deze post doet vermoeden dat alle meningen TEGEN krulspelden voor het mannelijk geslacht verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:29 schreef Mirjam het volgende:
offtopic verwijderd
tenzij je rood of meisjesblond haar hebt, vind ik haarverf ook verwijft voor een man. doe vooral wat je zelf wilt, het is maar mijn mening hèquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:39 schreef spotspot het volgende:
A noniem Ik laat mijn haar ook verven, waarom dan niet eens een watrergolf proberen heerlijk als een kapster een tijd met je haar bezigis
Ik (man) zet mijn haar ook regelmatig in de krulspelden. Ongebruikelijk als man, maar wat boeit dat?! Als je haar maar goed zit... en met krulspelden lukt mij dat prima. Ik doe er niemand kwaad mee en hou er een mooi kapsel aan over. Dus probeer het gewoon een keer!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:28 schreef spotspot het volgende:
Beste thijs,
Het lijkt mij erg leuk omdat een keer te proberen. Vooral als er meerdere klanten zijn Kijken hoe zij reageren. Benieuwd welke kapsalon mij man wil watergolven. Weet jij een adres Thijs.
Some guys have all the luckquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb geen krulspelden nodig, gewoon nature!
Stelletje fakerssss
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:46 schreef don-diablo het volgende:
4 users in dit topic die positief zijn en verder in nog geen enkel ander topic hebben gereageerd.![]()
* don-diablo kloondar checkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |