buiten de US.
I had a signature once. It was awful.
pi_72672768
Nee dat weet ik ... die persoon neemt ze ook mee uit de US Dus kan ze daar laten bezorgen
  maandag 14 september 2009 @ 11:46:00 #29
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72725446
Donderdag de Baileys besteld en nu binnen ben wel weer gepakt maar dan zijn ze in totaal ¤ 125 is nog niet duur
  maandag 14 september 2009 @ 11:48:07 #30
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72725505
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Donderdag de Baileys besteld en nu binnen ben wel weer gepakt maar dan zijn ze in totaal ¤ 125 is nog niet duur
Gewoon via Uggaustralia.com?
Ik ga in oktober of november bestellen, maar ik denk dat ik toch voor de Sundance II ga
  maandag 14 september 2009 @ 11:59:14 #31
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72725789
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Gewoon via Uggaustralia.com?
Ik ga in oktober of november bestellen, maar ik denk dat ik toch voor de Sundance II ga
nee bij http://www.shopbop.com/ daar was nu gratis verzenden.
pi_72734951
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze zitten! Heb je ze een maat kleiner besteld dan normaal, of de maat die je altijd hebt? Heb je een 'aan'foto? .
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:12:12 #33
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72763584
Die komen er aan maar bene ven hyper want we gaan binnenkort verhuizen
pi_72765090
Hebben jullie toevallig ervaring met het betalen van je uggs via creditcard (MasterCard) bij www.bootbarn.com?

Ik probeer het met 3 verschillende kaarten, en allemaal lukken ze niet. De gegevens die ik neerzet is echt wel goed. Op mail wordt niet gereageerd.

Ik vroeg me af of het iemand al was gelukt. Ik ga ze vanmiddag even bellen.
Maar ik vroeg me af of het iemand wel wat gelukt...

Oh ja, als je 20 USD korting wil bij hun kun je code stinky20 gebruiken. Ik weet niet of dat al bekend was
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:02:14 #35
11458 ivetje
pi_72777855
Jammer dat shopbob alleen maar de grijze bailey heeft. Wil die met de logo's erop. Wordt denk ik nog maar even doorsparen en dan gewoon via uggaustralia.com of sheepskinboots.com.

Dat van je creditcard weet ik niet. Ik betaal ook altijd via CC en gaat altijd prima. Weet je zeker dat je alles goed hebt ingevoerd? Je moet ook ergens een 3-cijferige code invoeren enzo.
To infinity…and beyond!
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:04:19 #36
11458 ivetje
pi_72777975
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 08:07 schreef miss_colt het volgende:
[ afbeelding ]
HEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBE
maar wel met de lichte zool niet met zwarte zool. Dan lijken ze helemaal zo massief
Volgens mij mag je dan wel opschieten, Dacht dat dit model eruit ging binnenkort. Vind ze ook heel leuk, maar heb ook verschillende mensen gehoord die ze heel erg moesten inlopen. Doen schijnbaar erg snel zeer bij je hielen. En volgens mij zijn ze er niet met een lichte zool. Iig niet op de site zelf.
To infinity…and beyond!
pi_72780778
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef ivetje het volgende:
Jammer dat shopbob alleen maar de grijze bailey heeft.
Je moet even op de grijze Bailey klikken dan zie je dat die in meerdere kleuren te krijgen is.

Eigenlijk moet ik nieuwe hebben want de twee paar die ik heb worden toch zo armoedig van mijn gestamp. Hmmm..
Go hard or go home
pi_72787301
Jaa, het is gelukt met bestellen (BootBarn).

Als de credit card niet uit de USA komt, accepteert hun systeem de kaart niet.
Op E-mail reageren ze heel traag (drie dagen later). En telefonisch bereikbaar waren ze ook niet goed vanuit het buitenland. Ze hebben alleen een 1-888 (toll free) nummer. Alleen kun je dat vanuit het buitenland niet bellen

Uiteindelijk heb ik ze via Skype kunnen bellen waar ze me vertelden dat je een formulier moet invullen en dat naar ze moet mailen. Dat heb ik net dus gedaan.
pi_72829207
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef ivetje het volgende:

[..]

Volgens mij mag je dan wel opschieten, Dacht dat dit model eruit ging binnenkort. Vind ze ook heel leuk, maar heb ook verschillende mensen gehoord die ze heel erg moesten inlopen. Doen schijnbaar erg snel zeer bij je hielen. En volgens mij zijn ze er niet met een lichte zool. Iig niet op de site zelf.
oh ... volgens mij heb je gelijk. De lichte zool is volgens mij het oude model. Nieuwe model heeft idd een zwarte zool. ARG!
pi_72830169
Mis ik het nou, maar hier staan die Kensington's met lichte zool toch?!?

klik
  donderdag 17 september 2009 @ 09:49:21 #41
11458 ivetje
pi_72831264
Je hebt gelijk mascarpone. Ik check altijd alleen uggaustralia.com Sheepskinshoes heeft vaak nog oudere modellen enzo op voorraad, maar als ik het zo zie is de Kensington toch niet uit de handel want hij staat erbij als nieuw product! Fijne site is het trouwens. Hebben ok vaak aanbiedingen enzo. Weet alleen niet hoe het gaat met bestellen en verzenden enzo. Heb dat nog nooit gedaan bij ze. Geen idee hoe lang het duurt bij hen, maar heb wel gehoord dat het soms erg lang kan duren helaas. Uggaustralia.com was binnen 4 dagen in huis. Vond dat echt perfect gaan. Geen problemen of wat dan ook en in 4 dagen had ik de uggs uit amerika in huis. Nadeel is weer dat ze nooit aanbiedingen hebben en de verzendkosten zijn vrij duur. En oude modellen staan niet op de site en kan je dus niet bestellen. De nightfall is bij hen ook al weer weg jammer genoeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door ivetje op 17-09-2009 09:55:52 ]
To infinity…and beyond!
  donderdag 17 september 2009 @ 09:50:49 #42
11458 ivetje
pi_72831300
Btw, die banner boven en onder bij dit topic (www.511stores.com) is echt vreselijk!! De site ziet er zowat uit als www.uggaustralia.com maar ze verkopen nepuggs Hoe slecht...
To infinity…and beyond!
  donderdag 17 september 2009 @ 09:57:38 #43
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72831487
Sheepskin verzend wel snel maar het ligt nogal lang bij de douane. De mijne nu 1.5 week. Het wordt verzonden met USPS.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:02:45 #44
11458 ivetje
pi_72831628
Ow oke, jammer dat het zo lang duurt bij de douane. Ze hebben wel veel leuke modellen zeg! Heb alweer vanalles gezien wat me wel aan staat. Ook veel modellen die je hier nooit ziet, dat vind ik wel leuk Maar eerst maar eens sparen. Dan kan ik daarna 1 grote bestelling doen met 2 of 3 paar nieuwe mijn vriend dumpt me dan wel denk ik, maar goed ':')
To infinity…and beyond!
pi_72833035
Je met wat voor je uggs overhebben natuurlijk

Ik heb er ook nog nooit besteld eigenlijk. Maar bij bootbarn.com vind ik het ook lang duren. Twee dagen geleden een bestelling gedaan, nog niets gehoord...

En raar dat Google reclame maakt voor sites die nepspul verkopen. Ook als je zoekt op uggs krijg je vaak eerst allerlei sites die zoo nep spul verkopen.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:25:29 #46
11458 ivetje
pi_72841254
Er is jammer genoeg ook niet echt goede controle op sites die neppe meuk verkopen. Meestal heb je het zo door, ik check altijd de nightfall bv. Als ze die in verschillende kleuren hebben weet je al genoeg. En vaak hangen er kaartjes aan uggs en dat is ook nep. En je hebt vaak dat de classic short paisley een stoffen label op de achterkant heeft. Ook nep dus. Dat zijn meestal de 3 dingen die ik check. En de prijs...als het te mooi is om waar te zijn is het dat ook bijna altijd
To infinity…and beyond!
pi_72847256
Ik moet zeggen dat ik ook uggs heb besteld bij een nepsite.

Wist niet dat er nepsites waren, of dat Ugg niet persé een merk is maar een type schoen. De site zag er professioneel uit. Ik heb ze besteld bij www.uggdiy.com. Op het laatste moment besloten dat ik niet per credit card betaalde maar via paypal.

Pas na betaling zag ik dat het paypal account aan een hotmail adres was gekoppeld, en op het overzicht van paypal stonden allemaal chinese letters. Ook kreeg ik helemaal geen bevestiging van de bestelling. Ik heb de volgende dag gemailed en een paar dagen later weer, maar totaal geen reactie.

Paypal heeft iets als 'buyer protection' waardoor ik hopelijk mijn geld terug krijg . Had ik via credit card besteld, kan zeker ik naar mijn geld fluiten.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:08:46 #48
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72849018
ugg is ene type schoen de 'echte' zijn van deckers toch??

Ik heb vorige winter snugg uggs gekocht zijn ook goede hebben amper gepluisd enzo.
pi_72899522
ha ik heb iemand gevonden op marktplaats die haar ugg kensington wil verkopen. (waarschijnlijk door het inlopen want ze heeft ze maar 1 keer aangehad). en het zijn de zwarte met lichte zolen. Voor mij maakt het niet uit. Heb 2 maal legerkisten moeten inlopen dus dit zal een piece of cake zijn

Had net ook nog ff op de uggaustralia website gekeken maar daar staan ze nu ook met lichte zolen. Dus waar het aan ligt weet ik niet.
pi_72899531
Mag ik zeggen dat ik uggs echt van die vreselijke rotdingen vind en erop spuug?
Nee?
Jammerdan.
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
pi_72902490
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:50 schreef ivetje het volgende:
Btw, die banner boven en onder bij dit topic (www.511stores.com) is echt vreselijk!! De site ziet er zowat uit als www.uggaustralia.com maar ze verkopen nepuggs Hoe slecht...
Hoe weet je dat ze nepuggs verkopen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 20 september 2009 @ 20:33:38 #52
11458 ivetje
pi_72945671
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef mascarpone het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook uggs heb besteld bij een nepsite.

Wist niet dat er nepsites waren, of dat Ugg niet persé een merk is maar een type schoen. De site zag er professioneel uit. Ik heb ze besteld bij www.uggdiy.com. Op het laatste moment besloten dat ik niet per credit card betaalde maar via paypal.

Pas na betaling zag ik dat het paypal account aan een hotmail adres was gekoppeld, en op het overzicht van paypal stonden allemaal chinese letters. Ook kreeg ik helemaal geen bevestiging van de bestelling. Ik heb de volgende dag gemailed en een paar dagen later weer, maar totaal geen reactie.

Paypal heeft iets als 'buyer protection' waardoor ik hopelijk mijn geld terug krijg . Had ik via credit card besteld, kan zeker ik naar mijn geld fluiten.
Die site is idd hartstikke nep. Hopelijk krijg je iets binnen of kan je iig je geld terug krijgen. Let echt goed op met dit soort dingen hoor. Zeker sites uit china etc. belazeren veel mensen door gewoon niet te leveren. En mocht je wel iets krijgen, dan is vaak de kwaliteit erg slecht en loop je er binnen de kortste keren naast. Zonde van je geld dus. En betalen via creditcard is veiliger hoor. Daarbij kan je binnen 30 dagen zelf je geld laten terug storten en ben je verzekerd voor dit soort dingen. Ik koop alles met een CC om deze reden
To infinity…and beyond!
  zondag 20 september 2009 @ 20:34:54 #53
11458 ivetje
pi_72945739
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze nepuggs verkopen?
De nightfall hebben ze in 4 kleuren...die bestaat alleen in chestnut van Decker.
To infinity…and beyond!
  zondag 20 september 2009 @ 20:40:45 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72946037
Mijn cardy's zijn door de douane heen
  zondag 20 september 2009 @ 23:37:27 #55
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_72954656
Ik loop nu al een tijdje met het idee rond om eens uggs te dragen, nu kan ik ze tegen een schappelijk prijsje kopen bij een collega. Maar volgens mij is bestellen in the us veel goedkoper. Aangezien het best dure schoenen zijn, denk ik dat ze misschien wel eens tegengehouden kunnen worden bij de douane en dat je dus een aanslag erover krijgt als ze het pakketje openmaken. Mijn vraag is, is dat jullie wel eens overkomen en hoeveel bedraagt het een weegt het op tegen het aanschaffen van de schoenen hier in NL?
Seen it all done it all, can't remember most of it
  maandag 21 september 2009 @ 07:01:34 #56
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72957365
Met het laatste paar de Baileys was ik gepakt en toen kwam er ¤ 30 bij en nog waren ze ¤ 75 goedkoper dan hier in de winkel!!
pi_72975094
75!!! Ja dat is zeker wel de moeite. Hiep hiep hiep hoera voor de sterkere euro.
Ik ga eens neuzen. Maare is het nou zo dat je een maat kleiner moet bestellen?
Ik heb maat 36, normaal dus size 5 in the us. Maar met de uggs zou ik dus een 4 moeten hebben. Dus dan ga ik naar de kindermaten? So uncool
Nemen jullie dan ook een kleinere maat?
pi_72976137
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Hopey het volgende:
75!!! Ja dat is zeker wel de moeite. Hiep hiep hiep hoera voor de sterkere euro.
Ik ga eens neuzen. Maare is het nou zo dat je een maat kleiner moet bestellen?
Ik heb maat 36, normaal dus size 5 in the us. Maar met de uggs zou ik dus een 4 moeten hebben. Dus dan ga ik naar de kindermaten? So uncool
Nemen jullie dan ook een kleinere maat?
helemaal niet uncool. De kindermaten zijn een stuk goedkoper!
pi_72978913
Ik heb normaal maat 39. Ik heb de classic short uggs in maat 38. Maat 39 zat ik echt in te schuiven! Met blote voeten ook nog in maat 38, maar dan door de breedte . Ik hoor en zie dat de meeste mensen ze een maatje kleiner bestellen en als je dan in de kindermaatjes komt valt dat idd qua prijs ook lekker mee !
pi_72980092
Ok, dit is dan een voordeeltje voor me. Alleen die buttons die zijn zooo cute... die gaan niet vanaf een kindermaatje. Ik ga eens kijken Thx y'all
pi_73000673
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:33 schreef ivetje het volgende:

[..]

Die site is idd hartstikke nep. Hopelijk krijg je iets binnen of kan je iig je geld terug krijgen. Let echt goed op met dit soort dingen hoor. Zeker sites uit china etc. belazeren veel mensen door gewoon niet te leveren. En mocht je wel iets krijgen, dan is vaak de kwaliteit erg slecht en loop je er binnen de kortste keren naast. Zonde van je geld dus. En betalen via creditcard is veiliger hoor. Daarbij kan je binnen 30 dagen zelf je geld laten terug storten en ben je verzekerd voor dit soort dingen. Ik koop alles met een CC om deze reden
Ik wist niet dat je dan je geld terug krijgt als ze niet leveren bij betaling met een CC. Paypal heeft ongeveer hetzelfde principe alleen geldt dat alleen maar onder de 200 euro (en dat is zo bij mji). Ik zie wel hoe het met paypal gaat.
Het goede nieuws is, dat de echte uggs eraan komen. Zijn net 't vliegtuig op
pi_73000758
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef Hopey het volgende:
Ok, dit is dan een voordeeltje voor me. Alleen die buttons die zijn zooo cute... die gaan niet vanaf een kindermaatje. Ik ga eens kijken Thx y'all
Bij http://www.shopbop.com hebben ze nu gratis verzending boven USD 100,
en daar zijn de buttons USD 150 (ongeveer 100 euris).
  woensdag 23 september 2009 @ 11:55:24 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73033968
(Hoe) moet je de cardy's behandelen voor je ze gaat dragen??
pi_73037144
Is het wel een betrouwbare sit die shopbob?
pi_73038198
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef bibi het volgende:
Is het wel een betrouwbare sit die shopbob?
Ze staan op de site van uggaustralia als dealer
  woensdag 23 september 2009 @ 14:50:44 #66
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73038520
Mocht er iemand interesse hebben voor het kopen op Amerikaanse sites. Ik woon in de USA en ik kan ze thuis laten bezorgen en doorsturen naar NL. Als daar interesse voor is kun je dat per PM sturen. Dan kijken we wel of daar wat van te maken is (gecombineerde verzending oid). Verzendkosten naar NL zijn ongeveer 13 dollar als ik de USPS site bekijk.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_73040364
Ik wil ook graag UGGS , de Cardy! en zit eraan te denken ze via shopbop.com te bestellen. Ik heb alleen nog nooit schoenen op internet besteld, ik koop ze altijd gewoon in de winkel. Ik heb normaal een ruime maat 38, in welke maat kan ik de Cardy's het beste bestellen? Ik heb begrepen dat ze ruim vallen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
  woensdag 23 september 2009 @ 19:20:27 #68
11458 ivetje
pi_73046597
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
(Hoe) moet je de cardy's behandelen voor je ze gaat dragen??
Ik heb ze niet behandeld, want er is geen spul voor om ze te behandelen.

Zie hier dat iemand de cardy's wil bestellen. Denk er goed over na hoor. Ik persoonlijk vind ze helemaal niet lekker lopen en hoor van veel meer mensen dat ze niet lekker zitten. Ze gaan heel erg snel ruim zitten en dan ga je sloffen. Dat gebeurde bij mij echt na 2 keer dragen al jammer genoeg. En het probleem is dat je gaat sloffen en ik probeer dan met mijn voet om mijn schoenen aan te houden. Gevolg : dag erna ongelooflijke kramp in mijn voeten. Soort spierpijn, omdat je je voet anders houdt bij het lopen als normaal. Ik zou zelf echt nooit meer voor dit paar gaan.

Ik heb overigens al mijn uggs in mijn eigen maat. Gewoon van alle modellen maat 41, dus mocht je het niet zeker weten en ze willen bestellen. Ga dan eerst in een winkel passen. Zo jammer als ze te klein zijn.

Verder heb ik ooit uggs besteld via uggaustralia.com en dat was de nightfall. Ik heb ze destijds besteld toen de dollar op 1,59 stond. Had het echt perfect getimed Maar moest aan de deur nog 36 euro betalen geloof ik. Kwam in totaal op 95 euro minder uit dan hier in nederland. Dat scheelde dus wel heel veel. Maar vind het bij de goedkopere uggs niet veel uitmaken.
To infinity…and beyond!
pi_73066360
Jaaa, ze zijn binnen!! Mijn eerste uggs, sunbursts
Ze passen helemaal goed.

Kijk nou :
  donderdag 24 september 2009 @ 13:54:31 #70
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73068472
Ik vond de cardy's niet verkeerd lopen, oke niet zo lekker als de andere maar niet heel slecht ofzo terwijl ik toch moeilijke voeten heb en loop.
  donderdag 24 september 2009 @ 14:04:21 #71
11458 ivetje
pi_73068761
Zitten ze bij jou niet heel los dan? Of heb je hele brede voeten? Dat zou verschil kunnen maken. Ik schiet er echt gewoon uit met mijn voet en ze blijven niet goed zitten tijdens het lopen. En ik heb dezelfde klachten al van meer mensen gehoord.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 14:12:53 #72
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73068996
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef ivetje het volgende:
Zitten ze bij jou niet heel los dan? Of heb je hele brede voeten? Dat zou verschil kunnen maken. Ik schiet er echt gewoon uit met mijn voet en ze blijven niet goed zitten tijdens het lopen. En ik heb dezelfde klachten al van meer mensen gehoord.
Ik heb vrij brede voeten idd
pi_73069950
Ik heb hele smalle voeten dus mss maar geen cardy's voor mij. Ik kijk gewoon even verder welke ik nog meer leuk vind. De ouderwetse modellen vind ik eigenlijk ook leuk en hopelijk lekker warm?!
pi_73070248
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef mascarpone het volgende:
Jaaa, ze zijn binnen!! Mijn eerste uggs, sunbursts
Ze passen helemaal goed.

Kijk nou :
[ afbeelding ]
Mooi hoor! Zo schattig hoe blij je er mee bent haha..
Geniet ervan!
pi_73070338
Ik heb mijn Uggs (grijze bailey button) helaas gewoon in de winkel gekocht. Als ik iets wil dan wil ik het ook meteen
  donderdag 24 september 2009 @ 17:13:12 #76
11458 ivetje
pi_73074736
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb hele smalle voeten dus mss maar geen cardy's voor mij. Ik kijk gewoon even verder welke ik nog meer leuk vind. De ouderwetse modellen vind ik eigenlijk ook leuk en hopelijk lekker warm?!
Wat versta je onder ouderwets? Ik heb zelf de sundance en nightfall ook nog. Die zitten beide heerlijk en zijn lekker warm in de winter. Ik heb echt nooit meer koude voetjes En vind die nog lekkerder lopen dan de classic, omdat ze een dikkere zool hebben. Veert beter en loopt dus zachter.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 17:16:04 #77
11458 ivetje
pi_73074835
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb mijn Uggs (grijze bailey button) helaas gewoon in de winkel gekocht. Als ik iets wil dan wil ik het ook meteen
Wat is daar helaas aan? Bestellen via amerika is uiteindelijk ook niet zo heel veel goedkoper. Ik ben nu aan het sparen voor die bailey button in chocolade met logootjes erop en wil nog een paar zwarte uggs. Denk de roseberry hoewel die in het zwart nou net niet echt leuk is jammer genoeg. Maar ga die 2 wel in 1 keer bestellen dan via de website. Dan loont het wel, maar voor zo'n relatief laag bedrag scheelt het niet echt veel. Hooguit 20 tot 30 euro als je btw en invoerrechten meetelt.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 17:23:11 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73075072
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef ivetje het volgende:

[..]

Wat is daar helaas aan? Bestellen via amerika is uiteindelijk ook niet zo heel veel goedkoper. Ik ben nu aan het sparen voor die bailey button in chocolade met logootjes erop en wil nog een paar zwarte uggs. Denk de roseberry hoewel die in het zwart nou net niet echt leuk is jammer genoeg. Maar ga die 2 wel in 1 keer bestellen dan via de website. Dan loont het wel, maar voor zo'n relatief laag bedrag scheelt het niet echt veel. Hooguit 20 tot 30 euro als je btw en invoerrechten meetelt.
Mijn Bailys waren ¤ 75 goedkoper als in de winkel. Ik ben gepakt anders was het nog ¤ 30 meer goedkoper. Mijn Cardy's zijn uiteindelijk maar ¤ 25 goedkoper is niet veel maar toch
pi_73075151
Ja ik vond dat verschil wat Bubseltje hier noemt toch wel noemenswaardig hoor!

Maar ik ben nog steeds gek op m'n Uggs hoor
  donderdag 24 september 2009 @ 17:27:46 #80
11458 ivetje
pi_73075239
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Mijn Bailys waren ¤ 75 goedkoper als in de winkel. Ik ben gepakt anders was het nog ¤ 30 meer goedkoper. Mijn Cardy's zijn uiteindelijk maar ¤ 25 goedkoper is niet veel maar toch
Waar bestel jij ze dan?
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 17:36:04 #81
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73075518
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef ivetje het volgende:

[..]

Waar bestel jij ze dan?
shopbob en sheepskin
  donderdag 24 september 2009 @ 17:39:49 #82
11458 ivetje
pi_73075639
Hmm, via sheepskin kwam ik al niet veel verder. Kon daar zo snel geen verzendkosten zien.En ze hebben vaak mijn maat niet meer is me opgevallen. En bij shopbop hebben ze de bailey button fancy jammer genoeg niet. Daar is het nu gratis shippen dus dat is dan wel erg voordelig idd. Ben via uggaustralia.com alleen al $250 kwijt aan shippen helaas. Voordeel is wel dat ik ze dan binnen een week op de stoep heb staan en de afhandeling is perfect bij ze. Ik spaar maar even door denk ik zo. En hopelijk krijgt shopbop de fancy nog op voorraad.
To infinity…and beyond!
pi_73075773
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Aardige reactie

Ik wilde ze ook wel meteen hebben eigenlijk . Daarom ben ik er nu zo blij mee. Heb er twee hele weken op moeten wachten

Onwijs zitten twijfelen of ik ze niet gewoon hier in de winkel hier zou kopen. De goedkoopste sunburst die ik hier heb gezien waren EUR 280 en dan moesten ze nog uit Amerika komen. In de winkel waren ze EUR 340.

Ik heb er 148 voor betaald en toen kwam de douane nog met 30 euro erbij. Dus het loonde wel. Maarja, het verschil is ook al weer uitgegeven aan andere schoenen
  donderdag 24 september 2009 @ 17:46:14 #84
11458 ivetje
pi_73075851
148 euro in totaal? Met verzenden? Waar heb je ze vandaan dan als ik vragen mag?
To infinity…and beyond!
pi_73075991
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:46 schreef ivetje het volgende:
148 euro in totaal? Met verzenden? Waar heb je ze vandaan dan als ik vragen mag?
Bij bootbarn.com

Daar waren ze 199 USD. Met een coupon code die ik op internet vond ging er nog 20 USD vanaf. En 35 USD vezendkosten.

Als je daar bestelt, je credit card werkt er niet. Dan moet je een formulier invullen en naar hun mailen.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:54:45 #86
11458 ivetje
pi_73076115
Ik kom de site momenteel niet op. Maar dat je CC niet werkt vind ik al een nadeel. Of kan je wel gewoon met CC betalen als je dat formulier hebt ingevuld?
To infinity…and beyond!
pi_73076430
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef ivetje het volgende:
Ik kom de site momenteel niet op. Maar dat je CC niet werkt vind ik al een nadeel. Of kan je wel gewoon met CC betalen als je dat formulier hebt ingevuld?
Denk dat ze nu failliet zijn

Als je het formulier hebt ingevuld kun je gewoon met CC betalen.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:06:32 #88
11458 ivetje
pi_73076516
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Denk dat ze nu failliet zijn

Als je het formulier hebt ingevuld kun je gewoon met CC betalen.
Haha, dat zal het zijn ja

Ow, dat is dan wel een voordeel. Misschien toch nog even verder kijken dan uggaustralia.com Hoewel die wel heel snel zijn met leveren en ik heb goede ervaring met ze. Dat is me ook wel wat waard
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 18:12:23 #89
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73076686
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef ivetje het volgende:
Hmm, via sheepskin kwam ik al niet veel verder. Kon daar zo snel geen verzendkosten zien.En ze hebben vaak mijn maat niet meer is me opgevallen. En bij shopbop hebben ze de bailey button fancy jammer genoeg niet. Daar is het nu gratis shippen dus dat is dan wel erg voordelig idd. Ben via uggaustralia.com alleen al $250 kwijt aan shippen helaas. Voordeel is wel dat ik ze dan binnen een week op de stoep heb staan en de afhandeling is perfect bij ze. Ik spaar maar even door denk ik zo. En hopelijk krijgt shopbop de fancy nog op voorraad.
Bij sheepskin was ik voor 1 paar $ 47 kwijt.
pi_73081530
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef ivetje het volgende:

[..]

Wat versta je onder ouderwets? Ik heb zelf de sundance en nightfall ook nog. Die zitten beide heerlijk en zijn lekker warm in de winter. Ik heb echt nooit meer koude voetjes En vind die nog lekkerder lopen dan de classic, omdat ze een dikkere zool hebben. Veert beter en loopt dus zachter.
Met ouderwets bedoel ik de Classic Tall. De Sundance vind ik ook wel erg mooi. Draag jij er sokken in? Ik heb nog nooit zulke dure schoenen gekocht
pi_73081604
Sokken dragen wordt afgeraden, schijnt dat dan je sokken weer tegen het vacht aan schuren waardoor het een beetje ruwig wordt ofzo. Met blote voetjes is ook lekkerder
pi_73082971
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef ivetje het volgende:

[..]

Haha, dat zal het zijn ja

Ow, dat is dan wel een voordeel. Misschien toch nog even verder kijken dan uggaustralia.com Hoewel die wel heel snel zijn met leveren en ik heb goede ervaring met ze. Dat is me ook wel wat waard
Ik heb het formulier maandag 14 september opgestuurd, en afgelopen woensdag hebben ze bij me aan de deur gestaan (maar toen was ik er niet). Dus 9 dagen eigenlijk.

De coupon code werkt nog steeds, zag ik net. Krijg je nog 20 USD korting als je voor meer dan 100 USD bestelt!
pi_73092450
Iemand hier toevallig ervaring met de EMU? Ik wil wel graag Uggs maar mijn bankrekening roept NEE!!!!
pi_73094233
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef snkr-xxx het volgende:
Sokken dragen wordt afgeraden, schijnt dat dan je sokken weer tegen het vacht aan schuren waardoor het een beetje ruwig wordt ofzo. Met blote voetjes is ook lekkerder
Zonder sokken wordt het zo zweterig . En ze zitten dan ook wat aan de ruime kant. Ik doe dus altijd met
pi_73094584
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Zonder sokken wordt het zo zweterig . En ze zitten dan ook wat aan de ruime kant. Ik doe dus altijd met
Haha zal idd ook aan je zweetvoetenfactor liggen ja , zelf geen last van..
Toen een ander paar Uggs teveel uitliep ben ik daar ook gewoon sokken in gaan dragen, tegen het sloffen.
pi_73098964
Ik krijg op fok deze add: http://www.511stores.com/c.php/UGG-Nightfall---371/ is deze ook betrouwbaar om Uggs te kopen? En hoe werkt dat? Moet ik nog kosten betalen als ze door de douane heen gaan?
Haters gonna hate.
pi_73111555
Ik kom zojuist terug van de stad en heb zowel Uggs als Emu's gepast. En ik ben overstag! Het worden de Uggs Sundance. Iemand een tip waar ik ze het beste kan bestellen? Via Ebay of via de sites in de op? Nu ik ze gepast heb weet ik ook mijn maat tenminste zeker.
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:09:35 #98
11458 ivetje
pi_73112820
Ik krijg zonder sokken ook zweetvoeten inderdaad, dus ik heb altijd gewoon sokken aan.

En emu zit qua prijs weinig verschil in. Er bestaan goedkope emu's, maar die zijn lang niet zo goed als de dure. De goedkope is van suede van een ander beest als schaap, en daar zit een lap bont (wel schaap) tegenaan geplakt. De dure bestaan gewoon uit 1 deel en dat merk je in kwaliteit. En in prijs dus.

Die site www.511stores.com is neppe zooi zoals al gezegt hier in het topic

En de sundance kan je zowat overal bestellen volgens mij. Welke kleur wil je? Overigens zou ik wel via een website bestellen en niet via Ebay. Er is zoveel handel in nep. Voor websites kan je gewoon kijken op www.uggaustralia.com. Daar staat een lijst van online dealers die betrouwbaar zijn. De chestnut is ook via www.shopbop.com te koop en daar betaal je geen verzendkosten momenteel
To infinity…and beyond!
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:12:12 #99
11458 ivetje
pi_73112910
Btw, ik was pas geleden in een winkel in Tilburg ff de nieuwe collectie aan het cheken en er viel me wel iets op. De nieuwe collectie classics en vooral nog de ultimate tall hadden heel slecht suede. Ze stonden gewoon al ingezakt in de winkel. Ik had ook het idee dat de bontlaag binnenin een stuk dunner was. En het was wel een officiële dealer trouwens, dus geen neppe zooi. Het lijkt wel of ze echt aan het beknibbelen zijn op de kwaliteit nu het uit china komt. Ik heb echt met verbazing staan voelen en kijken, want het was gewoon heel dun en ingezakt allemaal. Wilde zelf de nieuwe ultimate eigenlijk hebben, maar daar moet ik nog wel ff heel goed over nadenken zeg. Meer mensen die dit is opgevallen bij de nieuwe modellen?
To infinity…and beyond!
pi_73120121
Ik heb vanmorgen mijn allereerste paar uggs besteld, de Bailey Buttonin chestnut. Bij Shopbop, zijn die snel met leveren? Ik ga nl binnenkort een paar dagen naar Texel en dan wil ik ze meenemen. Zie je mij al lopen op het strand met mijn uggs?!

[ Bericht 0% gewijzigd door Maddy_K op 26-09-2009 13:46:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')