Thanks. Ik was nog niet echt van plan om me te gaan registreren. Ik zal morgen eerst mijn tc eens gaan vragen over het hoe en wat. Ik krijg normaliter mijn kleding namelijk altijd via mijn tc, we hebben bij ons op kantoor een grote kast met nieuwe en gebruikte kleding en als je iets nodig hebt dan mag je na aanvraag bij de tc daar een kledingstuk uit pakken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb me in 2007 al eens aangemeld en dat ging niet van harte. Uiteindelijk met hulp is het wel gelukt.
Kledingdraagnummer is trouwens het zescijferige nummer dat op je bedrijfspas staat.
Oke, bedankt.quote:
bij ons ging het zo dat ik met de lijst kleding die ik kreeg, in de kast moest gaan kijken wat er nog lag in de goede maat... wat er niet was werd besteld...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Thanks. Ik was nog niet echt van plan om me te gaan registreren. Ik zal morgen eerst mijn tc eens gaan vragen over het hoe en wat. Ik krijg normaliter mijn kleding namelijk altijd via mijn tc, we hebben bij ons op kantoor een grote kast met nieuwe en gebruikte kleding en als je iets nodig hebt dan mag je na aanvraag bij de tc daar een kledingstuk uit pakken.
Echter missen er altijd wel bepaalde soorten kledingstukken uit die kast, dus opzich zou het wel handig zijn als ik die gewoon zelf zou kunnen bestellen via workwearweb.( En dan zijn de kledingstukken ook nog nieuw ipv gebruikt.
)
[..]
Oke, bedankt.
Ik denk dat het bij ons ook zo gaat. Heb er echter nooit om gevraagd, in het begin kreeg ik alle kleding die ik nodig had om te kunnen werken. En in de loop der tijd heb ik zo nu en dan gevraagd of ik iets uit de kast mocht pakken. Laatst nog om een geblokte blouse met korte mouw gevraagd, die lag niet in de juiste maat in de kast. Heb toen maar een geblokte blouse met lange mouw gepakt, maar zou bijvoorbeeld toch ook graag die met korte mouw willen hebben voor in de zomer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij ons ging het zo dat ik met de lijst kleding die ik kreeg, in de kast moest gaan kijken wat er nog lag in de goede maat... wat er niet was werd besteld...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij ons ook zo gaat. Heb er echter nooit om gevraagd, in het begin kreeg ik alle kleding die ik nodig had om te kunnen werken. En in de loop der tijd heb ik zo nu en dan gevraagd of ik iets uit de kast mocht pakken. Laatst nog om een geblokte blouse met korte mouw gevraagd, die lag niet in de juiste maat in de kast. Heb toen maar een geblokte blouse met lange mouw gepakt, maar zou bijvoorbeeld toch ook graag die met korte mouw willen hebben voor in de zomer.
Morgen maar eens vragen hoe dit allemaal zit.
Ik was juist blij dat het af en toe regende. Ik liep in zo'n overhemd met korte mouwen en zweette me helemaal kapot. Die regen zorgde tenminste voor wat verkoelingquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:09 schreef Lastpost het volgende:
Gloeiende, net in m'n laatste kwartiertje nog verzeikregend.
Hier kwam het dus dusdanig naar beneden storten dat de putten het niet afgevoerd kregen en dat dan net met je laatste 3 bundels.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat het af en toe regende. Ik liep in zo'n overhemd met korte mouwen en zweette me helemaal kapot. Die regen zorgde tenminste voor wat verkoeling
Ja maar pas in het laatste kwartiertje is wel een beetje lulligquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat het af en toe regende. Ik liep in zo'n overhemd met korte mouwen en zweette me helemaal kapot. Die regen zorgde tenminste voor wat verkoeling
Moet je wel kijken dat je voor tenminste 50 punten aan kleding besteld. Ik wilde een blouse, maar die was maar 23 punten. Zit ik daar met 450 punten aan bestedingsruimtequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat doet ie hier alleen met deze link:
https://www.workwearweb.nl/login.aspx?ReturnUrl=/index.aspx
Moet er ook eens naar kijken, kan het best gebruiken als werkkleding (buiten het werk om haha) moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:12 schreef Mellow_ het volgende:
Grmbl. Try-Now ding van Fa ontploft in m'n binnentas. Alles onder die stinkzooi, post doorweekt.. bah.
Alleen postbodes en zaterdagbestellers verdienen wel ok (zie de OP), postbezorgers verdienen zo'n 3 euro minder per uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:51 schreef Ori het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe baan en na een foldertje daarover binnen te hebben gekregen van TNT, wekte dat wel een eerste interesse.
Maar als ik de site bekijk, vind ik het lastig om een indicatie te krijgen van de mogelijkheden en verdiensten. Ook kom ik allemaal verschillende termen tegen. postbezorger, postmedewerker, tijdelijk medewerker.
Maar wat zijn daarvoor nu realistisch te verwachten aantal mogelijke uren en salaris per maand? De site is er erg weinig specifiek over. Het gaat allemaal over 'afhankelijk van gekozen uren' enzo en 'marktconform'. Maar als ik een cao open van bijvoorbeeld postbezorger wordt er wel een (vast?) maandsalaris vermeld in de tabel
Maar wel blij met je nieuwe wijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Alleen postbodes en zaterdagbestellers verdienen wel ok (zie de OP), postbezorgers verdienen zo'n 3 euro minder per uur.
Ik ben vandaag mee in opleiding geweest voor een nieuwe buitenwijk! Vet ver van het kantoor af, hartstikke koud buiten (in tegenstelling tot de afgelopen dagen) dus ben nu een beetje onderkoeld. Het is wel echt een megawijk (2 uur en drie kwartier) en er zit een industriegebied bij dat echt ingewikkeld is. Ik zal dus nog wel een opleiding nodig hebben.
Dat weet ik nog nietquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:50 schreef Lastpost het volgende:
Mijn eigen wijk is zonder folders in 1:40 te lopen, terwijl er 2:40 voor staat.
Dat is toch ook niet leuk meerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef rub3n het volgende:
In Dronten werden er vandaag "gemeentegidsen" verspreid via TNT. Iedere postbezorger heeft hier zijn wijk 2x gelopen haha. Gisteravond waren alle HAH verspreid over de depots. En bijna iedereen is vanmorgen de HAH gaan lopen en 's middags gewoon de post.
Ik had er in de auto geen vertraging van, behalve dat je om de 15 adressen een nieuwe bundel moest grijpen.
Die Jas zit zo chillquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef rub3n het volgende:
Net even dat regenpak uit mijn kledingpakket gepast. Zo'n fijn regenpak heb ik nog nooit aangehad! Ook gewoon precies mijn maat, broek beetje te lang, maar dat maakt niet uit. Als die ook waterdicht is, is dat een verrekte fijn ding! Ook voor gewoon je vrije tijd volgens mij!
De broek vind ik echt überhandig, zo'n flapje over je schoenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef rub3n het volgende:
Net even dat regenpak uit mijn kledingpakket gepast. Zo'n fijn regenpak heb ik nog nooit aangehad! Ook gewoon precies mijn maat, broek beetje te lang, maar dat maakt niet uit. Als die ook waterdicht is, is dat een verrekte fijn ding! Ook voor gewoon je vrije tijd volgens mij!
ja die blaadjes van de FNVquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Het was vandaag nogal druk. Heel erg veel dunne aan elkaar plakkende blaadjes en heel veel fouten in de rode bak, dus maandag staat er nog wat leuks te wachtenWas vandaag ook postverdeler dus ik heb t knap druk gehad om al die fouten te herstellen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Haha, had 2 HAH. Ik ben elke keer de laatste in het sorteercentra.
Moet 4 wijken voorbereiden dat is toch niet normaal! Ben de enigste die zoveel doet. Sta de hele ochtend bij 1 kast (waar je 4 wijken kan voorbereiden). Absurd. Helemaal omdat ik ook een vrij grote wijk hebt en er zelfs een stukje bij kreeg.
Trouwens, vrijdag ga ik extra werken (wijkje van 2.5 uur) krijg ik dan mijn contracturen uitbetaald of valt dit onder overuren?
ik moest eigenlijk behalve mijn eigen 2 wijken nog 1 wijk voorbereiden, maar toen kwam er een collega terug: "waarom is er nog niets aan die wijk gedaan?"mopperdemopper... toen ging hij het doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Moet 4 wijken voorbereiden dat is toch niet normaal! Ben de enigste die zoveel doet. Sta de hele ochtend bij 1 kast (waar je 4 wijken kan voorbereiden). Absurd. Helemaal omdat ik ook een vrij grote wijk hebt en er zelfs een stukje bij kreeg.
Trouwens, vrijdag ga ik extra werken (wijkje van 2.5 uur) krijg ik dan mijn contracturen uitbetaald of valt dit onder overuren?
Ik moest vandaag ook 4 wijken voorbereiden plus m'n postverdelergedoe. Daarnaast nog een vrij grote wijk lopen. Er zat iemand naast me die acht (!) wijken moest voorbereiden en een grote buitenwijk moest lopen die die niet kende, die zag het al helemaal niet zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Dionysiou het volgende:
Yep, behalve als je er niet op zit te wachten of andere plannen hebt. Omdat ik Grieks ben wou ik om 13.30 voetbal kijken (Griekenland tegen Zuid Korea) thuis maarja, dan krijg je een lange dienst.. shit happends.. zo is het leven..quote:Op zondag 13 juni 2010 02:57 schreef Ohrpolster. het volgende:
Is toch relaxed als je 8 uur kan werken
Hier hetzelfde (waar in Den Haag eigenlijk niet?). Geen postverdeler, dus 3 kanten waar niemand voor was om klaar te maken. Scenario rustig terwijl het niet rustig was. En de 2 diensten die open stonden (voor 1 dienst was niemand voor het VOS-gedeelte) betroffen de VOS. Het is dat mijn eigen dienst normaal om 6:30 begon, anders was er maar 1 man om te Vossen en die mag vanwege een medische indicatie niet eens het carré in, alleen de sorteerkasten voor de kleine post.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef seventhseagulll het volgende:
Gisteren was het hier ook een flink zooitje, voor het postcodegebied waar ik bezorg waren er veel te weinig mensen aan het sorteren, dus toen ik mijn eerste twee kanten op kwam halen, was nog niets klaar. Toen twee kanten gesorteerd en er vier gelopen, ik was pas tegen zes uur klaar terwijl ik normaal rond een uur of vier klaar ben.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef rdew het volgende:
Zo is het mij wel verteld, dat er kleding voor mij besteld wordt. Alleen of dat voor me wordt gedaan of dat ik dat zelf moet doen is mij niet duidelijk.
Wel dus, en de AHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef Keano het volgende:
Ik heb vandaag zo'n naar Gamma/Blokker voorgevoel.. Mag hopen dat het niet waar is
Meestal alleen de C1000 hier...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben op zaterdag altijd HAH hier
Da's niet verkeerd, vooral met die voetbalwedstrijd in het vooruitzicht loop je een stuk snellerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Taneli het volgende:
[..]
Meestal alleen de C1000 hier...
had afgelopen zaterdag iemand in opleiding bij me, evenals komende zaterdag dus dat wordt lekker racen met z'n 2-en!
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben op zaterdag altijd HAH hier
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...
hoe zijn ze bij jullie met de HAH-briefjes?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...
hoe zijn ze bij jullie met de HAH-briefjes?
Gewoon briefjes waarop je invult hoeveel HAH je tekort of over had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Briefjes? Die krijg ik niet en hoef ik ook niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gewoon briefjes waarop je invult hoeveel HAH je tekort of over had.
Ok haha, als ze er hier achter komen dat er HAH in de container ligt wordt er meteen een onderzoek ingesteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Viper86 het volgende:
Ik gooi HAH wat ik over heb altijd in de container, het briefje let ik niet eens op...
hahaha dat is wel heel erg ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:32 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb hier weleens 21 pakken over gehad voor een wijk (a 20 stuks per pak), dan moet er toch iets mis zijn gegaan met een kleine 350 woningen.
Sta je ook wel vreemd te kijken als je ineens 6 tassen hebt voor een wijk ipv de 2 die je normaal krijgt.
Gewoon jezelf zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Ice-Blue het volgende:
Ik heb binnenkort 'n sollicitatiegesprek bij TNT als postbezorger en & chauffeur. Wat kan ik ervan verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |