Hoef je niet zo lang te werken dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ik mag zaterdag om 08.00 uur beginnen. Dan maak ik het voetbal mee
08.00 tot 10.00 in het sorteer denk ik.. at top.. dan 3/4 uurtjes bezorgen. Dan thuis even kijken en dan de scooter wegbrengen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoef je niet zo lang te werken dan?
Okquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
08.00 tot 10.00 in het sorteer denk ik.. at top.. dan 3/4 uurtjes bezorgen. Dan thuis even kijken en dan de scooter wegbrengen.
quote:
quote:
quote:
Nou...quote:
Die 3 weken dat je op vakantie bent, horen daar gewoon bijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Sapphira het volgende:
Weten jullie dit misschien.. Ik heb 12 juli tot en met 2 augustus vrij genomen omdat ik op vakantie ga.
Nu wil ik ergens anders solliciteren voor een baantje, maar er is dus 1 maand opzegtermijn bij TNT..
Mogen die 3 weken vrij daar ook bijhoren? Dus stel dat ik in het sollicitatiegesprek aangeef dat ik vanaf 3 augustus beschikbaar ben.. Of moeten het echt 4 weken zijn dat ik werk?
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:09 schreef Nesto het volgende:
Vandaag zoeen proefpakje in de tas tussen de post kapot gegaan.
Alles zat goed onder de Fa Men Extreme Cool![]()
Wel een lekker frissig luchtje though
aangetekende brievenquote:
Hihi ik bedoelde het op een pesterige toon want wij hebben al een paar weken geen aangetekenden meerquote:
haha oh ik dacht dat het taaltechnisch onjuist wasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hihi ik bedoelde het op een pesterige toon want wij hebben al een paar weken geen aangetekenden meer
Ik mocht eerst ook geen gerechtelijke brieven rondbrengen (waar ik heel blij mee was want dat scheelde weer een paar huizen), maar na een uitleg van de TC over hoe t moest mocht ik t ineens welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha oh ik dacht dat het taaltechnisch onjuist was![]()
ik heb wel aangetekenden nog steeds... maar op die lijst staan ze nu ook voor maandag al op zaterdag, en ook gerechtelijke brieven en die mag/hoef ik dan weer niet mee te nemen.. heel onduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |