11 minuten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
omdat het een kuttopic is, en kom niet hier lopen huilen als ik je pm niet binnen 3 minuten beantwoord
succes met het zetten van tr's als je je er aan stoortquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef Fortitude het volgende:
[..]
11 minuten.
En slechte motivatie. Zo kut was het topic niet. Je kan op elk moment 10 topics aanwijzen die helemaal nergens over gaan en die blijven open.
Topic reports worden waarschijnlijk voor de meest zielige redenen gezet. Bij 9 van de 10 topics voelt iemand zich wel aangesproken. Als je daar zo naar gaat kijken dan kan je KLB wel opdoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
succes met het zetten van tr's als je je er aan stoort![]()
ik kwam de jouwe net toevallig tegen in de nieuwe topic lijst, kut voor je
Zie je PMquote:
Ik maakte geen grap, daar ging het omquote:
Jij misschien niet, hij wel en die was misplaatst.quote:
oh, dan het ik je reply verkeerd begrepen. Dacht alquote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij misschien niet, hij wel en die was misplaatst.
Toch blijft deze topic ( PushyGurl is chagrijnig ) open om haar fijn uit te lachen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, nu is ze wel genoeg geplaagd. Slotteke
Dankje.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me idd niet de bedoeling, dicht
kom gewoon met n linkje ipv bijdehand gedrag, maak je puntquote:
Wie of wat is Tong80? Waarom ken ik 'm nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom gewoon met n linkje ipv bijdehand gedrag, maak je punt
dat zijn ze nog niet ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Aethereal het volgende:
"uitgeschoten met.." topics mogen wel dicht. Alleen maar lemmings dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |