SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
Haha ik plan hier m'n wijken precies zo in dat ik een uurtje voor het voetbal een deel gedaan heb en daarna nog een deel en anders komt de post maar om half 6 in de bus bij de laatsten, geloof dat men er deze dagen niet heel erg gestressed om zal raken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef rub3n het volgende:
Hmm, ik moet eens even kijken, of ik volgende week zaterdag niet 1,5 uur eerder kan beginnen ofzo. Dat ik om 13:30 thuis ben! Haha!Eens kijken, of dat te regelen valt!
ik ook ja, ik ga echt niet deprived van alles lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga denk ik wel gewoon doorwerken. Wel heb ik dan Radio 1 aan staan terwijl ik loop.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
Beste mensen,
Wie weet hoe ik als medewerker kleding kan bestellen online? Ik werk er al een aantal jaar, maar ik heb dat nog nooit gedaan. ik hoorde dat dat via www.workwearweb.nl moet, maar daar heb je een gebruikersnaam en wachtwoord voor nodig. Wie weet hoe ik die kan aanvragen?
Bedankt alvast!
Dat had ik al gevonden, maar dan krijg ik dit scherm voor de kiezen:quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier staat een uitgebreide uitleg: https://www.workwearweb.nl/tntpost
Daarmee moet het lukken
Vreemd, ik heb mn computer opnieuw opgestart (je weet maar nooit) en in Chrome, FF en IE gaf ie hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
vreemd. Bij mij opent er netjes een pop-up met het juiste scherm
Dat doet ie hier alleen met deze link:quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
vreemd. Bij mij opent er netjes een pop-up met het juiste scherm
Is dit bij jullie ook zo gegaan?quote:U heeft uw gebruikersgegevens voor het WorkWearWeb opgevraagd. Het e-mailadres komt niet overeen met een e-mailadres dat geregistreerd staat op het workwearweb. Om de aanmeldgegevens te kunnen mailen vragen wij u de volgende informatie:
De aanvullende informatie kunt u versturen door middel van een reply(beantwoord).
Let op: het forwarden(doorsturen) van deze mail is niet mogelijk!
Bedrijf:
Kledingdragernummer:
Voorletters:
Achternaam:
Postcode:
Wij mailen u zo spoedig de aanmeldgegevens door.
In een e - mail van mijn tc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
waar ben je die afkorting tegengekomen?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef Viper86 het volgende:
Oh, ik krijg net een e - mail van workwearweb waarin staat dat ik net probeerde in te loggen op hun website en dat ik niet in hun database bekend ben. Ze vragen daarnaast ook nog om mijn gegevens, zodat ik wèl geactiveerd wordt in hun systeem:
[..]
Is dit bij jullie ook zo gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |