Hoe weet je dat ze nepuggs verkopen?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:50 schreef ivetje het volgende:
Btw, die banner boven en onder bij dit topic (www.511stores.com) is echt vreselijk!! De site ziet er zowat uit als www.uggaustralia.com maar ze verkopen nepuggsHoe slecht...
Die site is idd hartstikke nep. Hopelijk krijg je iets binnen of kan je iig je geld terug krijgen. Let echt goed op met dit soort dingen hoor. Zeker sites uit china etc. belazeren veel mensen door gewoon niet te leveren. En mocht je wel iets krijgen, dan is vaak de kwaliteit erg slecht en loop je er binnen de kortste keren naast. Zonde van je geld dus. En betalen via creditcard is veiliger hoor. Daarbij kan je binnen 30 dagen zelf je geld laten terug storten en ben je verzekerd voor dit soort dingen. Ik koop alles met een CC om deze redenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef mascarpone het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook uggs heb besteld bij een nepsite.![]()
Wist niet dat er nepsites waren, of dat Ugg niet persé een merk is maar een type schoen. De site zag er professioneel uit. Ik heb ze besteld bij www.uggdiy.com. Op het laatste moment besloten dat ik niet per credit card betaalde maar via paypal.
Pas na betaling zag ik dat het paypal account aan een hotmail adres was gekoppeld, en op het overzicht van paypal stonden allemaal chinese letters. Ook kreeg ik helemaal geen bevestiging van de bestelling. Ik heb de volgende dag gemailed en een paar dagen later weer, maar totaal geen reactie.
Paypal heeft iets als 'buyer protection' waardoor ik hopelijk mijn geld terug krijg. Had ik via credit card besteld, kan zeker ik naar mijn geld fluiten.
De nightfall hebben ze in 4 kleuren...die bestaat alleen in chestnut van Decker.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze nepuggs verkopen?
helemaal niet uncool. De kindermaten zijn een stuk goedkoper!quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef Hopey het volgende:
75!!! Ja dat is zeker wel de moeite. Hiep hiep hiep hoera voor de sterkere euro.
Ik ga eens neuzen. Maare is het nou zo dat je een maat kleiner moet bestellen?
Ik heb maat 36, normaal dus size 5 in the us. Maar met de uggs zou ik dus een 4 moeten hebben. Dus dan ga ik naar de kindermaten?So uncool
Nemen jullie dan ook een kleinere maat?
Ik wist niet dat je dan je geld terug krijgt als ze niet leveren bij betaling met een CC. Paypal heeft ongeveer hetzelfde principe alleen geldt dat alleen maar onder de 200 euro (en dat is zo bij mji). Ik zie wel hoe het met paypal gaat.quote:Op zondag 20 september 2009 20:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die site is idd hartstikke nep. Hopelijk krijg je iets binnen of kan je iig je geld terug krijgen. Let echt goed op met dit soort dingen hoor. Zeker sites uit china etc. belazeren veel mensen door gewoon niet te leveren. En mocht je wel iets krijgen, dan is vaak de kwaliteit erg slecht en loop je er binnen de kortste keren naast. Zonde van je geld dus. En betalen via creditcard is veiliger hoor. Daarbij kan je binnen 30 dagen zelf je geld laten terug storten en ben je verzekerd voor dit soort dingen. Ik koop alles met een CC om deze reden
Bij http://www.shopbop.com hebben ze nu gratis verzending boven USD 100,quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef Hopey het volgende:
Ok, dit is dan een voordeeltje voor me. Alleen die buttons die zijn zooo cute... die gaan niet vanaf een kindermaatje. Ik ga eens kijkenThx y'all
Ze staan op de site van uggaustralia als dealerquote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef bibi het volgende:
Is het wel een betrouwbare sit die shopbob?
Ik heb ze niet behandeld, want er is geen spul voor om ze te behandelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
(Hoe) moet je de cardy's behandelen voor je ze gaat dragen??
Ik heb vrij brede voeten iddquote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef ivetje het volgende:
Zitten ze bij jou niet heel los dan? Of heb je hele brede voeten? Dat zou verschil kunnen maken. Ik schiet er echt gewoon uit met mijn voet en ze blijven niet goed zitten tijdens het lopen. En ik heb dezelfde klachten al van meer mensen gehoord.
Mooi hoor! Zo schattig hoe blij je er mee bent haha..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef mascarpone het volgende:
Jaaa, ze zijn binnen!! Mijn eerste uggs, sunbursts![]()
Ze passen helemaal goed.
Kijk nou![]()
:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |