Kan ik aannemen dat jij met een onbepaalde tijd contract werkt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef seventhseagulll het volgende:
Zo net de bevestiging van mijn ontslag binnengekregen. Aan de ene kant ben ik blij dat ik er nu definitief weg ben, aan de andere kant ga ik het bezorgen soms wel missen denk ik.
Ik denk dat je doelt op de zaterdagwerkers? Dat hangt per vestiging af of je contract verlengd wordt of niet. Bij de ene vestiging hebben ze een overschot aan personeel en zullen ze je contract niet zo snel verlengen / omzetten in een vast contract, bij de andere vestiging staan ze juist te springen om personeel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Kan ik aannemen dat jij met een onbepaalde tijd contract werkt?
Bepaalde, zoals mij, zullen we uiteindelijk niet verlengd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je doelt op de zaterdagwerkers? Dat hangt per vestiging af of je contract verlengd wordt of niet. Bij de ene vestiging hebben ze een overschot aan personeel en zullen ze je contract niet zo snel verlengen / omzetten in een vast contract, bij de andere vestiging staan ze juist te springen om personeel.
Mijn tijdelijke contract werd anderhalf jaar geleden gelukkig omgezet in een vast contract.Tja, ben officieel aangenomen als zaterdagwerker, alhoewel ik ook inzetbaar ben doordeweeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Daarmee heb ik dus wel een kleine voordeel.
Natuurlijk is het voor een bedrijf moeilijker om van een werknemer af te komen als diegene een vast contract heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ricard0j op 04-06-2010 21:56:16 ]
Echt hé, ben beetje uitgeteld na 5 uur post lopen in de volle, hete zon.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:49 schreef Bloemhof het volgende:
Waarom heeft TNT geen witte shirts? Ik ga haast neer door al dat zwarte kleding.
Ik had expres een brommer met blauwe kentekenplaat gepaktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Echt hé, ben beetje uitgeteld na 5 uur post lopen in de volle, hete zon.
- Zwart TNT shirt
- Donkere TNT Broek
- Zwarte helm
Ja, na 1 lange straat dacht ik: Dikke lul voor jullie Politie. Als jullie zo graag willen schrijven doe dat maar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had expres een brommer met blauwe kentekenplaat gepaktEen helm is écht veeeeeel te heet met dit weer.
Ik had vorig jaar zomer een buitenwijk, oftewel: dik anderhalf uur met helm op je hoofd. Bij een normale wijk doe ik m'n helm telkens af als ik een rondje ga lopen, maar bij die buitenwijk was dat onmogelijk. M'n voorhoofd is toen best wel leeggelopen enzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, na 1 lange straat dacht ik: Dikke lul voor jullie Politie. Als jullie zo graag willen schrijven doe dat maar.
Ga geen 5 uur lang met helm op lopen
Vaak is het zo dat je pas na een tijdje als besteller de bus meekrijgt. De meeste mensen (bij ons in enschede tenminste) krijgen pas na een half jaar of een jaar de kans om een buswijk te doen als je je bewezen hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Joosterd het volgende:
Ben 19 jaar en heb net mijn rijbewijs en ik zit naar een andere baantje te zoeken en heb een vraag:
Kan je bij TNT al met BV een caddy post/pakketjes bezorgen als je net je rijbewijs hebt?
Bij voorbaat dank.
Ik had een jaarcontract als zaterdagwerker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Kan ik aannemen dat jij met een onbepaalde tijd contract werkt?
Bepaalde, zoals mij, zullen we uiteindelijk niet verlengd worden
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:28 schreef Deezertje het volgende:
3 HAH vandaagC1000,AH (normaal in folderpakket VSP) en Jumbo
27 graden![]()
veel post
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef geeMc het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je pas na een tijdje als besteller de bus meekrijgt. De meeste mensen (bij ons in enschede tenminste) krijgen pas na een half jaar of een jaar de kans om een buswijk te doen als je je bewezen hebt.
Geld dat ook voor 'Chauffeur Collectie'?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij ons kan het vrijwel meteen, maar ze zetten niet iedereen er op in. Het hangt er gewoon vanaf of er een plaats vrij is of niet.
Daar zijn vaste krachten aan het werk, dus ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef Ice-Blue het volgende:
[..]
Geld dat ook voor 'Chauffeur Collectie'?
Ik ben binnengestapt met het verhaal dat ik een auto-vacature zocht! Meteen 2 dagen opgeleid voor een bus-route. En dat doe ik sindsdien dagelijks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef geeMc het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je pas na een tijdje als besteller de bus meekrijgt. De meeste mensen (bij ons in enschede tenminste) krijgen pas na een half jaar of een jaar de kans om een buswijk te doen als je je bewezen hebt.
Ik heb ook een maand voordat ik daadwerkelijk aan de slag kon gesolliciteerd. Als je je via de site aanmeldt, bellen ze binnen 5 werkdagen op als ik het goed heb. Als je dan nog geen reactie heb zou ik even langs gaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Ice-Blue het volgende:
Weet iemand of ze in Breda een nog 'n chauffeur zoeken?, ik heb me aangemeld via tnt.nl maar ik ben pas op de 17de beschrikbaar. Afwachten of er naar toe gaan?
Bedankt! Op de aanmeldingsformulier heb ik me pas op de 17de beschikbaar gesteld, ik wacht nog even af. Butt, thanks for the info!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb ook een maand voordat ik daadwerkelijk aan de slag kon gesolliciteerd. Als je je via de site aanmeldt, bellen ze binnen 5 werkdagen op als ik het goed heb. Als je dan nog geen reactie heb zou ik even langs gaan
In ieder geval wel genoeg vocht kwijtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Echt hé, ben beetje uitgeteld na 5 uur post lopen in de volle, hete zon.
- Zwart TNT shirt
- Donkere TNT Broek
- Zwarte helm
Ja, geldt dus ook voor mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Ik had een jaarcontract als zaterdagwerker.
Lijkt mij dat je gewoon je ontslag direct van je tc te horen krijgt en dat je van hem de ontslagpapieren krijgt overhandigt en niet per brief. Ik kom zelf vrij weinig grote tnt - enveloppen tegen, heb er zelf weleens een paar gekregen, er zit dan bijvoorbeeld informatie in over een nieuw systeem wat ze willen invoeren op onze vestiging of een uitnodiging voor een bedrijfsuitje.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja, geldt dus ook voor mij.
Even nieuwsgierig-aagje spelen: De grote TNT-enveloppen, zijn dat de ontslagbrieven of niet?
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Heb maandag weer een autoroute. Is heerlijk werken, omdat je dan echt hard door moet rijden om op tijd klaar te zijn
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.Hopen dat er dan geen hah is.
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.Hopen dat er dan geen hah is.
Hier was vandaag Welkoop en een Havenkrant ( wtfquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.
kruidvatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.
Vrijdag waarschijnlijk dus niks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
Haha ik plan hier m'n wijken precies zo in dat ik een uurtje voor het voetbal een deel gedaan heb en daarna nog een deel en anders komt de post maar om half 6 in de bus bij de laatsten, geloof dat men er deze dagen niet heel erg gestressed om zal raken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef rub3n het volgende:
Hmm, ik moet eens even kijken, of ik volgende week zaterdag niet 1,5 uur eerder kan beginnen ofzo. Dat ik om 13:30 thuis ben! Haha!Eens kijken, of dat te regelen valt!
ik ook ja, ik ga echt niet deprived van alles lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga denk ik wel gewoon doorwerken. Wel heb ik dan Radio 1 aan staan terwijl ik loop.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
Beste mensen,
Wie weet hoe ik als medewerker kleding kan bestellen online? Ik werk er al een aantal jaar, maar ik heb dat nog nooit gedaan. ik hoorde dat dat via www.workwearweb.nl moet, maar daar heb je een gebruikersnaam en wachtwoord voor nodig. Wie weet hoe ik die kan aanvragen?
Bedankt alvast!
Dat had ik al gevonden, maar dan krijg ik dit scherm voor de kiezen:quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier staat een uitgebreide uitleg: https://www.workwearweb.nl/tntpost
Daarmee moet het lukken
Vreemd, ik heb mn computer opnieuw opgestart (je weet maar nooit) en in Chrome, FF en IE gaf ie hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
vreemd. Bij mij opent er netjes een pop-up met het juiste scherm
Dat doet ie hier alleen met deze link:quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
vreemd. Bij mij opent er netjes een pop-up met het juiste scherm
Is dit bij jullie ook zo gegaan?quote:U heeft uw gebruikersgegevens voor het WorkWearWeb opgevraagd. Het e-mailadres komt niet overeen met een e-mailadres dat geregistreerd staat op het workwearweb. Om de aanmeldgegevens te kunnen mailen vragen wij u de volgende informatie:
De aanvullende informatie kunt u versturen door middel van een reply(beantwoord).
Let op: het forwarden(doorsturen) van deze mail is niet mogelijk!
Bedrijf:
Kledingdragernummer:
Voorletters:
Achternaam:
Postcode:
Wij mailen u zo spoedig de aanmeldgegevens door.
In een e - mail van mijn tc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
waar ben je die afkorting tegengekomen?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef Viper86 het volgende:
Oh, ik krijg net een e - mail van workwearweb waarin staat dat ik net probeerde in te loggen op hun website en dat ik niet in hun database bekend ben. Ze vragen daarnaast ook nog om mijn gegevens, zodat ik wèl geactiveerd wordt in hun systeem:
[..]
Is dit bij jullie ook zo gegaan?
Thanks. Ik was nog niet echt van plan om me te gaan registreren. Ik zal morgen eerst mijn tc eens gaan vragen over het hoe en wat. Ik krijg normaliter mijn kleding namelijk altijd via mijn tc, we hebben bij ons op kantoor een grote kast met nieuwe en gebruikte kleding en als je iets nodig hebt dan mag je na aanvraag bij de tc daar een kledingstuk uit pakken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb me in 2007 al eens aangemeld en dat ging niet van harte. Uiteindelijk met hulp is het wel gelukt.
Kledingdraagnummer is trouwens het zescijferige nummer dat op je bedrijfspas staat.
Oke, bedankt.quote:
bij ons ging het zo dat ik met de lijst kleding die ik kreeg, in de kast moest gaan kijken wat er nog lag in de goede maat... wat er niet was werd besteld...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Thanks. Ik was nog niet echt van plan om me te gaan registreren. Ik zal morgen eerst mijn tc eens gaan vragen over het hoe en wat. Ik krijg normaliter mijn kleding namelijk altijd via mijn tc, we hebben bij ons op kantoor een grote kast met nieuwe en gebruikte kleding en als je iets nodig hebt dan mag je na aanvraag bij de tc daar een kledingstuk uit pakken.
Echter missen er altijd wel bepaalde soorten kledingstukken uit die kast, dus opzich zou het wel handig zijn als ik die gewoon zelf zou kunnen bestellen via workwearweb.( En dan zijn de kledingstukken ook nog nieuw ipv gebruikt.
)
[..]
Oke, bedankt.
Ik denk dat het bij ons ook zo gaat. Heb er echter nooit om gevraagd, in het begin kreeg ik alle kleding die ik nodig had om te kunnen werken. En in de loop der tijd heb ik zo nu en dan gevraagd of ik iets uit de kast mocht pakken. Laatst nog om een geblokte blouse met korte mouw gevraagd, die lag niet in de juiste maat in de kast. Heb toen maar een geblokte blouse met lange mouw gepakt, maar zou bijvoorbeeld toch ook graag die met korte mouw willen hebben voor in de zomer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij ons ging het zo dat ik met de lijst kleding die ik kreeg, in de kast moest gaan kijken wat er nog lag in de goede maat... wat er niet was werd besteld...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij ons ook zo gaat. Heb er echter nooit om gevraagd, in het begin kreeg ik alle kleding die ik nodig had om te kunnen werken. En in de loop der tijd heb ik zo nu en dan gevraagd of ik iets uit de kast mocht pakken. Laatst nog om een geblokte blouse met korte mouw gevraagd, die lag niet in de juiste maat in de kast. Heb toen maar een geblokte blouse met lange mouw gepakt, maar zou bijvoorbeeld toch ook graag die met korte mouw willen hebben voor in de zomer.
Morgen maar eens vragen hoe dit allemaal zit.
Ik was juist blij dat het af en toe regende. Ik liep in zo'n overhemd met korte mouwen en zweette me helemaal kapot. Die regen zorgde tenminste voor wat verkoelingquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:09 schreef Lastpost het volgende:
Gloeiende, net in m'n laatste kwartiertje nog verzeikregend.
Hier kwam het dus dusdanig naar beneden storten dat de putten het niet afgevoerd kregen en dat dan net met je laatste 3 bundels.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat het af en toe regende. Ik liep in zo'n overhemd met korte mouwen en zweette me helemaal kapot. Die regen zorgde tenminste voor wat verkoeling
Ja maar pas in het laatste kwartiertje is wel een beetje lulligquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat het af en toe regende. Ik liep in zo'n overhemd met korte mouwen en zweette me helemaal kapot. Die regen zorgde tenminste voor wat verkoeling
Moet je wel kijken dat je voor tenminste 50 punten aan kleding besteld. Ik wilde een blouse, maar die was maar 23 punten. Zit ik daar met 450 punten aan bestedingsruimtequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat doet ie hier alleen met deze link:
https://www.workwearweb.nl/login.aspx?ReturnUrl=/index.aspx
Moet er ook eens naar kijken, kan het best gebruiken als werkkleding (buiten het werk om haha) moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:12 schreef Mellow_ het volgende:
Grmbl. Try-Now ding van Fa ontploft in m'n binnentas. Alles onder die stinkzooi, post doorweekt.. bah.
Alleen postbodes en zaterdagbestellers verdienen wel ok (zie de OP), postbezorgers verdienen zo'n 3 euro minder per uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:51 schreef Ori het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe baan en na een foldertje daarover binnen te hebben gekregen van TNT, wekte dat wel een eerste interesse.
Maar als ik de site bekijk, vind ik het lastig om een indicatie te krijgen van de mogelijkheden en verdiensten. Ook kom ik allemaal verschillende termen tegen. postbezorger, postmedewerker, tijdelijk medewerker.
Maar wat zijn daarvoor nu realistisch te verwachten aantal mogelijke uren en salaris per maand? De site is er erg weinig specifiek over. Het gaat allemaal over 'afhankelijk van gekozen uren' enzo en 'marktconform'. Maar als ik een cao open van bijvoorbeeld postbezorger wordt er wel een (vast?) maandsalaris vermeld in de tabel
Maar wel blij met je nieuwe wijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Alleen postbodes en zaterdagbestellers verdienen wel ok (zie de OP), postbezorgers verdienen zo'n 3 euro minder per uur.
Ik ben vandaag mee in opleiding geweest voor een nieuwe buitenwijk! Vet ver van het kantoor af, hartstikke koud buiten (in tegenstelling tot de afgelopen dagen) dus ben nu een beetje onderkoeld. Het is wel echt een megawijk (2 uur en drie kwartier) en er zit een industriegebied bij dat echt ingewikkeld is. Ik zal dus nog wel een opleiding nodig hebben.
Dat weet ik nog nietquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:50 schreef Lastpost het volgende:
Mijn eigen wijk is zonder folders in 1:40 te lopen, terwijl er 2:40 voor staat.
Dat is toch ook niet leuk meerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef rub3n het volgende:
In Dronten werden er vandaag "gemeentegidsen" verspreid via TNT. Iedere postbezorger heeft hier zijn wijk 2x gelopen haha. Gisteravond waren alle HAH verspreid over de depots. En bijna iedereen is vanmorgen de HAH gaan lopen en 's middags gewoon de post.
Ik had er in de auto geen vertraging van, behalve dat je om de 15 adressen een nieuwe bundel moest grijpen.
Die Jas zit zo chillquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef rub3n het volgende:
Net even dat regenpak uit mijn kledingpakket gepast. Zo'n fijn regenpak heb ik nog nooit aangehad! Ook gewoon precies mijn maat, broek beetje te lang, maar dat maakt niet uit. Als die ook waterdicht is, is dat een verrekte fijn ding! Ook voor gewoon je vrije tijd volgens mij!
De broek vind ik echt überhandig, zo'n flapje over je schoenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef rub3n het volgende:
Net even dat regenpak uit mijn kledingpakket gepast. Zo'n fijn regenpak heb ik nog nooit aangehad! Ook gewoon precies mijn maat, broek beetje te lang, maar dat maakt niet uit. Als die ook waterdicht is, is dat een verrekte fijn ding! Ook voor gewoon je vrije tijd volgens mij!
ja die blaadjes van de FNVquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Het was vandaag nogal druk. Heel erg veel dunne aan elkaar plakkende blaadjes en heel veel fouten in de rode bak, dus maandag staat er nog wat leuks te wachtenWas vandaag ook postverdeler dus ik heb t knap druk gehad om al die fouten te herstellen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Haha, had 2 HAH. Ik ben elke keer de laatste in het sorteercentra.
Moet 4 wijken voorbereiden dat is toch niet normaal! Ben de enigste die zoveel doet. Sta de hele ochtend bij 1 kast (waar je 4 wijken kan voorbereiden). Absurd. Helemaal omdat ik ook een vrij grote wijk hebt en er zelfs een stukje bij kreeg.
Trouwens, vrijdag ga ik extra werken (wijkje van 2.5 uur) krijg ik dan mijn contracturen uitbetaald of valt dit onder overuren?
ik moest eigenlijk behalve mijn eigen 2 wijken nog 1 wijk voorbereiden, maar toen kwam er een collega terug: "waarom is er nog niets aan die wijk gedaan?"mopperdemopper... toen ging hij het doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Moet 4 wijken voorbereiden dat is toch niet normaal! Ben de enigste die zoveel doet. Sta de hele ochtend bij 1 kast (waar je 4 wijken kan voorbereiden). Absurd. Helemaal omdat ik ook een vrij grote wijk hebt en er zelfs een stukje bij kreeg.
Trouwens, vrijdag ga ik extra werken (wijkje van 2.5 uur) krijg ik dan mijn contracturen uitbetaald of valt dit onder overuren?
Ik moest vandaag ook 4 wijken voorbereiden plus m'n postverdelergedoe. Daarnaast nog een vrij grote wijk lopen. Er zat iemand naast me die acht (!) wijken moest voorbereiden en een grote buitenwijk moest lopen die die niet kende, die zag het al helemaal niet zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Yep, behalve als je er niet op zit te wachten of andere plannen hebt. Omdat ik Grieks ben wou ik om 13.30 voetbal kijken (Griekenland tegen Zuid Korea) thuis maarja, dan krijg je een lange dienst.. shit happends.. zo is het leven..quote:Op zondag 13 juni 2010 02:57 schreef Ohrpolster. het volgende:
Is toch relaxed als je 8 uur kan werken
Hier hetzelfde (waar in Den Haag eigenlijk niet?). Geen postverdeler, dus 3 kanten waar niemand voor was om klaar te maken. Scenario rustig terwijl het niet rustig was. En de 2 diensten die open stonden (voor 1 dienst was niemand voor het VOS-gedeelte) betroffen de VOS. Het is dat mijn eigen dienst normaal om 6:30 begon, anders was er maar 1 man om te Vossen en die mag vanwege een medische indicatie niet eens het carré in, alleen de sorteerkasten voor de kleine post.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef seventhseagulll het volgende:
Gisteren was het hier ook een flink zooitje, voor het postcodegebied waar ik bezorg waren er veel te weinig mensen aan het sorteren, dus toen ik mijn eerste twee kanten op kwam halen, was nog niets klaar. Toen twee kanten gesorteerd en er vier gelopen, ik was pas tegen zes uur klaar terwijl ik normaal rond een uur of vier klaar ben.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef rdew het volgende:
Zo is het mij wel verteld, dat er kleding voor mij besteld wordt. Alleen of dat voor me wordt gedaan of dat ik dat zelf moet doen is mij niet duidelijk.
Wel dus, en de AHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef Keano het volgende:
Ik heb vandaag zo'n naar Gamma/Blokker voorgevoel.. Mag hopen dat het niet waar is
Meestal alleen de C1000 hier...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben op zaterdag altijd HAH hier
Da's niet verkeerd, vooral met die voetbalwedstrijd in het vooruitzicht loop je een stuk snellerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Taneli het volgende:
[..]
Meestal alleen de C1000 hier...
had afgelopen zaterdag iemand in opleiding bij me, evenals komende zaterdag dus dat wordt lekker racen met z'n 2-en!
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...
hoe zijn ze bij jullie met de HAH-briefjes?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...
hoe zijn ze bij jullie met de HAH-briefjes?
Gewoon briefjes waarop je invult hoeveel HAH je tekort of over had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Briefjes? Die krijg ik niet en hoef ik ook niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gewoon briefjes waarop je invult hoeveel HAH je tekort of over had.
Ok haha, als ze er hier achter komen dat er HAH in de container ligt wordt er meteen een onderzoek ingesteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Viper86 het volgende:
Ik gooi HAH wat ik over heb altijd in de container, het briefje let ik niet eens op...
hahaha dat is wel heel erg ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:32 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb hier weleens 21 pakken over gehad voor een wijk (a 20 stuks per pak), dan moet er toch iets mis zijn gegaan met een kleine 350 woningen.
Sta je ook wel vreemd te kijken als je ineens 6 tassen hebt voor een wijk ipv de 2 die je normaal krijgt.
Gewoon jezelf zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Ice-Blue het volgende:
Ik heb binnenkort 'n sollicitatiegesprek bij TNT als postbezorger en & chauffeur. Wat kan ik ervan verwachten?
De Poiesz toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon jezelf voorstellen en zeggen wanneer je kan beginnen, dan ben je aangenomen. Althans, zo ging het bij mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Ice-Blue het volgende:
Ik heb binnenkort 'n sollicitatiegesprek bij TNT als postbezorger en & chauffeur. Wat kan ik ervan verwachten?
Mijn toenmalige TC stelde dezelfde vragen als op het internetformulier. Dus of ik een stevige fiets had, of ik aan sport deed en wanneer ik kon beginnenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:19 schreef gelestipjes het volgende:
Ik hoefde alleen een eerder per post gekregen papiertje met mijn gegevens in te vullen en ik was al aangenomen nog voordat ik ook maar iemand van tnt ontmoet had, dus ik geloof niet dat de sollicitatieprocedure bij tnt echt wat voorstelt
Neem je Paspoort of ID-kaart mee. (en nee een rijbewijs is niet afdoende)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Ice-Blue het volgende:
Ze namen mij zelfs aan, wetende dat ik bij de Fysio loop voor mijn enkels en knieën.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:41 schreef Troeta het volgende:
Maar ze nemen ook hele dikke onsportieve mensen zonder fiets aan, dus eigenlijk slaan die vragen nergens op
En mij met CVS (Chronisch vermoeidheid), astma, graspollen allergie, hartproblematiek en staar waardoor ik een extreme dode hoek heb op links.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ze namen mij zelfs aan, wetende dat ik bij de Fysio loop voor mijn enkels en knieën.
+ een pasfoto (met serieus hoofd) voor als je aangenomen wordtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:47 schreef rub3n het volgende:
[..]
Neem je Paspoort of ID-kaart mee. (en nee een rijbewijs is niet afdoende)
Even de gegevens invullen en je bent een TNT'er.
Ik moest ook nog een kopie van mijn bankpas inleveren. Leuk met zo'n doorzichtige van de INGquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
+ een pasfoto (met serieus hoofd) voor als je aangenomen wordtAnders moet je later nog eens terug.
Ik hoefde alleen mn bankrekeningnummer in te vullen. Is die van ING doorzichtig? Wtfquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moest ook nog een kopie van mijn bankpas inleveren. Leuk met zo'n doorzichtige van de ING
De oude wel, gelukkig kreeg ik een week later een fatsoenlijke niet-doorzichtigequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen mn bankrekeningnummer in te vullen. Is die van ING doorzichtig? Wtf![]()
De afgelopen 2 dagen was het erg rustig, maar vandaag was het druk. Niet giga-druk, maar drukker dan normaal. Morgen verwacht ik ook redelijk wat, en dan zal het zaterdag wel weer rustig zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:34 schreef Sapphira het volgende:
Is het bij jullie ook heel erg rustig met het aantal poststukken?Ik heb gisteren zelfs anderhalf uur over mijn 2 wijken gedaan terwijl ik er normaal 2 uur over doe.
Ik werk er pas sinds eind 2008 en ik hoefde het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat je sinds 2007 een kopie van je bankpas in moet leveren, want ik moest het destijds iig al wel.
Sterktequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef Bartjes het volgende:
Zaterdag mag ik postverdeler spelen, kijken of dat wat is ik heb het nog niet gedaan
Hoef je niet zo lang te werken dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ik mag zaterdag om 08.00 uur beginnen. Dan maak ik het voetbal mee
08.00 tot 10.00 in het sorteer denk ik.. at top.. dan 3/4 uurtjes bezorgen. Dan thuis even kijken en dan de scooter wegbrengen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoef je niet zo lang te werken dan?
Okquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
08.00 tot 10.00 in het sorteer denk ik.. at top.. dan 3/4 uurtjes bezorgen. Dan thuis even kijken en dan de scooter wegbrengen.
quote:
quote:
quote:
Nou...quote:
Die 3 weken dat je op vakantie bent, horen daar gewoon bijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Sapphira het volgende:
Weten jullie dit misschien.. Ik heb 12 juli tot en met 2 augustus vrij genomen omdat ik op vakantie ga.
Nu wil ik ergens anders solliciteren voor een baantje, maar er is dus 1 maand opzegtermijn bij TNT..
Mogen die 3 weken vrij daar ook bijhoren? Dus stel dat ik in het sollicitatiegesprek aangeef dat ik vanaf 3 augustus beschikbaar ben.. Of moeten het echt 4 weken zijn dat ik werk?
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:09 schreef Nesto het volgende:
Vandaag zoeen proefpakje in de tas tussen de post kapot gegaan.
Alles zat goed onder de Fa Men Extreme Cool![]()
Wel een lekker frissig luchtje though
aangetekende brievenquote:
Hihi ik bedoelde het op een pesterige toon want wij hebben al een paar weken geen aangetekenden meerquote:
haha oh ik dacht dat het taaltechnisch onjuist wasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hihi ik bedoelde het op een pesterige toon want wij hebben al een paar weken geen aangetekenden meer
Ik mocht eerst ook geen gerechtelijke brieven rondbrengen (waar ik heel blij mee was want dat scheelde weer een paar huizen), maar na een uitleg van de TC over hoe t moest mocht ik t ineens welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha oh ik dacht dat het taaltechnisch onjuist was![]()
ik heb wel aangetekenden nog steeds... maar op die lijst staan ze nu ook voor maandag al op zaterdag, en ook gerechtelijke brieven en die mag/hoef ik dan weer niet mee te nemen.. heel onduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |