abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79532880
Wij waren ook van plan om met twintig man die kant op te rijden. Maar wat krijg je dan? Dat er een soort massale knokpartij tot stand komt en we ff 4 mannetjes van zestien de tyfus slaan?

Dat is exact hetzelfde, beter worden die gasten gepakt en door het hele dorp met de nek aangekeken en door de politie in de gaten gehouden.

Ik hoop dat TNT ook de ogen open houdt en ervoor zorgt dat de post en de pakketten van de daders retour afzender worden gestuurd, dit gebeurt vaker in dit soort gevallen.
pi_79532926
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Conflict het volgende:
Wij waren ook van plan om met twintig man die kant op te rijden. Maar wat krijg je dan? Dat er een soort massale knokpartij tot stand komt en we ff 4 mannetjes van zestien de tyfus slaan?

Dat is exact hetzelfde, beter worden die gasten gepakt en door het hele dorp met de nek aangekeken en door de politie in de gaten gehouden.

Ik hoop dat TNT ook de ogen open houdt en ervoor zorgt dat de post en de pakketten van de daders retour afzender worden gestuurd, dit gebeurt vaker in dit soort gevallen.
dat zou master zijn ja
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_79533024
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Karammel het volgende:
...
Ik ben een lafaard.
Goed. Hij niet. 'Nuff said.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_79533027
Streefkerk...
Heb er 20 jaar gewoond. Wat ben ik blij dat ik daar wegben. En dan heb ik het nog niet eens over die teringventjes tegenwoordig. Denk dat ik al weet wie hier achterzit.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 15:22:46 ]
pi_79533028
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dat zou master zijn ja
Ik word ook weleens heel soms agressief benaderd, dan maak ik daar melding van en geef ik het adres door en bezorg ik daar nooit meer een pakket. Dat gaat direct naar het postkantoor of soms retour.
pi_79533148
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik word ook weleens heel soms agressief benaderd, dan maak ik daar melding van en geef ik het adres door en bezorg ik daar nooit meer een pakket. Dat gaat direct naar het postkantoor of soms retour.
toppie, mag van mij een vaste regel worden.
Lid van de MamaSquad
pi_79533231
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:

[..]

toppie, mag van mij een vaste regel worden.
Zelfde als je een grote agressieve hond op je erf hebt. Dan krijg je geen pakket. Bezorgers hoeven geen risico's te nemen bij het uitvoeren van hun werk.
pi_79533237
quote:

Dat is geloof ik ook al wat er inmiddels gebeurt. Iedereen heeft een pokkehekel aan ze zoals ik het begrepen heb. Om die reden schijnen ze hun 'werkterrein' naar Groot Ammers aan het verleggen te zijn. Ik hoor af en toe via-via nog wat Die ventjes hebben ook allemaal al een strafblad trouwens, maarja dat zullen ze wel kwijt zijn op hun 18e...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 15:28:27 ]
pi_79533329
Gebeurd dat van retour sturen echt?
pi_79533344
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Conflict het volgende:

[..]

Zelfde als je een grote agressieve hond op je erf hebt. Dan krijg je geen pakket. Bezorgers hoeven geen risico's te nemen bij het uitvoeren van hun werk.
dat is hier ook zo, hoorde ik van een bevriende postpik
Lid van de MamaSquad
pi_79533574
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Gebeurd dat van retour sturen echt?
Als ik door zulke gasten wordt belaagd zou ik ze ook weigeren nog te bedienen, vind je dat raar?

Of moet de post/pakketbezorger de volgende dag gewoon bij die mensen aanbellen en netjes een paket afleveren, terwijl een collega de dag daarvoor de tyfus in is geslagen?
pi_79533712
juist... het zelfde voor die gasten die hulpverleners bedreigen.. die mogen van mij gewoon alle hulp geweigerd worden, mochten ze het ooit nodig hebben
het is een dienst.. ga niet de mensen die voor jou werken bezeiken...
Lid van de MamaSquad
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:41:03 #63
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79533836
quote:

Ja, dat is het enige wat werkt. Al dat halfgekookte eieren gedoe altijd in dit land, vroeger werd het ook gewoon zo opgelost. Werd jou vriend in mekaar getrapt dan ging je ff met heel de groep erheen om verhaal te halen en was het opgelost. Deze jongen weer aan het werk laten gaan daar is de goden verzoeken, die krijgt dalijk weer een paar stompen.
pi_79534046
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als ik door zulke gasten wordt belaagd zou ik ze ook weigeren nog te bedienen, vind je dat raar?

Of moet de post/pakketbezorger de volgende dag gewoon bij die mensen aanbellen en netjes een paket afleveren, terwijl een collega de dag daarvoor de tyfus in is geslagen?
Nee, natuurlijk. Ik zou dat ook verdommen. De schoften..
Maar stemt de TNT daarmee in?
pi_79534245
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Maar stemt de TNT daarmee in?
Wij hoeven geen risico's te nemen zoals ik al gezegd heb. Als je een goede reden hebt om iets niet aan te bieden dan mag dat. Of het retour gaat of naar het postkantoor verschilt per geval.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:52:26 #66
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_79534287
TNT heerscht als werkgever.
pi_79534376
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Armageddon het volgende:
pi_79534407
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Armageddon het volgende:
want jij moet wel onnodige risico's nemen bij het uitoefenen van je beroep?
Lid van de MamaSquad
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:09:09 #69
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_79534977
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:

[..]

want jij moet wel onnodige risico's nemen bij het uitoefenen van je beroep?
ICT hè? Elke dag weer vol gevaar hierzo.
pi_79535104
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Ja, dat is het enige wat werkt. Al dat halfgekookte eieren gedoe altijd in dit land, vroeger werd het ook gewoon zo opgelost. Werd jou vriend in mekaar getrapt dan ging je ff met heel de groep erheen om verhaal te halen en was het opgelost. Deze jongen weer aan het werk laten gaan daar is de goden verzoeken, die krijgt dalijk weer een paar stompen.
Dat dus. Dat tuig slaan normale mensen wel de tering in en gaat vrijuit. Maar ho maar als je hetzelfde terug wilt doen, want dan ga JIJ wél de bak in.

Nederland
pi_79538516
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

En aan deze mening gaat Nederland dus gewoon kapot.
Helaas hebben miljoenen Nederlanders deze 'ziekte'.
QFT!

Het is werkelijk te zot voor woorden, maar zo gaat het tegenwoordig wel
pi_79540055
Streefkerk ligt hier aan de overkant wist niet eens dat ze daar post bezorgen
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:40:28 #73
97934 ASroma
Flamboyant
pi_79540469
Waarom stuur je Alberto Stegeman er niet op af of Pieter Storms ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:04:05 #75
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79541074
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je deze nou overal posten? Zo mooi is ie niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')