Sorry dan heb ik er overheen gelezen.quote:

Zelfde bouwjaar, zelfde locatie hierquote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zie wel een voordeel.
Met hoge hakken een flink stuk over kinderkopjes lopen is niet echt leuk en sloopt al je hakken. (helaas kun je niet overal voor de deur parkeren)
Extra schoenen meenemen is ook niet handig. (waar laat je ze als je maar een klein handtasje bij je hebt) Dus inklappen die tot je voor de deur staat en dan hooggehakt naar binnen zie ik echt wel als een voordeel.
(bouwjaar 76 uit het zuiden des lands)

Dit, of na een lange werkdag nog naar de supermarkt/station/sportschool/prkeerplaats moeten lopen. Dan hebben mijn voetjes het echt wel gehad met hakken. Ik loop nu standaard op sneakers en en heb hoge hakken op kantoor staan. Wissel ze daar om.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zie wel een voordeel.
Met hoge hakken een flink stuk over kinderkopjes lopen is niet echt leuk en sloopt al je hakken. (helaas kun je niet overal voor de deur parkeren)
Extra schoenen meenemen is ook niet handig. (waar laat je ze als je maar een klein handtasje bij je hebt) Dus inklappen die tot je voor de deur staat en dan hooggehakt naar binnen zie ik echt wel als een voordeel.
(bouwjaar 76 uit het zuiden des lands)

jij loopt alleen maar op slippers comfortabel? want ballerina's hebben vaak al iets hak en zelfs je sneakers hebben ook een lichte hak. al is het maar minimaal (paar mm tot 1cm) je loopt er toch anders op. dat is het comfort wat zo'n schoen bied en wat ik juist heel erg mis bij slippers en sommige ballarina's.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Een ballerina met 1 centimeter hak zou voor mij dan ook al een reden zijn om ze niet te kopen, dat loopt toch niet echt lekker en dan is het dus vlees noch vis.
dus ja, ik zou ze kopen, mits comfortabel zonder hak

Ja, zo'n 1 cm hak van jouw plaatje vind ik niet comfortabel. Die 0,5 zou nog wel gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef loecje het volgende:
[..]
jij loopt alleen maar op slippers comfortabel? want ballerina's hebben vaak al iets hak en zelfs je sneakers hebben ook een lichte hak. al is het maar minimaal (paar mm tot 1cm) je loopt er toch anders op. dat is het comfort wat zo'n schoen bied en wat ik juist heel erg mis bij slippers en sommige ballarina's.
1 cm hoge hak is zoiets
en een 0,5 cm hoge hak is zoiets
(ff enige voorbeelden die ik kon vinden)

Ik zou gewoon of een mooie hoge hak doen, of geen. Zo'n hak van 1 of 2 centimeter vind ik er altijd zo misplaatst uitzien. Bovendien vind ik hele lage hakken ook heel erg lelijk, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:26 schreef iSuuz het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Dat zou inderdaad ook een optie kunnen zijn. Maar dan een hakje van hoeveel centimeter ongeveer? 1 à 2?

tuurlijk, iedereen kan een product ontwerpen. of het ontwerp ook goed is en of er ook markt voor is tja...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef henkde_j het volgende:
IBS doen en denken dat je zomaar een product kan ontwerpen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |