Wilde al posten dat ik niet eens wist dat ze bestaan. Maar dat doen ze kennelijk ook nog niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:50 schreef ElizabethI het volgende:
Als de schoenen mooi werden zou ik ze kopen. Het lijkt me handig al moet ik zeggen dat ik nog nooit ballerina's aan heb gehad die fijn zaten. Dus misschien kun je schoenen verzinnen waar na het afnemen een kleinere hak ofzo overblijft? Hoeveel geld ik er voor zou betalen hangt heel erg af van hoe de schoen er uit ziet. Kwaliteit lijkt me bij dit project extra belangrijk omdat alles wat losse delen heeft nou eenmaal sneller kapot gaat. Maar hoe schoenen er uit zien is even belangrijk. Als de kwaliteit geweldig is maar ik vind ze lelijk dan koop ik ze niet :p
wtf zet jij hier nou weer voor onzin in klaagbaak?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:26 schreef iSuuz het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Dat zou inderdaad ook een optie kunnen zijn. Maar dan een hakje van hoeveel centimeter ongeveer? 1 à 2?
Grote hak: 10 - 15 cmquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:26 schreef iSuuz het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Dat zou inderdaad ook een optie kunnen zijn. Maar dan een hakje van hoeveel centimeter ongeveer? 1 à 2?
Klb? Kijk eens goed, maat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:29 schreef theturk het volgende:
[..]
wtf zet jij hier nou weer voor onzin in klaagbaak?
Het grappige is.. We hebben dit idee nu een week of 2, en ik kwam er serieus vandaag pas achter dat het ook in dat programma zat! Baal er wel van, en heb overwogen om een ander idee te kiezen.. Maar toen bedacht ik me dat mensen in dat programma dit product waarschijnlijk niet echt op de markt gaan brengen, en wij het daarom evengoed wel kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef Sjeen het volgende:
Jullie hebben goed naar 'Het beste idee van Nederland' gekeken
Persoonlijk vind ik het niks trouwens
Die is echt lelijk, en lijkt me ook heel wankel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Al heb ik het in Nederland dus nog nooit op de markt gezien.
Zou jij dit product kopen?
Ja
- Zou jij bij dit product meer op kwaliteit of op design letten?
Design, maar ook dat beide varianten goed lopen.
- Hoeveel geld zou je er ongeveer voor over hebben?
¤60
- In wat voor winkel zou je dit product voor je zien? (Van Haren, Invito, Sacha o.i.d.)
Misschien het beste helemaal niet in een winkel, maar online. Al is passen en uitproberen van het wisselen van de hak ook wel prettig, dus dan het liefst bij euh invito. Zit overal en straalt wat meer kwaliteit uit dan van haren.
- Wat is je leeftijd en waar woon je?
24, utrecht
Plaatje hierboven is waarschijnlijk ook alleen maar een concept-tekening, ik vind online veel patenten en ideeën maar waar ik zulke schoenen zou kunnen kopen vind ik nergens.
Inderdaad zoiets! Maar dan een klassieker model, en een andere techniek qua hak. Misschien is online verkopen idd een goed idee, maar dan moeten we wel véél reclame maken. De komende dagen gaan we research doen naar patenten, suppliers etc.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Al heb ik het in Nederland dus nog nooit op de markt gezien.
Zou jij dit product kopen?
Ja
Design, maar ook dat beide varianten goed lopen.
¤60
- In wat voor winkel zou je dit product voor je zien? (Van Haren, Invito, Sacha o.i.d.)
Misschien het beste helemaal niet in een winkel, maar online. Al is passen en uitproberen van het wisselen van de hak ook wel prettig, dus dan het liefst bij euh invito. Zit overal en straalt wat meer kwaliteit uit dan van haren.
24, utrecht
Plaatje hierboven is waarschijnlijk ook alleen maar een concept-tekening, ik vind online veel patenten en ideeën maar waar ik zulke schoenen zou kunnen kopen vind ik nergens.
Dat was inderdaad ook het idee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je moet iig zo een hak hebben, zo een brede.
[ afbeelding ]
Niet zo een dunne hak.
[ afbeelding ]
Dat is ook een punt waar we erg veel aandacht aan gaan besteden. Het wordt waarschijnlijk een systeem waarbij je de hak schuift, een kwartslag draait en dat dan vastklikt, om daarna ook nog een veiligheidsklipje op de hiel van de schoen vast te klikken (wel in leuk design), zodat er eigenlijk geen sprake kan zijn van het verliezen van de hak.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:41 schreef keepwalking het volgende:
Ik zou het niet vertrouwen denk ik, zou te bang zijn halverwege mijn hak te verliezen of dat ik opeens plat sta met een voet omdat mijn hak ingeklapt is.
Dus in eerste instantie zou het voor mij belangrijk zijn daar zekerheid over te hebben, pas dan zou ik met interesse naar het uiterlijk van de schoen gaan kijken.
Daar ga ik dus echt nooit van mijn leven op lopen. Al kreeg ik ze voor niks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
knip voor de foto
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
- Zou jij dit product kopen?
Als ze er mooi uitziet, zoals als pump als ballerina, zal ik ze zeker kopen! Maar dan moet het wel mijn smaak blijven. Dus niet met een lelijke print o.i.d.
Ik let bij alles altijd eerst op design. Dan ga ik ze pas passen etc. Dus ik kijk wel eerst naar hoe ze eruit zien. Maar als ze niet lekker zitten of fijn lopen, koop ik ze niet.
¤50,-
Bovengenoemde winkels.
18, Zuid-Holland
Daar heb ik al op gereageerd..quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:16 schreef stef040 het volgende:
Heb dit idee ook gezien bij het beste idee van NL.
Sorry dan heb ik er overheen gelezen.quote:
Zelfde bouwjaar, zelfde locatie hierquote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zie wel een voordeel.
Met hoge hakken een flink stuk over kinderkopjes lopen is niet echt leuk en sloopt al je hakken. (helaas kun je niet overal voor de deur parkeren)
Extra schoenen meenemen is ook niet handig. (waar laat je ze als je maar een klein handtasje bij je hebt) Dus inklappen die tot je voor de deur staat en dan hooggehakt naar binnen zie ik echt wel als een voordeel.
(bouwjaar 76 uit het zuiden des lands)
Dit, of na een lange werkdag nog naar de supermarkt/station/sportschool/prkeerplaats moeten lopen. Dan hebben mijn voetjes het echt wel gehad met hakken. Ik loop nu standaard op sneakers en en heb hoge hakken op kantoor staan. Wissel ze daar om.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zie wel een voordeel.
Met hoge hakken een flink stuk over kinderkopjes lopen is niet echt leuk en sloopt al je hakken. (helaas kun je niet overal voor de deur parkeren)
Extra schoenen meenemen is ook niet handig. (waar laat je ze als je maar een klein handtasje bij je hebt) Dus inklappen die tot je voor de deur staat en dan hooggehakt naar binnen zie ik echt wel als een voordeel.
(bouwjaar 76 uit het zuiden des lands)
jij loopt alleen maar op slippers comfortabel? want ballerina's hebben vaak al iets hak en zelfs je sneakers hebben ook een lichte hak. al is het maar minimaal (paar mm tot 1cm) je loopt er toch anders op. dat is het comfort wat zo'n schoen bied en wat ik juist heel erg mis bij slippers en sommige ballarina's.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Een ballerina met 1 centimeter hak zou voor mij dan ook al een reden zijn om ze niet te kopen, dat loopt toch niet echt lekker en dan is het dus vlees noch vis.
dus ja, ik zou ze kopen, mits comfortabel zonder hak
Ja, zo'n 1 cm hak van jouw plaatje vind ik niet comfortabel. Die 0,5 zou nog wel gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef loecje het volgende:
[..]
jij loopt alleen maar op slippers comfortabel? want ballerina's hebben vaak al iets hak en zelfs je sneakers hebben ook een lichte hak. al is het maar minimaal (paar mm tot 1cm) je loopt er toch anders op. dat is het comfort wat zo'n schoen bied en wat ik juist heel erg mis bij slippers en sommige ballarina's.
1 cm hoge hak is zoiets
en een 0,5 cm hoge hak is zoiets
(ff enige voorbeelden die ik kon vinden)
Ik zou gewoon of een mooie hoge hak doen, of geen. Zo'n hak van 1 of 2 centimeter vind ik er altijd zo misplaatst uitzien. Bovendien vind ik hele lage hakken ook heel erg lelijk, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:26 schreef iSuuz het volgende:
tuurlijk, iedereen kan een product ontwerpen. of het ontwerp ook goed is en of er ook markt voor is tja...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef henkde_j het volgende:
IBS doen en denken dat je zomaar een product kan ontwerpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |