De Poiesz toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben op zaterdag altijd HAH hier
Gewoon jezelf voorstellen en zeggen wanneer je kan beginnen, dan ben je aangenomen. Althans, zo ging het bij mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Ice-Blue het volgende:
Ik heb binnenkort 'n sollicitatiegesprek bij TNT als postbezorger en & chauffeur. Wat kan ik ervan verwachten?
Mijn toenmalige TC stelde dezelfde vragen als op het internetformulier. Dus of ik een stevige fiets had, of ik aan sport deed en wanneer ik kon beginnenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:19 schreef gelestipjes het volgende:
Ik hoefde alleen een eerder per post gekregen papiertje met mijn gegevens in te vullen en ik was al aangenomen nog voordat ik ook maar iemand van tnt ontmoet had, dus ik geloof niet dat de sollicitatieprocedure bij tnt echt wat voorstelt
Neem je Paspoort of ID-kaart mee. (en nee een rijbewijs is niet afdoende)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Ice-Blue het volgende:
Ik heb binnenkort 'n sollicitatiegesprek bij TNT als postbezorger en & chauffeur. Wat kan ik ervan verwachten?
Ze namen mij zelfs aan, wetende dat ik bij de Fysio loop voor mijn enkels en knieën.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:41 schreef Troeta het volgende:
Maar ze nemen ook hele dikke onsportieve mensen zonder fiets aan, dus eigenlijk slaan die vragen nergens op
En mij met CVS (Chronisch vermoeidheid), astma, graspollen allergie, hartproblematiek en staar waardoor ik een extreme dode hoek heb op links.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ze namen mij zelfs aan, wetende dat ik bij de Fysio loop voor mijn enkels en knieën.
+ een pasfoto (met serieus hoofd) voor als je aangenomen wordtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:47 schreef rub3n het volgende:
[..]
Neem je Paspoort of ID-kaart mee. (en nee een rijbewijs is niet afdoende)
Even de gegevens invullen en je bent een TNT'er.
Ik moest ook nog een kopie van mijn bankpas inleveren. Leuk met zo'n doorzichtige van de INGquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
+ een pasfoto (met serieus hoofd) voor als je aangenomen wordtAnders moet je later nog eens terug.
Ik hoefde alleen mn bankrekeningnummer in te vullen. Is die van ING doorzichtig? Wtfquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moest ook nog een kopie van mijn bankpas inleveren. Leuk met zo'n doorzichtige van de ING
De oude wel, gelukkig kreeg ik een week later een fatsoenlijke niet-doorzichtigequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen mn bankrekeningnummer in te vullen. Is die van ING doorzichtig? Wtf![]()
De afgelopen 2 dagen was het erg rustig, maar vandaag was het druk. Niet giga-druk, maar drukker dan normaal. Morgen verwacht ik ook redelijk wat, en dan zal het zaterdag wel weer rustig zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:34 schreef Sapphira het volgende:
Is het bij jullie ook heel erg rustig met het aantal poststukken?Ik heb gisteren zelfs anderhalf uur over mijn 2 wijken gedaan terwijl ik er normaal 2 uur over doe.
Ik werk er pas sinds eind 2008 en ik hoefde het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat je sinds 2007 een kopie van je bankpas in moet leveren, want ik moest het destijds iig al wel.
Sterktequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef Bartjes het volgende:
Zaterdag mag ik postverdeler spelen, kijken of dat wat is ik heb het nog niet gedaan
Hoef je niet zo lang te werken dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ik mag zaterdag om 08.00 uur beginnen. Dan maak ik het voetbal mee
08.00 tot 10.00 in het sorteer denk ik.. at top.. dan 3/4 uurtjes bezorgen. Dan thuis even kijken en dan de scooter wegbrengen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoef je niet zo lang te werken dan?
Okquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
08.00 tot 10.00 in het sorteer denk ik.. at top.. dan 3/4 uurtjes bezorgen. Dan thuis even kijken en dan de scooter wegbrengen.
quote:
quote:
quote:
Nou...quote:
Die 3 weken dat je op vakantie bent, horen daar gewoon bijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Sapphira het volgende:
Weten jullie dit misschien.. Ik heb 12 juli tot en met 2 augustus vrij genomen omdat ik op vakantie ga.
Nu wil ik ergens anders solliciteren voor een baantje, maar er is dus 1 maand opzegtermijn bij TNT..
Mogen die 3 weken vrij daar ook bijhoren? Dus stel dat ik in het sollicitatiegesprek aangeef dat ik vanaf 3 augustus beschikbaar ben.. Of moeten het echt 4 weken zijn dat ik werk?
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:09 schreef Nesto het volgende:
Vandaag zoeen proefpakje in de tas tussen de post kapot gegaan.
Alles zat goed onder de Fa Men Extreme Cool![]()
Wel een lekker frissig luchtje though
aangetekende brievenquote:
Hihi ik bedoelde het op een pesterige toon want wij hebben al een paar weken geen aangetekenden meerquote:
haha oh ik dacht dat het taaltechnisch onjuist wasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hihi ik bedoelde het op een pesterige toon want wij hebben al een paar weken geen aangetekenden meer
Ik mocht eerst ook geen gerechtelijke brieven rondbrengen (waar ik heel blij mee was want dat scheelde weer een paar huizen), maar na een uitleg van de TC over hoe t moest mocht ik t ineens welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha oh ik dacht dat het taaltechnisch onjuist was![]()
ik heb wel aangetekenden nog steeds... maar op die lijst staan ze nu ook voor maandag al op zaterdag, en ook gerechtelijke brieven en die mag/hoef ik dan weer niet mee te nemen.. heel onduidelijk
ja ik moet dat wel ja.. maar zijn bijna alleen maar bankpasjes van de rabo haha... heb niet vaak aangetekendequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik mocht eerst ook geen gerechtelijke brieven rondbrengen (waar ik heel blij mee was want dat scheelde weer een paar huizen), maar na een uitleg van de TC over hoe t moest mocht ik t ineens welHelemaal niet tof. Alleen de gewone aangetekenden zonder poespas zijn wel ok, waar alleen een handtekening voor hoeft te worden gezet. Maar die zijn zeldzaam de laatste tijd.
Moeten jullie ook op zaterdag aangetekenden rondbrengen dan? Want dat heeft hier sowieso nooit gehoeven.
Haha ik zei hetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:11 schreef Bartjes het volgende:
Zo ook klaar om 11.30 al dus das we lekker![]()
Alleen ben ik vandaag postverdeler geweest. Wat een @#%#(^&^$ werk is dat zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eens maar nooit meer, ik ga wel weer voorbereiden en fietsen ofzo want dit is echt niets.
Dus volgende week maar eens aangeven aan de teamcoach, hij was er vandaag niet.
Met Jack van Gelder is het volgens mij ook wel een leukere belevenisquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Was niet anders. Had de radio er onderweg wel bij
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
Met Jack van Gelder is het volgens mij ook wel een leukere belevenis
Ik dacht wel zoiets gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:12 schreef gelebeer het volgende:
Zit bij het salaris deze maand ook de winstuitkering?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef cryforhelp het volgende:
Ik ga van de zomer waarschijnlijk via een uitzendbureau als koerier voor TNT rondrijden in een busje. Weet iemand wat ik me daarbij moet voorstellen? Het uitzendbureau dacht dat het lange dagen zouden zijn, dat vind ik niet erg, want wordt toch per uur betaald als het goed is.
van teletekstquote:TNT-Post is bezig met een groot
onderzoek naar postfraude.Medewerkers
zouden facturen van bedrijven openen en
daarop stickers plakken met de tekst:
"Let op,ons bankrekeningnummer is
gewijzigd".
De bankrekeningnummers op de facturen
zijn steeds verschillend en ze zijn van
verschillende banken.De enveloppen zijn
aan de zijkant geopend en het duurt
ongeveer een week voordat ze worden
bezorgd.
Veel bedrijven hebben de afgelopen
dagen aangifte gegaan bij de politie.Op
welke schaal er wordt gefraudeerd,is
nog niet duidelijk.
Ik wist niet dat de koeriers en post aparte takken waren. Zou iemand mij willen uitleggen wat daar het verschill tussen is dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het hangt erg van de plaats af waar je terecht komt. Over de lengte van de dagen kan ik weinig zeggen, omdat we in dit topic vooral op de postdiensten zijn gericht en niet zozeer op de koerierstak van het bedrijf.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de koeriers en post aparte takken waren. Zou iemand mij willen uitleggen wat daar het verschill tussen is dan?
Het gaat om Enschede en de ruime omgeving trouwens.
oh jee... ik ben onschuldigquote:
"Medewerkers"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |