quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:Dit moet geen bashtopic worden tegen Marokkanen maar een topic dat beschrijft wat er aan de hand is zodat jullie hier jullie meningen over kunnen geven. Het zit dus zo: een tijd geleden zat ik met een groepje op de plaats van waar anders de Marokkanen altijd zitten. Even voor de duidelijkheid: ze zitten altijd bij elkaar en gaan vrijwel niet om met Nederlanders. Wij zitten daar en de bel klinkt voor de pauze. Marokkanen en wiggers komen van alle kanten aangestroomd om op de plaats te zitten waar ik zat. Wij vonden dat ze best eens ergens anders konden zitten dus we bleven zitten. Dan gebeurd er het volgende: een kleine Marokkaan komt naar ons toe en gaat op de verwarming zitten. Hij zit naast mij en begint tegen mij te praten. Dingen in de richting van: 'jij bent niks, jij bent poep, jij bent een kankerdomme sukkel.' Ik laat dit niet allemaal over me zeggen en ik vertel hem dat hij de voordelen bevestigd over Marokkanen. Hij snapt mij blijkbaar niet en gaat verder met tieren en schelden. Ik was er zat van en ging met mijn groepje maar ergens anders zitten..
Dan gebeurd er nog iets: mijn team (inclusief ik) moesten tegen een team voetballen waar meisjes inzaten die met Marokkanen gaan. We speelden gewoon rustig en bij voetbal kan je wel eens komen te vallen. Zo gebeurde dit en een van de meisjes viel door mij toe doen. Ze had geen pijn en schoot meteen weer omhoog. Ze vertelde me dat haar vriendje mij nog wel even zouden pakken. Hierop zei ik terug: "vieze Marokkanenslet." Ze was laaiend en heeft alles aan haar 'Marocboy' verteld. Deze kwam (met nog een hele troep Marocboy's en allemaal wiggers) naar mij toe om te vertellen dat ik mijn excuses aan haar moest aanbieden. Als ik dit niet zou doen zou ik dit nog wel voelen. Ik heb dit niet gedaan want zij begon immers. Toen ik zei dat ik dit niet ging doen zeiden ze dat ze me nog wel even zouden pakken en dat ik erop kon rekenen dat ik met 1 telefoontje het ziekenhuis in lag. Dit liet ik allemaal over mij heen komen, het liet mij koud. Want wat kon ik beginnen tegen een roverstroep van 12 a 15 man?!
Dit zijn nu twee voorbeelden van wat ik heb meegemaakt met Marokkanen. Natuurlijk zijn erg genoeg aardige en lieve Marokkanen. Maar waarom moet net, nou juist dit volk zo doen. Wat hebben wij ze aan gedaan? Want ik ben niet de enigste die met deze problemen kampt. Waarom kunnen we niet met vrede samen met ze leven? Dit ligt niet aan ons maar aan hun. Waarom verzieken hun alles? Waarom altijd dat eeuwige gesteld, stoer gedoe en dat gezeur op ons. Waarom passen ze zich niet aan.. En dan nog erger, waarom zijn er van die wiggers die achter de Marokkanen aanlopen alsof ze hondjes van hun zijn.
Dit was mijn, eindelijk eens een serieus topic van mij, klacht.
Een samenvatting is er niet want dan snap je de strekking van het verhaal niet.
misschien eens proberen niet iemand een 'vieze marokkanen slet ' te noemen. want dan ben jij gewoon de racist, en hebben zij gelijk dat ze excuses willen.
en hoe ga jij in vrede samenleven als je op hun vaste plek gaat zitten, en het vertikt te moven als t pauze is? of denk je dat zij je dan ineens heel tof vinden ofzo?
volgens mij lok jij zelf je problemen uit.