Kan ik aannemen dat jij met een onbepaalde tijd contract werkt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef seventhseagulll het volgende:
Zo net de bevestiging van mijn ontslag binnengekregen. Aan de ene kant ben ik blij dat ik er nu definitief weg ben, aan de andere kant ga ik het bezorgen soms wel missen denk ik.
Ik denk dat je doelt op de zaterdagwerkers? Dat hangt per vestiging af of je contract verlengd wordt of niet. Bij de ene vestiging hebben ze een overschot aan personeel en zullen ze je contract niet zo snel verlengen / omzetten in een vast contract, bij de andere vestiging staan ze juist te springen om personeel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Kan ik aannemen dat jij met een onbepaalde tijd contract werkt?
Bepaalde, zoals mij, zullen we uiteindelijk niet verlengd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je doelt op de zaterdagwerkers? Dat hangt per vestiging af of je contract verlengd wordt of niet. Bij de ene vestiging hebben ze een overschot aan personeel en zullen ze je contract niet zo snel verlengen / omzetten in een vast contract, bij de andere vestiging staan ze juist te springen om personeel.
Mijn tijdelijke contract werd anderhalf jaar geleden gelukkig omgezet in een vast contract.Tja, ben officieel aangenomen als zaterdagwerker, alhoewel ik ook inzetbaar ben doordeweeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Daarmee heb ik dus wel een kleine voordeel.
Natuurlijk is het voor een bedrijf moeilijker om van een werknemer af te komen als diegene een vast contract heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ricard0j op 04-06-2010 21:56:16 ]
Echt hé, ben beetje uitgeteld na 5 uur post lopen in de volle, hete zon.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:49 schreef Bloemhof het volgende:
Waarom heeft TNT geen witte shirts? Ik ga haast neer door al dat zwarte kleding.
Ik had expres een brommer met blauwe kentekenplaat gepaktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Echt hé, ben beetje uitgeteld na 5 uur post lopen in de volle, hete zon.
- Zwart TNT shirt
- Donkere TNT Broek
- Zwarte helm
Ja, na 1 lange straat dacht ik: Dikke lul voor jullie Politie. Als jullie zo graag willen schrijven doe dat maar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had expres een brommer met blauwe kentekenplaat gepaktEen helm is écht veeeeeel te heet met dit weer.
Ik had vorig jaar zomer een buitenwijk, oftewel: dik anderhalf uur met helm op je hoofd. Bij een normale wijk doe ik m'n helm telkens af als ik een rondje ga lopen, maar bij die buitenwijk was dat onmogelijk. M'n voorhoofd is toen best wel leeggelopen enzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, na 1 lange straat dacht ik: Dikke lul voor jullie Politie. Als jullie zo graag willen schrijven doe dat maar.
Ga geen 5 uur lang met helm op lopen
Vaak is het zo dat je pas na een tijdje als besteller de bus meekrijgt. De meeste mensen (bij ons in enschede tenminste) krijgen pas na een half jaar of een jaar de kans om een buswijk te doen als je je bewezen hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Joosterd het volgende:
Ben 19 jaar en heb net mijn rijbewijs en ik zit naar een andere baantje te zoeken en heb een vraag:
Kan je bij TNT al met BV een caddy post/pakketjes bezorgen als je net je rijbewijs hebt?
Bij voorbaat dank.
Ik had een jaarcontract als zaterdagwerker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Kan ik aannemen dat jij met een onbepaalde tijd contract werkt?
Bepaalde, zoals mij, zullen we uiteindelijk niet verlengd worden
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:28 schreef Deezertje het volgende:
3 HAH vandaagC1000,AH (normaal in folderpakket VSP) en Jumbo
27 graden![]()
veel post
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef geeMc het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je pas na een tijdje als besteller de bus meekrijgt. De meeste mensen (bij ons in enschede tenminste) krijgen pas na een half jaar of een jaar de kans om een buswijk te doen als je je bewezen hebt.
Geld dat ook voor 'Chauffeur Collectie'?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij ons kan het vrijwel meteen, maar ze zetten niet iedereen er op in. Het hangt er gewoon vanaf of er een plaats vrij is of niet.
Daar zijn vaste krachten aan het werk, dus ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef Ice-Blue het volgende:
[..]
Geld dat ook voor 'Chauffeur Collectie'?
Ik ben binnengestapt met het verhaal dat ik een auto-vacature zocht! Meteen 2 dagen opgeleid voor een bus-route. En dat doe ik sindsdien dagelijks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef geeMc het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je pas na een tijdje als besteller de bus meekrijgt. De meeste mensen (bij ons in enschede tenminste) krijgen pas na een half jaar of een jaar de kans om een buswijk te doen als je je bewezen hebt.
Ik heb ook een maand voordat ik daadwerkelijk aan de slag kon gesolliciteerd. Als je je via de site aanmeldt, bellen ze binnen 5 werkdagen op als ik het goed heb. Als je dan nog geen reactie heb zou ik even langs gaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Ice-Blue het volgende:
Weet iemand of ze in Breda een nog 'n chauffeur zoeken?, ik heb me aangemeld via tnt.nl maar ik ben pas op de 17de beschrikbaar. Afwachten of er naar toe gaan?
Bedankt! Op de aanmeldingsformulier heb ik me pas op de 17de beschikbaar gesteld, ik wacht nog even af. Butt, thanks for the info!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb ook een maand voordat ik daadwerkelijk aan de slag kon gesolliciteerd. Als je je via de site aanmeldt, bellen ze binnen 5 werkdagen op als ik het goed heb. Als je dan nog geen reactie heb zou ik even langs gaan
In ieder geval wel genoeg vocht kwijtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Echt hé, ben beetje uitgeteld na 5 uur post lopen in de volle, hete zon.
- Zwart TNT shirt
- Donkere TNT Broek
- Zwarte helm
Ja, geldt dus ook voor mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Ik had een jaarcontract als zaterdagwerker.
Lijkt mij dat je gewoon je ontslag direct van je tc te horen krijgt en dat je van hem de ontslagpapieren krijgt overhandigt en niet per brief. Ik kom zelf vrij weinig grote tnt - enveloppen tegen, heb er zelf weleens een paar gekregen, er zit dan bijvoorbeeld informatie in over een nieuw systeem wat ze willen invoeren op onze vestiging of een uitnodiging voor een bedrijfsuitje.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja, geldt dus ook voor mij.
Even nieuwsgierig-aagje spelen: De grote TNT-enveloppen, zijn dat de ontslagbrieven of niet?
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Heb maandag weer een autoroute. Is heerlijk werken, omdat je dan echt hard door moet rijden om op tijd klaar te zijn
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.Hopen dat er dan geen hah is.
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.Hopen dat er dan geen hah is.
Hier was vandaag Welkoop en een Havenkrant ( wtfquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.
kruidvatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.
Vrijdag waarschijnlijk dus niks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
Haha ik plan hier m'n wijken precies zo in dat ik een uurtje voor het voetbal een deel gedaan heb en daarna nog een deel en anders komt de post maar om half 6 in de bus bij de laatsten, geloof dat men er deze dagen niet heel erg gestressed om zal raken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef rub3n het volgende:
Hmm, ik moet eens even kijken, of ik volgende week zaterdag niet 1,5 uur eerder kan beginnen ofzo. Dat ik om 13:30 thuis ben! Haha!Eens kijken, of dat te regelen valt!
ik ook ja, ik ga echt niet deprived van alles lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga denk ik wel gewoon doorwerken. Wel heb ik dan Radio 1 aan staan terwijl ik loop.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
Beste mensen,
Wie weet hoe ik als medewerker kleding kan bestellen online? Ik werk er al een aantal jaar, maar ik heb dat nog nooit gedaan. ik hoorde dat dat via www.workwearweb.nl moet, maar daar heb je een gebruikersnaam en wachtwoord voor nodig. Wie weet hoe ik die kan aanvragen?
Bedankt alvast!
Dat had ik al gevonden, maar dan krijg ik dit scherm voor de kiezen:quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier staat een uitgebreide uitleg: https://www.workwearweb.nl/tntpost
Daarmee moet het lukken
Vreemd, ik heb mn computer opnieuw opgestart (je weet maar nooit) en in Chrome, FF en IE gaf ie hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
vreemd. Bij mij opent er netjes een pop-up met het juiste scherm
Dat doet ie hier alleen met deze link:quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
vreemd. Bij mij opent er netjes een pop-up met het juiste scherm
Is dit bij jullie ook zo gegaan?quote:U heeft uw gebruikersgegevens voor het WorkWearWeb opgevraagd. Het e-mailadres komt niet overeen met een e-mailadres dat geregistreerd staat op het workwearweb. Om de aanmeldgegevens te kunnen mailen vragen wij u de volgende informatie:
De aanvullende informatie kunt u versturen door middel van een reply(beantwoord).
Let op: het forwarden(doorsturen) van deze mail is niet mogelijk!
Bedrijf:
Kledingdragernummer:
Voorletters:
Achternaam:
Postcode:
Wij mailen u zo spoedig de aanmeldgegevens door.
In een e - mail van mijn tc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
waar ben je die afkorting tegengekomen?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef Viper86 het volgende:
Oh, ik krijg net een e - mail van workwearweb waarin staat dat ik net probeerde in te loggen op hun website en dat ik niet in hun database bekend ben. Ze vragen daarnaast ook nog om mijn gegevens, zodat ik wèl geactiveerd wordt in hun systeem:
[..]
Is dit bij jullie ook zo gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |