ik ga eens kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Kan de bagger uit Waar kan je mooie 95 B BH's kopen? gehaald worden?
bvd,
quote:
waar danquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
En spammer in dit topic:
Vitamine D tekort of toch fibromyalgie?
motorbloempje heeft het al opgelost zie ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Phaidra het volgende:
Spam?
Er is niks mis met het blad, maar toch lijkt dit me niet de bedoeling.
geen recent topic, dus het staat je vrij er 1 te openenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef sararaats het volgende:
ik vraag me af of er een Zeeman-topic is.
verder geen klachten
hmm, goeie vraag, ik geloof van niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
heey, is er een topic met overbeharing ergens? heb net een http://www.haircontroll.nl/ ding gekocht, en dacht.. misschien is het leuk om dat een beetje bij te gaan houden hier.
Dan ga ik van het weekend wel eens kijken of ik een Op in elkaar kan klussenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, goeie vraag, ik geloof van niet!
ga je gang, ik heb het topic voor je open gegooidquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef summer2bird het volgende:
Update op mijn topic die ik opende: Lichte steken in hartstreek Ben bij huisarts geweest. Nu moet ik naar de KNO arts, is er bloed afgenomen en moet ik medicijnen slikken. En over 6 weken weer melden bij de huisarts. (er schijnt iets met mijn schildklier te kunnen zijn)
Top, dank je.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga je gang, ik heb het topic voor je open gegooid
ach, hou toch op, jij weet precies hoe het hier werkt, dus kom nou niet met dit soort onzin aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef nz1900 het volgende:
Kllachten over het Slank topic:
- Andere mening wordt niet getolereerd, moderator haalt die weg.
- 90% is offtopic gelul, noem het dan theekransje topic.
ik ben onafhankelijk, grijp enkel in als het verkeerd gaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef nz1900 het volgende:
Die dames in dat slank topic zijn kennelijk goede vrienden van je.
Ze hoeven maar even te piepen en jij duikt erop om mijn posts weg te halen.
Een mod hoort onafhankelijk te zijn; kennelijk ben je dat vergeten.
thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef Jannuk het volgende:
tbeijers blijft zn website maar aanprijzen, zou daar even iemand naar willen kijken?
Vitamine D tekort of toch fibromyalgie
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |