HAHAHA LACHEN MANquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
HAHAHA LACHEN MAN
EN JIJ ZO DOEN VAN HUH IK KEN HEM HELEMAAL NIET
EN IEDEREEN VAN HAHAHA WIJ KENNEN HEM WEL DOMMERIK
MAAR JE MEENDE HET NATUURLIJK HELEMAAL NIET!!11!!!!1![]()
:;D
![]()
d :d:D D:;D111 ;D;1!!! :;D
!!! D;D:dD!
wat quote je? zo kan ik ook quotenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
HAHAHA LACHEN MAN
EN JIJ ZO DOEN VAN HUH IK KEN HEM HELEMAAL NIET
EN IEDEREEN VAN HAHAHA WIJ KENNEN HEM WEL DOMMERIK
MAAR JE MEENDE HET NATUURLIJK HELEMAAL NIET!!11!!!!1![]()
:;D
![]()
d :d:D D:;D111 ;D;1!!! :;D
!!! D;D:dD!
hij belde netquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door BroodjePindakaas op 02-04-2010 11:50 ]quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:53 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
wat quote je? zo kan ik ook quoten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef HugoBaas het volgende:
Je weet vast wel wie tubgirl is of niet?
afbeelding
Haha snel even editen maar het kwaad is al geschiedquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef HugoBaas het volgende:
Je weet vast wel wie tubgirl is of niet?
Heul nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Haha snel even editen maar het kwaad is al geschied
Waarom ben jij een wel heel slechte trol?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:10 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Waarom heeft iedereen het ineens over editten?
Geeft een beetje kracht aan de term, mongool of bosmongool zou niet voldoende zijn in jouw gevalquote:
Eenschquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft een beetje kracht aan de term, mongool of bosmongool zou niet voldoende zijn in jouw geval
Nee inderdaad, erg stoerquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft een beetje kracht aan de term, mongool of bosmongool zou niet voldoende zijn in jouw geval
quote:Woonplaats Nijmegen
het hoort niet leuk te zijn. vertel nou gewoon wie of wat tong80 is aub.quote:
Heeft weinig van doen met stoer zijn, meer met mijn punt duidelijk overbrengen, iets waar jij niet al te goed in bent. Want, wat bedoel je nou met die smilie achter mijn woonplaats? Ben ik een sukkel omdat ik er woon? of omdat je een bijzondere haat tegen mijn woonplaats hebt? Wees eens duidelijk, kankermongool.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:58 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Nee inderdaad, erg stoer.
[..].
Nijmegenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft weinig van doen met stoer zijn, meer met mijn punt duidelijk overbrengen, iets waar jij niet al te goed in bent. Want, wat bedoel je nou met die smilie achter mijn woonplaats? Ben ik een sukkel omdat ik er woon? of omdat je een bijzondere haat tegen mijn woonplaats hebt? Wees eens duidelijk, kankermongool.
Ik ben 10, waarom heeft die meneer zo'n raar gezichtquote:
Overmatig aantal posts op fok hebben met alleen maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ik ben 10, waarom heeft die meneer zo'n raar gezicht
Oh, het is dus iemand op fok?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:45 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Overmatig aantal posts op fok hebben met alleen maarerin.
Google eens op tong80.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Oh, het is dus iemand op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |