abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:20:11 #1
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79802417

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57

Salaristabel:

Uitbetalingen:

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
Sapphira, werkzaam in Leiden
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda

De OP is hier te vinden.

Laatste posts in het vorige topic:
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef rub3n het volgende:
Ik moet zo buslichting doen. Ik voorzie nu al veel weggewaaide post... Ik zal maar extra goed opletten bij het openen van brievenbussen!

Ik liep hier net door de straat, je kunt hier niet lopen zonder gezandstraald te worden (er wordt hier gebouwd en gesloopt in de wijk)
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:34 schreef sbientje het volgende:
echt zo'n herfststorm idd, compleet met het miezerbuitje dat er traditioneel bijhoort
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik moest ook buslichten. Heb gelukkig niet last gehad van weggewaaide brieven.
Ik heb wel een paar keer gehad dat de achterdeur van het busje niet open bleef staan, waarna ik 'm niet meer goed openkreeg met één hand, ( had in de andere hand het buslichtingsrekje ) en ik wou ook niet het rekje op de grond neerleggen omdat ik bang was dat er post wegwaaide. Met wat gestuntel en elleboogwerk heb ik de deur uiteindelijk dan wèl opengekregen..

Voor de rest heb ik niet echt last gehad van de regen, alleen ( as usual ) toen ik naar huis fietste een hagelbui.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 maart 2010 @ 20:36:36 #2
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79803206
tvp
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79803850
Sepo!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79804280
tripo
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79805721
Wat voor busje heb je?

Ik heb een Ford Transit.

Buslichting gaan via de zijdeur. En de pakketten + postzakken (van Servicepoints) gaan via de achterdeuren! Die bleven inderdaad niet altijd even goed open staan haha!
pi_79805940
De TT

Ik heb een Mercedes Vito trouwens
Noot noot.
pi_79808025
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
De TT

Ik heb een Mercedes Vito trouwens
Is wel wennen zo`n Mercedes Vito. Dat busje heeft als enige auto uit ons wagenpark 6 versnellingen en een voet parkeerrem maar hij rijdt wel lekker. De Ford Transit vind ik het minste omdat die nog zo`n ouderwetse versnellingspook hebben en ze willen ook nog weleens uit de versnelling schieten, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze bij ons de versnellingsbakken niet repareren. Dan is er tenslotte de Volkswagen T5 die natuurlijk het beste van alle drie is omdat dat mijn vaste auto is (helaas wel zonder radio ).
Tok.
pi_79808776
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:08 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Is wel wennen zo`n Mercedes Vito. Dat busje heeft als enige auto uit ons wagenpark 6 versnellingen en een voet parkeerrem maar hij rijdt wel lekker. De Ford Transit vind ik het minste omdat die nog zo`n ouderwetse versnellingspook hebben en ze willen ook nog weleens uit de versnelling schieten, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze bij ons de versnellingsbakken niet repareren. Dan is er tenslotte de Volkswagen T5 die natuurlijk het beste van alle drie is omdat dat mijn vaste auto is (helaas wel zonder radio ).
Zonder radio!?!?! Dan zou ik direct staken. Voor 6,14 p/u werken, prima! Maar niet zonder radio! haha.

De Ford Transit die ik heb zou deze maand vervangen worden. Zal wel april worden lijkt mij zo!

Mercedes Vito is inderdaad wel fijne auto. Ik vind het alleen zo irritant met instappen. Maar dat is wennen denk ik. In de Ford moet je echt "klimmen" in de Vito laat ik me kont er gewoon invallen en je zit haha!
pi_79811294
De zomer in aantocht zegtie dan Wel naar buiten gekeken?
pi_79812205
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef xxiessiexx het volgende:
De zomer in aantocht zegtie dan Wel naar buiten gekeken?
Als je denkt dat dat het ergste is, de temperatuur gaat weer onder nul.
pi_79812351
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef TokenW het volgende:

[..]

Daar kan ik nu wel mee omgaan
pi_79815794
Die regen en wind is een stuk kutter.
pi_79818169
quote:

[..]

Pardon?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 1 april 2010 @ 10:04:35 #14
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79820652
Zaterdag moet er gewoon gewerkt worden neem ik aan?
ivm met stille zaterdag
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_79822123
quote:

[..]

Ja en ze zeiden ook dat er een elfstedentocht zou komen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 april 2010 @ 10:47:00 #16
Maffe Fries
pi_79822151
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:46 schreef Sapphira het volgende:

[..]

Ja en ze zeiden ook dat er een elfstedentocht zou komen.
Die komt er ook wel, alleen voorlopig even niet op de schaats
pi_79822196
Omg, dit zie ik nu pas: http://www.weeronline.nl/(...)jes-Leiden/4057877/9
Hoe verzinnen ze het.
pi_79826837
Nog even een vraag, ik wil dus straks zo mijn ontslag in dienen, ik sta voor 3 uur op papier maar ze hebben mij volgende week ook al ingeplanned. Moet ik alleen die 3 uurtjes een maand lang uitdienen? Alvast bedankt ;-)
pi_79827125
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Dionysiou het volgende:
ivm met stille zaterdag
Ja.
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef kelgo1990 het volgende:
Nog even een vraag, ik wil dus straks zo mijn ontslag in dienen, ik sta voor 3 uur op papier maar ze hebben mij volgende week ook al ingeplanned. Moet ik alleen die 3 uurtjes een maand lang uitdienen? Alvast bedankt ;-)
Volgens mij moet je gewoon dezelfde dienst doen als normaal op zaterdag. Zij moeten nl. een vervanger voor alles gaan zoeken in die maand.
pi_79831605
Ja maar ik werk ook doordeweeks, alleen heb ik maar een 3 uren contract.

Heb er net heen gebeld, ze willen dus dat ik volgende week ook nog werk in een onbekende wijk voor mij.. en ze zeggen ook nog dat ik er heen MOET, dat ik het niet kan weigeren.

Ze zeggen letterlijk: "volgende week moet je sowieso nog, want wij kunnen geen vervanger regelen in die korte tijd."

Aangezien ik maar 3 uurtjes op papier sta, heb ik alle recht om te weigeren, of mis ik iets?
pi_79833886
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef kelgo1990 het volgende:

Heb er net heen gebeld, ze willen dus dat ik volgende week ook nog werk in een onbekende wijk voor mij.. en ze zeggen ook nog dat ik er heen MOET, dat ik het niet kan weigeren.

Ze zeggen letterlijk: "volgende week moet je sowieso nog, want wij kunnen geen vervanger regelen in die korte tijd."

Aangezien ik maar 3 uurtjes op papier sta, heb ik alle recht om te weigeren, of mis ik iets?
Ze kunnen je mijns inziens niet dwingen als zaterdagbesteller zijnde doordeweeks te werken. Zij horen er sowieso niet van uit te gaan dat jij áltijd doordeweeks beschikbaar bent. Ik werk nu ook een half jaar bij TNT zowel doordeweeks als op zaterdag (ik ben zaterdagbesteller), maar nog steeds wordt er aan het begin van elke week gevraagd of ik doordeweeks beschikbaar ben. Rare gang van zaken op jouw depot.
pi_79833890
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef kelgo1990 het volgende:

Hmmm had je al gezegd dat je die dag beschikbaar was voor werk?
Noot noot.
pi_79834870
Ik ben een THK helaas.

En nee had het niet doorgegeven, werd gewoon ingeplanned vandaag. Vandaag nog weer leuk probleempje.

Kreeg sms dat ik morgen moest werken, dus ik sms terug dat ik niet kon omdat vanwege prive reden. Krijg ik niks terug, krijg ik net sms terug dat ik alsnog moet werken. Stuur ik SMS terug (jaja, waarom bellen we niet gewoon ff, nou dat leg ik zo uit :p) waarin ik vroeg of hij mijn vorige niet had gelezen. Stuurt ie terug "oke is goed' en dat ie mij later terug belt omdat ie nu paar dagen vrij is. Dus ik denk van wtf? Ik wil hjet even goed afhandelen, dus ik probeer hem aantal x te bellen waarop hij mij continu weg drukt.

Nou, ik weet niet zeker of ik morgen vrij ben ja of nee, maar heb goed duidelijk 3x aangegeven dat ik niet kan dus ik ben dr morgen niet. En volgende week zou dan mn laatste week zijn, had er in het begin nog moeite mee om nee te zeggen, maar als ze zo gaan doen.. hallo zeg wat een amateurisme. Laat ze het maar uitzoeken!

En bedankt voor de hulp trouwens allemaal ;-)
pi_79835252
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Dionysiou het volgende:
ivm met stille zaterdag
Jup!
Vond het vandaag overigens wel meevallen, geen HAH , maar wel scenario normaal en een redelijke hoeveelheid post!
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 april 2010 @ 16:39:28 #25
Maffe Fries
pi_79835398
Ik had de HAH van gister mee. Daarnaast een portie regen en wat wind, dus ik kon mijn lol wel op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')