Dat is hetzelfde imbeciel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Karammel het volgende:
Dat je dan ook nog terug probeert te vechten in plaats van jezelf te verdedigen
Wat een flauwekul!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Karammel het volgende:
Technisch gezien zijn er enkel stenen gegooid naar de bestelbus van jouw collega. Daar had hij de politie moeten bellen of de schade moeten accepteren.
Door ervoor te kiezen één van deze jongens aan te vallen weet je dat je al snel de hele groep over je heen zal krijgen. Dat je dan ook nog terug probeert te vechten in plaats van jezelf te verdedigen maakt het ook niet gemakkelijker. Zij hebben enkel hun vriend geprobeerd te beschermen. Een reactie die je van tevoren aan had kunnen zien komen.
Het slachtoffer had alleen een kans gemaakt als hij met één klap die jongen tegen het asfalt had geslagen. Dan was de rest waarschijnlijk gevlucht uit angst. Zo´n hulk is het slachtoffer alleen niet.
Als je door een groep wordt aangevallen is terugvechten niet bepaald handig. Dat win je toch nooit. Als je je hoofd beschermd terwijl je op de grond ligt is het in 9 van de 10 gevallen in luttele seconden, die dan waarschijnlijk wel erg lang duren, over.quote:
Job? Ben jij het?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Karammel het volgende:
Technisch gezien zijn er enkel stenen gegooid naar de bestelbus van jouw collega. Daar had hij de politie moeten bellen of de schade moeten accepteren.
Door ervoor te kiezen één van deze jongens aan te vallen weet je dat je al snel de hele groep over je heen zal krijgen. Dat je dan ook nog terug probeert te vechten in plaats van jezelf te verdedigen maakt het ook niet gemakkelijker. Zij hebben enkel hun vriend geprobeerd te beschermen. Een reactie die je van tevoren aan had kunnen zien komen.
Het slachtoffer had alleen een kans gemaakt als hij met één klap die jongen tegen het asfalt had geslagen. Dan was de rest waarschijnlijk gevlucht uit angst. Zo´n hulk is het slachtoffer alleen niet.
Hij werd niet door een groep aangevallenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als je door een groep wordt aangevallen is terugvechten niet bepaald handig. Dat win je toch nooit. Als je je hoofd beschermd terwijl je op de grond ligt is het in 9 van de 10 gevallen in luttele seconden, die dan waarschijnlijk wel erg lang duren, over.
Dat ze erop uit waren lijkt me inderdaad nogal plausibel. Het slachtoffer gaf echter wel de ideale aanleiding om in elkaar geslagen te worden. Die ´kwajongens´ waar je over praat lokten het uit en het slachtoffer hapte gewillig. Stom.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Wat een flauwekul!
Dus als jij een kwajochie stenen tegen je auto ziet gooien, ga jij er niet achteraan? Maar accepteer je de schade en bel je asap de politie?
En ook dat 'enkel hun vriend geprobeerd te beschermen', yeah right! Zoals op te maken is uit het filmpje is het een groep die stelselmatig mensen lastigvalt. Dit was gewoon de ideale trigger voor dat groepje om er eens flink op los te rammen. Niets meer en zeker niets minder
Jij weet het zelfs in een situatie als deze nog op te nemen voor de daders, rot op man.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als je door een groep wordt aangevallen is terugvechten niet bepaald handig. Dat win je toch nooit. Als je je hoofd beschermd terwijl je op de grond ligt is het in 9 van de 10 gevallen in luttele seconden, die dan waarschijnlijk wel erg lang duren, over.
Ow jij bent er zo een die zichzelf al zo laag heeft zitten dat ie zich maar laat bedreigen door alles en iedereen. Leuke samenleving hebben wij he?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Karammel het volgende:
[..]
Dat ze erop uit waren lijkt me inderdaad nogal plausibel. Het slachtoffer gaf echter wel de ideale aanleiding om in elkaar geslagen te worden. Die ´kwajongens´ waar je over praat lokten het uit en het slachtoffer hapte gewillig. Stom.
Ik denk wel twee keer na voordat ik achter dat soort tuig aanga. Liever een deuk in mijn auto dan een deuk in mijn zelfvertrouwen plus fysieke schade. Deze jongen zal hier nog lang last van hebben terwijl het voor mij een simpele verzekeringskwestie zou zijn.
Tegenwoordig is het totaal niet verstandig om zelf de held te willen spelen.
In eerste instantie inderdaad slechts door een enkeling. Wel weet je dat zijn vrienden op enkele meters staan. Die zullen dus bijspringen als ze dat nodig achten. Terugvechten blijft dan niet erg handig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hij werd niet door een groep aangevallen
die ´samenleving´ is in heel veel buurten inderdaad helemaal niet leuk. Daar doe als individu helemaal niets aan. Hoe graag je dat zelf ook zou willen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ow jij bent er zo een die zichzelf al zo laag heeft zitten dat ie zich maar laat bedreigen door alles en iedereen. Leuke samenleving hebben wij he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |