quote:Goh, wat rustig zeg hier...
Niemand heeft zeker zin om een nieuw topic te openen?
anyway, het regent hier al lekker de hele morgen, hard.
En ik moet zo dus nog 5 uur lang de straten op...![]()
Nederland, 1 dag zon, 10 dagen regen voor terug![]()
En postbodes.quote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 10:04 schreef Sapphira het volgende:
tvp.
Maarre die salaristabel is toch voor mensen die op zaterdag werken?
Beterschapquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En postbodes.
Nog steeds ziekKan alleen maar op bed liggen want als ik opsta word ik duizelig. Irritant man
Maart telt niet mee.quote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 12:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ik word hier godverdomme heel hard genaaid. Ik kreeg mijn loonstrook.. 13,01 arbeidsuur.
Ik heb even gekeken welke tijden had doorgegeven:
20 febr - 8 uur
27 febr - (ziekmelding) (3/0 uur?)
6 maart - 8 uur
13 maart - 8,75 uur
= 24,75 uur en als je op zieke dagen krijgt doorbetaald is het 27,75.
Dat zijn subcontracters, krijgen per pakje betaald en dus niet in dienst van TNT maar van de subcontracter die een contract heeft met TNT.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:40 schreef Dionysiou het volgende:
Oke. Tijdens mijn postronde zag ik de pakketpostbodes rijden (2 gasten) en ze schreven al briefjes uit voordat ze aan de deur kwamen en toen reden ze snel weg. Ik stond een broodje ei te maken, ineens zie ik een TNT bus voor me deur staan en ik zie dat briefje liggen dat ik niet thuis was. Was net te laat. Zal even mijn teamleider mailen en een klacht laten opmaken.
Hier in Breda gebeurd hetzelfde, laatst kwam een bewoner naar me toe en zei dat er een briefje in zijn brievenbus lag van de pakketdienst maar die hadden nooit aangebeld.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:40 schreef Dionysiou het volgende:
Oke. Tijdens mijn postronde zag ik de pakketpostbodes rijden (2 gasten) en ze schreven al briefjes uit voordat ze aan de deur kwamen en toen reden ze snel weg. Ik stond een broodje ei te maken, ineens zie ik een TNT bus voor me deur staan en ik zie dat briefje liggen dat ik niet thuis was. Was net te laat. Zal even mijn teamleider mailen en een klacht laten opmaken.
Subcontacters rijden toch in eigen busjes? In ieder geval door de weeks is er hier wel een pakketbode die voor zichzelf werkt. En die doet het super. Rijdt in een eigen wit busje.quote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 15:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zijn subcontracters, krijgen per pakje betaald en dus niet in dienst van TNT maar van de subcontracter die een contract heeft met TNT.
Hier gelukkig droog gehouden, niet veel post, wel HAH.
En je houdt toch altijd de standaard adressen waar je naar toe moet.
Wel frappant dat wij het kleinste dorpje van de gemeente zijn (2000 inwoners) maar we hebben het meeste HAH van heel het bestelkantoor.. terwijl de grote plaats ruim 30.000 inwoners heeft... maar die hebben dus minder HAH. Heel vaak hebben wij de Wehkamp, dikke catalogussen etc. als HAH En de andere plaatsen allemaal niet... En de TNT weet niet hoe het komt.... en aan de postcode kan het niet liggen want die liggen allemaal indezelfde regio...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop