alles weg? link anders ff naar posts direct...quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[dilemma] Excuses aanbieden of niet?
Dit topic gelieve op te schonen en te ontdoen van alle linkjes naar het Youtube filmpjes, alle screenshots en verder alle andere linkjes naar persoonlijke dingen van mij.
Of gewoon het topic dicht doen!
Al overwogen sowieso even rustig aan te doen met al die topics en baggerreacties van je?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[dilemma] Excuses aanbieden of niet?
Dit topic gelieve op te schonen en te ontdoen van alle linkjes naar het Youtube filmpjes, alle screenshots en verder alle andere linkjes naar persoonlijke dingen van mij.
Of gewoon het topic dicht doen!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:20 schreef WillFerrell het volgende:
WillFerrel
Mijn kostbaar opgebouwd imago wordt verneukt door deze kloon.
Ik heb het ook net op de mail gestuurd.. Maar ja, als ik iets mail wordt er toch niks gelezen of 'ie wordt nooit beantwoord dus dan maar via hier:quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al overwogen sowieso even rustig aan te doen met al die topics en baggerreacties van je?
Want mijn god, wat komt er een dood en verderf uit je toetsenbord lately.
Je sloopt topics, baggert er op los en vraagt om serieuze reacties in je topics? Nou kan ik hier een metafoor voor bedenken, maar ik denk dat je m'n punt snapt. Mag allemaal best van twee kanten komen wanneer je een prettig verblijf wenst in KLB.
aangevraagd, die andere zet ik er bijquote:
Kijk je ook even naar mijn vraag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aangevraagd, die andere zet ik er bij
je reageert op bio, ik zie geen vraagquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar mijn vraag?
Als het geen antwoord was.. Oke.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je reageert op bio, ik zie geen vraag
en je hebt mij nog niet eens geantwoord
Volgens mij zijn de laatste topics die onder mijn topicknop vandaag komen aardig normaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al overwogen sowieso even rustig aan te doen met al die topics en baggerreacties van je?
Want mijn god, wat komt er een dood en verderf uit je toetsenbord lately.
Je sloopt topics, baggert er op los en vraagt om serieuze reacties in je topics? Nou kan ik hier een metafoor voor bedenken, maar ik denk dat je m'n punt snapt. Mag allemaal best van twee kanten komen wanneer je een prettig verblijf wenst in KLB.
Ik ga hier niet eens serieus op reageren. Je stuurt een aangepaste versie van Goatse rond op de PM (naar 40+ ontvangers), kreeg de 25e van deze maand nog een ban en je hebt sinds dat je zogezegd serieus werd (geen idee wanneer) meer notes gespaard dan ik onderbroeken heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het ook net op de mail gestuurd.. Maar ja, als ik iets mail wordt er toch niks gelezen of 'ie wordt nooit beantwoord dus dan maar via hier:
Maar ik heb een vraag: waarom heb ik een PM ban?
En waarom zeur je zo over mijn post gedrag?
Ik dacht dat ik de laatste tijd het een stuk beter deed. Ik open serieuze topics...
En ik bagger ook niet echt veel meer. Ik report topics en ik report users die zich niet gedragen.
Ik snap echt niet dat je nu zo aan het zeuren bent... Volgens mij doe ik het juist goed..
Maar ja, als het niet zo is zou ik graag je commentaar horen. En dan wil ik dat best veranderen.
Want voor jullie moderators is het natuurlijk ook niet leuk om iemand de hele tijd te moeten corrigeren.
Dan hoor ik graag wat ik verkeerd heb gedaan/doe.
Ook zou ik dus graag willen weten vanwaar die PM ban.
Het is waarschijnlijk om die 31 maart grap. Die was eigenlijk voor 1 april maar ik kon niet wachten met hem te versturen... En aangezien ik een topic uit 2000 nog wat had gezien waar op 1 april Goatse gepost mocht worden dacht ik dat ik het ook wel mocht. Ik zie graag je antwoord tegemoet.
Alvast bedankt,
(AdvancedPower)
Je laatste notes bestaan uit quotes waarin je uit het niets plaatjes post om de boel te verbaggeren en zomaar iets roept wat niets met het topic te maken heeft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de laatste topics die onder mijn topicknop vandaag komen aardig normaal.
Ik citeer:
Wielrenners...
Marokkanen...
Natuurlijk bagger ik. Ik zal dit proberen niet meer te doen.
Maar zoals jij zegt dat ik topics sloop... Dat slaat natuurlijk nergens op.![]()
En geef eens toe: zoveel bagger ik nou ook weer niet. Natuurlijk mag het van 2 kanten komen.
En volgens mij vermaak ik FOK! best wel met mijn topics.
Maar waarom die PM ban is me niet echt helemaal duidelijk.
Die notes worden ook wel erg snel weggeven hea.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens serieus op reageren. Je stuurt een aangepaste versie van Goatse rond op de PM (naar 40+ ontvangers), kreeg de 25e van deze maand nog een ban en je hebt sinds dat je zogezegd serieus werd (geen idee wanneer) meer notes gespaard dan ik onderbroeken heb.
Je gaat offtopic, offtopic, je baggert en je gaat offtopic. Verwacht van ons dan helemaal niks. Van mij niet, van swarma niet, van de FA's niet, van wie dan ook niet.
Je hebt 0 meer om je mee te verdedigen, want je postgedrag is één grote baggerzooi.
Oh man, ik sta er neutraler in dan je denkt. Maar doen alsof je neus bloedt heb ik een hekel aan en dan ben je van mij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die notes worden ook wel erg snel weggeven hea.
En nou worden alleen de negatieve punten belicht. Ik heb toch ook genoeg waardevolle posts gepost?!![]()
Je bent altijd zo negatief en hard tegen me.![]()
Net of anderen nooit eens baggeren.![]()
Ik open pareltjes van topics. Natuurlijk ook doffe pareltjes. Maar dat doet iedereen wel eens toch?
En dat van die Goatse is toch gewoon een grapje? Had alle ranzige dingen weggepaint.
En als iedereen mij hier toch niet mag en iedereen mij toch hier zat is heb ik geeneens meer zin om hier te gaan posten en topics te openen.Zeg het dan gewoon eerlijk en dan is dit de laatste keer dat ik ben ingelogd! Jezus he. En om die onderbroekenlol kan ik niet lachen hoor!
Het was geen dreigement hoor. Want als niemand me hier mag of als ik hier niet gewenst ben moeten jullie zo eerlijk zijn het te zeggen. En dan zal ik zo eerlijk zijn om me er bij neer te leggen en niet meer mee doen aan de discussies hier. Dan ga ik gewoon wel meelezen.. Maar als jullie er geen problemen mee hebben zal ik er voor zorgen dat ik me wat beter ga gedragen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh man, ik sta er neutraler in dan je denkt. Maar doen alsof je neus bloedt heb ik een hekel aan en dan ben je van mij.
Die notes krijg je ook van de FA's, dus ze worden verre van zomaar of snel gegeven. Want voor wij noten, dan moet je echt opvallen.
En oh, je hoeft van mij niet weg. Dreigen hoeft ook niet, want dat doet niemand hier wat. Dit is KLB remember?
Je bent van harte welkom, maar doe normaal, reageer normaal en blijf ontopic. Baggeren op z'n tijd mag allemaal best, maar doe dat dan wel in de 'baggertopics'. Die herken je snel genoeg als die-hard KLB'er.
Dus niet boehoe doen, je bent een vent, dus gedraag je als een vent.
PM ben je nog even kwijt. Komt binnenkort wel weer terug, maar zie het maar als een ban voor onbepaalde tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het was geen dreigement hoor. Want als niemand me hier mag of als ik hier niet gewenst ben moeten jullie zo eerlijk zijn het te zeggen. En dan zal ik zo eerlijk zijn om me er bij neer te leggen en niet meer mee doen aan de discussies hier. Dan ga ik gewoon wel meelezen.. Maar als jullie er geen problemen mee hebben zal ik er voor zorgen dat ik me wat beter ga gedragen.
Ik zal dan ook wel niet meer van die PM's naar 40+ mensen door sturen. Dat beloof ik.
Wanneer kan ik mijn PM rechten weer in ontvangst nemen dan?
Maar ja, vanaf *hier* zal ik me gedragen als een 'vent' zoals jij dat zegt.
Is goed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
PM ben je nog even kwijt. Komt binnenkort wel weer terug, maar zie het maar als een ban voor onbepaalde tijd.
Ik hou je eraan
Ook daar unbannen we tzt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Is goed.![]()
![]()
En in mijn fotoboek ben ik ook gebanned. Wordt ik daar ook nog van geunbanned?
Ik heb het wel erg bont gemaakt inderdaad.
Ik hoop dat je/jullie het niet vergeten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
PM ben je nog even kwijt. Komt binnenkort wel weer terug, maar zie het maar als een ban voor onbepaalde tijd.
Ik hou je eraan
Oké. Dat zal ik doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef zquing het volgende:
Moet je ff mailen ooit, wanneer je denkt dat je je goed genoeg gedraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |