Zo na lekker de vrijdag en zaterdag vrij te zijn geweest. Gisteren weer lekker gewerkt. Heerlijk in een blousje de bussen lichten. We moesten stickers plakken.
Even over getwitterd, dus ik heb deze foto haha (heb ik even netjes geplakt hé?):
![]()
Kwartiertje uitloop dus, maar heerlijk relaxed gewerkt van 16:10-18:15! (Deze dienst heb ik 5x per week)
Ik zag net dat ik vrijdag een extra dienst heb: "mijn vaste" autowijk, doe ik normaal elke zaterdag. Lekker van 8:50-16:10 (ik werk dan dus van 8:50-18:15).
En zaterdag zag ik een vreemd dienstnummer staan, dus ff opgezocht en dat blijkt een (voor mij) onbekende autowijk te zijn in Swifterbant. Dus ben benieuwd of ik in opleiding ga, of dat ik wordt geacht deze gewoon te rijden. (Lang leve de TomTom op de iPhone haha) Maarja, 't kan net zo goed een foutje zijn.
Toch maak ik deze week 23,5 uur. Ik ben er best tevreden mee. Ik maak nu elke week 17,5 uur. (5x buslichting en zaterdag een autowijk). Ik heb nu voor de tweede keer een THK-contract. Ik hoop dat ik hierna wel weer een contract krijg, ik heb het erg naar mijn zin bij de TNT!