Kijk dan wel even op de site van dat waarborglogo, want iedereen kan een logo op zijn site gooien.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
Let sowieso even op het thuiswinkel waarborg logo. Scheelt je een hoop gedoe.
Inderdaad, service is belangrijk. Nakomen van afspraken en zoveel mogelijk informatie!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:11 schreef Jonathon het volgende:
Voorraad en bezorgdienst kijk ik meestal naar, en webshops die mij in het verleden tegemoet gekomen zijn met garantie bijvoorbeeld hebben bij mij ook de voorkeur ook al zijn ze duurder.
Klopt... Maar het gros van de mensen wil een keurmerk tegenwoordig. En thuiswinkel is daar de beste van. Check Wehkamp, Bol en alle andere grote e-shops.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:13 schreef Adames het volgende:
Thuiswinkel logo kijk ik nauwelijks naar.
Kost redelijk veel geld voor een webshop om dat logo te mogen hebben.
Als je kijkt naar de pricewatch van tweakers, het gros van de winkels heeft niet zo'n logo, maar verder wel goede reviews. Niet geheel toevallig zitten ze ook vaak onder de prijzen van winkels die wel zo'n logo hebben.
Het ligt er maar inderdaad net aan hoe groots je het wilt aanpakken. En doe tests met websites... Verschillende ontwerpen voorleggen aan mogelijke klanten. Om een goede feel met je doelgroep te krijgen...quote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Jurgen81 het volgende:
Hi guys,
Ja ik geef toe dat met zo een thuiswinkel keurmerk je wel betrouwbaar overkomt. In eerste instantie willen wij eerst kijken of de producten überhaupt lopen, dus wilden wij in het begin niet te veel investeringen doen. Wij hebben daarom gebruik gemaakt van een template, die we naar onze eigen wensen konden aanpassen. Door het gebruik van de template is de website al overzichtelijk en dergelijke. Natuurlijk proberen we met andere internet marketing tools de site te promoten en dergelijke. Het gedrag van de bezoekers zijn we aan het analyseren mbv google analytics. Maar om dan ook direkt een bedrag per maand te gaan betalen aan het thuiswinkel keurmerk vind ik eigenlijk in deze fase iets te. Het brengt wel wat extra's...maar of het nou echt noodzakelijk is....dat betwijfel ik dus.
Jürgen
Natuurlijk. Mijn moeder zou nooit bestellen bij een winkel zonder zo'n keurmerk.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Klopt... Maar het gros van de mensen wil een keurmerk tegenwoordig. En thuiswinkel is daar de beste van. Check Wehkamp, Bol en alle andere grote e-shops.
Natuurlijk kan je goedkoper dingen bestellen (China anyone). Maar klanten willen zekerheid is mijn ervaring.
@ Jurgen http://www.thuiswinkel.org/lid-worden/thuiswinkel-waarborg
Dat dus en ik ben man dus mag niet reageren.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef BrandX het volgende:
Goh altijd leuk, van die online questionaires zonder toestemming.
En veel betalen....quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
Maar als je dat logo hebt moet de shop sowieso aan strenge eisen voldoen
Dat dan weer wel... Maar het is inderdaad meer wat de doelgroep is. Maar voor het bedrijf zelf is het echt een stuk beter. Ik spreek uit ervaring. Maar dat is wel een landelijk groot bedrijf. Geschillen word je ook mee geholpen. De klanten hebben zekerheid van als er problemen zijn dat je dan een zekerheid hebt etc...quote:
recensie / waardering kunnen geven op product en contactmogelijkheid met medewerkers webshop (bijv. email / telefoon) en niet een forum of gastenboek.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
- reactiemogelijkheid (forum, gastenboek)
Voor elk winkeltje is toch ook geen geschillencomissie? Je mag er gewoon vanuit gaan dat de ondernemer zijn verantwoordleijkheid neemt. Daarom zeg ik ook dat een goede webshop een openbare gelegenheid moet hebben om te reageren.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat dan weer wel... Maar het is inderdaad meer wat de doelgroep is. Maar voor het bedrijf zelf is het echt een stuk beter. Ik spreek uit ervaring. Maar dat is wel een landelijk groot bedrijf. Geschillen word je ook mee geholpen. De klanten hebben zekerheid van als er problemen zijn dat je dan een zekerheid hebt etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |