abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79713982
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En het volk met vooroordelen to begin with komt er mee weg?
Alsof vooroordelen uit de lucht komen vallen.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:39:34 #52
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_79713996
Als iedereen normaal zou doen zou deze topic al niet hoeven.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:40:10 #53
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79714017
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nou, ik voorspelde dat het ging regenen gister zoals gewoonlijk met ons klimaat hier. En toen ging het regenen.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 29 maart 2010 @ 17:40:42 #54
293893 Sahbi100
Ben jij mijn sahbi?
pi_79714026
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:40 schreef o.us het volgende:

[..]

Nou, ik voorspelde dat het ging regenen gister zoals gewoonlijk met ons klimaat hier. En toen ging het regenen.
Weet jij wel wat sahbi betekend :')
  maandag 29 maart 2010 @ 17:40:47 #55
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_79714030
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef onearmedman het volgende:
[ afbeelding ]

Die koppen! D'r kijkt er geen een normaal.
Wat tientallen tot honderden generaties neef-nichthuwelijken met de genen kunnen doen wordt zo wel heel pijnlijk duidelijk.

Overigens zeggen veel Marokkanen dit zelf ook over de afkomstgenoten die zo lopen te etteren. Sterker, veel Marokkanen zeggen dingen over de rel-marocboys die mij een fikse straf zouden opleveren als ik ze als Nederlander ook uit.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_79714036
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat Nederlandse meiden hoeren zijn is een typisch vooroordeel.
Gerechtvaardigd? Nee.
Komt het uit lucht vallen? Nee.
Vooroordeel nog nooit bevestigd? Nee.
Zijn Nederlandse meisjes hoeren? Nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 17:41:27 ]
  maandag 29 maart 2010 @ 17:41:06 #57
167595 mirved
Infobesitas
pi_79714040
Jammer dat ik een nieuwe laptop heb en niet meer die linkjes heb naar die nieuwsberichten waarin feitelijk vast stond dat in Gouda en Rotterdam meer dan 60% van de Marokkaanse jeugd in aanraking was gekomen met de politie.

"enkele"
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_79714066
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En het volk met vooroordelen to begin with komt er mee weg?
Welk volk bedoel je nu dan precies? Formuleer je zin eens anders.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:42:12 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_79714074
Sjezus wat een taalfouten in de OP

Maar goed ik begrijp de strekking en het is mij duidelijk dat de TS er niet mee kan omgaan, of in ieder geval verkeerd handelt. Waarom weggaan van een plek waar iedereen mag verblijven en waarom beginnen met schelden tegen dat meisje?
Yankee go home!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:42:33 #60
122997 zquing
Drama Junk
pi_79714084
-
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79714092
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Welk volk bedoel je nu dan precies? Formuleer je zin eens anders.
Maakt het wat uit welk volk? Any folks imho.
pi_79714104
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wrong, dat kun je zo niet als feit neerzetten.
Er zijn genoeg nederlandse meisjes die hoer zijn, niets mis mee toch, er zijn er ook genoeg die geen hoer zijn. Net zoals marokkaanse meiden hoeren zijn en andere geen hoer zijn.

Maar hoezo opeens over hoeren? pics?
<hr>
pi_79714109
quote:

[..]

Gerechtvaardigd? Nee.
Moet zeggen dat ik die nog niet zo vaak langs heb horen komen. Maar ik verkeer dan ook niet echt in kringen waarbij dat soort dingen worden gezegd.
pi_79714118
Wat ik me eigelijk afvraag is waarom AP tegen meisjes moet voetballen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_79714130
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Triggershot het volgende:
Om deze redenen ben ik dus ook van mening dat we op Wilders moeten gaan stemmen, ons land veranderd langzamerhand in Holokko, dit kan toch niet? Wat hebben wij ze in godsnaam ooit aangedaan? We hebben ze verwelkomt in ons land, hebben ze werk en het recht om te blijven aangeboden en wat krijgen we er voor terug? Straatterroristen!! Dit is genoeg zo we pikken het niet meer. Nederland moet weer Nederland worden, we moeten ons land terugveroveren voor het te laat is.

GVD zeg ik kan me hier zo over opwinden, mijn dochter kan niet eens meer veilig over straat lopen met een korte rok of jurkje zonder lastiggevallen te worden door die bergbewoners. Het moet nu voor eens en voor altijd afgelopen zijn met de Marokkanen, de allochtoon knuffelende linkse idioten doen er niets aan, misschien moeten we gewoon het recht in eigen handen gaan nemen! Wie is er met mij? Stuur mij een PM!!!
nooit verwacht dat jij de realiteit ooit in zou zien je meent het toch wel?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_79714136
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Triggershot het volgende:
Om deze redenen ben ik dus ook van mening dat we op Wilders moeten gaan stemmen, ons land veranderd langzamerhand in Holokko, dit kan toch niet? Wat hebben wij ze in godsnaam ooit aangedaan? We hebben ze verwelkomt in ons land, hebben ze werk en het recht om te blijven aangeboden en wat krijgen we er voor terug? Straatterroristen!! Dit is genoeg zo we pikken het niet meer. Nederland moet weer Nederland worden, we moeten ons land terugveroveren voor het te laat is.

GVD zeg ik kan me hier zo over opwinden, mijn dochter kan niet eens meer veilig over straat lopen met een korte rok of jurkje zonder lastiggevallen te worden door die bergbewoners. Het moet nu voor eens en voor altijd afgelopen zijn met de Marokkanen, de allochtoon knuffelende linkse idioten doen er niets aan, misschien moeten we gewoon het recht in eigen handen gaan nemen! Wie is er met mij? Stuur mij een PM!!!
Het recht in eigen hand nemen is juist wat er moet gebeuren, maar in Nederland veel te weinig gebeurd. De politie bellen schiet je zo weinig mee op omdat de politie vaak een welles nietes verhaaltje krijgt.

Bijna overal ter wereld komen mensen gewoon voor elkaar op en dat doen marrokanen helemaal. Niks mis om de hele buurt, vrienden, familie op te trommelen en ff langs die marrokaan of die dan ook te gaan die je auto heeft gestolen ruiten eruit tikken hele inboedel meenemen of in de fik zetten en wegwezen.

Of als dat meisje in de discotheek lastiggevallen word met alle 80 man aanwezig in de disco dat groepje in elkaar tikken. Wat willen die portiers doen iedereen eruit zetten? Dat heet gewoon gerechtigheid en zolang er een goede reden voor is mag je best voor elkaar opkomen ook al ken je elkaar niet goed.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:44:34 #67
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79714139
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat ik me eigelijk afvraag is waarom AP tegen meisjes moet voetballen
Feyenoord Rotterdam
pi_79714140
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

wrong, dat kun je zo niet als feit neerzetten.
Er zijn genoeg nederlandse meisjes die hoer zijn, niets mis mee toch, er zijn er ook genoeg die geen hoer zijn. Net zoals marokkaanse meiden hoeren zijn en andere geen hoer zijn.

Maar hoezo opeens over hoeren? pics?
Jij hebt mijn reactie begrepen, nee echt!
pi_79714160
maokkanen verpesten de hiphop industrie kut marokkanen !!!
pi_79714162
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maakt het wat uit welk volk? Any folks imho.
Maar in ieder geval ben ik het eens met de OP. En dat meisje van de 'wiggers' en 'mocro's' haalde hem dus neer en toen maakte Advanced Power dus de opmerking. Het is natuurlijk niet goed dat de TS haar met dat uit scheld, ze gaf alleen wel sterk de aanleding.
pi_79714185
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef mirved het volgende:
Jammer dat ik een nieuwe laptop heb en niet meer die linkjes heb naar die nieuwsberichten waarin feitelijk vast stond dat in Gouda en Rotterdam meer dan 60% van de Marokkaanse jeugd in aanraking was gekomen met de politie.

"enkele"
quote:
Waar actieve medewerking bestond, werd een zeer groot percentage van de Joden uitgeroeid. De bezetter kon gebruik maken van de door de Nederlandse regering bevolen medewerking van de Nederlandse ambtenaren, en ook van de bevolkingsregisters, die een nauwkeuriger inzicht in het aantal Joden gaven dan in andere landen, terwijl aanvankelijk slechts sporadisch ambtenarenverzet voorkwam. Ook Nederlandse politie- en spoorwegmensen werkten over het algemeen mee.
De meeste joden kwamen in de 2e wereldoorlog ook in aanraking met de politie
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_79714187
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij hebt mijn reactie begrepen, nee echt!
zal het straks maar eens doorlezen dan, ik was aan het browsen en las alleen die laatste reactie van jou. Mogelijk context niet meegekregen. To be continued
<hr>
  maandag 29 maart 2010 @ 17:46:00 #73
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79714193
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef Syd het volgende:
maokkanen verpesten de hiphop industrie kut marokkanen !!!
Schrijf er een brief over naar mensen die het boeien.
Feyenoord Rotterdam
pi_79714201
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef remlof het volgende:
Sjezus wat een taalfouten in de OP

Maar goed ik begrijp de strekking en het is mij duidelijk dat de TS er niet mee kan omgaan, of in ieder geval verkeerd handelt. Waarom weggaan van een plek waar iedereen mag verblijven en waarom beginnen met schelden tegen dat meisje?
omdat dr mocro lover hem wel even te grazen zou nemen, staat gewoon in de OP hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:46:38 #75
167595 mirved
Infobesitas
pi_79714212
quote:

[..]

Gerechtvaardigd? Nee.
In de ogen van "enkele" Marokkanen zijn deze dames echt hoeren. Net zoals in de ogen van Nederlanders Marokkanen vervelend gedrag vertonen. Wie zijn visie is beslissend? Naar mijn mening die van de autochtone meerderheid.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')