abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:09:28 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58130501
Ik heb even een vraagje. Volgens mij heeft er ooit een topic gelopen over Uggs waarin iedereen aangaf waar ze ze besteld hadden enzo. Ik wil nl. nog een paar uggs gaan bestellen in amrika...gezien de dollar enzo is dat natuurlijk hartstikke handig. Heb al een paar, dus weet inmiddels de maat Maar nu wil ik dus een betrouwbare site hebben. Is de officiele site van ugg australia een beetje handig? Wil ze het liefst daar gewoon bestellen en zag ook dat je ze naar Nederland kan laten shippen. Maar wil dus eigenlijk wat ervaringen horen

Thanx!

PS : nee ik ga ze niet in de zomer dragen en reacties als "die dingen zijn lelijk" kunnen ook achterwege blijven...dat weten we nu wel
To infinity…and beyond!
pi_58130715
De officiele site van ugg australia lijkt me niks te doen te hebben met amerikaanse dollars.. ('k heb niet op die site gekeken, maar common sense zegt me..)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:20:31 #3
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58130744
Er staat gewoon USD bij, dus lijkt me dat dat amerikaanse dollars zijn die ze hanteren
To infinity…and beyond!
pi_58130777
ok, dan heb ik niks gezegd
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_58130838
Victoria's Secret is 100% betrouwbaar, zeer bekend Amerikaans lingeriemerk. Daar hebben ze ook Uggs.

http://www.victoriassecret.com
pi_58130930
bestel jij ze een maatje kleiner dan je normale maat, Y? ik vind ze vrij klein vallen, maar daarentegen lopen ze ook wel weer uit

oh en wat betreft bestellen uit AU, reken dan wel op extra (tax)kosten .. ben je ws nog wel goedkoper uit dan hier, maar toch... en de laatste keer dat ik iets uit AU bestelde duurde het net geen 4 weken voordat het pakketje er was , dus te doen, lijkt me.... waarbij het dus ook nog enige tijd bij de douane gelegen heeft, dus glipt je pakketje er zo door, dan zal je het een stuk sneller in huis hebben
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:33:56 #7
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58131019
Ik heb maat 10 van uggs. Volgens mij is dat 42 of niet? heb dat normaal ook. Die van ugg australia, die komen ook uit australië dan? Dacht nl. dat dat gewoon vanuit amerika komt. Omdat het ook in USD wordt gerekend enzo. Vaag Maar heb jij ze daar toen ook besteld?

Ga eens even bij victoria's secret kijken. Wil nl. deze uggs en die hebben ze niet overal



-edit- Victoria's heeft ze niet. Die heeft voornamelijk classics en die vind ik niet zo
To infinity…and beyond!
pi_58131171
Volgens het Viva-forum is deze site ook betrouwbaar:
http://sheepskinshoes.com

I want that one:



Slechts $262,95,-, afgeprijsd van $349,95-
pi_58131190
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:33 schreef ivetje het volgende:
Ik heb maat 10 van uggs. Volgens mij is dat 42 of niet? heb dat normaal ook. Die van ugg australia, die komen ook uit australië dan? Dacht nl. dat dat gewoon vanuit amerika komt. Omdat het ook in USD wordt gerekend enzo. Vaag Maar heb jij ze daar toen ook besteld?

Ga eens even bij victoria's secret kijken. Wil nl. deze uggs en die hebben ze niet overal

[ afbeelding ]

-edit- Victoria's heeft ze niet. Die heeft voornamelijk classics en die vind ik niet zo
Nee, ik heb ze niet daar besteld Ik had ooit echte gekocht in financieel ruimere tijden , en daarna "neppers" ... Ugg is een soortnaam, dacht is, geen merknaam, dus er zijn ook echte die niet echt zijn dus , zolang er maar echte sheepskin gebruikt wordt, is er sprake van uggs, maar dus niet van UGG® Australia's, volg je me nog

Volgens mij moet je bij die AU Uggs site selecteren uit welk land je komt eerst, en wordt daarmee ook de prijs (van waar ze verzenden, AU of USA) bepaalt, maar ms heb ik dat mis.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:49:03 #10
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58131367
Ja, ik gebruik uggs ook voor het soort schoenen hoor Begrijp wat je bedoeld. Heb zelf ooit nepperds gekocht en na 2 jaar denken een paar sundance echte gekocht. Voor heel veel geld hier in nederland. Leek me nu dus wel slim om ze te importeren. Die ik wil zijn 200 USD, wat omgerekend omgeveer 130 euro is. Klinkt een stuk vriendelijker

Binj die site van AU uggs kan je ook US kiezen op de home-page. Dan krijg je nl. meer keus. Als je aangeeft dat je uit nederland komt heb je keus uit een paar soorten. Amerika heeft meer keus. Daarna kan je bij het bestellen aangeven dt je uit nederland komt en je adres enzo. Heb alleen nog niet verder gekeken voor de verzendkosten.
Die site van het viva-forum ziet er al sneu uit als je zo kijkt. Haha, sorry hoor Zal eens rondkijken daar, maar als een site er al zo uit ziet vind ik het al minder.
To infinity…and beyond!
pi_58131374
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens het Viva-forum is deze site ook betrouwbaar:
http://sheepskinshoes.com

I want that one:

[ afbeelding ]

Slechts $262,95,-, afgeprijsd van $349,95-
A note about size variations

At SheepskinShoes.com, we will try our best to match your order with the correct size. Due to the fact that UGGs are made in Australia, New Zealand and China, the actual size of the product may vary. We may adjust your order if we see that you tried to order a half size. When this happens, we will choose a whole size for you in an effort to match the appropriate size depending on where the particular item is from.

Tips for specific styles

Ultra Short/Tall, Sundace II, Sundance Short, Classic Short, Classic Tall, Clogs, Slippers, and the Adirondack Collection

Ugg Australia recommends that you select a size smaller than your normal size for the above styles, because these products tend to be a half-size to a whole size too large and have a tendency to fit loosely. If you wear a half-size you should probably round down!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:55:17 #12
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58131520
Ze geven op www.uggaustralia.com aan dat de shipping 14,95 is. En daar geven ze weer een discount van 14,95 op Komt er dus op neer dat shipping gratis is. Kan me alleen niet voorstellen dat je maar 14,95 betaald
To infinity…and beyond!
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:58:05 #13
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58131614
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef milagro het volgende:

-verhaaltje-
thanx Maar ga er maar vanuit dat het wel past. Je loopt ze zowiezo nog uit en heb nu ook dat ze al wat ruimer zitten. Hopen dan maar dat ik weer nieuw zeelandse krijg. Die heb ik nu ook
To infinity…and beyond!
pi_58131932
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef ivetje het volgende:
Ze geven op www.uggaustralia.com aan dat de shipping 14,95 is. En daar geven ze weer een discount van 14,95 op Komt er dus op neer dat shipping gratis is. Kan me alleen niet voorstellen dat je maar 14,95 betaald
nou, international shipping is een stuk duurder, hoor, kijk maar eens goed
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:34:01 #15
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58138025
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:09 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, international shipping is een stuk duurder, hoor, kijk maar eens goed
Zie het ja, komt nog eens 100 dollar bij Hmm...iemand nog andere sites toevallig
To infinity…and beyond!
pi_58138329
die van Aventura cinnamongirl dan
sheepskinshoesdotcom dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_58138372
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens het Viva-forum is deze site ook betrouwbaar:
http://sheepskinshoes.com

I want that one:

[ afbeelding ]

Slechts $262,95,-, afgeprijsd van $349,95-
Deze zijn ook mooi
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:48:17 #18
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58138419
Ja, heb ze daar ook gevonden. En via hyves heb ik nog een website gevonden Binnenkort maar eens even met mijn vriend gaan kijken. Die heeft wat meer verstand van die dingen en weet beter wat het dan gaat kosten. Maar het is iig een stuk goedkoper dan hier in de winkel. Hier zijn ze 330 euro en ik vond de 300 voor mijn sundances toch echt de max voor een paar laarzen
To infinity…and beyond!
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:52:31 #19
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58138527
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:46 schreef geppie het volgende:

[..]

Deze zijn ook mooi
Zijn idd mooi, maar ik loop bijna nooit op hakken. Vind overigens de leren laarzen (jaja, is allemaal leer maar die ik heb is suede...bedoel glad leer) ook heel mooi.





Mensen denken bij uggs altijd meteen aan die classics. Ze hebben echt zoveel meer
To infinity…and beyond!
pi_58138852
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

Zijn idd mooi, maar ik loop bijna nooit op hakken. Vind overigens de leren laarzen (jaja, is allemaal leer maar die ik heb is suede...bedoel glad leer) ook heel mooi.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mensen denken bij uggs altijd meteen aan die classics. Ze hebben echt zoveel meer
Bovenste vind ik ook erg mooi ja!!
Ik dacht ook altijd dat ze alleen maar die classics hadden totdat mijn zusje van die gebreide, wollen dingen kocht.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:53:31 #21
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58139956
Die gebreide vind ik echt heel lelijk Maar zo heeft ieder z'n smaak.
To infinity…and beyond!
pi_58140204
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens het Viva-forum is deze site ook betrouwbaar:
http://sheepskinshoes.com

I want that one:

[ afbeelding ]

Slechts $262,95,-, afgeprijsd van $349,95-
Wow! Deze zijn wel heel gaaf! En omgerekend dus maar 165 euro! Maar goed, ik heb wel even geduld, in oktober naar de VS.

TS: die jij wilt bestellen zijn inderdaad erg leuk! Mijn zusjes hebben die ook in NY gekocht.

En ja, die verzendkosten, denk niet dat je echt een site zult vinden waar je eronder uit zal komen, al is $100 wel weer erg veel (is dat USD of AUD??)
pi_58140469
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef ivetje het volgende:
Die gebreide vind ik echt heel lelijk Maar zo heeft ieder z'n smaak.
Ik vind ze op zich wel leuk en ze zijn niet zo heel duur, maar het zit voor geen meter. Het zijn net veredelde pantoffels
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:10:54 #24
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58141502
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:06 schreef mirannie het volgende:

[..]


En ja, die verzendkosten, denk niet dat je echt een site zult vinden waar je eronder uit zal komen, al is $100 wel weer erg veel (is dat USD of AUD??)
Dat zijn USD. En vind dat toch best veel. Heb al 2 websites gevonden die goedkoper zijn. De laarzen zelf zijn overal even duur, dus dat maakt het verschil niet.

Wel grappig overigens. Toen ik mijn 1e paar kocht riep ik meteen dat ik een hele collectie wilde. Dat mocht alleen niet van mijn vriend, en nu roept ie dat ik ze snel moet gaan bestellen Wat die lage dollar al niet kan doen hihi.
To infinity…and beyond!
pi_58141517
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens het Viva-forum is deze site ook betrouwbaar:
http://sheepskinshoes.com

I want that one:

[ afbeelding ]

Slechts $262,95,-, afgeprijsd van $349,95-
Ik heb deze zojuist ook gevonden via eBay voor $200 inclusief verzending... Durf ze zelf niet te bestellen, omdat ik een beetje bang ben dat mijn kuit er niet in past, aangezien ik dat probleem vaker heb bij laarzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')