abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79712735
Dit moet geen bashtopic worden tegen Marokkanen maar een topic dat beschrijft wat er aan de hand is zodat jullie hier jullie meningen over kunnen geven. Het zit dus zo: een tijd geleden zat ik met een groepje op de plaats van waar anders de Marokkanen altijd zitten. Even voor de duidelijkheid: ze zitten altijd bij elkaar en gaan vrijwel niet om met Nederlanders. Wij zitten daar en de bel klinkt voor de pauze. Marokkanen en wiggers komen van alle kanten aangestroomd om op de plaats te zitten waar ik zat. Wij vonden dat ze best eens ergens anders konden zitten dus we bleven zitten. Dan gebeurd er het volgende: een kleine Marokkaan komt naar ons toe en gaat op de verwarming zitten. Hij zit naast mij en begint tegen mij te praten. Dingen in de richting van: 'jij bent niks, jij bent poep, jij bent een kankerdomme sukkel.' Ik laat dit niet allemaal over me zeggen en ik vertel hem dat hij de voordelen bevestigd over Marokkanen. Hij snapt mij blijkbaar niet en gaat verder met tieren en schelden. Ik was er zat van en ging met mijn groepje maar ergens anders zitten..

Dan gebeurd er nog iets: mijn team (inclusief ik) moesten tegen een team voetballen waar meisjes inzaten die met Marokkanen gaan. We speelden gewoon rustig en bij voetbal kan je wel eens komen te vallen. Zo gebeurde dit en een van de meisjes viel door mij toe doen. Ze had geen pijn en schoot meteen weer omhoog. Ze vertelde me dat haar vriendje mij nog wel even zouden pakken. Hierop zei ik terug: "vieze Marokkanenslet." Ze was laaiend en heeft alles aan haar 'Marocboy' verteld. Deze kwam (met nog een hele troep Marocboy's en allemaal wiggers) naar mij toe om te vertellen dat ik mijn excuses aan haar moest aanbieden. Als ik dit niet zou doen zou ik dit nog wel voelen. Ik heb dit niet gedaan want zij begon immers. Toen ik zei dat ik dit niet ging doen zeiden ze dat ze me nog wel even zouden pakken en dat ik erop kon rekenen dat ik met 1 telefoontje het ziekenhuis in lag. Dit liet ik allemaal over mij heen komen, het liet mij koud. Want wat kon ik beginnen tegen een roverstroep van 12 a 15 man?!

Dit zijn nu twee voorbeelden van wat ik heb meegemaakt met Marokkanen. Natuurlijk zijn erg genoeg aardige en lieve Marokkanen. Maar waarom moet net, nou juist dit volk zo doen. Wat hebben wij ze aan gedaan? Want ik ben niet de enigste die met deze problemen kampt. Waarom kunnen we niet met vrede samen met ze leven? Dit ligt niet aan ons maar aan hun. Waarom verzieken hun alles? Waarom altijd dat eeuwige gesteld, stoer gedoe en dat gezeur op ons. Waarom passen ze zich niet aan.. En dan nog erger, waarom zijn er van die wiggers die achter de Marokkanen aanlopen alsof ze hondjes van hun zijn.

Dit was mijn, eindelijk eens een serieus topic van mij, klacht.
Een samenvatting is er niet want dan snap je de strekking van het verhaal niet.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:10:08 #2
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_79712867
Wiggers die achter de Marokkanen aanlopen alsof ze hondjes van hun zijn..?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 29 maart 2010 @ 17:11:31 #3
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_79712917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit moet geen bashtopic worden tegen Marokkanen
Waarom meer woorden vuil maken. Erge lange teksten werken niet in KLB.

Bashtopic
  maandag 29 maart 2010 @ 17:11:51 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_79712933
In before Wilders

daar draait toch elk topic op uit vaak
  maandag 29 maart 2010 @ 17:13:33 #5
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_79712992
TS er zijn zeer weinig Marokkanen die aan onze definitie van cultuur voldoen. Beter er gewoon vanuit gaan dat het tuig is dan kan het alleen maar meevallen als je ooit wel een fatsoenlijk mens tegen komt
pi_79713078
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef ArnoKlaassen het volgende:
TS er zijn zeer weinig Marokkanen die aan onze definitie van cultuur voldoen. Beter er gewoon vanuit gaan dat het tuig is dan kan het alleen maar meevallen als je ooit wel een fatsoenlijk mens tegen komt
pi_79713082
  maandag 29 maart 2010 @ 17:17:05 #8
290562 RSXX
DELETED ACCOUNT
pi_79713138
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef IJsblock het volgende:
Samenvatting?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
OP...

Dit was mijn, eindelijk eens een serieus topic van mij, klacht.
Een samenvatting is er niet want dan snap je de strekking van het verhaal niet.

Begin maar met lezen !
We horen zo van je
ik gebruik dit account niet meer :)
pi_79713172
Inderdaad zit er jammergenoeg veel triest volk tussen. Nooit durfen ze 1 tegen 1 te vechten, moet altijd een heel groepje bij gehaald worden
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79713182
Marokkanen.

Het binnenhalen van gastarbeiders om ze nadat het werk gedaan was niet linea recta terug te sturen naar het land van herkomst is de grootste fout die ons land ooit gemaakt heeft en was het begin van het einde.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:28 #11
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79713201
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef zquing het volgende:
Inderdaad zit er jammergenoeg veel triest volk tussen. Nooit durfen ze 1 tegen 1 te vechten, moet altijd een heel groepje bij gehaald worden
Want Nederlandse jongeren halen hun vrienden er nooit bij?
pi_79713223
Wiggers zijn wannabe negers, waarom lopen zij achter marokkanen aan?
Ze moeten achter de negers aanlopen!
Dit land gaat naar de tering
pi_79713256
samenvatting = alle marokkanen zijn kut, dus
  maandag 29 maart 2010 @ 17:20:15 #14
122997 zquing
Drama Junk
pi_79713291
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef TNA het volgende:

[..]

Geen idee, nooit problemen mee gehad
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79713355
Om deze redenen ben ik dus ook van mening dat we op Wilders moeten gaan stemmen, ons land veranderd langzamerhand in Holokko, dit kan toch niet? Wat hebben wij ze in godsnaam ooit aangedaan? We hebben ze verwelkomt in ons land, hebben ze werk en het recht om te blijven aangeboden en wat krijgen we er voor terug? Straatterroristen!! Dit is genoeg zo we pikken het niet meer. Nederland moet weer Nederland worden, we moeten ons land terugveroveren voor het te laat is.

GVD zeg ik kan me hier zo over opwinden, mijn dochter kan niet eens meer veilig over straat lopen met een korte rok of jurkje zonder lastiggevallen te worden door die bergbewoners. Het moet nu voor eens en voor altijd afgelopen zijn met de Marokkanen, de allochtoon knuffelende linkse idioten doen er niets aan, misschien moeten we gewoon het recht in eigen handen gaan nemen! Wie is er met mij? Stuur mij een PM!!!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:22:36 #16
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_79713366
Mijn visie:

Maar waarom moet net, nou juist dit volk zo doen?
Omdat het marokanen zijn. Is hun aard hoe lelijk ook

Wat hebben wij ze aan gedaan?
Wij hebben welvaart en dat kunnen zij niet hendelen

Want ik ben niet de enigste die met deze problemen kampt.
Klopt

Waarom kunnen we niet met vrede samen met ze leven?
Omdat zij te lui zijn om te werken en wij niet. Zij denken daarom dat ze achtergesteld worden. En ze kunnen niet omgaan met vrijheden.

Dit ligt niet aan ons maar aan hun.
Klopt

Waarom verzieken hun alles?
Omdat ze alles willen wat wij hebben en als een stel kinderen de boel gaan terroriseren. Ze zijn gewend om met de harde hand op het spoor gemept te worden en in Nederland zijn ze vrij en daar kunnen ze niet mee omgaan

Waarom altijd dat eeuwige gesteld, stoer gedoe en dat gezeur op ons. Ze proberen hun zelf veroorzaakte minderwaardigheid te verdoezelen door stoer gedrag. Verder is dat marokaan eigen

Waarom passen ze zich niet aan..
Dat kost moeite en ze zijn lui. Waarom aanpassen als alles mag in Nederland.

En dan nog erger, waarom zijn er van die wiggers die achter de Marokkanen aanlopen alsof ze hondjes van hun zijn.
Omdat ze zwakzinnig zijn en denken dat marokkanen echt stoer zijn

maandag 29 maart 2010 @ 17:23:13 #17
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79713386
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Triggershot het volgende:
Om deze redenen ben ik dus ook van mening dat we op Wilders moeten gaan stemmen, ons land veranderd langzamerhand in Holokko, dit kan toch niet? Wat hebben wij ze in godsnaam ooit aangedaan? We hebben ze verwelkomt in ons land, hebben ze werk en het recht om te blijven aangeboden en wat krijgen we er voor terug? Straatterroristen!! Dit is genoeg zo we pikken het niet meer. Nederland moet weer Nederland worden, we moeten ons land terugveroveren voor het te laat is.

GVD zeg ik kan me hier zo over opwinden, mijn dochter kan niet eens meer veilig over straat lopen met een korte rok of jurkje zonder lastiggevallen te worden door die bergbewoners. Het moet nu voor eens en voor altijd afgelopen zijn met de Marokkanen, de allochtoon knuffelende linkse idioten doen er niets aan, misschien moeten we gewoon het recht in eigen handen gaan nemen! Wie is er met mij? Stuur mij een PM!!!
Te weinig spelfouten, te goede zinsopbouw.
pi_79713396
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef TNA het volgende:

[..]

Geen idee, doe jij dat?
Allejezus
pi_79713414
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef TNA het volgende:

[..]

Te weinig spelfouten, te goede zinsopbouw.
Kut.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:24:20 #20
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79713429
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Juzme het volgende:

[..]

Geen idee, doe jij dat?
Alleen online.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:26:16 #21
-1 #ANONIEM