abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 17:13:12 #76
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_73074736
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb hele smalle voeten dus mss maar geen cardy's voor mij. Ik kijk gewoon even verder welke ik nog meer leuk vind. De ouderwetse modellen vind ik eigenlijk ook leuk en hopelijk lekker warm?!
Wat versta je onder ouderwets? Ik heb zelf de sundance en nightfall ook nog. Die zitten beide heerlijk en zijn lekker warm in de winter. Ik heb echt nooit meer koude voetjes En vind die nog lekkerder lopen dan de classic, omdat ze een dikkere zool hebben. Veert beter en loopt dus zachter.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 17:16:04 #77
11458 ivetje
pi_73074835
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb mijn Uggs (grijze bailey button) helaas gewoon in de winkel gekocht. Als ik iets wil dan wil ik het ook meteen
Wat is daar helaas aan? Bestellen via amerika is uiteindelijk ook niet zo heel veel goedkoper. Ik ben nu aan het sparen voor die bailey button in chocolade met logootjes erop en wil nog een paar zwarte uggs. Denk de roseberry hoewel die in het zwart nou net niet echt leuk is jammer genoeg. Maar ga die 2 wel in 1 keer bestellen dan via de website. Dan loont het wel, maar voor zo'n relatief laag bedrag scheelt het niet echt veel. Hooguit 20 tot 30 euro als je btw en invoerrechten meetelt.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 17:23:11 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73075072
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef ivetje het volgende:

[..]

Wat is daar helaas aan? Bestellen via amerika is uiteindelijk ook niet zo heel veel goedkoper. Ik ben nu aan het sparen voor die bailey button in chocolade met logootjes erop en wil nog een paar zwarte uggs. Denk de roseberry hoewel die in het zwart nou net niet echt leuk is jammer genoeg. Maar ga die 2 wel in 1 keer bestellen dan via de website. Dan loont het wel, maar voor zo'n relatief laag bedrag scheelt het niet echt veel. Hooguit 20 tot 30 euro als je btw en invoerrechten meetelt.
Mijn Bailys waren ¤ 75 goedkoper als in de winkel. Ik ben gepakt anders was het nog ¤ 30 meer goedkoper. Mijn Cardy's zijn uiteindelijk maar ¤ 25 goedkoper is niet veel maar toch
pi_73075151
Ja ik vond dat verschil wat Bubseltje hier noemt toch wel noemenswaardig hoor!

Maar ik ben nog steeds gek op m'n Uggs hoor
  donderdag 24 september 2009 @ 17:27:46 #80
11458 ivetje
pi_73075239
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Mijn Bailys waren ¤ 75 goedkoper als in de winkel. Ik ben gepakt anders was het nog ¤ 30 meer goedkoper. Mijn Cardy's zijn uiteindelijk maar ¤ 25 goedkoper is niet veel maar toch
Waar bestel jij ze dan?
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 17:36:04 #81
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73075518
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef ivetje het volgende:

[..]

Waar bestel jij ze dan?
shopbob en sheepskin
  donderdag 24 september 2009 @ 17:39:49 #82
11458 ivetje
pi_73075639
Hmm, via sheepskin kwam ik al niet veel verder. Kon daar zo snel geen verzendkosten zien.En ze hebben vaak mijn maat niet meer is me opgevallen. En bij shopbop hebben ze de bailey button fancy jammer genoeg niet. Daar is het nu gratis shippen dus dat is dan wel erg voordelig idd. Ben via uggaustralia.com alleen al $250 kwijt aan shippen helaas. Voordeel is wel dat ik ze dan binnen een week op de stoep heb staan en de afhandeling is perfect bij ze. Ik spaar maar even door denk ik zo. En hopelijk krijgt shopbop de fancy nog op voorraad.
To infinity…and beyond!
pi_73075773
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb mijn Uggs (grijze bailey button) helaas gewoon in de winkel gekocht. Als ik iets wil dan wil ik het ook meteen
Aardige reactie

Ik wilde ze ook wel meteen hebben eigenlijk . Daarom ben ik er nu zo blij mee. Heb er twee hele weken op moeten wachten

Onwijs zitten twijfelen of ik ze niet gewoon hier in de winkel hier zou kopen. De goedkoopste sunburst die ik hier heb gezien waren EUR 280 en dan moesten ze nog uit Amerika komen. In de winkel waren ze EUR 340.

Ik heb er 148 voor betaald en toen kwam de douane nog met 30 euro erbij. Dus het loonde wel. Maarja, het verschil is ook al weer uitgegeven aan andere schoenen
  donderdag 24 september 2009 @ 17:46:14 #84
11458 ivetje
pi_73075851
148 euro in totaal? Met verzenden? Waar heb je ze vandaan dan als ik vragen mag?
To infinity…and beyond!
pi_73075991
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:46 schreef ivetje het volgende:
148 euro in totaal? Met verzenden? Waar heb je ze vandaan dan als ik vragen mag?
Bij bootbarn.com

Daar waren ze 199 USD. Met een coupon code die ik op internet vond ging er nog 20 USD vanaf. En 35 USD vezendkosten.

Als je daar bestelt, je credit card werkt er niet. Dan moet je een formulier invullen en naar hun mailen.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:54:45 #86
11458 ivetje
pi_73076115
Ik kom de site momenteel niet op. Maar dat je CC niet werkt vind ik al een nadeel. Of kan je wel gewoon met CC betalen als je dat formulier hebt ingevuld?
To infinity…and beyond!
pi_73076430
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef ivetje het volgende:
Ik kom de site momenteel niet op. Maar dat je CC niet werkt vind ik al een nadeel. Of kan je wel gewoon met CC betalen als je dat formulier hebt ingevuld?
Denk dat ze nu failliet zijn

Als je het formulier hebt ingevuld kun je gewoon met CC betalen.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:06:32 #88
11458 ivetje
pi_73076516
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Denk dat ze nu failliet zijn

Als je het formulier hebt ingevuld kun je gewoon met CC betalen.
Haha, dat zal het zijn ja

Ow, dat is dan wel een voordeel. Misschien toch nog even verder kijken dan uggaustralia.com Hoewel die wel heel snel zijn met leveren en ik heb goede ervaring met ze. Dat is me ook wel wat waard
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 september 2009 @ 18:12:23 #89
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73076686
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef ivetje het volgende:
Hmm, via sheepskin kwam ik al niet veel verder. Kon daar zo snel geen verzendkosten zien.En ze hebben vaak mijn maat niet meer is me opgevallen. En bij shopbop hebben ze de bailey button fancy jammer genoeg niet. Daar is het nu gratis shippen dus dat is dan wel erg voordelig idd. Ben via uggaustralia.com alleen al $250 kwijt aan shippen helaas. Voordeel is wel dat ik ze dan binnen een week op de stoep heb staan en de afhandeling is perfect bij ze. Ik spaar maar even door denk ik zo. En hopelijk krijgt shopbop de fancy nog op voorraad.
Bij sheepskin was ik voor 1 paar $ 47 kwijt.
pi_73081530
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef ivetje het volgende:

[..]

Wat versta je onder ouderwets? Ik heb zelf de sundance en nightfall ook nog. Die zitten beide heerlijk en zijn lekker warm in de winter. Ik heb echt nooit meer koude voetjes En vind die nog lekkerder lopen dan de classic, omdat ze een dikkere zool hebben. Veert beter en loopt dus zachter.
Met ouderwets bedoel ik de Classic Tall. De Sundance vind ik ook wel erg mooi. Draag jij er sokken in? Ik heb nog nooit zulke dure schoenen gekocht
pi_73081604
Sokken dragen wordt afgeraden, schijnt dat dan je sokken weer tegen het vacht aan schuren waardoor het een beetje ruwig wordt ofzo. Met blote voetjes is ook lekkerder
pi_73082971
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef ivetje het volgende:

[..]

Haha, dat zal het zijn ja

Ow, dat is dan wel een voordeel. Misschien toch nog even verder kijken dan uggaustralia.com Hoewel die wel heel snel zijn met leveren en ik heb goede ervaring met ze. Dat is me ook wel wat waard
Ik heb het formulier maandag 14 september opgestuurd, en afgelopen woensdag hebben ze bij me aan de deur gestaan (maar toen was ik er niet). Dus 9 dagen eigenlijk.

De coupon code werkt nog steeds, zag ik net. Krijg je nog 20 USD korting als je voor meer dan 100 USD bestelt!
pi_73092450
Iemand hier toevallig ervaring met de EMU? Ik wil wel graag Uggs maar mijn bankrekening roept NEE!!!!
pi_73094233
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef snkr-xxx het volgende:
Sokken dragen wordt afgeraden, schijnt dat dan je sokken weer tegen het vacht aan schuren waardoor het een beetje ruwig wordt ofzo. Met blote voetjes is ook lekkerder
Zonder sokken wordt het zo zweterig . En ze zitten dan ook wat aan de ruime kant. Ik doe dus altijd met
pi_73094584
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Zonder sokken wordt het zo zweterig . En ze zitten dan ook wat aan de ruime kant. Ik doe dus altijd met
Haha zal idd ook aan je zweetvoetenfactor liggen ja , zelf geen last van..
Toen een ander paar Uggs teveel uitliep ben ik daar ook gewoon sokken in gaan dragen, tegen het sloffen.
pi_73098964
Ik krijg op fok deze add: http://www.511stores.com/c.php/UGG-Nightfall---371/ is deze ook betrouwbaar om Uggs te kopen? En hoe werkt dat? Moet ik nog kosten betalen als ze door de douane heen gaan?
Haters gonna hate.
pi_73111555
Ik kom zojuist terug van de stad en heb zowel Uggs als Emu's gepast. En ik ben overstag! Het worden de Uggs Sundance. Iemand een tip waar ik ze het beste kan bestellen? Via Ebay of via de sites in de op? Nu ik ze gepast heb weet ik ook mijn maat tenminste zeker.
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:09:35 #98
11458 ivetje
pi_73112820
Ik krijg zonder sokken ook zweetvoeten inderdaad, dus ik heb altijd gewoon sokken aan.

En emu zit qua prijs weinig verschil in. Er bestaan goedkope emu's, maar die zijn lang niet zo goed als de dure. De goedkope is van suede van een ander beest als schaap, en daar zit een lap bont (wel schaap) tegenaan geplakt. De dure bestaan gewoon uit 1 deel en dat merk je in kwaliteit. En in prijs dus.

Die site www.511stores.com is neppe zooi zoals al gezegt hier in het topic

En de sundance kan je zowat overal bestellen volgens mij. Welke kleur wil je? Overigens zou ik wel via een website bestellen en niet via Ebay. Er is zoveel handel in nep. Voor websites kan je gewoon kijken op www.uggaustralia.com. Daar staat een lijst van online dealers die betrouwbaar zijn. De chestnut is ook via www.shopbop.com te koop en daar betaal je geen verzendkosten momenteel
To infinity…and beyond!
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:12:12 #99
11458 ivetje
pi_73112910
Btw, ik was pas geleden in een winkel in Tilburg ff de nieuwe collectie aan het cheken en er viel me wel iets op. De nieuwe collectie classics en vooral nog de ultimate tall hadden heel slecht suede. Ze stonden gewoon al ingezakt in de winkel. Ik had ook het idee dat de bontlaag binnenin een stuk dunner was. En het was wel een officiële dealer trouwens, dus geen neppe zooi. Het lijkt wel of ze echt aan het beknibbelen zijn op de kwaliteit nu het uit china komt. Ik heb echt met verbazing staan voelen en kijken, want het was gewoon heel dun en ingezakt allemaal. Wilde zelf de nieuwe ultimate eigenlijk hebben, maar daar moet ik nog wel ff heel goed over nadenken zeg. Meer mensen die dit is opgevallen bij de nieuwe modellen?
To infinity…and beyond!
pi_73120121
Ik heb vanmorgen mijn allereerste paar uggs besteld, de Bailey Buttonin chestnut. Bij Shopbop, zijn die snel met leveren? Ik ga nl binnenkort een paar dagen naar Texel en dan wil ik ze meenemen. Zie je mij al lopen op het strand met mijn uggs?!

[ Bericht 0% gewijzigd door Maddy_K op 26-09-2009 13:46:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')