Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:45 schreef Allen het volgende:
Sterf eens subiet.
Met je hoofd. En met je hoofdlettergebruik middenin een zin.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:42 schreef Allen het volgende:
Waarom gebruik je godverdomme hoofdletters middenin een zin?
Sterf.
Idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen die kutplaatjes van Stoeprand verwijderd worden?
Iedere actueel KLB topic heeft er wel een dus link plaatsen heeft geen zin.
En de lemming variant: Een Te Genitaal Filmpjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef L.no het volgende:
Een Te Geniaal Filmpje
Een Te Geniaal Filmpje 2
Linkdumps
En dit soort reacties zijn te overdreven voor woorden:
[..]
[..]
en deze ook nogquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
stoeprand wordt aan gewerkt, die topics zitten dicht
Welke vergelijk je het mee? En je kan altijd zien welke eerst was dmv het topicnummer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:03 schreef zquing het volgende:
aangezien ik niet kan zien welke eerst was mag deze wel dicht
Onnodig racistische opmerking. Heeft niets met het topic te maken en is ook niet een grap.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat argumenten zijn.
[..]
Lekkere zinnetjes man
Je hebt een beperkt taalgevoel en dan ga je lopen mekkeren over hoe mensen een term gebruiken.
Neger.
Wat?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Onnodig racistische opmerking. Heeft niets met het topic te maken en is ook niet een grap.
Gewoon out of place.
thnx,quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Onnodig racistische opmerking. Heeft niets met het topic te maken en is ook niet een grap.
Gewoon out of place.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:42 schreef Fortitude het volgende:
Dit was o.us met 11 van zijn broers. Ze waren op vakantie in Streefkerk.
heeft ie zelf al aangepast zo te zienquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef Koko_Banana het volgende:
Volgens mij lijkt ManianMan op Super Mario in real life.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef Koko_Banana het volgende:
Volgens mij lijkt Bytus op Super Mario in real life.
Leuke hobby.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:52 schreef Koko_Banana het volgende:
Volgens mij lijkt sinadO op Super Mario in real life.
die is nu dichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:03 schreef Trollface. het volgende:
Wie probeerde net mijn pass te resetten?
Waarom is deze nog open?
ehm, misschien omdat dir van jou dubbel is en niet meer dan een nieuwsdump zonder klacht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Steven Seagal topic van Bowa
Steven Seagal topic van mij
DISCRIMINATIE!!! Hoezo mag die van mij niet open blijven dan
omdat mensen denken dat het grappig is. alles voor de e-penisquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
waarom wordt mijn lemming topic gesloten?
ik vroeg me dat serieus af...
ja jezus zo kun je alles wel sluitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat mensen denken dat het grappig is. alles voor de e-penis
Ja wat wil je dan horen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jezus zo kun je alles wel sluiten
nja je hebt gelijk, het zijn fokkers.. weer een topic geopend, weer een paar posts meer...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan horen?
dat er een diepzinnige maatschappelijke drijfveer achter zit of zo?![]()
zijn gewoon kuttopics. grappig proberen te doen en jammerlijk falen. Dat is de omschrijving vna de gemiddelde lemming.
Alsof er 300 posts uberhaupt gehaald worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nee.
toch een onzinnig topic. zoek het lekekr zelf uit
bij 300 posts is ie dicht en er komt geen deel 2
Boeiend. bagger. kuttopic.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lolwut? Waarom is mijn topic dicht? Iedereen heeft toch een hekel aan ajax?
ik vind de OP daar juist correct, en dronken mensen spreken altijd de waarheid..dus wat is het probleem?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:04 schreef zquing het volgende:
Ik zie 1 waarin de TS dronken is en een andere met een waardeloze OP
dat is jou mening dan, maar ik snap niet dat jij die topics sluit. Maargoed, ik ben dan ook wel in een goede bui. Je kan topics ook een kans gunnen in plaats van linea recta te sluiten. Nogal kansloos vind ik dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:11 schreef zquing het volgende:
Dat 't alleen maar voor bagger zorgt
Dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:13 schreef Smart_ass het volgende:
What's up met al die kickjes tegenwoordig?
Is toch ook waanzin dat alles wat gekicked wordt een slotje op moet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat.
Vroegah mocht het niet en gingen de topics op slot maar dat is niet meer zo?
Daar doel ik ook helemaal niet op. er zijn echt wel kicks met enige vorm van inbreng maar 9 van de 10 keer is een kick "quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is toch ook waanzin dat alles wat gekicked wordt een slotje op moet?
Als een topic leuk is en er bijv. een jaar geleden vol in gepost is.. het nu op de een of andere manier actueel is... waarom zou er dan een slotje op moeten? Zulkes onzin.
En wat krijg je dan. Een of andere lollige noob die denkt dat hij het net zo kan en vervolgens gigantisch faalt.
Er wordt hier tegenwoordig op gevoel gemod. Aldus Surveillance Fiets.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar doel ik ook helemaal niet op. er zijn echt wel kicks met enige vorm van inbreng maar 9 van de 10 keer is een kick "". Lijkt me nou niet echt ondersteunend om het topic weer tot leven te blazen.
Doe aub eens veranderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zouden jullie in de TT van Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen ! [Deel 2] er voor willen zetten ?
En aub ook de link naar het 1e deel boven aan in de OP zetten?
deel 1: Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen !
TT aangepast, dit is ook meteen het laatste deel!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zouden jullie in de TT van Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen! #2 [Deel 2] er voor willen zetten ?
En aub ook de link naar het 1e deel boven aan in de OP zetten?
deel 1: Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen !
Helft bestond al niet meer, andere paar zijn dicht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef Broekpaling het volgende:
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Watwat!
Wat is dit? Opheldering! Kamervragen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:36 schreef murp het volgende:
/care
zo goed zelfs dat alle KLB mods hem niet konden sluiten!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef 9611Niels het volgende:
Precies! Wat denkt ie wel niet? Het was bovendien een goed topic!
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef Adelante het volgende:
KAMERVrAGEN, ONZ MODS GASTMODdEEN oP KLB!!!!!!!!
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef Trollface. het volgende:
-edit-
Nah, met 1 zin en een youtube filmpje kom je er niet echt. Dan krijg je weinig inhoudelijke reacties.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:26 schreef Luco het volgende:
MIlly Boele's familie....
Dus omdat een zooi gasten allerlei semi-grappige opmerkingen gaan maken moet het hele topic meteen dicht? Schop m desnoods naar ONZ als het om de humor gaat, of haal die grappen weg... Klacht lijkt me aardig gegrond.
Moet ik dan een opsomming van alle nieuwsberichten die er over haar geplaatst zijn komen? Een compleet epistel schrijven, puur omdat ik die familie enigzins hypocriet vindt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nah, met 1 zin en een youtube filmpje kom je er niet echt. Dan krijg je weinig inhoudelijke reacties.
Dat kan prima in je topicquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:54 schreef WhiteTiger1 het volgende:
ik heb een vraagje aan de modjes hiero als ik straks kleine pietjes krijg he mag ik dan de fotos hier neer zetten onder het motto te snoezige pietjes?
Voornamelijk door Zovty, wat zit die gast te trollen zegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een gebagger.
Een uur minder weekend
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
Moest die nu dicht Fiets, het was zo gezellig.
ga ze dan niet quotenquote:Op zondag 28 maart 2010 11:14 schreef WillFerrell het volgende:
Hond schijt in de woonkamer
Deze user vindt het schijnbaar nodig om meerdere malen te spoilen.
wegquote:Op zondag 28 maart 2010 12:35 schreef TheKC het volgende:
Surfiejansefiets gaat steeds off en online op msn
Verkapte doodverwensing
Nee. Ga weg.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan er niet 1 centraal Rinus topic komen?
En er zijn mensen die in elk topic Rinus posten.
Kan dit stoppen?
Voor.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan er niet 1 centraal Rinus topic komen?
En er zijn mensen die in elk topic Rinus posten.
Kan dit stoppen?
don't touch my rinusquote:
misschien had swarma hongerquote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef snakelady het volgende:
Waarom is mijn topic over de site die anorexia promoot verdwenen?
Een of andere lieder heeft naar een van de FA's gemaild zodat 'ie dichtging.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef snakelady het volgende:
Waarom is mijn topic over de site die anorexia promoot verdwenen?
aha ok, flauw...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een of andere lieder heeft naar een van de FA's gemaild zodat 'ie dichtging.
wat stond er inquote:Op zondag 28 maart 2010 19:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Waarom worden er reacties van mij verwijderd?
ah niet gezien, was aan t koken/etenquote:
een slotje dat gezet wordt door een mod van een ander subforumquote:
waarom deed die dat, kan ik het helpen dat mijn sinsassapelsap opeens naar kiwi smaaktequote:Op zondag 28 maart 2010 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een slotje dat gezet wordt door een mod van een ander subforum
Sneafquote:
Nu je het zegt!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sneaf
Ensaf
Beide woonachtig in Fryske, you do the math!
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:06 schreef zquing het volgende:
nope, want dan doe je 't de volgende keer goed
Je houdt er wel een erge ruime definitie van bagger op na.quote:
Oké!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef zquing het volgende:
Hmmm, ik vind 't wel een terechte klacht. Kan imho open blijven
Echt kansloos dat deze open mag blijven. Klacht is wellicht terecht , maar gebruik dan een ander woord en ga niet met medische aandoeningen spotten.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef zquing het volgende:
Ach, dat is Fok! gewoonquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt kansloos dat deze open mag blijven. Klacht is wellicht terecht , maar gebruik dan een ander woord en ga niet met medische aandoeningen spotten.
Zou het zelfde zijn als : Mensen met kanker zijn irritant.
Weet zeker als iemand dit zou openen dat je meteen een lifetime ban ontvangt.
Maar "spotten" over autisten mag gewoon.
Doodsverwensing, vergelijking met '40/'45 , dat soort dingen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Absoluut. Wmb sturen we ze allemaal op kamp.
Ja dat is die van mij maar zodra iemand iets tegen mij zegt over mijn kinderen dat ik hem maar naar het asiel moet brengen ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kan deze doodsverwensing ook mee worden genomen.
Huilie met je medische aandoeningen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt kansloos dat deze open mag blijven. Klacht is wellicht terecht , maar gebruik dan een ander woord en ga niet met medische aandoeningen spotten.
Zou het zelfde zijn als : Mensen met kanker zijn irritant.
Weet zeker als iemand dit zou openen dat je meteen een lifetime ban ontvangt.
Maar "spotten" over autisten mag gewoon.
Wat is dit nou voor een debiel iets, lees het Topic anders en geef sommige kankerusers een perm ban.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef zquing het volgende:
ow sorry zkuingquote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef zquing het volgende:
als je mn username verkeerd blijft schrijven zie je jezelf daar ook straks
Mag blijven staan blijkbaar?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Absoluut. Wmb sturen we ze allemaal op kamp.
Leer begrijpend lezen en de users?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef XLG het volgende:
Die bitch is een kankerhoer man
Ik sla me lul om dr nek
lief hequote:
Joahzekerwel.quote:
alles weg? link anders ff naar posts direct...quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[dilemma] Excuses aanbieden of niet?
Dit topic gelieve op te schonen en te ontdoen van alle linkjes naar het Youtube filmpjes, alle screenshots en verder alle andere linkjes naar persoonlijke dingen van mij.
Of gewoon het topic dicht doen!
Al overwogen sowieso even rustig aan te doen met al die topics en baggerreacties van je?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[dilemma] Excuses aanbieden of niet?
Dit topic gelieve op te schonen en te ontdoen van alle linkjes naar het Youtube filmpjes, alle screenshots en verder alle andere linkjes naar persoonlijke dingen van mij.
Of gewoon het topic dicht doen!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:20 schreef WillFerrell het volgende:
WillFerrel
Mijn kostbaar opgebouwd imago wordt verneukt door deze kloon.
Ik heb het ook net op de mail gestuurd.. Maar ja, als ik iets mail wordt er toch niks gelezen of 'ie wordt nooit beantwoord dus dan maar via hier:quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al overwogen sowieso even rustig aan te doen met al die topics en baggerreacties van je?
Want mijn god, wat komt er een dood en verderf uit je toetsenbord lately.
Je sloopt topics, baggert er op los en vraagt om serieuze reacties in je topics? Nou kan ik hier een metafoor voor bedenken, maar ik denk dat je m'n punt snapt. Mag allemaal best van twee kanten komen wanneer je een prettig verblijf wenst in KLB.
aangevraagd, die andere zet ik er bijquote:
Kijk je ook even naar mijn vraag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aangevraagd, die andere zet ik er bij
je reageert op bio, ik zie geen vraagquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar mijn vraag?
Als het geen antwoord was.. Oke.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je reageert op bio, ik zie geen vraag
en je hebt mij nog niet eens geantwoord
Volgens mij zijn de laatste topics die onder mijn topicknop vandaag komen aardig normaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al overwogen sowieso even rustig aan te doen met al die topics en baggerreacties van je?
Want mijn god, wat komt er een dood en verderf uit je toetsenbord lately.
Je sloopt topics, baggert er op los en vraagt om serieuze reacties in je topics? Nou kan ik hier een metafoor voor bedenken, maar ik denk dat je m'n punt snapt. Mag allemaal best van twee kanten komen wanneer je een prettig verblijf wenst in KLB.
Ik ga hier niet eens serieus op reageren. Je stuurt een aangepaste versie van Goatse rond op de PM (naar 40+ ontvangers), kreeg de 25e van deze maand nog een ban en je hebt sinds dat je zogezegd serieus werd (geen idee wanneer) meer notes gespaard dan ik onderbroeken heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het ook net op de mail gestuurd.. Maar ja, als ik iets mail wordt er toch niks gelezen of 'ie wordt nooit beantwoord dus dan maar via hier:
Maar ik heb een vraag: waarom heb ik een PM ban?
En waarom zeur je zo over mijn post gedrag?
Ik dacht dat ik de laatste tijd het een stuk beter deed. Ik open serieuze topics...
En ik bagger ook niet echt veel meer. Ik report topics en ik report users die zich niet gedragen.
Ik snap echt niet dat je nu zo aan het zeuren bent... Volgens mij doe ik het juist goed..
Maar ja, als het niet zo is zou ik graag je commentaar horen. En dan wil ik dat best veranderen.
Want voor jullie moderators is het natuurlijk ook niet leuk om iemand de hele tijd te moeten corrigeren.
Dan hoor ik graag wat ik verkeerd heb gedaan/doe.
Ook zou ik dus graag willen weten vanwaar die PM ban.
Het is waarschijnlijk om die 31 maart grap. Die was eigenlijk voor 1 april maar ik kon niet wachten met hem te versturen... En aangezien ik een topic uit 2000 nog wat had gezien waar op 1 april Goatse gepost mocht worden dacht ik dat ik het ook wel mocht. Ik zie graag je antwoord tegemoet.
Alvast bedankt,
(AdvancedPower)
Je laatste notes bestaan uit quotes waarin je uit het niets plaatjes post om de boel te verbaggeren en zomaar iets roept wat niets met het topic te maken heeft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de laatste topics die onder mijn topicknop vandaag komen aardig normaal.
Ik citeer:
Wielrenners...
Marokkanen...
Natuurlijk bagger ik. Ik zal dit proberen niet meer te doen.
Maar zoals jij zegt dat ik topics sloop... Dat slaat natuurlijk nergens op.![]()
En geef eens toe: zoveel bagger ik nou ook weer niet. Natuurlijk mag het van 2 kanten komen.
En volgens mij vermaak ik FOK! best wel met mijn topics.
Maar waarom die PM ban is me niet echt helemaal duidelijk.
Die notes worden ook wel erg snel weggeven hea.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens serieus op reageren. Je stuurt een aangepaste versie van Goatse rond op de PM (naar 40+ ontvangers), kreeg de 25e van deze maand nog een ban en je hebt sinds dat je zogezegd serieus werd (geen idee wanneer) meer notes gespaard dan ik onderbroeken heb.
Je gaat offtopic, offtopic, je baggert en je gaat offtopic. Verwacht van ons dan helemaal niks. Van mij niet, van swarma niet, van de FA's niet, van wie dan ook niet.
Je hebt 0 meer om je mee te verdedigen, want je postgedrag is één grote baggerzooi.
Oh man, ik sta er neutraler in dan je denkt. Maar doen alsof je neus bloedt heb ik een hekel aan en dan ben je van mij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die notes worden ook wel erg snel weggeven hea.
En nou worden alleen de negatieve punten belicht. Ik heb toch ook genoeg waardevolle posts gepost?!![]()
Je bent altijd zo negatief en hard tegen me.![]()
Net of anderen nooit eens baggeren.![]()
Ik open pareltjes van topics. Natuurlijk ook doffe pareltjes. Maar dat doet iedereen wel eens toch?
En dat van die Goatse is toch gewoon een grapje? Had alle ranzige dingen weggepaint.
En als iedereen mij hier toch niet mag en iedereen mij toch hier zat is heb ik geeneens meer zin om hier te gaan posten en topics te openen.Zeg het dan gewoon eerlijk en dan is dit de laatste keer dat ik ben ingelogd! Jezus he. En om die onderbroekenlol kan ik niet lachen hoor!
Het was geen dreigement hoor. Want als niemand me hier mag of als ik hier niet gewenst ben moeten jullie zo eerlijk zijn het te zeggen. En dan zal ik zo eerlijk zijn om me er bij neer te leggen en niet meer mee doen aan de discussies hier. Dan ga ik gewoon wel meelezen.. Maar als jullie er geen problemen mee hebben zal ik er voor zorgen dat ik me wat beter ga gedragen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh man, ik sta er neutraler in dan je denkt. Maar doen alsof je neus bloedt heb ik een hekel aan en dan ben je van mij.
Die notes krijg je ook van de FA's, dus ze worden verre van zomaar of snel gegeven. Want voor wij noten, dan moet je echt opvallen.
En oh, je hoeft van mij niet weg. Dreigen hoeft ook niet, want dat doet niemand hier wat. Dit is KLB remember?
Je bent van harte welkom, maar doe normaal, reageer normaal en blijf ontopic. Baggeren op z'n tijd mag allemaal best, maar doe dat dan wel in de 'baggertopics'. Die herken je snel genoeg als die-hard KLB'er.
Dus niet boehoe doen, je bent een vent, dus gedraag je als een vent.
PM ben je nog even kwijt. Komt binnenkort wel weer terug, maar zie het maar als een ban voor onbepaalde tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het was geen dreigement hoor. Want als niemand me hier mag of als ik hier niet gewenst ben moeten jullie zo eerlijk zijn het te zeggen. En dan zal ik zo eerlijk zijn om me er bij neer te leggen en niet meer mee doen aan de discussies hier. Dan ga ik gewoon wel meelezen.. Maar als jullie er geen problemen mee hebben zal ik er voor zorgen dat ik me wat beter ga gedragen.
Ik zal dan ook wel niet meer van die PM's naar 40+ mensen door sturen. Dat beloof ik.
Wanneer kan ik mijn PM rechten weer in ontvangst nemen dan?
Maar ja, vanaf *hier* zal ik me gedragen als een 'vent' zoals jij dat zegt.
Is goed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
PM ben je nog even kwijt. Komt binnenkort wel weer terug, maar zie het maar als een ban voor onbepaalde tijd.
Ik hou je eraan
Ook daar unbannen we tzt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Is goed.![]()
![]()
En in mijn fotoboek ben ik ook gebanned. Wordt ik daar ook nog van geunbanned?
Ik heb het wel erg bont gemaakt inderdaad.
Ik hoop dat je/jullie het niet vergeten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
PM ben je nog even kwijt. Komt binnenkort wel weer terug, maar zie het maar als een ban voor onbepaalde tijd.
Ik hou je eraan
Oké. Dat zal ik doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef zquing het volgende:
Moet je ff mailen ooit, wanneer je denkt dat je je goed genoeg gedraagd
11 minuten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
omdat het een kuttopic is, en kom niet hier lopen huilen als ik je pm niet binnen 3 minuten beantwoord
succes met het zetten van tr's als je je er aan stoortquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef Fortitude het volgende:
[..]
11 minuten.
En slechte motivatie. Zo kut was het topic niet. Je kan op elk moment 10 topics aanwijzen die helemaal nergens over gaan en die blijven open.
Topic reports worden waarschijnlijk voor de meest zielige redenen gezet. Bij 9 van de 10 topics voelt iemand zich wel aangesproken. Als je daar zo naar gaat kijken dan kan je KLB wel opdoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
succes met het zetten van tr's als je je er aan stoort![]()
ik kwam de jouwe net toevallig tegen in de nieuwe topic lijst, kut voor je
Zie je PMquote:
Ik maakte geen grap, daar ging het omquote:
Jij misschien niet, hij wel en die was misplaatst.quote:
oh, dan het ik je reply verkeerd begrepen. Dacht alquote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij misschien niet, hij wel en die was misplaatst.
Toch blijft deze topic ( PushyGurl is chagrijnig ) open om haar fijn uit te lachen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, nu is ze wel genoeg geplaagd. Slotteke
Dankje.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me idd niet de bedoeling, dicht
kom gewoon met n linkje ipv bijdehand gedrag, maak je puntquote:
Wie of wat is Tong80? Waarom ken ik 'm nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom gewoon met n linkje ipv bijdehand gedrag, maak je punt
dat zijn ze nog niet ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Aethereal het volgende:
"uitgeschoten met.." topics mogen wel dicht. Alleen maar lemmings dus.
Omdat "Plas in zijn kont" en het posten van kattenhoofden ook banwaardig is. Volledig terecht trouwens, dit moeten we in Nederland niet willen.quote:
neequote:
Eens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:05 schreef TheKC het volgende:
Ik ben het zat
Is nu denk ik wel weer leuk genoeg geweest, gigantische backfire.
Valt allemaal wel mee toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:07 schreef snakelady het volgende:
Kan ze voor haar eigen veiligheid niet beter geband worden ofzo, dat meisje spoort echt niet helemaal geloof ik.
Heb je haar sites bekeken?quote:
waarom zou dat in klb moeten?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:31 schreef henrydg het volgende:
Weet niet of ik het hier moet vragen maar :
Er is op zondag avond altijd een reeks van SBS. Het leek mij wel leuk om op de zaterdagavond een ( kleinere ) reeks te hebben voor RTL4, met programma's als Ik hou van Holland, Echt Waar?! en Wat vind Nederland. Ik hou van Holland word iig erg goed bekeken, dus ik denk dat er best wat users zijn die het kijken.
Dus, mag ik een wiki-pagina maken en zaterdagavond een reeks maken voor deze leuke programma's ?
Yup, overal behalve in KLB.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:31 schreef henrydg het volgende:
Er is op zondag avond altijd een reeks van SBS. Het leek mij wel leuk om op de zaterdagavond een ( kleinere ) reeks te hebben voor RTL4, met programma's als Ik hou van Holland, Echt Waar?! en Wat vind Nederland. Ik hou van Holland word iig erg goed bekeken, dus ik denk dat er best wat users zijn die het kijken.
Dus, mag ik een wiki-pagina maken en zaterdagavond een reeks maken voor deze leuke programma's ?
Vanwaar is die van SBS in de KLB eigenlijk dan?quote:
De SBS reeks heeft zijn roots hier, er zijn tot op heden geen Ik hou van holland klachtentopics geweestquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:31 schreef henrydg het volgende:
omdat sbs=klachtwaardigquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
Vanwaar is die van SBS in de KLB eigenlijk dan?
Ooit hier ontstaan, een gedoog-topic zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
Vanwaar is die van SBS in de KLB eigenlijk dan?
Overleg dan even met de mods aldaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
Nou ik open wel een topic in het TV subforumpje dan
Ok.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Overleg dan even met de mods aldaar.
bedanktquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:28 schreef Drinky het volgende:
Mijn rickokun topic, kan iemand 'm sluiten, ik weet niet wat me bezielde
kan wel even denk ik hierquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:53 schreef banaantjeEE het volgende:
waar kan jij je zo aan ergeren?
ONZ of GC?
dichtquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:22 schreef luckass het volgende:
Marokkanen --> Ik ga PVV stemmen ipv CDA/D66 #2
reeks en geen toevoeging
Verwijderd, niet genote. Jij zuigt, zij gaan er op in. Basta!quote:Op zondag 4 april 2010 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
uit Uit eten met schoonouders.
Tot 2x aan toe een doodsverwensing
Die 1e niet en de 2e welquote:Op zondag 4 april 2010 16:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Verwijderd, niet genote. Jij zuigt, zij gaan er op in. Basta!
Ik heb er 2 aangegeven hequote:Op zondag 4 april 2010 16:49 schreef Adelante het volgende:
Ik vermoed dat ik de user achter die kloon al ken, even de scan afwachten.
Nee, dan mag het nog niet, maar is de context bepalend of ik een banaanvraag doe.quote:Op zondag 4 april 2010 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die 1e niet en de 2e wel
Maar dus als ik uitgedaagt wordt dan mag het
Dit bedoel ik dusquote:Op zondag 4 april 2010 16:51 schreef wesp40 het volgende:
[..]
heee klootzak een 18 jarige jonge dame vertellen dat ze haar vader moet gaan pijpen is gewoon vies!
Dat past nergens op een forum en ook niet in een beschaafde samenleving ROT DUS OP!
Je hoeft mij geen banaanvraag doen maar wanneer ik zoiets doe en in welk context dan ook dan wordt het gewoon genotequote:Op zondag 4 april 2010 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dan mag het nog niet, maar is de context bepalend of ik een banaanvraag doe.
Kappen, wesp!quote:Op zondag 4 april 2010 16:52 schreef wesp40 het volgende:
[..]
hoezo wordt deze stevenmac gast niet geband voor incestuele opmerkingen ???
sorry maar ik erger me aan als iemand dit soort dingen zegt tegen een ander. Dat tolereer ik gewoon niet. Ongeacht de omstandighedenquote:
Start je eigen forum danquote:Op zondag 4 april 2010 16:53 schreef wesp40 het volgende:
[..]
sorry maar ik erger me aan als iemand dit soort dingen zegt tegen een ander. Dat tolereer ik gewoon niet. Ongeacht de omstandigheden
Je zit hier nog niet zo lang he, dan moet je misschien eerst even leren op je vingers te zitten voor je reageert. En uiteindelijk weet je dat je op sommige users beter helemaal niet kunt reageren. Dat is mijn paastip voor jou.quote:Op zondag 4 april 2010 16:53 schreef wesp40 het volgende:
[..]
sorry maar ik erger me aan als iemand dit soort dingen zegt tegen een ander. Dat tolereer ik gewoon niet. Ongeacht de omstandigheden
Nou dat klopt misschien wel, en ik weet ook niet wat de geschiedenis/relatie is tussen jou en stevenmac maar gewoon uitgaande van zijn reactie in dat topic moet ik je helaas mededelen dat je niet veel waarde aan deze user hebt.quote:Op zondag 4 april 2010 16:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je zit hier nog niet zo lang he, dan moet je misschien eerst even leren op je vingers te zitten voor je reageert. En uiteindelijk weet je dat je op sommige users beter helemaal niet kunt reageren. Dat is mijn paastip voor jou.
Maar jij bent wel een aanwinst hoorquote:Op zondag 4 april 2010 16:56 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nou dat klopt misschien wel, en ik weet ook niet wat de geschiedenis/relatie is tussen jou en stevenmac maar gewoon uitgaande van zijn reactie in dat topic moet ik je helaas mededelen dat je niet veel waarde aan deze user hebt.
Ondergesneeuwd of geen probleem?quote:Op zondag 4 april 2010 12:35 schreef Arnold_fan het volgende:
2 weken van te voren reserveren om Cindy Salou te palen
Het zoveelste topic van iemand die zich speciaal aanmeldt om een topic over dat mens te maken.
Hipquote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef Adelante het volgende:
Wij zien Topic Reports sinds vandaag ook in de AT/myAT, dus kunnen nog sneller op jullie verzoeken/klachten reageren.
Oké.quote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef Adelante het volgende:
Wij zien Topic Reports sinds vandaag ook in de AT/myAT, dus kunnen nog sneller op jullie verzoeken/klachten reageren.
Simpel maar effectief tochquote:Op maandag 5 april 2010 00:49 schreef Adelante het volgende:
Serieus, je ziet nu alles voorbijkomen en hoeft niet meer eerst naar de forum index. Ik ben er heel blij mee
Even getest (want ik gebruik dat nooitquote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Simpel maar effectief tochis het ook in nieuwe topics?
nieuwe/actieve/myatquote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Simpel maar effectief tochis het ook in nieuwe topics?
Ik F5 altijd de nieuwe topics om als eerste een TR te kunnen zettenquote:Op maandag 5 april 2010 00:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Even getest (want ik gebruik dat nooit) en ja, ook daar zie je direct de TR's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
alweer openquote:Op maandag 5 april 2010 02:32 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb er genoeg van !
Volgens meerdere user een terrechte klacht dus een slotje is zinloos !
we hebben ze tegelijkertijd opgengeklikt denk ikquote:Op maandag 5 april 2010 02:35 schreef o.us het volgende:
Swarma, waarom wil je overal de lapo hebben op de gesloten topics van Fiets?![]()
What did I do now?quote:Op maandag 5 april 2010 10:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Adelante, je hebt me een beetje teleurgesteld.
ik mag nog niet zelfstandig slotten of zo.quote:Op maandag 5 april 2010 02:35 schreef o.us het volgende:
Swarma, waarom wil je overal de lapo hebben op de gesloten topics van Fiets?![]()
Plz?quote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef Poostema het volgende:
Mijn topic
Mag 'm op slot?
Iedereen zit me toch te bashen.
boeiend.quote:Op maandag 5 april 2010 15:52 schreef Acinonyx het volgende:
msn-bot pwnt mij
Waarom moet die op slot, terechte klacht leek me zo
quote:
Dankjewel Fiets!quote:
Niet doen hoor mods!quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[videotopic] 'DOE JE BROEK UIT!'
Doe hem maar dicht en/of verwijder hem maar.
Was leuk voor hoe lang het duurt.
Niemand kan het waarderen dus is het beter als 'ie dicht is.
Flikker nou es op met je gezanik. De hoeveelste keer is dit nou dat je een topic opent waarna je vervolgens, geheel terecht, naar de kanker wordt gebashed en dat je daarna gaat zeuren om een slotje??quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Je bent een mod!quote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker nou es op met je gezanik. De hoeveelste keer is dit nou dat je een topic opent waarna je vervolgens, geheel terecht, naar de kanker wordt gebashed en dat je daarna gaat zeuren om een slotje??
Hij blijft open en daarmee uit.
We mochten je daar toch bashen? Dat dacht ik door die tags.quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2010 21:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
We mochten je daar toch bashen? Dat dacht ik door die tags.
Waar precies dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:08 schreef henrydg het volgende:
Mogen die irritante kut oostenrijkse filmpjes van penisbaard alsjeblieft weg
Cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:08 schreef henrydg het volgende:
Smakelozequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:08 schreef henrydg het volgende:
Optiefen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kan deze weer open? Ik was nog niet klaar met bashen. En met mij een hoop anderen denk ik.
Ja euh. Je doet toch graag aan zelfkastijding blijkbaar? Ik wil je dan ook graag die kans geven natuurlijk.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja euh. Je doet toch graag aan zelfkastijding blijkbaar? Ik wil je dan ook graag die kans geven natuurlijk.
mwa, privegegevens staan er inderdaad niet. Maar als die gozer zich als vrouw voor wil doen, laat hem lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Bulletslot deel #2
Waarom dicht?
Waar plaats ik privégegevens?
Kom op zeg, van Hege was ook een deel 2. Topics over die Bulletslut zijn gewoon goed.
Swarma jonguh! Ik ga me straks nog opwinden.quote:
Ik ook niet hoerquote:
Ja, Swarma?! Waar ben je mee bezig? Uitleg over dat slotje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Swarma jonguh! Ik ga me straks nog opwinden.
wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Esteban_Granero
Het enigste wat hij post is: 'sick'
Kan hij gestopt worden?
Huwh?!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weg
en kap een met je te gedragen als een schijnheil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |