Zoals in de eerste post na de OP staat: cozyboots verzend niet buiten de US.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal!
ik heb iemand die waarschijnlijk Uggs mee kan nemen uit Amerika!![]()
Ik zat dus te denken om te bestellen bij http://www.cozyboots.com/ en dan de Women's Layback in zwart of Chestnut (als ze de laatste weer in mijn maat hebben). Ze zijn daar namelijk 70 dollar ... En daar wordt ik hebberig van
Ik zag deze hierboven ook staan en vroeg me af of ze idd goed zitten? En ik heb van mijn andere Uggs (Women's Ultimate Tall Braid) maat 7, geldt dat ik dan voor deze dezelfde maat kan bestellen?
Alvast bedankt!
Gewoon via Uggaustralia.com?quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Donderdag de Baileys besteld en nu binnenben wel weer gepakt maar dan zijn ze in totaal ¤ 125 is nog niet duur
nee bij http://www.shopbop.com/ daar was nu gratis verzenden.quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon via Uggaustralia.com?
Ik ga in oktober of november bestellen, maar ik denk dat ik toch voor de Sundance II ga
Ik ben benieuwd hoe ze zitten! Heb je ze een maat kleiner besteld dan normaal, of de maat die je altijd hebt? Heb je een 'aan'foto?quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Donderdag de Baileys besteld en nu binnenben wel weer gepakt maar dan zijn ze in totaal ¤ 125 is nog niet duur
Volgens mij mag je dan wel opschieten, Dacht dat dit model eruit ging binnenkort. Vind ze ook heel leuk, maar heb ook verschillende mensen gehoord die ze heel erg moesten inlopen. Doen schijnbaar erg snel zeer bij je hielen. En volgens mij zijn ze er niet met een lichte zool. Iig niet op de site zelf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:07 schreef miss_colt het volgende:
[ afbeelding ]
HEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBE
maar wel met de lichte zool niet met zwarte zool. Dan lijken ze helemaal zo massief
Je moet even op de grijze Bailey klikken dan zie je dat die in meerdere kleuren te krijgen is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef ivetje het volgende:
Jammer dat shopbob alleen maar de grijze bailey heeft.
ohquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dan wel opschieten, Dacht dat dit model eruit ging binnenkort. Vind ze ook heel leuk, maar heb ook verschillende mensen gehoord die ze heel erg moesten inlopen. Doen schijnbaar erg snel zeer bij je hielen. En volgens mij zijn ze er niet met een lichte zool. Iig niet op de site zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |