abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79619530
AH zit al weken in het folderpakket van VSP hier...
pi_79619842
Hier ook, maar blijkbaar is het nu weer terug. Of misschien is het iets eenmaligs of zo.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 maart 2010 @ 19:22:19 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79620303
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dacht AH en C1000
Dan heb ik er dus 3
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79620928
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook, maar blijkbaar is het nu weer terug. Of misschien is het iets eenmaligs of zo.
Heb jij em morgen wel dan?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:39:31 #205
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79621084
Wij hebben elke zaterdag minimaal 2. Da's echt kut.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_79621273
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb jij em morgen wel dan?
Ja, helaas wel. Ze wisten bij ons op de vestiging alleen nog niet of hij er nu wekelijks weer bij zou zitten of dat het gewoon voor 1 keer is.
pi_79622799
ik heb iig geen c1000, maar miss. AH dan ah die bundeltjes zijn iig wel mee te nemen... Geen Makro morgen gelukkig
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:23:57 #208
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79623215
Wij hebben poiesz tegenwoordig.
Nothing is what it seems
pi_79623238
Alleen C1000 hier.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_79623773
Ik heb echt in weken geen HAH meer gehad. Ik was 'de handigheid' waarlijk bijna verleerd, toen ik vandaag een of ander krantje als HAH had.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:09:26 #211
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79628283
Wat regent het hier zo lekker.. morgen.. het zal toch niet zo zijn
Net als vorige week zaterdag.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_79630999
Hmm geen idee hoeveel HAH we hier morgen hebben. Weet wel dat er volgende week alleen op dinsdag 3x HAH is en op zaterdag c1000. Vet chill
pi_79636439
Gelukkig geen regen vandaag, wel AH HAH
Out for my own, to live my own way...
pi_79636592
'Morning
Heerlijk zonnetje hier
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:12:05 #215
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79637736
Hier moet de zon nog doorkomen, zo maar richting de markt om een deel van de boodschappen te halen.
pi_79638026
Begin ik wat vroeger, zijn de rode bakken te laat.. En het waterschap zit er ook bij, dus het is erg veel rode post. Plus die AH huis aan huis.. Lange dag vrees ik..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79641905
Hier waren de bakken ook laat en AH HAH.

Even lunchen hoor, nog een halve wijk te gaan.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:27:16 #218
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79641992
AH, Deen, C1000

pi_79642028
Knuffel?
pi_79642895
Ik had vandaag brieven van Waterschap Brabantse Delta die letterlijk ieder huis in mijn wijk kreeg. Dus de HAH maakte niet veel uit vandaag.
pi_79643584
Niet zo veel post, wel veel HAH.

En ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar elke keer als er weinig post is, staat alles verkeerd op volgorde gesorteerd.... moest ik dus nog elke keer teruglopen. Dus normale tijd er over gedaan vandaag. Je zou denken hoe minder post er is hoe minder snel je fouten kunt maken met sorteren...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:38:14 #222
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79643722
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:28 schreef MissSpooky het volgende:
Knuffel?
Nou.. van een Limburgse schone altijd
pi_79644227
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:38 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nou.. van een Limburgse schone altijd
pi_79644417
Het was idd best rustig ondanks de 2 folders, was ook net iets na 12-en alweer klaar, en dat kwam eigenlijk alleen doordat de vrachtwagen met de blauwe en rode bakken van de middagtransjes een half uur te laat was, anders was ook voro 12-en klaar geweest
Maar vond het niet zo erg, iedereen stond wel gezellig met elkaar op zaal te praten en de chauffeur van de vrachtwagen staan uitlachen, omdat ie een paar rondjes om het kantoor heen gereden heeft
Hij weigerde namelijk achteruit te rijden met z'n wagen, terwijl dat de enige mogelijkheid is om bij ons te kunnen laden en lossen
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_79645252
Wat een klotedag zeg, vandaag. Dubbele hah en behoorlijk veel post (oa van de Belastingdienst en het Waterschap), en ook redelijk wat plaatwerk. Ik vind dat Optivo trouwens een waardeloze methode. Ik zit de hele ochtend als een idioot te straten en te zetten, en nog loop ik anderhalf uur uit. Moest vanmorgen 6 wijken voorbereiden, en in totaal waren dat 17 blauwe bakken en 15 rode.

Ik heb nog pijn in mijn schouder van het zetten. Dit is toch geen werken meer? We lijken wel menselijke sorteermachines geworden, ipv postbodes. We zitten nog in de aanloopfase, dus ik hoop dat er nog wat aan te doen is, anders overweeg ik serieus om ander werk te gaan zoeken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_79645603
Wat een vervelende formaat C1000 was het deze keer. Vind de vierkante versie veel handiger.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 16:47:02 #227
Maffe Fries
pi_79646668
Ik ben ook wel redelijk gesloopt nu na die 3 folders HAH. Had 3 tassen reclame en 4 met post. Heb 1 reclametas over de rest verdeeld, omdat ik anders een keer extra naar het depot moest. Deed er nu 20 minuten langer over dan vorige week
pi_79647913
Ik vond de HAH helemaal niet onhandig, AH en C1000 hier en het pakte prima vast. Verder héél weinig post hier, dus ik was bijna anderhalf uur eerder klaar dan de tijd die voor m'n wijken staat

Wat me wel opvalt is, hoe minder post er is, hoe meer fouten er zitten in de rode bakken.
pi_79649299
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een klotedag zeg, vandaag. Dubbele hah en behoorlijk veel post (oa van de Belastingdienst en het Waterschap), en ook redelijk wat plaatwerk. Ik vind dat Optivo trouwens een waardeloze methode. Ik zit de hele ochtend als een idioot te straten en te zetten, en nog loop ik anderhalf uur uit. Moest vanmorgen 6 wijken voorbereiden, en in totaal waren dat 17 blauwe bakken en 15 rode.

Ik heb nog pijn in mijn schouder van het zetten. Dit is toch geen werken meer? We lijken wel menselijke sorteermachines geworden, ipv postbodes. We zitten nog in de aanloopfase, dus ik hoop dat er nog wat aan te doen is, anders overweeg ik serieus om ander werk te gaan zoeken.
Dit is inderdaad niet te doen, slechts 10 minuten buiten tijd met de voorbereiding, maar ik ben dan ook bek af, op onze vestiging lukt het alleen bij wijken met standaard weinig post (Moerwijk, Zuiderpark, Bouwlust/Vrederust), maar zodra je in DVG-en met veel post komt zijn de tijden ondoenlijk. Waarschijnlijk staat de basistijd wel goed (verhuiskaarten aantal adressen enz.), maar staat voor het zetten van poststukken te weinig tijd.
pi_79649808
quote:
Wat me wel opvalt is, hoe minder post er is, hoe meer fouten er zitten in de rode bakken.
Nou, ik had vandaag erg veel rode bakken (waterschap en vaccinatie), maar ook ontzettend veel HSM fouten. Ik kwam terug met een stapel van 20 brieven die verkeerd gesorteerd waren en ik dus niet meer kon bestellen.
Maar je hebt wel gelijk dat zoiets vaker gebeurd als er weinig post is. Hoe dat kan is me een raadsel, maar goed.
pi_79656114
Had vandaag veelste weinig HAH mee gekregen. Denk 46 stuks te kort. En een andere collega had weer 50 stuks over. Dat invullen van die groene briefjes helpt echt niet.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:14:06 #232
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79657464
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Had vandaag veelste weinig HAH mee gekregen. Denk 46 stuks te kort. En een andere collega had weer 50 stuks over. Dat invullen van die groene briefjes helpt echt niet.
Daarom doen we dat hier ook niet.

Iedereen eet en drinkt ook gewoon tijdens het sorteren
Wat niet meer mag
pi_79660249
Er is hier deze week een zaterdagwerker ontslagen omdat hij al een jaar de HAH niet bezorgt.

Controles worden hier nu superstreng, postbode plus en teamcoach gaan het dorp in en aanbellen bij mensen of de HAH is bezorgd. Zo niet, dan volgt ontslag op staande voet tenzij er een goede verklaring is. Daarom moeten wij altijd de briefjes nauwkeurig invullen.
pi_79660797
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Er is hier deze week een zaterdagwerker ontslagen omdat hij al een jaar de HAH niet bezorgt.

Controles worden hier nu superstreng, postbode plus en teamcoach gaan het dorp in en aanbellen bij mensen of de HAH is bezorgd. Zo niet, dan volgt ontslag op staande voet tenzij er een goede verklaring is. Daarom moeten wij altijd de briefjes nauwkeurig invullen.
wat een actie, gewoon niet bezorgen

Hier hameren ze ook op die briefjes, dus ik lever ze altijd netjes in. Heb meestal 20-25 over, zo ook vandaag.

Wat een drukke dag, die stommme brieven van het waterschap waren idd bijna huis aan huis, maar kost wel weer veel meer tijd met zetten. Ik had uiteindelijk mijn 2 fietstassen vol, en dan nog 3 zakken nabreng. Vond de AH folder wel prima van formaat trouwens, was wel te doen. Was uiteindleijk om 4 uur klaar, 40 min. langer dan mijn normale uren maar ik heb ook nog wat andere wijken geholpen dus valt wel mee. Kan weer bij mijn minuren
  zondag 28 maart 2010 @ 10:41:04 #235
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_79664083
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef xxiessiexx het volgende:

Bij ons zijn ze juist tamelijk laks. Bij ieder werkoverleg wordt er op gehamerd hoe belangrijk hah is, maar in de praktijk merk ik er weinig van. Als je hah tekort komt en je zet het op het briefje wordt er niets mee gedaan. Je zou verwachten dat het er dan de volgende dag bij zit, maar nee hoor. Ik ben dan nog zo plichtsgetrouw dat ik ook voor mezelf noteer wie er niet gehad heeft en ga het dan de volgende dag uit de oud-papier bak op het depot vissen (want er zijn ook mensen die altijd over houden), maar in feite is dat niet mijn taak.

De controles op hah-bezorging worden door Intomart gedaan (de TC en plus gaan bij ons althans niet zelf de wijk in), en omdat wij niet mogen weten wie de panelleden zijn, zeggen ze nooit precies waar er niet is bezorgd, alleen in welk postcodegebied.

Iemand ontslaan voor 1 niet bezorgde folder zou hier echt niet kunnen. Tenzij de bezorger in kwestie toegeeft niet bezorgd te hebben. Een enkele klacht van een klant, daar kun je geen ontslag op baseren. Hij/zij kan zoveel beweren, zeker toen er kortingsstickers in die folder zaten kwamen er zelfs klachten binnen van mensen die een nee/nee sticker hadden, of waarvan de postbode 100% zeker wist wel een folder bezorgd te hebben.

Als er nu heel veel klachten uit 1 specifieke wijk komen, dan gaan ze het wel onderzoeken en gaat de TC straatcontroles houden, en dan zou wel tot een ontslag kunnen leiden, en anders niet. En dat is maar goed ook.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zondag 28 maart 2010 @ 11:38:23 #236
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79664953
Belachelijk. Ik kon misschien 4-6 huizen van mijn redelijk grote wijk niet HAH bezorgen omdat ik te weinig mee kreeg. Het zou effe lekker zijn dat ik daarop word ontslagen.
pi_79666196
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:38 schreef Dionysiou het volgende:
Belachelijk. Ik kon misschien 4-6 huizen van mijn redelijk grote wijk niet HAH bezorgen omdat ik te weinig mee kreeg. Het zou effe lekker zijn dat ik daarop word ontslagen.
Nee dat maakt niet uit, als je maar opschrijft dat je daar HAH tekort had
pi_79666275
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons zijn ze juist tamelijk laks. Bij ieder werkoverleg wordt er op gehamerd hoe belangrijk hah is, maar in de praktijk merk ik er weinig van. Als je hah tekort komt en je zet het op het briefje wordt er niets mee gedaan. Je zou verwachten dat het er dan de volgende dag bij zit, maar nee hoor. Ik ben dan nog zo plichtsgetrouw dat ik ook voor mezelf noteer wie er niet gehad heeft en ga het dan de volgende dag uit de oud-papier bak op het depot vissen (want er zijn ook mensen die altijd over houden), maar in feite is dat niet mijn taak.

De controles op hah-bezorging worden door Intomart gedaan (de TC en plus gaan bij ons althans niet zelf de wijk in), en omdat wij niet mogen weten wie de panelleden zijn, zeggen ze nooit precies waar er niet is bezorgd, alleen in welk postcodegebied.

Iemand ontslaan voor 1 niet bezorgde folder zou hier echt niet kunnen. Tenzij de bezorger in kwestie toegeeft niet bezorgd te hebben. Een enkele klacht van een klant, daar kun je geen ontslag op baseren. Hij/zij kan zoveel beweren, zeker toen er kortingsstickers in die folder zaten kwamen er zelfs klachten binnen van mensen die een nee/nee sticker hadden, of waarvan de postbode 100% zeker wist wel een folder bezorgd te hebben.

Als er nu heel veel klachten uit 1 specifieke wijk komen, dan gaan ze het wel onderzoeken en gaat de TC straatcontroles houden, en dan zou wel tot een ontslag kunnen leiden, en anders niet. En dat is maar goed ook.
Bij ons worden ook zulke controles gedaan en is het bij de TC niet eens bekend wie de "panelleden" zijn.
Bij het ontslag van de jongen waar ik het over heb, is de TC door zijn wijken heen gaan lopen en heeft bij een aantal mensen aangebeld en allemaal hadden ze al tijden geen C1000 blaadje meer gehad. Ja, dan kun je het als zaterdagwerker wel vergeten
pi_79689982
Vrijdag geen postbezorging toch? Of wel?
pi_79690317
Alleen maandag 2e paasdag niet...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 maart 2010 @ 22:50:32 #241
Maffe Fries
pi_79690422
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Vrijdag geen postbezorging toch? Of wel?
Ik moet vrijdag gewoon werken
pi_79690526
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik moet vrijdag gewoon werken
Oh oke dan zal ik ook wel gewoon moeten werken
pi_79690571
Die HAH-aantallen die bij de wijken vermeld staan kloppen vaak gewoon niet en je kan wel doorgeven hoeveel de wijk er zou moeten hebben, maar dan zeggen de TC's en VBG-informatiemedewerker gewoon dat dat niet veranderd kan worden, zo belangrijk is HAH dus.
pi_79691454
Geven ze nog een beetje mooi weer aan deze week? *wil lentegevoel behouden*

[ Bericht 38% gewijzigd door xxiessiexx op 28-03-2010 23:34:44 ]
pi_79697252
Hier in Breda niet, er wordt redelijk wat regen voorspeld
pi_79698103
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:09 schreef gelebeer het volgende:
Hier in Breda niet, er wordt redelijk wat regen voorspeld
Hier ook natte straattegels weer
  maandag 29 maart 2010 @ 11:36:20 #247
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79700290
Hier is het droog.
Hoop niet dat het hier ook gaat regenen.
Nothing is what it seems
pi_79701671
Hoef niet te werken vandaag Nou, dan maar een boek lezen
  maandag 29 maart 2010 @ 12:24:09 #249
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79702021
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoef niet te werken vandaag Nou, dan maar een boek lezen
Ow, dat is wel kut!
Lezen is gelukkig ook leuk.
Ik heb vorige week de nieuwste ( en laatste ) Wallander van Henning Mankel gekocht. Daar ga ik straks na school maar eens in lezen.
Nothing is what it seems
pi_79702146
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ow, dat is wel kut!
Ik heb vorige week de nieuwste ( en laatste ) Wallander van Henning Mankel gekocht. Daar ga ik straks na school maar eens in lezen.
Die reeks ken ik niet
Ik heb de vier boeken van Twilight gekocht en ze zijn zo verslavend.
Morgen hoef ik ook al niet te werken want dan heb ik een meeloopdag, dus ik ontwijk wel mooi de HAH deze week
pi_79702539
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ow, dat is wel kut!
ah, laat maar eens weten Ik heb de rest ook allemaal gelezen, ben benieuwd hoe dit is
  maandag 29 maart 2010 @ 17:35:53 #252
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_79713874
(foutje)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 maart 2010 @ 18:04:17 #253
Maffe Fries
pi_79714771
Was vandaag druk bij ons. Was pas om 16:45 terug. Wel na het autowassen natuurlijk
  maandag 29 maart 2010 @ 19:09:22 #254
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79717112
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Die reeks ken ik niet
Ik heb de vier boeken van Twilight gekocht en ze zijn zo verslavend.
Morgen hoef ik ook al niet te werken want dan heb ik een meeloopdag, dus ik ontwijk wel mooi de HAH deze week
De Wallander - boeken zijn zoo goed. Heb ze tot nu toe allemaal gelezen, volgens mij iets van 8 tot 10 boeken en die ik nu gekocht heb is "officieel" de laatste.
Twilight ken ik eigenlijk alleen maar van de films.
Oh, succes met je meeloopdag. Duurt voor jou nog wel een tijdje voor je pas met een opleiding kunt beginnen. Maar dan kun je je ondertussen wel mooi orienteren.
Ik hoef alleen morgen en overmorgen bus te lichten / te buslichten. ( hoe typ je dat. ) Voor de rest ( nog ) geen gewone bestelling voor deze week. Pas zaterdag weer...
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef sbientje het volgende:

[..]

ah, laat maar eens weten Ik heb de rest ook allemaal gelezen, ben benieuwd hoe dit is
Ik heb net het eerste deel uit van het boek en het leest weer zoals vanouds! Zeer verslavend en je leest er zo doorheen. Tot nu toe komt het verhaal wel iets trager op gang dan normaal, maar volgens mij heeft Mankel dat met zin gedaan om voor de laatste keer nog zoveel mogelijk van Wallander en zijn familie te laten zien in plaats van zich zoveel mogelijk op het verhaal te richten. Voor de rest is het verhaal weer ijzersterk.
Nothing is what it seems
pi_79717544
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Viper86 het volgende:

[..]

De Wallander - boeken zijn zoo goed. Heb ze tot nu toe allemaal gelezen, volgens mij iets van 8 tot 10 boeken en die ik nu gekocht heb is "officieel" de laatste.
Twilight ken ik eigenlijk alleen maar van de films.
Oh, succes met je meeloopdag. Duurt voor jou nog wel een tijdje voor je pas met een opleiding kunt beginnen. Maar dan kun je je ondertussen wel mooi orienteren.
Ik hoef alleen morgen en overmorgen bus te lichten / te buslichten. ( hoe typ je dat. ) Voor de rest ( nog ) geen gewone bestelling voor deze week. Pas zaterdag weer...
Oke dan ga ik wel een keer in de bieb kijken of ze daar ook boeken hebben van Wallander. Had er echt nog nooit van gehoord, maar het is een detective ofzo?
Ik heb de boekenbox van Twiligt gekocht naar aanleiding van de eerste twee films (die ik onder dwang heb moeten kijken van een vriendin voor ik een mening mocht vormen haha ), en vandaag het derde boek dus uitgelezen.
Ik zou gewoon typen "buslichtingen doen"
pi_79718714
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oke dan ga ik wel een keer in de bieb kijken of ze daar ook boeken hebben van Wallander. Had er echt nog nooit van gehoord, maar het is een detective ofzo?
Ik heb de boekenbox van Twiligt gekocht naar aanleiding van de eerste twee films (die ik onder dwang heb moeten kijken van een vriendin voor ik een mening mocht vormen haha ), en vandaag het derde boek dus uitgelezen.
Ik zou gewoon typen "buslichtingen doen"
wallander zijn zweedse 'detectives' idd
pi_79718862
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef sbientje het volgende:

[..]

wallander zijn zweedse 'detectives' idd
Oh uit Zweden komt ook die Milleniumtriologie, moet dus wel kwaliteit zijn
pi_79719253
M'n zus is helemaal fan van Wallander.

Hierbij mijn nuttige bijdrage.
pi_79719534
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef MissSpooky het volgende:
M'n zus is helemaal fan van Wallander.

Hierbij mijn nuttige bijdrage.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 maart 2010 @ 20:20:28 #260
Maffe Fries
pi_79720537
ik heb ook enkele boeken van Mankell gelezen, maar ik ben een beetje afgehaakt, omdat ik vond dat bepaalde elementen veel te vaak terugkwamen, terwijl ze geen invloed op het verhaal hadden.
pi_79720641
Moet deze discussie nu echt hier?
pi_79720674
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef gelebeer het volgende:
Moet deze discussie nu echt hier?
Sorry.
pi_79723744
Ik heb er geen problemen mee, maar het kan zo erg onoverzichtelijk worden voor de mensen die het topic niet zo vaak bekijken
pi_79728144
Is het trouwens mogelijk om als zaterdagbesteller overgeplaatst te worden naar een vestiging in een andere plaats of kan je dan beter opnieuw solliciteren?

Ik ga het er nog wel met mijn TC over hebben, maar misschien dat iemand hier snel antwoord kan geven

Overplaatsing vanwege het eventueel op kamers gaan trouwens.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 maart 2010 @ 22:52:49 #265
Maffe Fries
pi_79728323
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het trouwens mogelijk om als zaterdagbesteller overgeplaatst te worden naar een vestiging in een andere plaats of kan je dan beter opnieuw solliciteren?

Ik ga het er nog wel met mijn TC over hebben, maar misschien dat iemand hier snel antwoord kan geven

Moet gewoon kunnen als je TC en de TC van de andere vestiging er mee instemmen.
pi_79729034
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Moet gewoon kunnen als je TC en de TC van de andere vestiging er mee instemmen.
Oke

Hee gelebeer, kun je vast een goed woordje voor me doen in Breda?
pi_79729434
quote:

Bij ons op de vestiging is een zaterdagbesteller die vanuit de provincie Utrecht naar ons is overgeplaatst in verband met verhuizing, dus het zou mogelijk moeten zijn.
pi_79730262
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oke

Hee gelebeer, kun je vast een goed woordje voor me doen in Breda?
mag ik dat niet doen?
pi_79730575
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef sbientje het volgende:

[..]

mag ik dat niet doen?
Jij werkt er ook?
Ah misschien moet ik de OP eens een keer goed lezen Ja natuurlijk mag jij ook een goed woordje doen.

Ken jij gelebeer ook in t echt?
pi_79731858
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Jij werkt er ook?
Ah misschien moet ik de OP eens een keer goed lezen Ja natuurlijk mag jij ook een goed woordje doen.

Ken jij gelebeer ook in t echt?
ik weet niet of ik hem in het echt ken, weet niet waar hij werkt haha... Ik werk iig op Voorerf, maar we verhuizen binnenkort naar Slingerweg als het goed is Ik ken lang niet iedereen hoor, eigenlijk alleen uit mijn team en het 'buurteam'
pi_79732568
quote:

Een vriendin van mij heeft ook gevraagd of ze overgeplaatst kon worden, dat was geen probleem.
pi_79735350
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik weet niet of ik hem in het echt ken, weet niet waar hij werkt haha... Ik werk iig op Voorerf, maar we verhuizen binnenkort naar Slingerweg als het goed is Ik ken lang niet iedereen hoor, eigenlijk alleen uit mijn team en het 'buurteam'
Ik zat al stiekem te google mappen naar waar de vestiging zit en kwam toen bij de Slingerweg uit. Ziet er wel groot uit hoor
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:30:41 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79735484
Ik heb dus vandaag wéer niets te doen, al vanaf vrijdagmiddag niets.
Nog steeds niet gebeld ondanks het beoogde sms-je van m'n teamchef, als ie deze ochtend nog sms't voor vandaag heeft ie pech.
pi_79735847
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 08:30 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb dus vandaag wéer niets te doen, al vanaf vrijdagmiddag niets.
Nog steeds niet gebeld ondanks het beoogde sms-je van m'n teamchef, als ie deze ochtend nog sms't voor vandaag heeft ie pech.
Da's kut. Waarom nemen ze je dan aan vraag ik me af...
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:59:34 #275
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79737075
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Da's kut. Waarom nemen ze je dan aan vraag ik me af...
Destijds zat te doen, heb zelfs weken 31 (!) uur gelopen als postbezorger in de week.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:04:23 #276
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79737186
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Destijds zat te doen, heb zelfs weken 31 (!) uur gelopen als postbezorger in de week.

Dat is zelfs voor een postbode veel! Hoe waren je benen aan het eind van de week?

Kut dat je deze week geen werk hebt. :|
Nothing is what it seems
pi_79737222
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dan tikt het wel lekker aan ja!
pi_79737697
Dag collega's,

Ik wil stoppen bij de TNT en ik zal hieronder mijn reden zeggen, alleen is mijn vraag nu omdat ik een contract heb tot September, hoe groot is de kans dat ik weg kan? Ik heb een 3 uren contract.

Maargoed de reden, omdat ik een periode van een jaar overbrug vanwege verkeerde HBO studie moest ik dus gaan werken. Zo doende ben ik dus in december bij TNT terecht gekomen, ondanks de kou beviel het werk me goed. Ik had een 3 maanden contract als THK en moest eind februari weer op gesprek komen voor een eventuele contract verlenging. Deze kreeg ik, tot september. In dat gesprek hebben ze mij 2 wijken beloofd. Een auto wijk van Dinsdag t/m vrijdag. En zaterdag een fietswijk in mijn eigen dorp.

Alles leuk en aardig, dit beviel ook goed. Tot dat er iemand ziek werd en ik daar opeens moest invallen. Ik kende de wijk niet maar het was wel een fietswijk. TNT was wel zo fatsoenlijk om daar een fiets voor mij te regelen. TNT gaf mijn wijk aan iemand anders die week. Dat vond ik niet zo erg, want ik hielp de TNT op deze manier goed, en ik maakte mijn uren wel.

Toen opeens was ik bijna een hele week vrij, moest alleen op woensdag werken en op zaterdag had ik een 3 dubbele dienst van half 9 tot 5 uur 's middags. Nou goed, dat vond ik niet zo heel leuk maar dacht, ach als ik een keer vrij ben is het ook wel relaxed.

Die week daarop (deze week), ben ik de hele week vrij, mijn wijk hebben ze gewoon weggegeven aan iemand anders. Alleen op zaterdags als niemand wil werken kan ik opdraven en 3 dubbele diensten doen. Alleen nu werd ik vandaag weer gebeld, of ik in een andere onbekende wijk een fietsroute wou doen, omdat er iemand mee stopte. Ik moest zelf maar zorgen voor een fiets daar, en anders moest ik maar op de fiets naar de TNT vestiging (10 km onbetaald), en dan de fiets in TNT auto en dan verder rijden naar de wijk en dan de post rondbrengen.

Dit is toch onredelijk? Ik wil gewoon de wijken die mij zijn beloofd!

Nu wil ik dus eerst aangeven waarom andere mensen mijn wijken krijgen, en ik de kutklusjes op mag knappen, en stel als ik mijn wijken niet terug krijg, kan ik dan aangeven dat ik wil kappen? In overleg mijn contract ontbinden? En dus nogmaals ik heb een 3 uren contract, dus officieel mag ik toch weigeren?

Alvast bedankt!

Kleine edit: Wat ik dus ook heel vervelend vind is dat ze je vaak op de dag zelf nog opbellen, en er dan vanuit gaan dat je er over een kwartier bent, en roosters worden ook zomaar overhoop gegooid. Zo had ik dus de hele week vrij en zaterdag een dubbele dienst, is nu veranderd in een driedubbele, waaronder een wijk die ik niet ken. Dat kan toch niet..

[ Bericht 7% gewijzigd door kelgo1990 op 30-03-2010 10:30:04 ]
pi_79737759
Omdat ik weinig tijd heb, even op de eerste zin alleen ingegaan:

Je mag gewoon ontslag nemen met een maand opzegtermijn. Dus je moet in principe na je ontslagindiening nog vier zaterdagen blijven werken.
pi_79740153
Kun je neit beter eerst aangeven dat je dit niet fijn vindt in een gesprek met de teamcoach?voordat je op ontslag nemen vooruit loopt? Die drie uur per week zal je dan nog een maand moeten doen idd
pi_79741033
Oké bedankt!

Ja dat doe ik ook, maar wil het niet via de telefoon doen, morgen moet ik toch naar de vestiging en dan kaart ik het wel aan
pi_79743321
Zo na lekker de vrijdag en zaterdag vrij te zijn geweest. Gisteren weer lekker gewerkt. Heerlijk in een blousje de bussen lichten. We moesten stickers plakken.

Even over getwitterd, dus ik heb deze foto haha (heb ik even netjes geplakt hé?):

Kwartiertje uitloop dus, maar heerlijk relaxed gewerkt van 16:10-18:15! (Deze dienst heb ik 5x per week)
Ik zag net dat ik vrijdag een extra dienst heb: "mijn vaste" autowijk, doe ik normaal elke zaterdag. Lekker van 8:50-16:10 (ik werk dan dus van 8:50-18:15).

En zaterdag zag ik een vreemd dienstnummer staan, dus ff opgezocht en dat blijkt een (voor mij) onbekende autowijk te zijn in Swifterbant. Dus ben benieuwd of ik in opleiding ga, of dat ik wordt geacht deze gewoon te rijden. (Lang leve de TomTom op de iPhone haha) Maarja, 't kan net zo goed een foutje zijn.

Toch maak ik deze week 23,5 uur. Ik ben er best tevreden mee. Ik maak nu elke week 17,5 uur. (5x buslichting en zaterdag een autowijk). Ik heb nu voor de tweede keer een THK-contract. Ik hoop dat ik hierna wel weer een contract krijg, ik heb het erg naar mijn zin bij de TNT!
pi_79761218
Hehe, ik sta werkend op google streetview
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_79762166
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Hehe, ik sta werkend op google streetview
foto!
pi_79762638

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_79763718
pi_79764039
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Haha tof!

Ben vandaag met de trein geloof ik langs een TNT vestiging in Breda gereden
pi_79764799
Ja, dat is de slingerweg
pi_79764810
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha tof!

Ben vandaag met de trein geloof ik langs een TNT vestiging in Breda gereden
slingerweg
pi_79764827
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef gelebeer het volgende:
Ja, dat is de slingerweg
oh, wat hij zei dus

hee maareh, werk jij op slingerweg of voorerf?
pi_79765216
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef gelebeer het volgende:
Ja, dat is de slingerweg
Dat dacht ik al
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:04:27 #292
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79766361
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Wie vind, buiten vixen om, als eerste de juiste bijbehorende straat?
Nothing is what it seems
pi_79767623
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Wie vind, buiten vixen om, als eerste de juiste bijbehorende straat?
Waarom zeg je nou zulke dingen? Weer een kwartier verspild aan google mappen

En nog niet gevonden.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:38:03 #294
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79768382
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waarom zeg je nou zulke dingen? Weer een kwartier verspild aan google mappen

En nog niet gevonden.
Hahaha. Ik ben altijd goed in het verzinnen van leuke opdrachten.

Ik heb de straat ook nog niet gevonden, denk ook niet dat we die zo zullen vinden, zoveel straten om te doorzoeken.

Ik reageer morgen op je fobo - berichtje, ik ga zo namelijk slapen, in ieder geval mooi dat je een studie gevonden hebt!
Nothing is what it seems
pi_79768537
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:38 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Hahaha. Ik ben altijd goed in het verzinnen van leuke opdrachten.

Ik heb de straat ook nog niet gevonden, denk ook niet dat we die zo zullen vinden, zoveel straten om te doorzoeken.

Ik reageer morgen op je fobo - berichtje, ik ga zo namelijk slapen, in ieder geval mooi dat je een studie gevonden hebt!
Ik voel me ook een beetje stalkerig bezig zo met Google Maps hahaha

Truste!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:45:55 #296
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79768919
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik voel me ook een beetje stalkerig bezig zo met Google Maps hahaha

Truste!

Denk eerlijk gezegd ook niet dat je een bepaalde plek zomaar kunt vinden in een grote stad, dan ben je gewoon uuuuren bezig.

Bij ons in de stad heb ik sowieso al 2 collega's gezien. Google reed precies rond het tijdstip dat de meeste postbodes de straat op zijn door de stad.

Trusten!

[ Bericht 19% gewijzigd door Viper86 op 31-03-2010 00:10:23 ]
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 maart 2010 @ 22:47:38 #297
Maffe Fries
pi_79769031
Wat een stalkers hier in het topic
pi_79784785
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een stalkers hier in het topic

Lijkt wel of er een orkaan is losgebarsten buiten, écht niet normaal. Lente is meteen weggewaaid. Volgende keer neem ik een stiekje mee voor m'n haar want ik werd gek van dat het steeds voor m'n ogen waaide
Kom ik net thuis, word ik gebeld dat ik een aangetekende ben vergeten Wist helemaal niet dat ik sowieso aangetekenden moest meenemen vandaag. Lang leve de chauffeur die hem uiteindelijk voor me meenam
pi_79792287
Ik moet zo buslichting doen. Ik voorzie nu al veel weggewaaide post... Ik zal maar extra goed opletten bij het openen van brievenbussen!

Ik liep hier net door de straat, je kunt hier niet lopen zonder gezandstraald te worden (er wordt hier gebouwd en gesloopt in de wijk)
pi_79796120
echt zo'n herfststorm idd, compleet met het miezerbuitje dat er traditioneel bijhoort
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:11:49 #301
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79801985
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef rub3n het volgende:
Ik moet zo buslichting doen. Ik voorzie nu al veel weggewaaide post... Ik zal maar extra goed opletten bij het openen van brievenbussen!

Ik liep hier net door de straat, je kunt hier niet lopen zonder gezandstraald te worden (er wordt hier gebouwd en gesloopt in de wijk)
Ik moest ook buslichten. Heb gelukkig niet last gehad van weggewaaide brieven.
Ik heb wel een paar keer gehad dat de achterdeur van het busje niet open bleef staan, waarna ik 'm niet meer goed openkreeg met één hand, ( had in de andere hand het buslichtingsrekje ) en ik wou ook niet het rekje op de grond neerleggen omdat ik bang was dat er post wegwaaide. Met wat gestuntel en elleboogwerk heb ik de deur uiteindelijk dan wèl opengekregen..

Voor de rest heb ik niet echt last gehad van de regen, alleen ( as usual ) toen ik naar huis fietste een hagelbui.
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')