quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef rdew het volgende:
Zo is het mij wel verteld, dat er kleding voor mij besteld wordt. Alleen of dat voor me wordt gedaan of dat ik dat zelf moet doen is mij niet duidelijk.
Wel dus, en de AHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef Keano het volgende:
Ik heb vandaag zo'n naar Gamma/Blokker voorgevoel.. Mag hopen dat het niet waar is
Meestal alleen de C1000 hier...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben op zaterdag altijd HAH hier
Da's niet verkeerd, vooral met die voetbalwedstrijd in het vooruitzicht loop je een stuk snellerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Taneli het volgende:
[..]
Meestal alleen de C1000 hier...
had afgelopen zaterdag iemand in opleiding bij me, evenals komende zaterdag dus dat wordt lekker racen met z'n 2-en!
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben op zaterdag altijd HAH hier
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...
hoe zijn ze bij jullie met de HAH-briefjes?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
wij niet, maar afgelopen 2 weken wel...
hoe zijn ze bij jullie met de HAH-briefjes?
Gewoon briefjes waarop je invult hoeveel HAH je tekort of over had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Briefjes? Die krijg ik niet en hoef ik ook niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gewoon briefjes waarop je invult hoeveel HAH je tekort of over had.
Ok haha, als ze er hier achter komen dat er HAH in de container ligt wordt er meteen een onderzoek ingesteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Viper86 het volgende:
Ik gooi HAH wat ik over heb altijd in de container, het briefje let ik niet eens op...
hahaha dat is wel heel erg ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:32 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb hier weleens 21 pakken over gehad voor een wijk (a 20 stuks per pak), dan moet er toch iets mis zijn gegaan met een kleine 350 woningen.
Sta je ook wel vreemd te kijken als je ineens 6 tassen hebt voor een wijk ipv de 2 die je normaal krijgt.
Gewoon jezelf zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Ice-Blue het volgende:
Ik heb binnenkort 'n sollicitatiegesprek bij TNT als postbezorger en & chauffeur. Wat kan ik ervan verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |