Dat is hetzelfde imbeciel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Karammel het volgende:
Dat je dan ook nog terug probeert te vechten in plaats van jezelf te verdedigen
Wat een flauwekul!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Karammel het volgende:
Technisch gezien zijn er enkel stenen gegooid naar de bestelbus van jouw collega. Daar had hij de politie moeten bellen of de schade moeten accepteren.
Door ervoor te kiezen één van deze jongens aan te vallen weet je dat je al snel de hele groep over je heen zal krijgen. Dat je dan ook nog terug probeert te vechten in plaats van jezelf te verdedigen maakt het ook niet gemakkelijker. Zij hebben enkel hun vriend geprobeerd te beschermen. Een reactie die je van tevoren aan had kunnen zien komen.
Het slachtoffer had alleen een kans gemaakt als hij met één klap die jongen tegen het asfalt had geslagen. Dan was de rest waarschijnlijk gevlucht uit angst. Zo´n hulk is het slachtoffer alleen niet.
Als je door een groep wordt aangevallen is terugvechten niet bepaald handig. Dat win je toch nooit. Als je je hoofd beschermd terwijl je op de grond ligt is het in 9 van de 10 gevallen in luttele seconden, die dan waarschijnlijk wel erg lang duren, over.quote:
Job? Ben jij het?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Karammel het volgende:
Technisch gezien zijn er enkel stenen gegooid naar de bestelbus van jouw collega. Daar had hij de politie moeten bellen of de schade moeten accepteren.
Door ervoor te kiezen één van deze jongens aan te vallen weet je dat je al snel de hele groep over je heen zal krijgen. Dat je dan ook nog terug probeert te vechten in plaats van jezelf te verdedigen maakt het ook niet gemakkelijker. Zij hebben enkel hun vriend geprobeerd te beschermen. Een reactie die je van tevoren aan had kunnen zien komen.
Het slachtoffer had alleen een kans gemaakt als hij met één klap die jongen tegen het asfalt had geslagen. Dan was de rest waarschijnlijk gevlucht uit angst. Zo´n hulk is het slachtoffer alleen niet.
Hij werd niet door een groep aangevallenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als je door een groep wordt aangevallen is terugvechten niet bepaald handig. Dat win je toch nooit. Als je je hoofd beschermd terwijl je op de grond ligt is het in 9 van de 10 gevallen in luttele seconden, die dan waarschijnlijk wel erg lang duren, over.
Dat ze erop uit waren lijkt me inderdaad nogal plausibel. Het slachtoffer gaf echter wel de ideale aanleiding om in elkaar geslagen te worden. Die ´kwajongens´ waar je over praat lokten het uit en het slachtoffer hapte gewillig. Stom.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Wat een flauwekul!
Dus als jij een kwajochie stenen tegen je auto ziet gooien, ga jij er niet achteraan? Maar accepteer je de schade en bel je asap de politie?
En ook dat 'enkel hun vriend geprobeerd te beschermen', yeah right! Zoals op te maken is uit het filmpje is het een groep die stelselmatig mensen lastigvalt. Dit was gewoon de ideale trigger voor dat groepje om er eens flink op los te rammen. Niets meer en zeker niets minder
Jij weet het zelfs in een situatie als deze nog op te nemen voor de daders, rot op man.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als je door een groep wordt aangevallen is terugvechten niet bepaald handig. Dat win je toch nooit. Als je je hoofd beschermd terwijl je op de grond ligt is het in 9 van de 10 gevallen in luttele seconden, die dan waarschijnlijk wel erg lang duren, over.
Ow jij bent er zo een die zichzelf al zo laag heeft zitten dat ie zich maar laat bedreigen door alles en iedereen. Leuke samenleving hebben wij he?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Karammel het volgende:
[..]
Dat ze erop uit waren lijkt me inderdaad nogal plausibel. Het slachtoffer gaf echter wel de ideale aanleiding om in elkaar geslagen te worden. Die ´kwajongens´ waar je over praat lokten het uit en het slachtoffer hapte gewillig. Stom.
Ik denk wel twee keer na voordat ik achter dat soort tuig aanga. Liever een deuk in mijn auto dan een deuk in mijn zelfvertrouwen plus fysieke schade. Deze jongen zal hier nog lang last van hebben terwijl het voor mij een simpele verzekeringskwestie zou zijn.
Tegenwoordig is het totaal niet verstandig om zelf de held te willen spelen.
In eerste instantie inderdaad slechts door een enkeling. Wel weet je dat zijn vrienden op enkele meters staan. Die zullen dus bijspringen als ze dat nodig achten. Terugvechten blijft dan niet erg handig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hij werd niet door een groep aangevallen
die ´samenleving´ is in heel veel buurten inderdaad helemaal niet leuk. Daar doe als individu helemaal niets aan. Hoe graag je dat zelf ook zou willen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ow jij bent er zo een die zichzelf al zo laag heeft zitten dat ie zich maar laat bedreigen door alles en iedereen. Leuke samenleving hebben wij he?
Hij vocht eerst tegen 1, en TOEN kwam die groep pas.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Karammel het volgende:
[..]
Het probleem is dat die daders vrij spel hebben. De politie weet nauwelijks wat er speelt en als ze dat wel weten dan laten ze het allemaal maar gebeuren. Het enige wat ze doen is met een zeer opvallende auto door de straat rijden en zo enkele minuten de straat veilig maken. Als er een politieauto te zien is stuift het gespuis namelijk alle kanten op. Als deze de hoek om is is iedereen weer terug waar hij was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Jij weet het zelfs in een situatie als deze nog op te nemen voor de daders, rot op man.
Niemand gooit een steen tegen een auto als hij alleen is. Dan is er namelijk niemand om dit stoere gedrag te aanschouwen en krijgt de stenengooier niet de credits die hij verdient.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hij vocht eerst tegen 1, en TOEN kwam die groep pas.
Maargoed, het is sowieso lastig te bepalen wat je in zo'n situatie zou moeten doen.
De keren dat ik heb gevochten was het (gelukkig) nooit 1 tegen 3 ofzo.
Lijkt me ook erg intimiderend.
En aan deze mening gaat Nederland dus gewoon kapot.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Karammel het volgende:
jij bent echt een faalnerdje...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef Justout777 het volgende:
Je topic is één minuut te laat gemaakt... geen respect
Dat komt omdat de rest doodgeschopt wordt als ze opkomen voor zichzelf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En aan deze mening gaat Nederland dus gewoon kapot.
Helaas hebben miljoenen Nederlanders deze 'ziekte'.
Dat vind ik inderdaad wel knap. Erg sterke jongenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:22 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het wel stoer van hem dat hij daar gewoon weer gaat bezorgen. Je rijdt toch een paar uur achter elkaar door zo'n dorp en de kans dat hij die gasten tegen gaat komen is 100%.
Ik zou vragen of ik in een ander gebied mocht gaan werken als ik hem was.
Een deuk in je zelfvertrouwen? Door gewoon weg te lopen zal dat er in ieder geval ook niet beter op worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Karammel het volgende:
[..]
Dat ze erop uit waren lijkt me inderdaad nogal plausibel. Het slachtoffer gaf echter wel de ideale aanleiding om in elkaar geslagen te worden. Die ´kwajongens´ waar je over praat lokten het uit en het slachtoffer hapte gewillig. Stom.
Ik denk wel twee keer na voordat ik achter dat soort tuig aanga. Liever een deuk in mijn auto dan een deuk in mijn zelfvertrouwen plus fysieke schade. Deze jongen zal hier nog lang last van hebben terwijl het voor mij een simpele verzekeringskwestie zou zijn.
Tegenwoordig is het totaal niet verstandig om zelf de held te willen spelen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Karammel het volgende:
dat maakt hem idd wel tot een held jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:22 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het wel stoer van hem dat hij daar gewoon weer gaat bezorgen. Je rijdt toch een paar uur achter elkaar door zo'n dorp en de kans dat hij die gasten tegen gaat komen is 100%.
Als hij op dat moment gewoon weg was gelopen hadden ze hem op een andere manier wel te grazen genomen. Dan had hij een steen tegen zijn hoofd gehad of een klap in zijn nek gekregen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een deuk in je zelfvertrouwen? Door gewoon weg te lopen zal dat er in ieder geval ook niet beter op worden.
Maakt niet uit of het om blanken gaat of niet.. Mijn zegen heb je in ieder gevalquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Trekfiets het volgende:
Dit soort spreken maar 1 taal: Geweld. Gewoon met 1 gast die in het busje rijd erheen, de rest achterin. Als ze beginnen tegen die gozer ze met z'n allen helemaal de kanker inschoppen. Gaat hier om blanken lijkt me?
Dat de daders fout zitten staat buiten kijf. De postbezorger heeft zichzelf echter wel dieper in de problemen geholpen door te happen. Daar zitten ze op te wachten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef Ravvie het volgende:
[..]
, Maar natuurlijk. De postpode zat fout.
Reken maar dat deze jongen de komende weken wat vaker over zijn schouder kijkt tijdens het bezorgen van de post. Dit gaat hem echt niet in de koude kleren zitten. Hij heeft waarschijnlijk langer last van de mentale schade, gevoel van onveiligheid, dan dat hij last heeft van de andere schade die hij heeft opgelopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een deuk in je zelfvertrouwen? Door gewoon weg te lopen zal dat er in ieder geval ook niet beter op worden.
Dat zou er wel cool uitzien, als een soort A-Team dat busje uitkomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Trekfiets het volgende:
Dit soort spreken maar 1 taal: Geweld. Gewoon met 1 gast die in het busje rijd erheen, de rest achterin. Als ze beginnen tegen die gozer ze met z'n allen helemaal de kanker inschoppen. Gaat hier om blanken lijkt me?
En je denkt dat die jongens hem niet pakken als ie enkel de politie belt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef Karammel het volgende:
[...]
Dit is overigens wel een uitstekende manier om van dit tuig af te komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Trekfiets het volgende:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En je denkt dat die jongens hem niet pakken als ie enkel de politie belt?![]()
Dit soort gasten zijn gewoon uit op een matpartij, kut voor die postbezorger dat ze dan net de 'goede' pakken.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
De politie doet niks, een grote grap de politie in Nederland.
Als het niet toevallig op een camera staat, geen getuigen zijn en die jongens houden gewoon hun bekkie dan kunnen ze notabene niet eens veroordeeld worden
Ze houden zich liever bezig met flitsen(het klinkt cliche maar het is zo)
Lullig voor die jongen, kutvolk
dat zou master zijn jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Conflict het volgende:
Wij waren ook van plan om met twintig man die kant op te rijden. Maar wat krijg je dan? Dat er een soort massale knokpartij tot stand komt en we ff 4 mannetjes van zestien de tyfus slaan?
Dat is exact hetzelfde, beter worden die gasten gepakt en door het hele dorp met de nek aangekeken en door de politie in de gaten gehouden.
Ik hoop dat TNT ook de ogen open houdt en ervoor zorgt dat de post en de pakketten van de daders retour afzender worden gestuurd, dit gebeurt vaker in dit soort gevallen.
Goed. Hij niet. 'Nuff said.quote:
Ik word ook weleens heel soms agressief benaderd, dan maak ik daar melding van en geef ik het adres door en bezorg ik daar nooit meer een pakket. Dat gaat direct naar het postkantoor of soms retour.quote:
toppie, mag van mij een vaste regel worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik word ook weleens heel soms agressief benaderd, dan maak ik daar melding van en geef ik het adres door en bezorg ik daar nooit meer een pakket. Dat gaat direct naar het postkantoor of soms retour.
Zelfde als je een grote agressieve hond op je erf hebt. Dan krijg je geen pakket. Bezorgers hoeven geen risico's te nemen bij het uitvoeren van hun werk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toppie, mag van mij een vaste regel worden.
Dat is geloof ik ook al wat er inmiddels gebeurt. Iedereen heeft een pokkehekel aan ze zoals ik het begrepen heb. Om die reden schijnen ze hun 'werkterrein' naar Groot Ammers aan het verleggen te zijn. Ik hoor af en toe via-via nog watquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Conflict het volgende:
Wij waren ook van plan om met twintig man die kant op te rijden. Maar wat krijg je dan? Dat er een soort massale knokpartij tot stand komt en we ff 4 mannetjes van zestien de tyfus slaan?
Dat is exact hetzelfde, beter worden die gasten gepakt en door het hele dorp met de nek aangekeken en door de politie in de gaten gehouden.
dat is hier ook zo, hoorde ik van een bevriende postpikquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zelfde als je een grote agressieve hond op je erf hebt. Dan krijg je geen pakket. Bezorgers hoeven geen risico's te nemen bij het uitvoeren van hun werk.
Als ik door zulke gasten wordt belaagd zou ik ze ook weigeren nog te bedienen, vind je dat raar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Gebeurd dat van retour sturen echt?
Ja, dat is het enige wat werkt. Al dat halfgekookte eieren gedoe altijd in dit land, vroeger werd het ook gewoon zo opgelost. Werd jou vriend in mekaar getrapt dan ging je ff met heel de groep erheen om verhaal te halen en was het opgelost. Deze jongen weer aan het werk laten gaan daar is de goden verzoeken, die krijgt dalijk weer een paar stompen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Conflict het volgende:
Ik hoop dat TNT ook de ogen open houdt en ervoor zorgt dat de post en de pakketten van de daders retour afzender worden gestuurd, dit gebeurt vaker in dit soort gevallen.
Nee, natuurlijk. Ik zou dat ook verdommen. De schoften..quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik door zulke gasten wordt belaagd zou ik ze ook weigeren nog te bedienen, vind je dat raar?
Of moet de post/pakketbezorger de volgende dag gewoon bij die mensen aanbellen en netjes een paket afleveren, terwijl een collega de dag daarvoor de tyfus in is geslagen?
Wij hoeven geen risico's te nemen zoals ik al gezegd heb. Als je een goede reden hebt om iets niet aan te bieden dan mag dat. Of het retour gaat of naar het postkantoor verschilt per geval.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar stemt de TNT daarmee in?
want jij moet wel onnodige risico's nemen bij het uitoefenen van je beroep?quote:
ICT hè? Elke dag weer vol gevaar hierzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want jij moet wel onnodige risico's nemen bij het uitoefenen van je beroep?
Dat dus. Dat tuig slaan normale mensen wel de tering in en gaat vrijuit. Maar ho maar als je hetzelfde terug wilt doen, want dan ga JIJ wél de bak in.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige wat werkt. Al dat halfgekookte eieren gedoe altijd in dit land, vroeger werd het ook gewoon zo opgelost. Werd jou vriend in mekaar getrapt dan ging je ff met heel de groep erheen om verhaal te halen en was het opgelost. Deze jongen weer aan het werk laten gaan daar is de goden verzoeken, die krijgt dalijk weer een paar stompen.
QFT!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En aan deze mening gaat Nederland dus gewoon kapot.
Helaas hebben miljoenen Nederlanders deze 'ziekte'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |