Waarom meer woorden vuil maken. Erge lange teksten werken niet in KLB.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit moet geen bashtopic worden tegen Marokkanen
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef ArnoKlaassen het volgende:
TS er zijn zeer weinig Marokkanen die aan onze definitie van cultuur voldoen. Beter er gewoon vanuit gaan dat het tuig is dan kan het alleen maar meevallen als je ooit wel een fatsoenlijk mens tegen komt
quote:
Begin maar met lezen !quote:Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
OP...
Dit was mijn, eindelijk eens een serieus topic van mij, klacht.
Een samenvatting is er niet want dan snap je de strekking van het verhaal niet.
Want Nederlandse jongeren halen hun vrienden er nooit bij?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef zquing het volgende:
Inderdaad zit er jammergenoeg veel triest volk tussen. Nooit durfen ze 1 tegen 1 te vechten, moet altijd een heel groepje bij gehaald worden
Geen idee, nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Want Nederlandse jongeren halen hun vrienden er nooit bij?
Te weinig spelfouten, te goede zinsopbouw.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Triggershot het volgende:
Om deze redenen ben ik dus ook van mening dat we op Wilders moeten gaan stemmen, ons land veranderd langzamerhand in Holokko, dit kan toch niet? Wat hebben wij ze in godsnaam ooit aangedaan? We hebben ze verwelkomt in ons land, hebben ze werk en het recht om te blijven aangeboden en wat krijgen we er voor terug? Straatterroristen!! Dit is genoeg zo we pikken het niet meer. Nederland moet weer Nederland worden, we moeten ons land terugveroveren voor het te laat is.
GVD zeg ik kan me hier zo over opwinden, mijn dochter kan niet eens meer veilig over straat lopen met een korte rok of jurkje zonder lastiggevallen te worden door die bergbewoners. Het moet nu voor eens en voor altijd afgelopen zijn met de Marokkanen, de allochtoon knuffelende linkse idioten doen er niets aan, misschien moeten we gewoon het recht in eigen handen gaan nemen! Wie is er met mij? Stuur mij een PM!!!
Geen idee, doe jij dat?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Want Nederlandse jongeren halen hun vrienden er nooit bij?
Kut.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Te weinig spelfouten, te goede zinsopbouw.
Jij generaliseert nu zelf ook ... proleetquote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef o.us het volgende:
De generaliserende opmerkingen hier zijn ook geweldig triestStelletje proleten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |