Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:45 schreef Allen het volgende:
Sterf eens subiet.
Met je hoofd. En met je hoofdlettergebruik middenin een zin.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:42 schreef Allen het volgende:
Waarom gebruik je godverdomme hoofdletters middenin een zin?
Sterf.
Idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen die kutplaatjes van Stoeprand verwijderd worden?
Iedere actueel KLB topic heeft er wel een dus link plaatsen heeft geen zin.
En de lemming variant: Een Te Genitaal Filmpjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef L.no het volgende:
Een Te Geniaal Filmpje
Een Te Geniaal Filmpje 2
Linkdumps
En dit soort reacties zijn te overdreven voor woorden:
[..]
[..]
en deze ook nogquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
stoeprand wordt aan gewerkt, die topics zitten dicht
Welke vergelijk je het mee? En je kan altijd zien welke eerst was dmv het topicnummer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:03 schreef zquing het volgende:
aangezien ik niet kan zien welke eerst was mag deze wel dicht
Onnodig racistische opmerking. Heeft niets met het topic te maken en is ook niet een grap.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat argumenten zijn.
[..]
Lekkere zinnetjes man
Je hebt een beperkt taalgevoel en dan ga je lopen mekkeren over hoe mensen een term gebruiken.
Neger.
Wat?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Onnodig racistische opmerking. Heeft niets met het topic te maken en is ook niet een grap.
Gewoon out of place.
thnx,quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Onnodig racistische opmerking. Heeft niets met het topic te maken en is ook niet een grap.
Gewoon out of place.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:42 schreef Fortitude het volgende:
Dit was o.us met 11 van zijn broers. Ze waren op vakantie in Streefkerk.
heeft ie zelf al aangepast zo te zienquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef Koko_Banana het volgende:
Volgens mij lijkt ManianMan op Super Mario in real life.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef Koko_Banana het volgende:
Volgens mij lijkt Bytus op Super Mario in real life.
Leuke hobby.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:52 schreef Koko_Banana het volgende:
Volgens mij lijkt sinadO op Super Mario in real life.
die is nu dichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:03 schreef Trollface. het volgende:
Wie probeerde net mijn pass te resetten?
Waarom is deze nog open?
ehm, misschien omdat dir van jou dubbel is en niet meer dan een nieuwsdump zonder klacht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Steven Seagal topic van Bowa
Steven Seagal topic van mij
DISCRIMINATIE!!! Hoezo mag die van mij niet open blijven dan
omdat mensen denken dat het grappig is. alles voor de e-penisquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
waarom wordt mijn lemming topic gesloten?
ik vroeg me dat serieus af...
ja jezus zo kun je alles wel sluitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat mensen denken dat het grappig is. alles voor de e-penis
Ja wat wil je dan horen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja jezus zo kun je alles wel sluiten
nja je hebt gelijk, het zijn fokkers.. weer een topic geopend, weer een paar posts meer...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan horen?
dat er een diepzinnige maatschappelijke drijfveer achter zit of zo?![]()
zijn gewoon kuttopics. grappig proberen te doen en jammerlijk falen. Dat is de omschrijving vna de gemiddelde lemming.
Alsof er 300 posts uberhaupt gehaald worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nee.
toch een onzinnig topic. zoek het lekekr zelf uit
bij 300 posts is ie dicht en er komt geen deel 2
Boeiend. bagger. kuttopic.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lolwut? Waarom is mijn topic dicht? Iedereen heeft toch een hekel aan ajax?
ik vind de OP daar juist correct, en dronken mensen spreken altijd de waarheid..dus wat is het probleem?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:04 schreef zquing het volgende:
Ik zie 1 waarin de TS dronken is en een andere met een waardeloze OP
dat is jou mening dan, maar ik snap niet dat jij die topics sluit. Maargoed, ik ben dan ook wel in een goede bui. Je kan topics ook een kans gunnen in plaats van linea recta te sluiten. Nogal kansloos vind ik dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:11 schreef zquing het volgende:
Dat 't alleen maar voor bagger zorgt
Dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:13 schreef Smart_ass het volgende:
What's up met al die kickjes tegenwoordig?
Is toch ook waanzin dat alles wat gekicked wordt een slotje op moet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat.
Vroegah mocht het niet en gingen de topics op slot maar dat is niet meer zo?
Daar doel ik ook helemaal niet op. er zijn echt wel kicks met enige vorm van inbreng maar 9 van de 10 keer is een kick "quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is toch ook waanzin dat alles wat gekicked wordt een slotje op moet?
Als een topic leuk is en er bijv. een jaar geleden vol in gepost is.. het nu op de een of andere manier actueel is... waarom zou er dan een slotje op moeten? Zulkes onzin.
En wat krijg je dan. Een of andere lollige noob die denkt dat hij het net zo kan en vervolgens gigantisch faalt.
Er wordt hier tegenwoordig op gevoel gemod. Aldus Surveillance Fiets.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar doel ik ook helemaal niet op. er zijn echt wel kicks met enige vorm van inbreng maar 9 van de 10 keer is een kick "". Lijkt me nou niet echt ondersteunend om het topic weer tot leven te blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |