abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79714214
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik die nog niet zo vaak langs heb horen komen. Maar ik verkeer dan ook niet echt in kringen waarbij dat soort dingen worden gezegd.
In mijn kringen wordt er ook zelden gesproken over 'geitenneukers', 'dieven', 'loverboys', 'extremisten' etc. Dat ik mijn kring zorgvuldig samenstel en jij ook zo te horen maakt het nog steeds niet onvergelijkbaar.
pi_79714221
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef onearmedman het volgende:
[ afbeelding ]

Die is het mooiste van allemaal
  maandag 29 maart 2010 @ 17:47:44 #78
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79714246
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:46 schreef mirved het volgende:

[..]

In de ogen van "enkele" Marokkanen zijn deze dames echt hoeren. Net zoals in de ogen van Nederlanders Marokkanen vervelend gedrag vertonen. Wie zijn visie is beslissend?
Niemand omdat geen enkel persoon een mening in een feit naar iedereen kan omzetten.
Feyenoord Rotterdam
pi_79714249
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nooit verwacht dat jij de realiteit ooit in zou zien je meent het toch wel?
Absoluut. Wmb sturen we ze allemaal op kamp.
pi_79714253
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:46 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die is het mooiste van allemaal
Ik zag die serieus niet eens, wtf!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:49:01 #81
167595 mirved
Infobesitas
pi_79714275
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef o.us het volgende:

[..]

Niemand omdat geen enkel persoon een mening in een feit naar iedereen kan omzetten.
hoe wil je het land dan besturen als niemand kan beslissen wat wel en niet toelaatbaar is?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_79714285
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:44 schreef Noisiv het volgende:

[..]

Het recht in eigen hand nemen is juist wat er moet gebeuren, maar in Nederland veel te weinig gebeurd. De politie bellen schiet je zo weinig mee op omdat de politie vaak een welles nietes verhaaltje krijgt.

Bijna overal ter wereld komen mensen gewoon voor elkaar op en dat doen marrokanen helemaal. Niks mis om de hele buurt, vrienden, familie op te trommelen en ff langs die marrokaan of die dan ook te gaan die je auto heeft gestolen ruiten eruit tikken hele inboedel meenemen of in de fik zetten en wegwezen.

Of als dat meisje in de discotheek lastiggevallen word met alle 80 man aanwezig in de disco dat groepje in elkaar tikken. Wat willen die portiers doen iedereen eruit zetten? Dat heet gewoon gerechtigheid en zolang er een goede reden voor is mag je best voor elkaar opkomen ook al ken je elkaar niet goed.
Hmm, typisch wat de Marokkanen doen.
pi_79714292
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Absoluut. Wmb sturen we ze allemaal op kamp.
dat hoeft nou ook weer niet we zijn beschaafde mensen, toch?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:49:56 #84
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79714301
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef mirved het volgende:

[..]

hoe wil je het land dan besturen als niemand kan beslissen wat wel en niet toelaatbaar is?
De algemene meerderheid en niet het autochtone meerderheid die jij beschrijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 29-03-2010 17:50:50 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_79714328
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In mijn kringen wordt er ook zelden gesproken over 'geitenneukers', 'dieven', 'loverboys', 'extremisten' etc. Dat ik mijn kring zorgvuldig samenstel en jij ook zo te horen maakt het nog steeds niet onvergelijkbaar.
Toch onkracht het mijn punt ook nog steeds niet dat vooroodelen niet uit de lucht komen vallen. Dan heb ik het over vooroordelen die veel mensen hebben, niet een paar mensen die vinden dan Nederlandse meisjes hoeren zijn.
pi_79714337
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:48 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik zag die serieus niet eens, wtf!
Ik ook niet =P 'k kwam 'm pas gisteren tegen in een topic waar iemand anders het zei, ook toepasselijke filename 'Secretnigger'
  maandag 29 maart 2010 @ 17:51:03 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_79714339
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

omdat dr mocro lover hem wel even te grazen zou nemen, staat gewoon in de OP hoor
Daar kan je toch ook alleen om lachen ipv meteen beginnen te schelden? Tenminste dat zou ik doen.
Yankee go home!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:51:26 #88
293893 Sahbi100
Ben jij mijn sahbi?
pi_79714349
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:27 schreef Penisbaard het volgende:
Massaal een heel volk haten

Dit dus.
Opgelost
Weet jij wel wat sahbi betekend :')
pi_79714368
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:46 schreef mirved het volgende:

[..]

In de ogen van "enkele" Marokkanen zijn deze dames echt hoeren. Net zoals in de ogen van Nederlanders Marokkanen vervelend gedrag vertonen. Wie zijn visie is beslissend? Naar mijn mening die van de autochtone meerderheid.
Autochtonen meerderheid is een illusie, volgende generatie probleem-Marokkanen zullen namelijk even 'autochtoon' zijn als jouw kinderen wanneer in NL gehuwd.

Wiens visie beslissend is? Ethische, eerlijke en vooral onpartijdige wmb.
pi_79714382
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:44 schreef Noisiv het volgende:

[..]

Het recht in eigen hand nemen is juist wat er moet gebeuren, maar in Nederland veel te weinig gebeurd. De politie bellen schiet je zo weinig mee op omdat de politie vaak een welles nietes verhaaltje krijgt.

Bijna overal ter wereld komen mensen gewoon voor elkaar op en dat doen marrokanen helemaal. Niks mis om de hele buurt, vrienden, familie op te trommelen en ff langs die marrokaan of die dan ook te gaan die je auto heeft gestolen ruiten eruit tikken hele inboedel meenemen of in de fik zetten en wegwezen.

Of als dat meisje in de discotheek lastiggevallen word met alle 80 man aanwezig in de disco dat groepje in elkaar tikken. Wat willen die portiers doen iedereen eruit zetten? Dat heet gewoon gerechtigheid en zolang er een goede reden voor is mag je best voor elkaar opkomen ook al ken je elkaar niet goed.
Jij zou rechten moeten gaan studeren.
pi_79714404
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat hoeft nou ook weer niet we zijn beschaafde mensen, toch?
Ratten moet je verdelgen.
pi_79714408
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Daar kan je toch ook alleen om lachen ipv meteen beginnen te schelden? Tenminste dat zou ik doen.
dat zou kunnen, echter is dat niet gebeurd.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_79714414
Je hoort Antwan hardcore to the bone
Represent white power en haten allochtoon
In mijn leven is niks gewoon, wij neonazi’s houden Nederland schoon
Ben niet de boer met de kaalste kop, maar ik heb wel een bomberjack met een vlag er op
Sommige nikkers vinden mij nu stout, een domme skinhead die niet van buitenlanders houdt
Arme stakkers, doet pijn in hun hart, want die arische knakker, die walgt van zwart.

pi_79714468
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:53 schreef Trust_live het volgende:
Ben niet de boer met de kaalste kop, maar ik heb wel een bomberjack met een vlag er op
Sommige nikkers vinden mij nu stout, een domme skinhead die niet van buitenlanders houdt
Arme stakkers, doet pijn in hun hart, want die arische knakker, die walgt van zwart.

Bwheheh.

Dit vind ik persoonlijk ook een pareltje:

maandag 29 maart 2010 @ 17:57:05 #95
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_79714521
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:53 schreef Trust_live het volgende:

0 topics op naam. 14.gif
pi_79714529
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Toch onkracht het mijn punt ook nog steeds niet dat vooroodelen niet uit de lucht komen vallen. Dan heb ik het over vooroordelen die veel mensen hebben, niet een paar mensen die vinden dan Nederlandse meisjes hoeren zijn.
Een paar mensen? Met alle respect naar jouw bestaan en afkomst maar dat het Nederlandse meisje een slet is waar niet mee getrouwd kan worden omdat ze niet trouw is leeft heel erg in de Turkse, Marokkaanse en Arabische cultuur. Mee spelen is oké, maar weet wanneer het speelkwartier is afgelopen.

Heb ik een vooroordeel over Marokkanen, Marokkaan steelt ---> Vooroordeel 'bevestigd'.
Heb ik een vooroordeel over NLse meiden, is er één ontrouw ---> Vooroordeel 'bevestigd'.

Bashers, apologeten, generaliserende mensen etc zie je in beide groepen, kan me niet voorstellen dat we de één meer accepteren dan de ander als we puur naar principe kijken van hoe we de anderen ervaren.
pi_79714603
Hoor de waarheid van een echt boi bro !!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:59:34 #98
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79714610
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef remlof het volgende:
Sjezus wat een taalfouten in de OP

Maar goed ik begrijp de strekking en het is mij duidelijk dat de TS er niet mee kan omgaan, of in ieder geval verkeerd handelt. Waarom weggaan van een plek waar iedereen mag verblijven en waarom beginnen met schelden tegen dat meisje?
De beste jongen werd bedreigd. Dat is een heel wat groter kwaad dan een getergde uitroep nav die bedreiging.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79714655
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Dan gebeurd er nog iets: mijn team (inclusief ik) moesten tegen een team voetballen waar meisjes inzaten die met Marokkanen gaan.
eh.. mis ik hier wat?
Voor de rest een goed topic, altijd gezeik met die marokkanen
pi_79714697
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Vanilleyoghurt het volgende:

[..]

eh.. mis ik hier wat?
Voor de rest een goed topic, altijd gezeik met die marokkanen
Ik vroeg dit me dus ookal af een paar posts terug maar kreeg er nog geen reactie op

Waarom speelt hij tegen meisjes
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')