dat zou master zijn jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Conflict het volgende:
Wij waren ook van plan om met twintig man die kant op te rijden. Maar wat krijg je dan? Dat er een soort massale knokpartij tot stand komt en we ff 4 mannetjes van zestien de tyfus slaan?
Dat is exact hetzelfde, beter worden die gasten gepakt en door het hele dorp met de nek aangekeken en door de politie in de gaten gehouden.
Ik hoop dat TNT ook de ogen open houdt en ervoor zorgt dat de post en de pakketten van de daders retour afzender worden gestuurd, dit gebeurt vaker in dit soort gevallen.
Goed. Hij niet. 'Nuff said.quote:
Ik word ook weleens heel soms agressief benaderd, dan maak ik daar melding van en geef ik het adres door en bezorg ik daar nooit meer een pakket. Dat gaat direct naar het postkantoor of soms retour.quote:
toppie, mag van mij een vaste regel worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik word ook weleens heel soms agressief benaderd, dan maak ik daar melding van en geef ik het adres door en bezorg ik daar nooit meer een pakket. Dat gaat direct naar het postkantoor of soms retour.
Zelfde als je een grote agressieve hond op je erf hebt. Dan krijg je geen pakket. Bezorgers hoeven geen risico's te nemen bij het uitvoeren van hun werk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toppie, mag van mij een vaste regel worden.
Dat is geloof ik ook al wat er inmiddels gebeurt. Iedereen heeft een pokkehekel aan ze zoals ik het begrepen heb. Om die reden schijnen ze hun 'werkterrein' naar Groot Ammers aan het verleggen te zijn. Ik hoor af en toe via-via nog watquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Conflict het volgende:
Wij waren ook van plan om met twintig man die kant op te rijden. Maar wat krijg je dan? Dat er een soort massale knokpartij tot stand komt en we ff 4 mannetjes van zestien de tyfus slaan?
Dat is exact hetzelfde, beter worden die gasten gepakt en door het hele dorp met de nek aangekeken en door de politie in de gaten gehouden.
dat is hier ook zo, hoorde ik van een bevriende postpikquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zelfde als je een grote agressieve hond op je erf hebt. Dan krijg je geen pakket. Bezorgers hoeven geen risico's te nemen bij het uitvoeren van hun werk.
Als ik door zulke gasten wordt belaagd zou ik ze ook weigeren nog te bedienen, vind je dat raar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Gebeurd dat van retour sturen echt?
Ja, dat is het enige wat werkt. Al dat halfgekookte eieren gedoe altijd in dit land, vroeger werd het ook gewoon zo opgelost. Werd jou vriend in mekaar getrapt dan ging je ff met heel de groep erheen om verhaal te halen en was het opgelost. Deze jongen weer aan het werk laten gaan daar is de goden verzoeken, die krijgt dalijk weer een paar stompen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Conflict het volgende:
Ik hoop dat TNT ook de ogen open houdt en ervoor zorgt dat de post en de pakketten van de daders retour afzender worden gestuurd, dit gebeurt vaker in dit soort gevallen.
Nee, natuurlijk. Ik zou dat ook verdommen. De schoften..quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik door zulke gasten wordt belaagd zou ik ze ook weigeren nog te bedienen, vind je dat raar?
Of moet de post/pakketbezorger de volgende dag gewoon bij die mensen aanbellen en netjes een paket afleveren, terwijl een collega de dag daarvoor de tyfus in is geslagen?
Wij hoeven geen risico's te nemen zoals ik al gezegd heb. Als je een goede reden hebt om iets niet aan te bieden dan mag dat. Of het retour gaat of naar het postkantoor verschilt per geval.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar stemt de TNT daarmee in?
want jij moet wel onnodige risico's nemen bij het uitoefenen van je beroep?quote:
ICT hè? Elke dag weer vol gevaar hierzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want jij moet wel onnodige risico's nemen bij het uitoefenen van je beroep?
Dat dus. Dat tuig slaan normale mensen wel de tering in en gaat vrijuit. Maar ho maar als je hetzelfde terug wilt doen, want dan ga JIJ wél de bak in.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige wat werkt. Al dat halfgekookte eieren gedoe altijd in dit land, vroeger werd het ook gewoon zo opgelost. Werd jou vriend in mekaar getrapt dan ging je ff met heel de groep erheen om verhaal te halen en was het opgelost. Deze jongen weer aan het werk laten gaan daar is de goden verzoeken, die krijgt dalijk weer een paar stompen.
QFT!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En aan deze mening gaat Nederland dus gewoon kapot.
Helaas hebben miljoenen Nederlanders deze 'ziekte'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |