ik gniffel even met je mee, ja?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef Dagonet het volgende:
In plaats van alles centraal te zetten, waarom vraag je niet een filter aan voor nagellak.. Is voor jullie ook een stuk makkelijker, dat kunnen users zelf namelijk.
nee, want het zijn niet ter zake doende posts schenkstroop.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Mirjam, kun je ajb vertellen welke posts je precies hebt verwijderd uit ijn topic?
Aziatisch gelaat cosmetisch bijwerken tot slanker gezicht?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn vriendin gebruikt de gele variant (was roze) en heeft lang dik haar dat net over de schouders komt. Ik heb de blauwe variant en heb kort dun futloos haar.
Laten jullie deze reactie deze keer wel staan modjes?
AHa, ik vroeg helemaal niet om screenshots maar toch bedankt want Stali betwist nu 1 en ander geschreven te hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:20 schreef Mylene het volgende:
Even voor de goede orde. Jij stuurde mij een PM met het verzoek om 2 posters van jou te verwijderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb voor de zekerheid het door jou gegeven linkje in die poster dubbel gecheckt of je die bewuste poster bedoelde. Ja dus. Ik kan eventueel ook nog even vragen of een FA dit kan bevestigen. Het frappante is dat jij even later in de topic het volgende post:
[..]
Bovendien is het ook nog eens offtopic omdat de TS niet vraagt wat voor Syoss producten je gebruikt. Het gaat om kritiek en er wordt om ervaringen gevraagd.
Hier wat posters die ik van jou heb verwijderd omdat de eerste eigenlijk gewoon trollen is en offtopic posters. Verder uitlokken tot persoonlijk geneuzel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Snapt dan echt helemaal niemand wat ik wilde bereiken met die 2 onzin verhalen? Laten zien dat mensen zich niet zo snel moeten laten leiden tot paniek omdat een paar mensen een product niet goed vinden. Ik mag dat gewoon op een discussieforum. Maar als Stali mij meerdere malen probeert te beledigen geven jullie geen waarschuwing dat het wat normaler kan. Paardekleppen op of zo? Was het anders gelopen als ik een vrouw was of als Stali AdvancedPower was?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Stali het volgende:
[KNIP]
Dus gaan we het hier verder gezellig over shampoo hebben,.
Welke gebruik je? En hoelang en wat voor haartype heb je?
Oke, zand erover.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Mylene het volgende:
Ja, als jij mij eerst verzoekt een poster van jou te verwijderen en daar later moeilijk over gaat doet mij dat inderdaad verbazen. Dat komt op mij over alsof je aan het zoeken bent. Maar goed, kennelijk is het juiste linkje niet goed weergeven. Dat het achteraf een ontopic reactie is geweest na een vraag van Stali geef ik gelijk in. Mijn fout.
Over het persoonlijke geneuzel. Dat ging echt over en weer hoor. En ja, daar had ik wellicht ook iets van kunnen zeggen. Daar heb je ook wel gelijk in. Maar mij ging het in eerste instantie dat het allemaal offtopic was. Het gezeur over taalfouten en dergelijke.
ik kan hem ook niet vinden, heb tot ruim 3 jaar terug gezochtquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Er liep een tijdje een HEMA-topic, kan hem ook niet via de search vinden, iemand die hem wel weet te vinden?
inderdaad, thanksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
Nieuw zelfmaakmodeblad: My Image Magazine
Spam?
ik heb er de bezem doorheen gehaald, thanksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:38 schreef Lijnloos het volgende:
Hoi, mag er even een bezem door het Borduurtopic? Een paar grapjassen in off-topic-actie..
(Borduren?!)
mylene is er kennelijk al langsgeweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:20 schreef Jannuk het volgende:
Op jonge leeftijd tandimplantaten nemen?
Spam?
over scrapbooking bedoel je? 9denk ik dan hoor)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef simmu het volgende:
is er eigenlijk een topic waar je je opgeleukte (baby/kinder/familie) fotoboeken kan showen/inspiratie opdoen, etc...?
k, dan komt die er vanaaf aan (ben ff druk met 2 drukke koters en moet de foto's nog ff uploaden). het idee is scrapbooking idd, met als extra moeilijkheid dat ik niet zo hendig ben, dus niet te denderend veel moeite doe want dat ken ze nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
over scrapbooking bedoel je? 9denk ik dan hoor)
nee, dat is er nog niet
voel je vrij er 1 te openen
ik zou niet weten waarom?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 49
Mag heus wel dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |