Nou dat is toch veel makkelijker kiezen dan!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef svefn het volgende:
Paprika is niet lekker dus dan zou alleen nog naturel overblijven
Ja dat weet ik en nog 100 andere smaken en dan raak ik helemaal confuusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef Socios het volgende:
Naturel bestaat nog steeds.
Daar had ik vanochtend als ontbijt een zak van opgegetenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:37 schreef KleineKrokodil het volgende:
vraag maar aan paul
cheese union FTW!
Welke smaak is dat?quote:
Had je hier toen ook last van?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar had ik vanochtend als ontbijt een zak van opgegeten![]()
Maar dat neemt niet weg dat er gewoon veels te veel smaken zijn!
Chees unionquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:37 schreef KleineKrokodil het volgende:
vraag maar aan paul
cheese union FTW!
Neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:42 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Had je hier toen ook last van?
[ link | afbeelding ]
Heerlijke chips!quote:
Idem hier. Heerlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:52 schreef steve.T het volgende:
Och ik eet meestal de BBQ van lays die zijn ook erg lekker
dan moet je ook bij de appi gaan winkelen en niet bij de dirkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind dat ze in de kleine/middelgrote supermarkten altijd verdomd weinig keuze hebben anders![]()
Denk je "ha, ik ga ff een zak xxxxx kopen!", hebben ze die natuurlijk weer niet. Geldt trouwens voor veel artikelen....
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:56 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Vroeger heerschte de bolognese van croky
Wat moet je op hebben om op het idee te komen om chips op je brood te doen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef RSXX het volgende:
Paprika en naturel door elkaar![]()
Of naturel op een witte boterham schijnt ook erg lekker te zijn, ga ik maar eens een keer uit proberen
met curry dr bij jwzquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat moet je op hebben om op het idee te komen om chips op je brood te doen?
Als ik vroeger doordeweeks chips wilde eten moest ik het samen met brood eten, want hey, brood is gezond dus dan kan het geen kwaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn reactie toen ik het voor het eerst hoorde, maar t blijkt heerlijk te zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wit brood is anders niet zo gezond hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ik vroeger doordeweeks chips wilde eten moest ik het samen met brood eten, want hey, brood is gezond dus dan kan het geen kwaad.
LOGICA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |