Mijn broek wassen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou als het er zo een is dan mag je nog wel uitkijken dat ze je broek niet naar beneden trekt en iets doet in ruil voor een breezer
Mijn wijk staat pas om 12.00 uur klaar, en om 13.00 uur is die begrafenis en het is ongeveer ander half uur reizen.. ik baal hier van.. ik zit er echt aan te denken om te stoppen, niet alleen hiervoor. Maar bijvoorbeeld ook mijn salaris ( 4 zaterdagen gewerkt 4 uur en daarnaast een hele week waarin ik elke dag 4 uur werkte) en dan maar 146 euro krijgen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Peterselieman het volgende:
Gecondoleerd en sterkte.
Moet je ver reizen voor de begrafenis? Anders zou je tijdelijk je werk neer kunnen leggen om er heen te gaan.
Absoluut.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef CHEVHB het volgende:
Krijg je voor begrafenissen vrij?
Ik neem dan gewoon vrij. Of ze nou willen of niet.quote:
Ja preciesquote:
Wat een eikels. Ik zou niet komen opdagen. Ze kunnen je naar mijn mening niet ontslaan (hoewel het aangezien het hier een kennis betreft misschien "redelijker" is dan bij een familielid) voor zoiets. Ze moeten anders gewoon zorgen dat jouw wijk als eerste klaar wordt gemaakt. Gecondoleerd trouwens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:59 schreef CHEVHB het volgende:
Net nog eens gebeld, om duidelijk aan te geven dat het mij niet gaat lukken. Maar het enigste wat ze zeggen is dat ik de schuld bij hun neerleg en dat ik moet werken. Hoe dan ook..
Ik zou liever zelf ontslag nemen dan ontslagen wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:46 schreef CHEVHB het volgende:
Maar als ik niet kom opdagen dan is ontslag toch een duidelijke zaak? Ik wil ontslag nemen maar dan moet ik nog 4x op zaterdag werken?
Haha okequote:Op donderdag 25 maart 2010 14:56 schreef CHEVHB het volgende:
Dan ga ik morgen wel even langs.. voor ontslag!
Op vrijdag HAH-vrij? Als er een God bestaat wel ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:07 schreef Taneli het volgende:
Morgen weer extra centjes verdienen, moet om 8 uur beginnen. Nog HAH morgen of is het wl als zo vaker op vrijdag "HAH-vrij"?
Hier is het best vaak dat er geen HAH is op vrijdag...quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Op vrijdag HAH-vrij? Als er een God bestaat wel ja.![]()
Morgen om half 8 beginnen en qua wegbrengwerk tot nu toe alleen een wijkje van hooguit een uur
Is dat zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:26 schreef tntster het volgende:
'Geef mij maar huis aan huis![]()
Zodra je er geen hebt halen ze tijd van je uitvoering af bij scenario rustig
Ongeveer 5 minuten ben ik bij de klant binnen geweest. Aangezien ik in de lift kennelijk stond te dagdromen stapte ik op de 3e etage uit (omdat daar iemand instapte) terwijl ik op de 5e etage moest zijn. Toen ik doorhad dat ik op de verkeerde etage was beland was de lift al omhoog gegaan. Echt zo`n stomme actie is dat en het erge is dat dit me wel vaker overkomt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:48 schreef Ohrpolster. het volgende:
Jezus, ook gelijk een sleepwagen erbij halen...alsof ze niet kunnen bedenken dat een TNT busje daar heus niet de hele dag zal blijven staan(hoelang was je in totaal eigenlijk bij die klant binnen geweest dan?:).
Niet alleen dat, op dinsdag 3 keer weegt het zoveel dat het me 20 minuten meer kost dan 1 keer die dunne SJopze en pakken van 10 stuks omdat er een maximum gewicht aan een bundel zit, maar dan loop je sommige rondjes wel met 3 op je arm en 2 in de tas, kost toch een hoop tijd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
bij 2 of meer sta je vaker stil om reclame te pakken en hiermee verlies je tijd.
whut? Lekker lullig..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef MissSpooky het volgende:
*Irritatie* Ben ik bijna klaar met m'n wijk, komt een collega aankarren met de boodschap "ja, HAH is 100%. Rij maar 'ns terug door je wijk."
Dat lijkt me wel, en anders zou ik zeker m'n ontslag indienen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:55 schreef Lastpost het volgende:
Ik sta pas voor vrijdag ingeroosterd, mag toch lije (hopen) dat ze me eerder nog wijken geven anders neem ik per direct ontslag en ga ik wel bij de concurent ofzo werken.
Mocht ik echt alleen vrijdag ingeroosterd worden en ik kom niet aan m'n contracturen, krijg ik dan toch m'n contracturen uitbetaald trouwens?
watvoor?quote:
Dacht AH en C1000quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
watvoor?
Ik moet morgen na mijn dienst ff langs het tuincentrum, bon halen voor een vriendin... Hopelijk ben ik een beetje op tijd klaar!
Heb ze idd zien liggen, overigens wel dat vervelende formaat van zowel AH als C1000 (het net iets langwerperige AH bonusboekje).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |