Wat versta je onder ouderwets? Ik heb zelf de sundance en nightfall ook nog. Die zitten beide heerlijk en zijn lekker warm in de winter. Ik heb echt nooit meer koude voetjesquote:Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb hele smalle voeten dus mss maar geen cardy's voor mij. Ik kijk gewoon even verder welke ik nog meer leuk vind. De ouderwetse modellen vind ik eigenlijk ook leuken hopelijk lekker warm?!
Wat is daar helaas aan? Bestellen via amerika is uiteindelijk ook niet zo heel veel goedkoper. Ik ben nu aan het sparen voor die bailey button in chocolade met logootjes erop en wil nog een paar zwarte uggs. Denk de roseberry hoewel die in het zwart nou net niet echt leuk is jammer genoeg. Maar ga die 2 wel in 1 keer bestellen dan via de website. Dan loont het wel, maar voor zo'n relatief laag bedrag scheelt het niet echt veel. Hooguit 20 tot 30 euro als je btw en invoerrechten meetelt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb mijn Uggs (grijze bailey button) helaas gewoon in de winkel gekocht.Als ik iets wil dan wil ik het ook meteen
Mijn Bailys waren ¤ 75 goedkoper als in de winkel. Ik ben gepakt anders was het nog ¤ 30 meer goedkoper. Mijn Cardy's zijn uiteindelijk maar ¤ 25 goedkoper is niet veel maar tochquote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wat is daar helaas aan? Bestellen via amerika is uiteindelijk ook niet zo heel veel goedkoper. Ik ben nu aan het sparen voor die bailey button in chocolade met logootjes erop en wil nog een paar zwarte uggs. Denk de roseberry hoewel die in het zwart nou net niet echt leuk is jammer genoeg. Maar ga die 2 wel in 1 keer bestellen dan via de website. Dan loont het wel, maar voor zo'n relatief laag bedrag scheelt het niet echt veel. Hooguit 20 tot 30 euro als je btw en invoerrechten meetelt.
Waar bestel jij ze dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn Bailys waren ¤ 75 goedkoper als in de winkel. Ik ben gepakt anders was het nog ¤ 30 meer goedkoper. Mijn Cardy's zijn uiteindelijk maar ¤ 25 goedkoper is niet veel maar toch
Aardige reactiequote:Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb mijn Uggs (grijze bailey button) helaas gewoon in de winkel gekocht.Als ik iets wil dan wil ik het ook meteen
Bij bootbarn.comquote:Op donderdag 24 september 2009 17:46 schreef ivetje het volgende:
148 euro in totaal? Met verzenden? Waar heb je ze vandaan dan als ik vragen mag?
Denk dat ze nu failliet zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef ivetje het volgende:
Ik kom de site momenteel niet op. Maar dat je CC niet werkt vind ik al een nadeel. Of kan je wel gewoon met CC betalen als je dat formulier hebt ingevuld?
Haha, dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Denk dat ze nu failliet zijn![]()
Als je het formulier hebt ingevuld kun je gewoon met CC betalen.
Bij sheepskin was ik voor 1 paar $ 47 kwijt.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef ivetje het volgende:
Hmm, via sheepskin kwam ik al niet veel verder. Kon daar zo snel geen verzendkosten zien.En ze hebben vaak mijn maat niet meer is me opgevallen. En bij shopbop hebben ze de bailey button fancy jammer genoeg niet. Daar is het nu gratis shippen dus dat is dan wel erg voordelig idd. Ben via uggaustralia.com alleen al $250 kwijt aan shippen helaas. Voordeel is wel dat ik ze dan binnen een week op de stoep heb staan en de afhandeling is perfect bij ze. Ik spaar maar even door denk ik zo. En hopelijk krijgt shopbop de fancy nog op voorraad.
Met ouderwets bedoel ik de Classic Tall. De Sundance vind ik ook wel erg mooi. Draag jij er sokken in? Ik heb nog nooit zulke dure schoenen gekochtquote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wat versta je onder ouderwets? Ik heb zelf de sundance en nightfall ook nog. Die zitten beide heerlijk en zijn lekker warm in de winter. Ik heb echt nooit meer koude voetjesEn vind die nog lekkerder lopen dan de classic, omdat ze een dikkere zool hebben. Veert beter en loopt dus zachter.
Ik heb het formulier maandag 14 september opgestuurd, en afgelopen woensdag hebben ze bij me aan de deur gestaan (maar toen was ik er niet). Dus 9 dagen eigenlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, dat zal het zijn ja
Ow, dat is dan wel een voordeel. Misschien toch nog even verder kijken dan uggaustralia.com Hoewel die wel heel snel zijn met leveren en ik heb goede ervaring met ze. Dat is me ook wel wat waard
Zonder sokken wordt het zo zweterigquote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef snkr-xxx het volgende:
Sokken dragen wordt afgeraden, schijnt dat dan je sokken weer tegen het vacht aan schuren waardoor het een beetje ruwig wordt ofzo. Met blote voetjes is ook lekkerder
Haha zal idd ook aan je zweetvoetenfactor liggen jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zonder sokken wordt het zo zweterig. En ze zitten dan ook wat aan de ruime kant. Ik doe dus altijd met
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |