abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79718714
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oke dan ga ik wel een keer in de bieb kijken of ze daar ook boeken hebben van Wallander. Had er echt nog nooit van gehoord, maar het is een detective ofzo?
Ik heb de boekenbox van Twiligt gekocht naar aanleiding van de eerste twee films (die ik onder dwang heb moeten kijken van een vriendin voor ik een mening mocht vormen haha ), en vandaag het derde boek dus uitgelezen.
Ik zou gewoon typen "buslichtingen doen"
wallander zijn zweedse 'detectives' idd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79718862
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef sbientje het volgende:

[..]

wallander zijn zweedse 'detectives' idd
Oh uit Zweden komt ook die Milleniumtriologie, moet dus wel kwaliteit zijn
pi_79719253
M'n zus is helemaal fan van Wallander.

Hierbij mijn nuttige bijdrage.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79719534
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:55 schreef MissSpooky het volgende:
M'n zus is helemaal fan van Wallander.

Hierbij mijn nuttige bijdrage.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 maart 2010 @ 20:20:28 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79720537
ik heb ook enkele boeken van Mankell gelezen, maar ik ben een beetje afgehaakt, omdat ik vond dat bepaalde elementen veel te vaak terugkwamen, terwijl ze geen invloed op het verhaal hadden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79720641
Moet deze discussie nu echt hier?
Out for my own, to live my own way...
pi_79720674
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef gelebeer het volgende:
Moet deze discussie nu echt hier?
Sorry.
pi_79723744
Ik heb er geen problemen mee, maar het kan zo erg onoverzichtelijk worden voor de mensen die het topic niet zo vaak bekijken
pi_79728144
Is het trouwens mogelijk om als zaterdagbesteller overgeplaatst te worden naar een vestiging in een andere plaats of kan je dan beter opnieuw solliciteren?

Ik ga het er nog wel met mijn TC over hebben, maar misschien dat iemand hier snel antwoord kan geven

Overplaatsing vanwege het eventueel op kamers gaan trouwens.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 maart 2010 @ 22:52:49 #265
Maffe Fries
pi_79728323
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het trouwens mogelijk om als zaterdagbesteller overgeplaatst te worden naar een vestiging in een andere plaats of kan je dan beter opnieuw solliciteren?

Ik ga het er nog wel met mijn TC over hebben, maar misschien dat iemand hier snel antwoord kan geven

Moet gewoon kunnen als je TC en de TC van de andere vestiging er mee instemmen.
pi_79729034
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Moet gewoon kunnen als je TC en de TC van de andere vestiging er mee instemmen.
Oke

Hee gelebeer, kun je vast een goed woordje voor me doen in Breda?
pi_79729434
quote:

Bij ons op de vestiging is een zaterdagbesteller die vanuit de provincie Utrecht naar ons is overgeplaatst in verband met verhuizing, dus het zou mogelijk moeten zijn.
pi_79730262
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oke

Hee gelebeer, kun je vast een goed woordje voor me doen in Breda?
mag ik dat niet doen?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79730575
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef sbientje het volgende:

[..]

mag ik dat niet doen?
Jij werkt er ook?
Ah misschien moet ik de OP eens een keer goed lezen Ja natuurlijk mag jij ook een goed woordje doen.

Ken jij gelebeer ook in t echt?
pi_79731858
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Jij werkt er ook?
Ah misschien moet ik de OP eens een keer goed lezen Ja natuurlijk mag jij ook een goed woordje doen.

Ken jij gelebeer ook in t echt?
ik weet niet of ik hem in het echt ken, weet niet waar hij werkt haha... Ik werk iig op Voorerf, maar we verhuizen binnenkort naar Slingerweg als het goed is Ik ken lang niet iedereen hoor, eigenlijk alleen uit mijn team en het 'buurteam'
pi_79732568
quote:

Een vriendin van mij heeft ook gevraagd of ze overgeplaatst kon worden, dat was geen probleem.
pi_79735350
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik weet niet of ik hem in het echt ken, weet niet waar hij werkt haha... Ik werk iig op Voorerf, maar we verhuizen binnenkort naar Slingerweg als het goed is Ik ken lang niet iedereen hoor, eigenlijk alleen uit mijn team en het 'buurteam'
Ik zat al stiekem te google mappen naar waar de vestiging zit en kwam toen bij de Slingerweg uit. Ziet er wel groot uit hoor
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:30:41 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79735484
Ik heb dus vandaag wéer niets te doen, al vanaf vrijdagmiddag niets.
Nog steeds niet gebeld ondanks het beoogde sms-je van m'n teamchef, als ie deze ochtend nog sms't voor vandaag heeft ie pech.
pi_79735847
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 08:30 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb dus vandaag wéer niets te doen, al vanaf vrijdagmiddag niets.
Nog steeds niet gebeld ondanks het beoogde sms-je van m'n teamchef, als ie deze ochtend nog sms't voor vandaag heeft ie pech.
Da's kut. Waarom nemen ze je dan aan vraag ik me af...
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:59:34 #275
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79737075
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Da's kut. Waarom nemen ze je dan aan vraag ik me af...
Destijds zat te doen, heb zelfs weken 31 (!) uur gelopen als postbezorger in de week.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:04:23 #276
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79737186
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Destijds zat te doen, heb zelfs weken 31 (!) uur gelopen als postbezorger in de week.

Dat is zelfs voor een postbode veel! Hoe waren je benen aan het eind van de week?

Kut dat je deze week geen werk hebt. :|
Nothing is what it seems
pi_79737222
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dan tikt het wel lekker aan ja!
pi_79737697
Dag collega's,

Ik wil stoppen bij de TNT en ik zal hieronder mijn reden zeggen, alleen is mijn vraag nu omdat ik een contract heb tot September, hoe groot is de kans dat ik weg kan? Ik heb een 3 uren contract.

Maargoed de reden, omdat ik een periode van een jaar overbrug vanwege verkeerde HBO studie moest ik dus gaan werken. Zo doende ben ik dus in december bij TNT terecht gekomen, ondanks de kou beviel het werk me goed. Ik had een 3 maanden contract als THK en moest eind februari weer op gesprek komen voor een eventuele contract verlenging. Deze kreeg ik, tot september. In dat gesprek hebben ze mij 2 wijken beloofd. Een auto wijk van Dinsdag t/m vrijdag. En zaterdag een fietswijk in mijn eigen dorp.

Alles leuk en aardig, dit beviel ook goed. Tot dat er iemand ziek werd en ik daar opeens moest invallen. Ik kende de wijk niet maar het was wel een fietswijk. TNT was wel zo fatsoenlijk om daar een fiets voor mij te regelen. TNT gaf mijn wijk aan iemand anders die week. Dat vond ik niet zo erg, want ik hielp de TNT op deze manier goed, en ik maakte mijn uren wel.

Toen opeens was ik bijna een hele week vrij, moest alleen op woensdag werken en op zaterdag had ik een 3 dubbele dienst van half 9 tot 5 uur 's middags. Nou goed, dat vond ik niet zo heel leuk maar dacht, ach als ik een keer vrij ben is het ook wel relaxed.

Die week daarop (deze week), ben ik de hele week vrij, mijn wijk hebben ze gewoon weggegeven aan iemand anders. Alleen op zaterdags als niemand wil werken kan ik opdraven en 3 dubbele diensten doen. Alleen nu werd ik vandaag weer gebeld, of ik in een andere onbekende wijk een fietsroute wou doen, omdat er iemand mee stopte. Ik moest zelf maar zorgen voor een fiets daar, en anders moest ik maar op de fiets naar de TNT vestiging (10 km onbetaald), en dan de fiets in TNT auto en dan verder rijden naar de wijk en dan de post rondbrengen.

Dit is toch onredelijk? Ik wil gewoon de wijken die mij zijn beloofd!

Nu wil ik dus eerst aangeven waarom andere mensen mijn wijken krijgen, en ik de kutklusjes op mag knappen, en stel als ik mijn wijken niet terug krijg, kan ik dan aangeven dat ik wil kappen? In overleg mijn contract ontbinden? En dus nogmaals ik heb een 3 uren contract, dus officieel mag ik toch weigeren?

Alvast bedankt!

Kleine edit: Wat ik dus ook heel vervelend vind is dat ze je vaak op de dag zelf nog opbellen, en er dan vanuit gaan dat je er over een kwartier bent, en roosters worden ook zomaar overhoop gegooid. Zo had ik dus de hele week vrij en zaterdag een dubbele dienst, is nu veranderd in een driedubbele, waaronder een wijk die ik niet ken. Dat kan toch niet..

[ Bericht 7% gewijzigd door kelgo1990 op 30-03-2010 10:30:04 ]
pi_79737759
Omdat ik weinig tijd heb, even op de eerste zin alleen ingegaan:

Je mag gewoon ontslag nemen met een maand opzegtermijn. Dus je moet in principe na je ontslagindiening nog vier zaterdagen blijven werken.
pi_79740153
Kun je neit beter eerst aangeven dat je dit niet fijn vindt in een gesprek met de teamcoach?voordat je op ontslag nemen vooruit loopt? Die drie uur per week zal je dan nog een maand moeten doen idd
pi_79741033
Oké bedankt!

Ja dat doe ik ook, maar wil het niet via de telefoon doen, morgen moet ik toch naar de vestiging en dan kaart ik het wel aan
pi_79743321
Zo na lekker de vrijdag en zaterdag vrij te zijn geweest. Gisteren weer lekker gewerkt. Heerlijk in een blousje de bussen lichten. We moesten stickers plakken.

Even over getwitterd, dus ik heb deze foto haha (heb ik even netjes geplakt hé?):

Kwartiertje uitloop dus, maar heerlijk relaxed gewerkt van 16:10-18:15! (Deze dienst heb ik 5x per week)
Ik zag net dat ik vrijdag een extra dienst heb: "mijn vaste" autowijk, doe ik normaal elke zaterdag. Lekker van 8:50-16:10 (ik werk dan dus van 8:50-18:15).

En zaterdag zag ik een vreemd dienstnummer staan, dus ff opgezocht en dat blijkt een (voor mij) onbekende autowijk te zijn in Swifterbant. Dus ben benieuwd of ik in opleiding ga, of dat ik wordt geacht deze gewoon te rijden. (Lang leve de TomTom op de iPhone haha) Maarja, 't kan net zo goed een foutje zijn.

Toch maak ik deze week 23,5 uur. Ik ben er best tevreden mee. Ik maak nu elke week 17,5 uur. (5x buslichting en zaterdag een autowijk). Ik heb nu voor de tweede keer een THK-contract. Ik hoop dat ik hierna wel weer een contract krijg, ik heb het erg naar mijn zin bij de TNT!
pi_79761218
Hehe, ik sta werkend op google streetview
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_79762166
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Hehe, ik sta werkend op google streetview
foto!
pi_79762638

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_79763718
pi_79764039
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Haha tof!

Ben vandaag met de trein geloof ik langs een TNT vestiging in Breda gereden
pi_79764799
Ja, dat is de slingerweg
pi_79764810
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha tof!

Ben vandaag met de trein geloof ik langs een TNT vestiging in Breda gereden
slingerweg
pi_79764827
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef gelebeer het volgende:
Ja, dat is de slingerweg
oh, wat hij zei dus

hee maareh, werk jij op slingerweg of voorerf?
pi_79765216
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef gelebeer het volgende:
Ja, dat is de slingerweg
Dat dacht ik al
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:04:27 #292
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79766361
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Wie vind, buiten vixen om, als eerste de juiste bijbehorende straat?
Nothing is what it seems
pi_79767623
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Wie vind, buiten vixen om, als eerste de juiste bijbehorende straat?
Waarom zeg je nou zulke dingen? Weer een kwartier verspild aan google mappen

En nog niet gevonden.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:38:03 #294
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79768382
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waarom zeg je nou zulke dingen? Weer een kwartier verspild aan google mappen

En nog niet gevonden.
Hahaha. Ik ben altijd goed in het verzinnen van leuke opdrachten.

Ik heb de straat ook nog niet gevonden, denk ook niet dat we die zo zullen vinden, zoveel straten om te doorzoeken.

Ik reageer morgen op je fobo - berichtje, ik ga zo namelijk slapen, in ieder geval mooi dat je een studie gevonden hebt!
Nothing is what it seems
pi_79768537
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:38 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Hahaha. Ik ben altijd goed in het verzinnen van leuke opdrachten.

Ik heb de straat ook nog niet gevonden, denk ook niet dat we die zo zullen vinden, zoveel straten om te doorzoeken.

Ik reageer morgen op je fobo - berichtje, ik ga zo namelijk slapen, in ieder geval mooi dat je een studie gevonden hebt!
Ik voel me ook een beetje stalkerig bezig zo met Google Maps hahaha

Truste!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:45:55 #296
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79768919
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik voel me ook een beetje stalkerig bezig zo met Google Maps hahaha

Truste!

Denk eerlijk gezegd ook niet dat je een bepaalde plek zomaar kunt vinden in een grote stad, dan ben je gewoon uuuuren bezig.

Bij ons in de stad heb ik sowieso al 2 collega's gezien. Google reed precies rond het tijdstip dat de meeste postbodes de straat op zijn door de stad.

Trusten!

[ Bericht 19% gewijzigd door Viper86 op 31-03-2010 00:10:23 ]
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 maart 2010 @ 22:47:38 #297
Maffe Fries
pi_79769031
Wat een stalkers hier in het topic
pi_79784785
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een stalkers hier in het topic

Lijkt wel of er een orkaan is losgebarsten buiten, écht niet normaal. Lente is meteen weggewaaid. Volgende keer neem ik een stiekje mee voor m'n haar want ik werd gek van dat het steeds voor m'n ogen waaide
Kom ik net thuis, word ik gebeld dat ik een aangetekende ben vergeten Wist helemaal niet dat ik sowieso aangetekenden moest meenemen vandaag. Lang leve de chauffeur die hem uiteindelijk voor me meenam
pi_79792287
Ik moet zo buslichting doen. Ik voorzie nu al veel weggewaaide post... Ik zal maar extra goed opletten bij het openen van brievenbussen!

Ik liep hier net door de straat, je kunt hier niet lopen zonder gezandstraald te worden (er wordt hier gebouwd en gesloopt in de wijk)
pi_79796120
echt zo'n herfststorm idd, compleet met het miezerbuitje dat er traditioneel bijhoort
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:11:49 #301
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79801985
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef rub3n het volgende:
Ik moet zo buslichting doen. Ik voorzie nu al veel weggewaaide post... Ik zal maar extra goed opletten bij het openen van brievenbussen!

Ik liep hier net door de straat, je kunt hier niet lopen zonder gezandstraald te worden (er wordt hier gebouwd en gesloopt in de wijk)
Ik moest ook buslichten. Heb gelukkig niet last gehad van weggewaaide brieven.
Ik heb wel een paar keer gehad dat de achterdeur van het busje niet open bleef staan, waarna ik 'm niet meer goed openkreeg met één hand, ( had in de andere hand het buslichtingsrekje ) en ik wou ook niet het rekje op de grond neerleggen omdat ik bang was dat er post wegwaaide. Met wat gestuntel en elleboogwerk heb ik de deur uiteindelijk dan wèl opengekregen..

Voor de rest heb ik niet echt last gehad van de regen, alleen ( as usual ) toen ik naar huis fietste een hagelbui.
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')