Nep dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Nee het is niet de nieuwste film van deze baas, maar Steven zit nu in een reality show
Wtf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef neilpad het volgende:
Ben toch een groter liefhebber van zijn muzikale werk.
[ afbeelding ]
Vergeet niet die negroïde personen:quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ik kan jullie vast vertellen dat deze serie ABSOLUUT GENIAAL genoemd kan worden. Vooral de scene's waarin onze Steven met negers praat en zichzelf hun accent probeert aan te meten zijn komisch goud.
De show bestaat vooral uit Seagal die zichzelf belachelijk maakt, maar 1 scene is wel opmerkelijk. Hier gaat hij schiettraining geven. Zijn eerste opdracht is om een gat in een schietschijf te schieten en dan met een tweede kogel door dat gat heen te schietenDit alles lijkt hij volstrekt serieus te bedoelen. Dit lukt de aspirant-Lucky Luke natuurlijk niet, waarna Seagal het voordoet... EN HET LUKT! Daarna shiet hij og de kopjes van lucifers eraf, waarmee hij niet tevreden is omdat hij ze aan had willen schieten
Verder bestaat het uit achtervolgingen in het donker waarbij je hem constant "WHERE HE AT?" hoort roepen.
quote:OH MY GOD HE LOOKS LIKE STEVEN SEAGAL CAN I HAVE AUTOGRAPH I ALWAYS WATCH HIS MOVIES
Ook mooi! Of dat je die agenten zo volgt tijdens de "actie", maar dat ze eigenlijk heel aardig zijn en heel veel zonder geweld oplossenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet niet die negroïde personen:
[..]
LOL, waarin dit trouwens die kinderen die altijd zomaar voor je auto kunnen lopen volgens sommige mensen? Zijn we daar tenminste ook vanafquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef NoahsKwark het volgende:
waarom is deze nog niet gepost?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef Fortitude het volgende:
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
BAAS:
[ afbeelding ]
Hopelijk ben ik niemand vergeten.
Onur Torko verheerlijkingquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef NoahsKwark het volgende:
Wie is die laatste?
Jet lee mept ze allemaal verrot
Dat dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Al zijn films zijn toch ook gebasseerd op echte verhalen uit zijn leven?
Rofl nee man, hij ziet er bazig uit maar hij is zo'n mongool. Universal soldier kon ik nog geen eens afkijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Dolph Lundgren vergeten! Hoe kan je!
[ afbeelding ]
Alsof Steven Seagal geen mongool isquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:49 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Rofl nee man, hij ziet er bazig uit maar hij is zo'n mongool. Universal soldier kon ik nog geen eens afkijken.
Ja en als ie pushups gaat doen drukt ie eigenlijk de aarde omlaagquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Zonder de boeddhistische wijsheden van Steven pakken die agenten helemaal geen boeven!
Nee, hij is baas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:52 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Alsof Steven Seagal geen mongool isDat is toch juist het mooie?
Jonge ik stond dertig jaar geleden als met Steven en onze baas Lee de G's in onze county te pipa'?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef KEALOHA het volgende:
Steven S. was een deputy sheriff voor 20jaren in Louisianna-voordat hij in de filmen bekend werd. Hij heeft ook de 7de Dan in Karate -Japanse style- met een dojo in dat land. Steve was al beroemd en geeerd door de Japanners, voordat jullie ( kleine kinderen op Fok ) iets over hem wist-- mijn excuses aan de positieve denkenden personen.Mahalo
Zei jij pas niet dat je rond de 20 bent?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jonge ik stond dertig jaar geleden als met Steven en onze baas Lee de G's in onze county te pipa'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |