Heb jij em morgen wel dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook, maar blijkbaar is het nu weer terug. Of misschien is het iets eenmaligs of zo.
Ja, helaas wel. Ze wisten bij ons op de vestiging alleen nog niet of hij er nu wekelijks weer bij zou zitten of dat het gewoon voor 1 keer is.quote:
Nou.. van een Limburgse schone altijdquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nou.. van een Limburgse schone altijd
Dit is inderdaad niet te doen, slechts 10 minuten buiten tijd met de voorbereiding, maar ik ben dan ook bek af, op onze vestiging lukt het alleen bij wijken met standaard weinig post (Moerwijk, Zuiderpark, Bouwlust/Vrederust), maar zodra je in DVG-en met veel post komt zijn de tijden ondoenlijk. Waarschijnlijk staat de basistijd wel goed (verhuiskaarten aantal adressen enz.), maar staat voor het zetten van poststukken te weinig tijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een klotedag zeg, vandaag. Dubbele hah en behoorlijk veel post (oa van de Belastingdienst en het Waterschap), en ook redelijk wat plaatwerk. Ik vind dat Optivo trouwens een waardeloze methode. Ik zit de hele ochtend als een idioot te straten en te zetten, en nog loop ik anderhalf uur uit. Moest vanmorgen 6 wijken voorbereiden, en in totaal waren dat 17 blauwe bakken en 15 rode.
Ik heb nog pijn in mijn schouder van het zetten. Dit is toch geen werken meer? We lijken wel menselijke sorteermachines geworden, ipv postbodes. We zitten nog in de aanloopfase, dus ik hoop dat er nog wat aan te doen is, anders overweeg ik serieus om ander werk te gaan zoeken.
Nou, ik had vandaag erg veel rode bakken (waterschap en vaccinatie), maar ook ontzettend veel HSM fouten. Ik kwam terug met een stapel van 20 brieven die verkeerd gesorteerd waren en ik dus niet meer kon bestellen.quote:Wat me wel opvalt is, hoe minder post er is, hoe meer fouten er zitten in de rode bakken.
Daarom doen we dat hier ook niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Had vandaag veelste weinig HAH mee gekregen. Denk 46 stuks te kort. En een andere collega had weer 50 stuks over.Dat invullen van die groene briefjes helpt echt niet.
wat een actie, gewoon niet bezorgenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Er is hier deze week een zaterdagwerker ontslagen omdat hij al een jaar de HAH niet bezorgt.
Controles worden hier nu superstreng, postbode plus en teamcoach gaan het dorp in en aanbellen bij mensen of de HAH is bezorgd. Zo niet, dan volgt ontslag op staande voet tenzij er een goede verklaring is. Daarom moeten wij altijd de briefjes nauwkeurig invullen.
Bij ons zijn ze juist tamelijk laks. Bij ieder werkoverleg wordt er op gehamerd hoe belangrijk hah is, maar in de praktijk merk ik er weinig van. Als je hah tekort komt en je zet het op het briefje wordt er niets mee gedaan. Je zou verwachten dat het er dan de volgende dag bij zit, maar nee hoor. Ik ben dan nog zo plichtsgetrouw dat ik ook voor mezelf noteer wie er niet gehad heeft en ga het dan de volgende dag uit de oud-papier bak op het depot vissen (want er zijn ook mensen die altijd over houden), maar in feite is dat niet mijn taak.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Er is hier deze week een zaterdagwerker ontslagen omdat hij al een jaar de HAH niet bezorgt.
Controles worden hier nu superstreng, postbode plus en teamcoach gaan het dorp in en aanbellen bij mensen of de HAH is bezorgd. Zo niet, dan volgt ontslag op staande voet tenzij er een goede verklaring is. Daarom moeten wij altijd de briefjes nauwkeurig invullen.
Nee dat maakt niet uit, als je maar opschrijft dat je daar HAH tekort hadquote:Op zondag 28 maart 2010 11:38 schreef Dionysiou het volgende:
Belachelijk. Ik kon misschien 4-6 huizen van mijn redelijk grote wijk niet HAH bezorgen omdat ik te weinig mee kreeg. Het zou effe lekker zijn dat ik daarop word ontslagen.
Bij ons worden ook zulke controles gedaan en is het bij de TC niet eens bekend wie de "panelleden" zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze juist tamelijk laks. Bij ieder werkoverleg wordt er op gehamerd hoe belangrijk hah is, maar in de praktijk merk ik er weinig van. Als je hah tekort komt en je zet het op het briefje wordt er niets mee gedaan. Je zou verwachten dat het er dan de volgende dag bij zit, maar nee hoor. Ik ben dan nog zo plichtsgetrouw dat ik ook voor mezelf noteer wie er niet gehad heeft en ga het dan de volgende dag uit de oud-papier bak op het depot vissen (want er zijn ook mensen die altijd over houden), maar in feite is dat niet mijn taak.
De controles op hah-bezorging worden door Intomart gedaan (de TC en plus gaan bij ons althans niet zelf de wijk in), en omdat wij niet mogen weten wie de panelleden zijn, zeggen ze nooit precies waar er niet is bezorgd, alleen in welk postcodegebied.
Iemand ontslaan voor 1 niet bezorgde folder zou hier echt niet kunnen. Tenzij de bezorger in kwestie toegeeft niet bezorgd te hebben. Een enkele klacht van een klant, daar kun je geen ontslag op baseren. Hij/zij kan zoveel beweren, zeker toen er kortingsstickers in die folder zaten kwamen er zelfs klachten binnen van mensen die een nee/nee sticker hadden, of waarvan de postbode 100% zeker wist wel een folder bezorgd te hebben.
Als er nu heel veel klachten uit 1 specifieke wijk komen, dan gaan ze het wel onderzoeken en gaat de TC straatcontroles houden, en dan zou wel tot een ontslag kunnen leiden, en anders niet. En dat is maar goed ook.
Ik moet vrijdag gewoon werkenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Vrijdag geen postbezorging toch? Of wel?
Hier ook natte straattegels weerquote:Op maandag 29 maart 2010 09:09 schreef gelebeer het volgende:
Hier in Breda niet, er wordt redelijk wat regen voorspeld
Ow, dat is wel kut!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoef niet te werken vandaagNou, dan maar een boek lezen
Die reeks ken ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ow, dat is wel kut!
Lezen is gelukkig ook leuk.![]()
Ik heb vorige week de nieuwste ( en laatste) Wallander van Henning Mankel gekocht. Daar ga ik straks na school maar eens in lezen.
ah, laat maar eens wetenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ow, dat is wel kut!
Lezen is gelukkig ook leuk.![]()
Ik heb vorige week de nieuwste ( en laatste) Wallander van Henning Mankel gekocht. Daar ga ik straks na school maar eens in lezen.
De Wallander - boeken zijn zoo goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die reeks ken ik niet
Ik heb de vier boeken van Twilightgekocht en ze zijn zo verslavend.
Morgen hoef ik ook al niet te werken want dan heb ik een meeloopdag, dus ik ontwijk wel mooi de HAH deze week
Ik heb net het eerste deel uit van het boek en het leest weer zoals vanouds! Zeer verslavend en je leest er zo doorheen. Tot nu toe komt het verhaal wel iets trager op gang dan normaal, maar volgens mij heeft Mankel dat met zin gedaan om voor de laatste keer nog zoveel mogelijk van Wallander en zijn familie te laten zien in plaats van zich zoveel mogelijk op het verhaal te richten. Voor de rest is het verhaal weer ijzersterk.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
ah, laat maar eens wetenIk heb de rest ook allemaal gelezen, ben benieuwd hoe dit is
Oke dan ga ik wel een keer in de bieb kijken of ze daar ook boeken hebben van Wallander. Had er echt nog nooit van gehoord, maar het is een detective ofzo?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
De Wallander - boeken zijn zoo goed.Heb ze tot nu toe allemaal gelezen, volgens mij iets van 8 tot 10 boeken en die ik nu gekocht heb is "officieel" de laatste.
![]()
Twilight ken ik eigenlijk alleen maar van de films.![]()
Oh, succes met je meeloopdag.Duurt voor jou nog wel een tijdje voor je pas met een opleiding kunt beginnen. Maar dan kun je je ondertussen wel mooi orienteren.
Ik hoef alleen morgen en overmorgen bus te lichten / te buslichten. ( hoe typ je dat.) Voor de rest ( nog ) geen gewone bestelling voor deze week. Pas zaterdag weer...
wallander zijn zweedse 'detectives' iddquote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oke dan ga ik wel een keer in de bieb kijken of ze daar ook boeken hebben van Wallander. Had er echt nog nooit van gehoord, maar het is een detective ofzo?
Ik heb de boekenbox van Twiligt gekocht naar aanleiding van de eerste twee films (die ik onder dwang heb moeten kijken van een vriendin voor ik een mening mocht vormen haha), en vandaag het derde boek dus uitgelezen.
![]()
Ik zou gewoon typen "buslichtingen doen"![]()
Oh uit Zweden komt ook die Milleniumtriologie, moet dus wel kwaliteit zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
wallander zijn zweedse 'detectives' idd
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef MissSpooky het volgende:
M'n zus is helemaal fan van Wallander.
Hierbij mijn nuttige bijdrage.
Moet gewoon kunnen als je TC en de TC van de andere vestiging er mee instemmen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het trouwens mogelijk om als zaterdagbesteller overgeplaatst te worden naar een vestiging in een andere plaats of kan je dan beter opnieuw solliciteren?
Ik ga het er nog wel met mijn TC over hebben, maar misschien dat iemand hier snel antwoord kan geven![]()
Overplaatsing vanwege het eventueel op kamers gaan trouwens.
Okequote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen als je TC en de TC van de andere vestiging er mee instemmen.
Bij ons op de vestiging is een zaterdagbesteller die vanuit de provincie Utrecht naar ons is overgeplaatst in verband met verhuizing, dus het zou mogelijk moeten zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het trouwens mogelijk om als zaterdagbesteller overgeplaatst te worden naar een vestiging in een andere plaats of kan je dan beter opnieuw solliciteren?
Ik ga het er nog wel met mijn TC over hebben, maar misschien dat iemand hier snel antwoord kan geven![]()
Overplaatsing vanwege het eventueel op kamers gaan trouwens.
mag ik dat niet doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oke![]()
Hee gelebeer, kun je vast een goed woordje voor me doen in Breda?
Jij werkt er ook?quote:
ik weet niet of ik hem in het echt ken, weet niet waar hij werkt haha... Ik werk iig op Voorerf, maar we verhuizen binnenkort naar Slingerweg als het goed isquote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij werkt er ook?
Ah misschien moet ik de OP eens een keer goed lezenJa natuurlijk mag jij ook een goed woordje doen.
Ken jij gelebeer ook in t echt?
Een vriendin van mij heeft ook gevraagd of ze overgeplaatst kon worden, dat was geen probleem.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zat al stiekem te google mappen naar waar de vestiging zit en kwam toen bij de Slingerweg uit. Ziet er wel groot uit hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hem in het echt ken, weet niet waar hij werkt haha... Ik werk iig op Voorerf, maar we verhuizen binnenkort naar Slingerweg als het goed isIk ken lang niet iedereen hoor, eigenlijk alleen uit mijn team en het 'buurteam'
Da's kut. Waarom nemen ze je dan aan vraag ik me af...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:30 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb dus vandaag wéer niets te doen, al vanaf vrijdagmiddag niets.
Nog steeds niet gebeld ondanks het beoogde sms-je van m'n teamchef, als ie deze ochtend nog sms't voor vandaag heeft ie pech.
Destijds zat te doen, heb zelfs weken 31 (!) uur gelopen als postbezorger in de week.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's kut. Waarom nemen ze je dan aan vraag ik me af...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Destijds zat te doen, heb zelfs weken 31 (!) uur gelopen als postbezorger in de week.
Dan tikt het wel lekker aan ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Destijds zat te doen, heb zelfs weken 31 (!) uur gelopen als postbezorger in de week.
foto!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Hehe, ik sta werkend op google streetview
slingerwegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha tof!
Ben vandaag met de trein geloof ik langs een TNT vestiging in Breda gereden
oh, wat hij zei dusquote:
quote:
Waarom zeg je nou zulke dingen? Weer een kwartier verspild aan google mappenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie vind, buiten vixen om, als eerste de juiste bijbehorende straat?![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou zulke dingen? Weer een kwartier verspild aan google mappen![]()
En nog niet gevonden.
Ik voel me ook een beetje stalkerig bezig zo met Google Maps hahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:38 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hahaha.Ik ben altijd goed in het verzinnen van leuke opdrachten.
![]()
Ik heb de straat ook nog niet gevonden, denk ook niet dat we die zo zullen vinden, zoveel straten om te doorzoeken.![]()
Ik reageer morgen op je fobo - berichtje, ik ga zo namelijk slapen, in ieder geval mooi dat je een studie gevonden hebt!![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje stalkerig bezig zo met Google Maps hahaha
Truste!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een stalkers hier in het topic
Ik moest ook buslichten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef rub3n het volgende:
Ik moet zo buslichting doen. Ik voorzie nu al veel weggewaaide post... Ik zal maar extra goed opletten bij het openen van brievenbussen!
Ik liep hier net door de straat, je kunt hier niet lopen zonder gezandstraald te worden (er wordt hier gebouwd en gesloopt in de wijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |