Die Jas zit zo chillquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef rub3n het volgende:
Net even dat regenpak uit mijn kledingpakket gepast. Zo'n fijn regenpak heb ik nog nooit aangehad! Ook gewoon precies mijn maat, broek beetje te lang, maar dat maakt niet uit. Als die ook waterdicht is, is dat een verrekte fijn ding! Ook voor gewoon je vrije tijd volgens mij!
De broek vind ik echt überhandig, zo'n flapje over je schoenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef rub3n het volgende:
Net even dat regenpak uit mijn kledingpakket gepast. Zo'n fijn regenpak heb ik nog nooit aangehad! Ook gewoon precies mijn maat, broek beetje te lang, maar dat maakt niet uit. Als die ook waterdicht is, is dat een verrekte fijn ding! Ook voor gewoon je vrije tijd volgens mij!
ja die blaadjes van de FNVquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Het was vandaag nogal druk. Heel erg veel dunne aan elkaar plakkende blaadjes en heel veel fouten in de rode bak, dus maandag staat er nog wat leuks te wachtenWas vandaag ook postverdeler dus ik heb t knap druk gehad om al die fouten te herstellen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Haha, had 2 HAH. Ik ben elke keer de laatste in het sorteercentra.
Moet 4 wijken voorbereiden dat is toch niet normaal! Ben de enigste die zoveel doet. Sta de hele ochtend bij 1 kast (waar je 4 wijken kan voorbereiden). Absurd. Helemaal omdat ik ook een vrij grote wijk hebt en er zelfs een stukje bij kreeg.
Trouwens, vrijdag ga ik extra werken (wijkje van 2.5 uur) krijg ik dan mijn contracturen uitbetaald of valt dit onder overuren?
ik moest eigenlijk behalve mijn eigen 2 wijken nog 1 wijk voorbereiden, maar toen kwam er een collega terug: "waarom is er nog niets aan die wijk gedaan?"mopperdemopper... toen ging hij het doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Moet 4 wijken voorbereiden dat is toch niet normaal! Ben de enigste die zoveel doet. Sta de hele ochtend bij 1 kast (waar je 4 wijken kan voorbereiden). Absurd. Helemaal omdat ik ook een vrij grote wijk hebt en er zelfs een stukje bij kreeg.
Trouwens, vrijdag ga ik extra werken (wijkje van 2.5 uur) krijg ik dan mijn contracturen uitbetaald of valt dit onder overuren?
Ik moest vandaag ook 4 wijken voorbereiden plus m'n postverdelergedoe. Daarnaast nog een vrij grote wijk lopen. Er zat iemand naast me die acht (!) wijken moest voorbereiden en een grote buitenwijk moest lopen die die niet kende, die zag het al helemaal niet zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Yep, behalve als je er niet op zit te wachten of andere plannen hebt. Omdat ik Grieks ben wou ik om 13.30 voetbal kijken (Griekenland tegen Zuid Korea) thuis maarja, dan krijg je een lange dienst.. shit happends.. zo is het leven..quote:Op zondag 13 juni 2010 02:57 schreef Ohrpolster. het volgende:
Is toch relaxed als je 8 uur kan werken
Hier hetzelfde (waar in Den Haag eigenlijk niet?). Geen postverdeler, dus 3 kanten waar niemand voor was om klaar te maken. Scenario rustig terwijl het niet rustig was. En de 2 diensten die open stonden (voor 1 dienst was niemand voor het VOS-gedeelte) betroffen de VOS. Het is dat mijn eigen dienst normaal om 6:30 begon, anders was er maar 1 man om te Vossen en die mag vanwege een medische indicatie niet eens het carré in, alleen de sorteerkasten voor de kleine post.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef seventhseagulll het volgende:
Gisteren was het hier ook een flink zooitje, voor het postcodegebied waar ik bezorg waren er veel te weinig mensen aan het sorteren, dus toen ik mijn eerste twee kanten op kwam halen, was nog niets klaar. Toen twee kanten gesorteerd en er vier gelopen, ik was pas tegen zes uur klaar terwijl ik normaal rond een uur of vier klaar ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |