abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:22:23 #52
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83759590
Hoi!

Alle show hier je nagels-topics staan nu centraal, maar nu was de oude SHJN vol.... hoe komt de nieuwe dan weer centraal te staan? Doen jullie dat, of had ik daar zelf iets aan moeten doen?
(ik ben een n00b, ik heb daar allemaal geen verstand van... )

Show hier je nagels #192 (dat is de nieuwe)

Edit: mijn vraag is al beantwoord door RenRen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Lindytje op 07-07-2010 12:49:26 ]
Don't come closer, I might hurt you
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 juli 2010 @ 19:04:06 #53
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_83774557
Hi!

Is er iemand die de maker van deze post Het grote haaktopic! #30 een kopje kleiner kan maken?

Thnx
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:06:19 #54
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83774633
thanks!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:22:08 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_83775183
In plaats van alles centraal te zetten, waarom vraag je niet een filter aan voor nagellak. . Is voor jullie ook een stuk makkelijker, dat kunnen users zelf namelijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:24:53 #56
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83775296
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef Dagonet het volgende:
In plaats van alles centraal te zetten, waarom vraag je niet een filter aan voor nagellak. . Is voor jullie ook een stuk makkelijker, dat kunnen users zelf namelijk.
ik gniffel even met je mee, ja?
vooralsnog werkt dit verder prima, dus laten we 't even zo
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:59:09 #57
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84043931
Mirjam, kun je ajb vertellen welke posts je precies hebt verwijderd uit ijn topic?

Aziatisch gelaat cosmetisch bijwerken tot slanker gezicht?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84044240
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Mirjam, kun je ajb vertellen welke posts je precies hebt verwijderd uit ijn topic?

Aziatisch gelaat cosmetisch bijwerken tot slanker gezicht?
nee, want het zijn niet ter zake doende posts schenkstroop.
ze zijn niet zomaar verwijderd, dat snap je zelf toch ook wel?
pi_84044707
schenkstroop; kap met zeiksnorren en zielig doen.
ik word helemaal iebelig van je.
\posts die zijn verwijderd hebben verdorie helemaal geen fúck met jou te maken, dus doe niet zo raar en ga gewoon verder waar je gebleven was.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:18:27 #60
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84044951
Maar dan kun je kritiek op jouw handelen in dat topic toch wel laten staan, of durf je dat niet aan?

Waar ben je anders bang voor?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84046394
Schenkstroop, doe niet zo paranoia. Iemand vroeg mij of ik hem wilde pijpen en ik had zoiets van uh, nee dat was alles, voor zover ik weet. Tenzij er daarna nog nieuwe offtopic posts zijn bijgekomen, maar ik denk van niet.
pi_84106044
Willen jullie het nummer van het allerleukste haaktopic aanpassen naar 31? Iets te veel gec/p't
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84107485
Ja hoor .
pi_84107602
Dank je.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84295918
Het is gewoon ontopic als ik TS zijn verhaal in twijfel trek en de mensen die erin meegaan een verhaal voorspiegel om duidelijk te maken dat ze zich niet zo moeten laten meeslepen door ervaring van slechs 1 of paar personen.

Mylene, je hebt niet gereageerd op de PM en tevens niet de post verwijderd die snakelady post naar aanleiding van het spellen van een woordje dat niets met het onderwerp te maken heeft maar puur met een opmerking die stali postte over haar eigen nicknaam.
pi_84305471
Even voor de goede orde. Jij stuurde mij een PM met het verzoek om 2 posters van jou te verwijderen.

Ik heb voor de zekerheid het door jou gegeven linkje in die poster dubbel gecheckt of je die bewuste poster bedoelde. Ja dus. Ik kan eventueel ook nog even vragen of een FA dit kan bevestigen. Het frappante is dat jij even later in de topic het volgende post:
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn vriendin gebruikt de gele variant (was roze) en heeft lang dik haar dat net over de schouders komt. Ik heb de blauwe variant en heb kort dun futloos haar.
Laten jullie deze reactie deze keer wel staan modjes?

Bovendien is het ook nog eens offtopic omdat de TS niet vraagt wat voor Syoss producten je gebruikt. Het gaat om kritiek en er wordt om ervaringen gevraagd.

Hier wat posters die ik van jou heb verwijderd omdat de eerste eigenlijk gewoon trollen is en offtopic posters. Verder uitlokken tot persoonlijk geneuzel.

pi_84306485
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:20 schreef Mylene het volgende:
Even voor de goede orde. Jij stuurde mij een PM met het verzoek om 2 posters van jou te verwijderen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb voor de zekerheid het door jou gegeven linkje in die poster dubbel gecheckt of je die bewuste poster bedoelde. Ja dus. Ik kan eventueel ook nog even vragen of een FA dit kan bevestigen. Het frappante is dat jij even later in de topic het volgende post:
[..]

Bovendien is het ook nog eens offtopic omdat de TS niet vraagt wat voor Syoss producten je gebruikt. Het gaat om kritiek en er wordt om ervaringen gevraagd.

Hier wat posters die ik van jou heb verwijderd omdat de eerste eigenlijk gewoon trollen is en offtopic posters. Verder uitlokken tot persoonlijk geneuzel.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHa, ik vroeg helemaal niet om screenshots maar toch bedankt want Stali betwist nu 1 en ander geschreven te hebben

Overigens vroeg ik je om de post van snakelady te verwijderen plus de allerlaatste post van mij waarin ik je attenteer op een vergeten te deleten post, er moet iets fout zijn gegaan met URL naar dat post. Je had mij terug kunnen PMen. Ik was zo vriendelijk ej op 1 vergeten te deleten post te attenteren en daar reageer je gewoon niet op. Overigens vroeg Stali me wel 2 keren welk shampoo ik gebruik waar ik een antwoord op heb gegeven wat jij frappant vind, dat kan je gewoon in het topic lezen! Daar hoef je je niet om te verbazen.
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Stali het volgende:

[..]

Welke sham-poo gebruik je?
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Stali het volgende:
[KNIP]

Dus gaan we het hier verder gezellig over shampoo hebben, .

Welke gebruik je? En hoelang en wat voor haartype heb je?
Snapt dan echt helemaal niemand wat ik wilde bereiken met die 2 onzin verhalen? Laten zien dat mensen zich niet zo snel moeten laten leiden tot paniek omdat een paar mensen een product niet goed vinden. Ik mag dat gewoon op een discussieforum. Maar als Stali mij meerdere malen probeert te beledigen geven jullie geen waarschuwing dat het wat normaler kan. Paardekleppen op of zo? Was het anders gelopen als ik een vrouw was of als Stali AdvancedPower was?
pi_84307852
Ja, als jij mij eerst verzoekt een poster van jou te verwijderen en daar later moeilijk over gaat doet mij dat inderdaad verbazen. Dat komt op mij over alsof je aan het zoeken bent. Maar goed, kennelijk is het juiste linkje niet goed weergeven. Dat het achteraf een ontopic reactie is geweest na een vraag van Stali geef ik gelijk in. Mijn fout .

Over het persoonlijke geneuzel. Dat ging echt over en weer hoor. En ja, daar had ik wellicht ook iets van kunnen zeggen. Daar heb je ook wel gelijk in. Maar mij ging het in eerste instantie dat het allemaal offtopic was. Het gezeur over taalfouten en dergelijke.
pi_84321661
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Mylene het volgende:
Ja, als jij mij eerst verzoekt een poster van jou te verwijderen en daar later moeilijk over gaat doet mij dat inderdaad verbazen. Dat komt op mij over alsof je aan het zoeken bent. Maar goed, kennelijk is het juiste linkje niet goed weergeven. Dat het achteraf een ontopic reactie is geweest na een vraag van Stali geef ik gelijk in. Mijn fout .

Over het persoonlijke geneuzel. Dat ging echt over en weer hoor. En ja, daar had ik wellicht ook iets van kunnen zeggen. Daar heb je ook wel gelijk in. Maar mij ging het in eerste instantie dat het allemaal offtopic was. Het gezeur over taalfouten en dergelijke.
Oke, zand erover.

Bedankt voor de feedback.
pi_84322020
kan iemand de topic titel van het sneaker topic veranderen? gen moet geen zijn.

Sneakers enzo #110 Waar er bijna gen wivah's te vinden zijn.

bedankt
pi_84331063
Ga ik voor je doen .
pi_84487820
Er is een topic wat gaat over diepe v hals shirts.
Mag ik hier posten?
Zie mijn twitter en website. Mijn eigen bedrijf.
  zondag 25 juli 2010 @ 23:42:09 #73
16715 Mylene
*schatje*
pi_84488480
Reclame maken voor je eigen bedrijf is niet toegestaan.
pi_84488545
Dacht ik al. Houdt het op.
Thanks anyway.
pi_84559431
Is er een slipperstopic? :')
pi_84579688
Waarom die smiley? En ja, er zullen ongetwijfeld slippers topics zijn. Neemt niet weg dat het je vrij staat om een nieuw topic te openen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 07:21:41 #77
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84654703
Zou iemand voor mij een nieuwe hardlopers voor beginners topic willen openen. Ik gooi hem net dicht en moet kinderen uit bed halen..... als het niet lukt dan probeer ik het straks zelf nog wel. thanks
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:26:31 #78
16715 Mylene
*schatje*
pi_84656200
Ga ik doen voor je.
pi_84729938
Er liep een tijdje een HEMA-topic, kan hem ook niet via de search vinden, iemand die hem wel weet te vinden? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84730353
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Er liep een tijdje een HEMA-topic, kan hem ook niet via de search vinden, iemand die hem wel weet te vinden? :)
ik kan hem ook niet vinden, heb tot ruim 3 jaar terug gezocht :o
wat mij betreft mag je gewoon een nieuwe openen hoor :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:26:06 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84779145
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84779497
Kan deze gesloten worden? Slank # 1115

Bedankt!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84779571
Beide gedaan :).
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:48:35 #84
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_84810676
Kan iemand kijken naar:

Krulspelden bij mannen

Raar topic.. TS begint over krulspelden bij mannen en vervolgens duiken 3 andere users op die met TS eens zijn die verder nog nergens gereageerd hebben. Ik vermoed klonen van TS.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_84811437

Ik heb 'm slot gedaan.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:18:11 #86
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_84947597
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_84947670
we zitten er beide bovenop kennelijk :+
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:35:27 #88
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84955075
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_84955121
quote:
inderdaad, thanks
pi_85127994
Hoi, mag er even een bezem door het Borduurtopic? Een paar grapjassen in off-topic-actie.. :@
(Borduren?!)
pi_85128779
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:38 schreef Lijnloos het volgende:
Hoi, mag er even een bezem door het Borduurtopic? Een paar grapjassen in off-topic-actie.. :@
(Borduren?!)
ik heb er de bezem doorheen gehaald, thanks :)
pi_85129589
Tnx!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:29:49 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_85287486
Schatjeeeee O+

Magnetisch armband ding

Mag ik een TT change:

Power Balance Wristband. Placebo of werkt het?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_85287553
Natuurlijk :*.
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:21:02 #95
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85314307
Emma Watson's nieuw kapsel
kan iemand bij de laatste pagina een kijkje nemen? Ringo zit te trollen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_85318026
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_85318896
quote:
mylene is er kennelijk al langsgeweest
pi_85412225
is er eigenlijk een topic waar je je opgeleukte (baby/kinder/familie) fotoboeken kan showen/inspiratie opdoen, etc...?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85413008
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef simmu het volgende:
is er eigenlijk een topic waar je je opgeleukte (baby/kinder/familie) fotoboeken kan showen/inspiratie opdoen, etc...?
over scrapbooking bedoel je? 9denk ik dan hoor)
nee, dat is er nog niet :)
voel je vrij er 1 te openen :Y
pi_85439846
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

over scrapbooking bedoel je? 9denk ik dan hoor)
nee, dat is er nog niet :)
voel je vrij er 1 te openen :Y
k, dan komt die er vanaaf aan (ben ff druk met 2 drukke koters en moet de foto's nog ff uploaden). het idee is scrapbooking idd, met als extra moeilijkheid dat ik niet zo hendig ben, dus niet te denderend veel moeite doe want dat ken ze niet *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85659240
Ik ben 1.75 en weeg 49

Mag heus wel dicht.
Noot noot.
pi_85659531
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 49

Mag heus wel dicht.