quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef geeMc het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je pas na een tijdje als besteller de bus meekrijgt. De meeste mensen (bij ons in enschede tenminste) krijgen pas na een half jaar of een jaar de kans om een buswijk te doen als je je bewezen hebt.
Geld dat ook voor 'Chauffeur Collectie'?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij ons kan het vrijwel meteen, maar ze zetten niet iedereen er op in. Het hangt er gewoon vanaf of er een plaats vrij is of niet.
Daar zijn vaste krachten aan het werk, dus ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef Ice-Blue het volgende:
[..]
Geld dat ook voor 'Chauffeur Collectie'?
Ik ben binnengestapt met het verhaal dat ik een auto-vacature zocht! Meteen 2 dagen opgeleid voor een bus-route. En dat doe ik sindsdien dagelijks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef geeMc het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je pas na een tijdje als besteller de bus meekrijgt. De meeste mensen (bij ons in enschede tenminste) krijgen pas na een half jaar of een jaar de kans om een buswijk te doen als je je bewezen hebt.
Ik heb ook een maand voordat ik daadwerkelijk aan de slag kon gesolliciteerd. Als je je via de site aanmeldt, bellen ze binnen 5 werkdagen op als ik het goed heb. Als je dan nog geen reactie heb zou ik even langs gaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Ice-Blue het volgende:
Weet iemand of ze in Breda een nog 'n chauffeur zoeken?, ik heb me aangemeld via tnt.nl maar ik ben pas op de 17de beschrikbaar. Afwachten of er naar toe gaan?
Bedankt! Op de aanmeldingsformulier heb ik me pas op de 17de beschikbaar gesteld, ik wacht nog even af. Butt, thanks for the info!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb ook een maand voordat ik daadwerkelijk aan de slag kon gesolliciteerd. Als je je via de site aanmeldt, bellen ze binnen 5 werkdagen op als ik het goed heb. Als je dan nog geen reactie heb zou ik even langs gaan
In ieder geval wel genoeg vocht kwijtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Echt hé, ben beetje uitgeteld na 5 uur post lopen in de volle, hete zon.
- Zwart TNT shirt
- Donkere TNT Broek
- Zwarte helm
Ja, geldt dus ook voor mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Ik had een jaarcontract als zaterdagwerker.
Lijkt mij dat je gewoon je ontslag direct van je tc te horen krijgt en dat je van hem de ontslagpapieren krijgt overhandigt en niet per brief. Ik kom zelf vrij weinig grote tnt - enveloppen tegen, heb er zelf weleens een paar gekregen, er zit dan bijvoorbeeld informatie in over een nieuw systeem wat ze willen invoeren op onze vestiging of een uitnodiging voor een bedrijfsuitje.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja, geldt dus ook voor mij.
Even nieuwsgierig-aagje spelen: De grote TNT-enveloppen, zijn dat de ontslagbrieven of niet?
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Heb maandag weer een autoroute. Is heerlijk werken, omdat je dan echt hard door moet rijden om op tijd klaar te zijn
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.Hopen dat er dan geen hah is.
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag weer mijn vaste autoroute.Hopen dat er dan geen hah is.
Hier was vandaag Welkoop en een Havenkrant ( wtfquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.
kruidvatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Niet elke postcode heeft dit, maar dinsdag is er Karwei, woensdag Welkoop en Sjopze, zaterdag C1000 en Kruidvat en donderdag was er ook iets maar dat is me ontschoten.
Vrijdag waarschijnlijk dus niks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |